Dank voor de tip! Ik zal dit topic en vorige delen eens doorspitten voor meer info. Top!quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:36 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Hartstikke leuk. Alleen belangrijke tip: rustig aan beginnen, zowel qua tempo als afstand. Om blessures te voorkomen
Veel plezier. Zeg Wisse ik hardlopen en sportschool af. 3x kracht en 2-3x hardlopen. En 1-2x rondje op de racefiets. Alhoewel dat de laatste tijd niet echt vee is gebeurd, want kloteweer.quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:42 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Dank voor de tip! Ik zal dit topic en vorige delen eens doorspitten voor meer info. Top!
Nou ik heb een keer 8km net binnen het uur gehaald en de volgende ochtend kon ik niet meer lopen en ben ik 4 weken uit de running geweest sindsdien doe ik hooguit 6km.quote:Op woensdag 23 juni 2021 19:26 schreef Mrmime het volgende:
Niet te vergelijken met jullie tijden maar heb me aangewend om na mijn rondje fitness op de loopband te gaan staan en merk dat ik er plezier in krijg.
Vandaag 5 km in 28 minuutjes. Ging lekker.
Volgens mijn sportschoolinstructeur is het prima om na de fitness nog even te gaan hardlopen maar zelf heb ik er weinig verstand van. Wel plezier in! Toch zo’n drie keer per week
Dat zou goed kunnen ja. Mijn Garmin verbind niet altijd even lekker met de standaard instellingen qua GPS netwerk.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 09:19 schreef ruud.nl het volgende:
Heb je wel op je horloge zelf een melding gekregen dat je een GPS connectie had? Misschien dat het daar mis is gegaan.
Misschien heb je het in Strava als de verkeerde activiteit opgeslagen? Afhankelijk daarvan laat hij sommige gegevens wel/niet zien.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 10:57 schreef Tele6 het volgende:
Huh. In de Strava app zie ik de kaart niet, maar op de Strava website wel.
De hartslag staat er in beide niet bij maar in Garmin Connect wel.
Nou ja. Volgende keer misschien beter.
Ik weet het niet. Maar mijn wandelingetje vanmiddag deed hij wel met kaart, dus het zal wel. Ik kom er nog wel achter, heb het horloge net een dag dus ik kom overal net achter.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:30 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
Misschien heb je het in Strava als de verkeerde activiteit opgeslagen? Afhankelijk daarvan laat hij sommige gegevens wel/niet zien.
Ik las het vanmorgen ook ja. En vanavond ging ik hardlopen met in mijn oren de hardlooppodcast De Pacer, daar was het interview met Schippers integraal. De Pacer is een podcast van Pim Bijl, die ook voor het AD schrijft, waar hij het interview dus publiceerde. Mooi interview, met een fantastische sportvrouw.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 12:03 schreef Quoi het volgende:
Ik voelde me altijd best een Dafnehttps://www.ad.nl/olympis(...)-wel-tegen~a3734482/
En dat bleek te kloppenAlleen doet zij het best aardig met die blessure vergeleken met mij.
Wat goed!!quote:Op zaterdag 26 juni 2021 11:40 schreef Tuindier het volgende:
Week 4 van Couch to 5k. Vorige week liep ik 1.5 - 3 - 1.5 - 3 minuten, en vandaag ging dat ineens naar 3 - 5 - 3 - 5. Pittig, maar ik heb het volgehouden!![]()
Vreselijk als het zo vochtig is. En de temperatuur loopt op. Het is hier 18 graden, 90% luchtvochtigheid en een dauwpunt van 16 graden ofzo. Je kunt nauwelijks zweten op deze manier.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 13:43 schreef La_Tramposa het volgende:
Pfff please vertel me dat er iets met dauwpunten from hell is vandaag want ik stierf echter duizend doden..
Dat is vervelend, en betekent ook dat het best pijnlijk is. Ik voel de pijntjes van de sportschool zelden tijdens het hardlopen…quote:Op zaterdag 26 juni 2021 12:12 schreef Pharkus het volgende:
Nou moe. Mijn schouderblessure heeft na een maand eindelijk het punt bereikt dat het mijn hardlooprondjes beïnvloedtfietsen is ook al niet fijn meer. Blegh
Komt niet van de sportschool. Misschien van een suf valletje met de racefiets of werkhouding. Fysio nog niet langs geweest, het hinderde me nog niet echt, en ik hoopte dat het wel weg zou trekken.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 14:02 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Dat is vervelend, en betekent ook dat het best pijnlijk is. Ik voel de pijntjes van de sportschool zelden tijdens het hardlopen…
Wat zegt de fysio er van? Schouders zijn sowieso lastig
Née, had ik ook niet verwacht: het is meer zo dat ik best we eens een pijntjes heb gehad van de sportschool, maar dat zoiets me met hardlopen nog nooit heeft gehinderd. Cq. Ik denk dat zoiets wel een reden is naar de fysio te gaan. Zeker ook omdat schouders heel ingewikkelde gewrichten zijn en daarmee ook voor een hoop ellende kunnen zorgen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 14:09 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Komt niet van de sportschool. Misschien van een suf valletje met de racefiets of werkhouding. Fysio nog niet langs geweest, het hinderde me nog niet echt, en ik hoopte dat het wel weg zou trekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |