abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200033229
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 21:36 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Hartstikke leuk. Alleen belangrijke tip: rustig aan beginnen, zowel qua tempo als afstand. Om blessures te voorkomen
Dank voor de tip! Ik zal dit topic en vorige delen eens doorspitten voor meer info. Top!
Alius aliud dicit
pi_200043259
Ging wel heel soepeltjes vanochtend ..51.56 op de 10km..als ik dat geweten had ik nog wat meer gas gegeven in het begin, heb nog geprobeerd een pr te lopen maar dat lukt niet meer als je nog maar 1km moet...

Jammer volgende keer beter.
Ik zwaai naar dieren.
pi_200046334
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 21:42 schreef Mrmime het volgende:

[..]

Dank voor de tip! Ik zal dit topic en vorige delen eens doorspitten voor meer info. Top!
Veel plezier. Zeg Wisse ik hardlopen en sportschool af. 3x kracht en 2-3x hardlopen. En 1-2x rondje op de racefiets. Alhoewel dat de laatste tijd niet echt vee is gebeurd, want kloteweer.
Whatever...
pi_200050854
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 19:26 schreef Mrmime het volgende:
Niet te vergelijken met jullie tijden maar heb me aangewend om na mijn rondje fitness op de loopband te gaan staan en merk dat ik er plezier in krijg.
Vandaag 5 km in 28 minuutjes. Ging lekker.

Volgens mijn sportschoolinstructeur is het prima om na de fitness nog even te gaan hardlopen maar zelf heb ik er weinig verstand van. Wel plezier in! Toch zo’n drie keer per week :)
Nou ik heb een keer 8km net binnen het uur gehaald en de volgende ochtend kon ik niet meer lopen en ben ik 4 weken uit de running geweest sindsdien doe ik hooguit 6km.
pi_200052694
* Tele6 heeft een sporthorloge gekocht :o

De Garmin Forerunner 45S.
Gisteren veel geprobeerd en ingesteld, vanochtend m'n eerste loopje met de Garmin Coach. Hij zei dat ik 5 minuten hard moest rennen (met warming-up en cooling-down er voor en na) zodat hij de rest van de plannen kan maken.

Hij synchroniseert wel met Strava, maar ik kreeg de GPS data niet in Strava. Iemand anders die dit wel eens heeft gehad?
Morgen nog eens proberen - ik denk dat het zou kunnen komen doordat ik alleen maar rondjes om het blok heb gedaan en die vallen in Strava binnen mijn privacycirkel? Maar dan zou ikzelf het rondje toch wel moeten kunnen zien...? :?
pi_200052871
Heb je wel op je horloge zelf een melding gekregen dat je een GPS connectie had? Misschien dat het daar mis is gegaan.
  vrijdag 25 juni 2021 @ 09:52:51 #107
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_200053346
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 09:19 schreef ruud.nl het volgende:
Heb je wel op je horloge zelf een melding gekregen dat je een GPS connectie had? Misschien dat het daar mis is gegaan.
Dat zou goed kunnen ja. Mijn Garmin verbind niet altijd even lekker met de standaard instellingen qua GPS netwerk.
pi_200053814
Hij heeft de GPS gegevens van het rondje wel in de Garmin Connect app. Die zien er ook prima uit. Toen ik begon met lopen heeft het horloge eerst gewacht tot hij GPS had, dat duurde maar eventjes en daarna heeft hij het bijgehouden.
pi_200054010
Misschien nog even ontkoppelen van Strava en weer koppelen, of in Strava naar 'upload' en dan 'from device' je Garmin kiezen.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_200054178
Huh. In de Strava app zie ik de kaart niet, maar op de Strava website wel. _O-
De hartslag staat er in beide niet bij maar in Garmin Connect wel.
Nou ja. Volgende keer misschien beter.
  vrijdag 25 juni 2021 @ 12:03:49 #111
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_200055180
Ik voelde me altijd best een Dafne :'( https://www.ad.nl/olympis(...)-wel-tegen~a3734482/

En dat bleek te kloppen :') Alleen doet zij het best aardig met die blessure vergeleken met mij.
pi_200055433
Kolere, je hebt van die dagen dat hardlopen je darmen nogal stimuleert. Ik heb mijn loopje afgebroken en was maar net op tijd thuis….

Minder vezels eten geloof ik…
Whatever...
  vrijdag 25 juni 2021 @ 17:30:34 #113
302812 Little_Miss_Naughty
naughty by nature
pi_200059514
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 10:57 schreef Tele6 het volgende:
Huh. In de Strava app zie ik de kaart niet, maar op de Strava website wel. _O-
De hartslag staat er in beide niet bij maar in Garmin Connect wel.
Nou ja. Volgende keer misschien beter.
Misschien heb je het in Strava als de verkeerde activiteit opgeslagen? Afhankelijk daarvan laat hij sommige gegevens wel/niet zien.
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_200061496
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 17:30 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:

[..]

Misschien heb je het in Strava als de verkeerde activiteit opgeslagen? Afhankelijk daarvan laat hij sommige gegevens wel/niet zien.
Ik weet het niet. Maar mijn wandelingetje vanmiddag deed hij wel met kaart, dus het zal wel. Ik kom er nog wel achter, heb het horloge net een dag dus ik kom overal net achter.

Ik heb nu ook ontdekt dat je 50 jumping jacks nodig hebt om z'n beweeg-alert tevreden te stellen. Denk dat ik dat alert maar uitzet dan O-)
pi_200063204
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 12:03 schreef Quoi het volgende:
Ik voelde me altijd best een Dafne :'( https://www.ad.nl/olympis(...)-wel-tegen~a3734482/

En dat bleek te kloppen :') Alleen doet zij het best aardig met die blessure vergeleken met mij.
Ik las het vanmorgen ook ja. En vanavond ging ik hardlopen met in mijn oren de hardlooppodcast De Pacer, daar was het interview met Schippers integraal. De Pacer is een podcast van Pim Bijl, die ook voor het AD schrijft, waar hij het interview dus publiceerde. Mooi interview, met een fantastische sportvrouw.

Was echt superleuke verrassing, want ik had een aflevering van De Pacer verwacht met Abdi Nageeye. En die is superinteressant, maar doordat hij wat moeilijk praat, luistert het minder makkelijk tijdens m'n rondje hollen.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_200069958
Week 4 van Couch to 5k. Vorige week liep ik 1.5 - 3 - 1.5 - 3 minuten, en vandaag ging dat ineens naar 3 - 5 - 3 - 5. Pittig, maar ik heb het volgehouden! 8-) *O*
  Moderator zaterdag 26 juni 2021 @ 11:47:15 #117
155227 crew  Guppy
dus
pi_200070053
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 11:40 schreef Tuindier het volgende:
Week 4 van Couch to 5k. Vorige week liep ik 1.5 - 3 - 1.5 - 3 minuten, en vandaag ging dat ineens naar 3 - 5 - 3 - 5. Pittig, maar ik heb het volgehouden! 8-) *O*
Wat goed!! *O*
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  Forum Admin zaterdag 26 juni 2021 @ 12:12:22 #118
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_200070478
Nou moe. Mijn schouderblessure heeft na een maand eindelijk het punt bereikt dat het mijn hardlooprondjes beïnvloedt :( fietsen is ook al niet fijn meer. Blegh
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_200071572
Pfff please vertel me dat er iets met dauwpunten from hell is vandaag want ik stierf echter duizend doden..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_200071667
Als je bedoelt dat het heel benauwd is: ja.
pi_200071736
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 13:43 schreef La_Tramposa het volgende:
Pfff please vertel me dat er iets met dauwpunten from hell is vandaag want ik stierf echter duizend doden..
Vreselijk als het zo vochtig is. En de temperatuur loopt op. Het is hier 18 graden, 90% luchtvochtigheid en een dauwpunt van 16 graden ofzo. Je kunt nauwelijks zweten op deze manier.

Ook nog weinig wind. Dus tsja, niet gek.
Whatever...
pi_200071747
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 12:12 schreef Pharkus het volgende:
Nou moe. Mijn schouderblessure heeft na een maand eindelijk het punt bereikt dat het mijn hardlooprondjes beïnvloedt :( fietsen is ook al niet fijn meer. Blegh
Dat is vervelend, en betekent ook dat het best pijnlijk is. Ik voel de pijntjes van de sportschool zelden tijdens het hardlopen…

Wat zegt de fysio er van? Schouders zijn sowieso lastig
Whatever...
  Forum Admin zaterdag 26 juni 2021 @ 14:09:29 #123
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_200071796
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 14:02 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Dat is vervelend, en betekent ook dat het best pijnlijk is. Ik voel de pijntjes van de sportschool zelden tijdens het hardlopen…

Wat zegt de fysio er van? Schouders zijn sowieso lastig
Komt niet van de sportschool. Misschien van een suf valletje met de racefiets of werkhouding. Fysio nog niet langs geweest, het hinderde me nog niet echt, en ik hoopte dat het wel weg zou trekken.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_200071838
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 14:09 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Komt niet van de sportschool. Misschien van een suf valletje met de racefiets of werkhouding. Fysio nog niet langs geweest, het hinderde me nog niet echt, en ik hoopte dat het wel weg zou trekken.
Née, had ik ook niet verwacht: het is meer zo dat ik best we eens een pijntjes heb gehad van de sportschool, maar dat zoiets me met hardlopen nog nooit heeft gehinderd. Cq. Ik denk dat zoiets wel een reden is naar de fysio te gaan. Zeker ook omdat schouders heel ingewikkelde gewrichten zijn en daarmee ook voor een hoop ellende kunnen zorgen.
Whatever...
pi_200086975
Ik ben zojuist bijna geraakt door een klokhuis die uit een rijdende auto werd gegooid }:| Aso!
En dat op een 5 km rondje wat al niet zo lekker ging omdat ik een paar weken niet gelopen heb en het benauwd is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')