Klinkt alsof ze tijdens het programma zwanger is geworden.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 09:23 schreef Magica het volgende:
[..]
https://www.rtlboulevard.(...)dim-zwanger-ex-beach
Van ex-Odim ook
Wat is daar op tegen? Moet ze al om 20 uur naar bed?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 12:49 schreef YT123 het volgende:
Ik zag op insta dat Jorney nu ook gewoon nog boekingen bij clubs doet tijdens haar zwangerschap.
Wat ze in haar vrije tijd doet moet ze zelf weten, maar ik vind het apart dat een zwangere vrouw het gezicht wil zijn van jongerenfeesten waar iedereen bezopen is.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 16:14 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Wat is daar op tegen? Moet ze al om 20 uur naar bed?
Ja, maar ze kan natuurlijk niet haar zwangerschap in de weg laten zitten. Ze moet natuurlijk nog wat centjes oogsten met de laatste restjes bekendheid van eotb.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 10:48 schreef YT123 het volgende:
[..]
Wat ze in haar vrije tijd doet moet ze zelf weten, maar ik vind het apart dat een zwangere vrouw het gezicht wil zijn van jongerenfeesten waar iedereen bezopen is.
Lekker voor sterktequote:
Mijn hemel... Dat ventje dat niet eens weet wat er in koeienletters op z'n buik getatoeëerd staat. 'Wat is die eerste letter?' Een B dus. En zelfs dan weet ie het nog niet. Ze moeten 'm echt vertellen wat er staatquote:
Haha mr steel your girl die later door Wayne even op ze plek werd gezet seizoen later was ie er weer.quote:Op donderdag 9 juni 2022 18:57 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Mijn hemel... Dat ventje dat niet eens weet wat er in koeienletters op z'n buik getatoeëerd staat. 'Wat is die eerste letter?' Een B dus. En zelfs dan weet ie het nog niet. Ze moeten 'm echt vertellen wat er staat
Een van de vorige seizoenen was er ook zo'n menneke die geen idee had wat er op z'n lichaam staat. 'Ja en dit is iets met Griekse goden of zo, dat heeft ook een of andere diepere betekenis.'
Wat een figuren weerquote:Op donderdag 9 juni 2022 18:57 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Mijn hemel... Dat ventje dat niet eens weet wat er in koeienletters op z'n buik getatoeëerd staat. 'Wat is die eerste letter?' Een B dus. En zelfs dan weet ie het nog niet. Ze moeten 'm echt vertellen wat er staat
Een van de vorige seizoenen was er ook zo'n menneke die geen idee had wat er op z'n lichaam staat. 'Ja en dit is iets met Griekse goden of zo, dat heeft ook een of andere diepere betekenis.'
Koffer plassen was ook wel epic. Elodie heeft trouwens een vwo diploma 👀quote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:43 schreef Dutch_view het volgende:
Botoxgenot![]()
Vorig jaar vond ik erg matig, veel gehype in trailers maar weinig ruzies.
Ik wil zien dat koffers in het zwembad worden gegooid, aan haren wordt getrokken en die wijven elkaar met een strijkijzer te lijf gaan.
Koffer plassen heb k toen gemistquote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:35 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Koffer plassen was ook wel epic. Elodie heeft trouwens een vwo diploma 👀
Weet niet of je Videoland hebt maar daar staan alle seizoenen op.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:41 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Koffer plassen heb k toen gemist![]()
VWO diploma wss verkregen door haar fysieke kwaliteiten bij de rector
Dusty was een kneus die de harry en Jorden van zijn seizoen probeerde te zijn toen dat faalde ging hij andere boys snitchen bij chicks.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:54 schreef potjecreme het volgende:
Dusty was wel de smaakmaker.
De een zijn geen echte even. Vooral meiden die als zaaddumpers zijn gebruikt. Dit zorgt ook voor een negatieve sfeer.
Dennis en Olivia.quote:Op zondag 12 juni 2022 21:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Leuk voorstukje knappe Belgische chick van paar jaar geleden en die fuckboy.
Was dat met die domme donkere jongen die elke keer ging haten op mensen met extra powers.quote:Op zondag 12 juni 2022 21:56 schreef Bolasie het volgende:
Dennis haalt wel even flink uit naar zijn seizoen. En terecht.
Als ik een vrouw zou zijn zou ik spontaan opdrogen van dat accentquote:Op zondag 12 juni 2022 22:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Luca wordt dus de grootste faalhaas van dit seizoen.
Dat is al wel duidelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |