Sowieso seizoen 1 & 2quote:Op maandag 7 juni 2021 17:11 schreef Pinuts het volgende:
Dit seizoen pas voor het eerst echt gekeken. Dus nu het afgelopen is wil ik wat seizoenen terug kijken. Wat zijn de aanraders?
Het all star seizoen 5quote:Op maandag 7 juni 2021 17:11 schreef Pinuts het volgende:
Dit seizoen pas voor het eerst echt gekeken. Dus nu het afgelopen is wil ik wat seizoenen terug kijken. Wat zijn de aanraders?
4 met Brody Mezdi Lena Harry etc toch wel het seizoen.quote:
Ik ben t van achter naar voren aan t kijken, en ben nu volgens mij bij 2.quote:
Mij lijkt eerder Gloria de misser van dit seizoen toch?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 10:14 schreef Ang3l het volgende:
"Danny kan dan misschien wel maar 1 been hebben. Maar z'n 3e been functioneert gewoon kei goed".
Wow
Persoonlijk vind ik die Danny echt de misser van dit seizoen. Zit totaal niks in, en krijgt ook niks voor elkaar. Op t einde nu een beetje. Hele domme trage gast.
En Dusty wiggle-tits vind ik echt de sukkel of the season. Maar ja, hij komt er steeds mee weg he. Dus wie is dan de grotere sukkel?
Wie?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 15:07 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Mij lijkt eerder Gloria de misser van dit seizoen toch?
Die ziet er totaal niet mee volgens mij.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 15:11 schreef Karina het volgende:
Gloria dacht denk ik gewoon: lekker gratis vakantie, die heeft inderdaad totaal niets toegevoegd.
Ik vraag me af wat Lesley denkt als ze dit terug ziet als ze 30 is of zo, dan schaam je je toch helemaal kapotEn stel ze komt solliciteren
Nu zit ze er nog niet mee, maar als je wat ouder wordt kijk je daar wel anders tegenaan denk ik.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 16:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die ziet er totaal niet mee volgens mij.
En qua gedrag buiten t bed vond ik haar 10x netter dan die andere haaibaaien.
Ik zou eerder haar aannemen dan iemand die een ander in het gezicht tuft.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 16:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die ziet er totaal niet mee volgens mij.
En qua gedrag buiten t bed vond ik haar 10x netter dan die andere haaibaaien.
Precies dit. Ze stond iedereen netjes te woord, en bleef kalm zelfs als anderen spuugden, scholden, schreeuwden.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 16:38 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik zou eerder haar aannemen dan iemand die een ander in het gezicht tuft.
Ik ben nu bij 1, en heb allstars overgeslagen.quote:Op woensdag 9 juni 2021 17:40 schreef Nectaro22 het volgende:
Als ik een ranking moet geven voor de seizoenen die ik gekeken heb;
1. Seizoen 5 (all stars): blijft gewoon het leukst. Harrie de dekhengst, Yasmin de psycho en Elodie die in koffers plast. Veel sex en drama.
2. Seizoen 7: het leuke aan dit seizoen was dat er veel verschillende types inzaten, wat voor veel afwisseling zorgde
3. Seizoen 3: Jorden was de gangmaker en Alex vs Lisa was lachem, verder kan ik me er niet zoveel meer van herinneren.
4. Seizoen 4: seizoen met de heftigste drama, maar ook wel veel irritante types
5. Seizoen 6: veruit het kutste seizoen met de slechtste cast. Alleen maar kneusjes die populair probeerden te doen maar niks voor elkaar kregen, en zeikwijven die continu jaloers deden. Alleen Nicole was cool, maar zij kwam laat.
Seizoen 1 en 2 heb ik niet gezien
Ik zocht laatst Monja uit S1 eens op op Instagram, vond haar toen best knap, maar daar is niets meer van overquote:Op donderdag 10 juni 2021 14:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben nu bij 1, en heb allstars overgeslagen.
Die komt dan wel aan t einde
S1 met dat stomme mens van Adam zoekt Eva. "Omg hij heeft een grote luuuuuuuuuuuuuuul". Daar herkende ik haar vanVan die mensen die ex on the beach, adam zoekt eva, temptation island, only fans en alles afgaan, desperate for attention
Mja, je moet iets als je gekochte tieten je enige asset in t leven zijn.
Bad Brody, loco loco!quote:Op donderdag 10 juni 2021 15:31 schreef Magica het volgende:
Seizoen 5 vond ik echt vreselijk. Met Brody![]()
![]()
Ja te gnant voor woorden.quote:Op donderdag 10 juni 2021 17:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bad Brody, loco loco!
Wat een idioot.
Vreselijk om naar te kijken.
Ultiem genietenquote:Op donderdag 10 juni 2021 17:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bad Brody, loco loco!
Wat een idioot.
Vreselijk om naar te kijken.
quote:Gloria
Jij bent d drama queen, of nouja, d drama hooligan. Want ondanks dat het niet altijd opvalt; jij staat altijd aan de zijlijn wanneer de bom ontploft. Dat is n van de redenen waarom jij altijd op de hoogte bent van de hot gossip van het moment. Ondanks dat je indirect altijd betrokken bent bij drama, ben je nooit de aanstichter ervan en lig je goed in iedere groep. Vergeet niet af en toe van je te laten horen en wie weet vang jij wel de aandacht van een hete man.
quote:Keanu
Je bent een stille sluiper, maar vanaf de achtergrond weet jij stiekem alle vrouwen het bed in te krijgen. Je hebt al veel oefening gehad en dat is n van de redenen dat de meeste vrouwen bij je terug blijven komen. Zelf zeg je klaar te zijn met je ex, maar wanneer jij genoeg drankjes op hebt ben je er niet vies van om het nog n keer goed af te sluiten met een paringsdans in bed. Ondanks dat je niet het ‘huisje, boompje, beestje’-type bent, kom je er in de toekomst toch achter dat er meer is in het leven dan fixen en feesten.
Ik ook deze 2quote:Op maandag 14 juni 2021 21:19 schreef potjecreme het volgende:
Wie zijn jullie?
https://www.mtv.nl/nieuws(...)dd-s7-single-ben-jij
Dit was mijn uitslag
[..]![]()
[..]
A Gentleman Doesn't Kiss And Tellquote:Op maandag 14 juni 2021 22:02 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik ook deze 2
Vraag me alleen af waar al die vrouwen zijn die ik stilletjes in m'n bed heb geluld volgens deze omschrijving, want dat lijstje blijft steken op m'n ex-vriendin en m'n huidige vriendin
Uhu, dat is ook weer waarquote:
Alsof Gloria een drama queen is?quote:Op maandag 14 juni 2021 21:19 schreef potjecreme het volgende:
Wie zijn jullie?
Dit was mijn uitslag
[..]![]()
[..]
Jij niet maar een eventuele minnares welquote:Op maandag 14 juni 2021 22:08 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Uhu, dat is ook weer waar
M'n vriendin is trouwens Danny en Shani, moet ik me nu zorgen maken?
Ik ben precies dezelfde tweequote:Op maandag 14 juni 2021 21:19 schreef potjecreme het volgende:
Wie zijn jullie?
Dit was mijn uitslag
[..]![]()
[..]
Ik had ook dezelfde tweequote:Op maandag 14 juni 2021 21:19 schreef potjecreme het volgende:
Wie zijn jullie?
Dit was mijn uitslag
[..]![]()
[..]
Kijk nu, en die Sophie? Waar is Jamie Vaesquote:Op woensdag 16 juni 2021 10:36 schreef Ang3l het volgende:
Ik kijk nu pas die aflevering nadat ze van t resort af zijn.
Hadden we eerst Famke Louise..... hebben we nu Koen Kardashian.
Beide extreem vreselijk.
Die Koen zit daar meer met z'n kapsel in gedachten dan met de kandidaten.
Vooral Shani, de rest van de Dames vind ik nog wel meevallen...quote:Op woensdag 16 juni 2021 10:46 schreef Ang3l het volgende:
Wat is dat toch, dat vrouwen elkaar altijd in de haren vliegen en de schuld geven, maar de man er als lachende derde bij zit? Keanu. Dusty. Ik weet dat t ook een maatschappelijk ding is dat de vrouw de hoer is en de man stoer (waar ik t niet mee eens ben), maar deze vrouwen werken daar zelf ook echt enorm aan mee door die gasten de vrije loop te laten en elkaar voor rotte vis uit te maken.
BLACKEDquote:Op vrijdag 2 juli 2021 09:23 schreef Magica het volgende:
[..]
https://www.rtlboulevard.(...)dim-zwanger-ex-beach
Van ex-Odim ook
Dacht ik ookquote:Op vrijdag 2 juli 2021 09:29 schreef Raw85 het volgende:
Wel ironisch dat uitgerekend Jorney, die zo 'classy' was en iemand alleen op z'n verjaardag pijpt, zwanger eindigt en er ook nog eens alleen voor staat omdat de vader wegloopt.
Ja ze moet de spullen voor de baby toch ergens van betalenquote:Op vrijdag 2 juli 2021 12:49 schreef YT123 het volgende:
Ik zag op insta dat Jorney nu ook gewoon nog boekingen bij clubs doet tijdens haar zwangerschap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |