Volgens mij probeer jij mij in de maling te nemen.quote:Op maandag 7 juni 2021 14:08 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mensen die weigeren AZ als voetbalclub te erkennen
Denk je?quote:Op maandag 7 juni 2021 14:14 schreef rival het volgende:
[..]
Volgens mij probeer jij mij in de maling te nemen.
quote:Op maandag 7 juni 2021 14:08 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mensen die weigeren AZ als voetbalclub te erkennen
Gelukkig ken ik je langer dan vandaagquote:Op maandag 7 juni 2021 14:19 schreef rival het volgende:
[..]
Iemand met een klein beetje verstand had dit zelf kunnen bedenken he
Met BMW rijders weet je het maar nooit natuurlijkquote:Op maandag 7 juni 2021 14:19 schreef rival het volgende:
[..]
Iemand met een klein beetje verstand had dit zelf kunnen bedenken he
Meer een glijder hierquote:Op maandag 7 juni 2021 14:21 schreef STING het volgende:
[..]
Met BMW rijders weet je het maar nooit natuurlijk
Bij Yvie.quote:Op maandag 7 juni 2021 14:58 schreef Senn88 het volgende:
Ik ving iets op over streng toegesproken worden door STING. Waar kan ik me aanmelden?
Oehquote:Op maandag 7 juni 2021 15:15 schreef rival het volgende:
Ik krijg in ieder geval een DP, maar weet niet welke.
DP is beste P.quote:Op maandag 7 juni 2021 15:15 schreef rival het volgende:
Ik krijg in ieder geval een DP, maar weet niet welke.
1 op 1 in het kopieerhok?quote:Op maandag 7 juni 2021 15:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb net twee meetings gehad waar ik heel veel energie van heb gekregen.
Daar zou je toch hopelijk wat energie van kwijtrakenquote:
Nee hoor, alleen van muskus, mieke en ik weet ik dat wij drie binnen drie dagen geboren zijn.quote:Op maandag 7 juni 2021 12:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hou je een verjaardagskalender bij in excel?
Dat zijn de betere!quote:Op maandag 7 juni 2021 15:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb net twee meetings gehad waar ik heel veel energie van heb gekregen.
quote:Op maandag 7 juni 2021 15:56 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen van muskus, mieke en ik weet ik dat wij drie binnen drie dagen geboren zijn.
Van jou weet ik alleen dat jij oud bent
Ouwe snoeperd!quote:Op maandag 7 juni 2021 15:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Gelukkig een jongere vriendin zodat ik me toch nog beetje jong voel.
Wanneer wordt ze je vrouw?quote:Op maandag 7 juni 2021 15:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Gelukkig een jongere vriendin zodat ik me toch nog beetje jong voel.
Dat is een mooie datumquote:Op maandag 7 juni 2021 16:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
22-02-2022 lijkt me wel een mooie datum.
Toch wel om 22.02 uur?quote:Op maandag 7 juni 2021 16:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
22-02-2022 lijkt me wel een mooie datum.
Geen idee, als je echt groots wilt vieren moet het wel ruim optijd maar als je het echt voor jezelf doet een maand ofzo? Ivm ondertrouw (denk ik)?quote:Op maandag 7 juni 2021 16:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoever van te voren moet je eigenlijk aanzoek doen?
Ik app je het nummer van Bill Gates voor extra snelle plekken!quote:Op maandag 7 juni 2021 16:57 schreef Debsterr het volgende:
Hey dus vanaf hoe laat en waar moet ik morgen mijn 5G bestellen?
Wel zin in een leuk feestje.quote:Op maandag 7 juni 2021 16:54 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Geen idee, als je echt groots wilt vieren moet het wel ruim optijd maar als je het echt voor jezelf doet een maand ofzo? Ivm ondertrouw (denk ik)?
Zonder jodium hoorquote:Op maandag 7 juni 2021 16:53 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Bedankt, gooi nog wat extra zout in open wonden.
Paar minutenquote:Op maandag 7 juni 2021 16:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoever van te voren moet je eigenlijk aanzoek doen?
Vanaf morgenavond wil ik je hotspot wel zijnquote:Op maandag 7 juni 2021 16:57 schreef Debsterr het volgende:
Hey dus vanaf hoe laat en waar moet ik morgen mijn 5G bestellen?
Sorry, ik bemerk connectie problemen. Ik denk dat jij nep 5G hebtquote:Op maandag 7 juni 2021 18:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vanaf morgenavond wil ik je hotspot wel zijn
Leuke dingenquote:Op maandag 7 juni 2021 21:04 schreef Barbusse het volgende:
Uitgenodigd voor een 2e gesprek jbpaniek.gif
Krijg deze week te horen of hypotheekaanvraag geaccepteerd is jbpaniek.gif2
Jaquote:
Mijn 5G is prima dus het zal je gebrekkige apparatuur wel zijn.quote:Op maandag 7 juni 2021 20:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Sorry, ik bemerk connectie problemen. Ik denk dat jij nep 5G hebt.
Huuu volwassen dingen!quote:Op maandag 7 juni 2021 21:04 schreef Barbusse het volgende:
Ja, eng en stom en stressvol en dingenquote:
quote:Op maandag 7 juni 2021 21:04 schreef Barbusse het volgende:
Een vriend van me krijgt vandaag gewoon een Jansen vaccin in Duitsland via zijn werkgeverquote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Twitter F5-en
en precies vandaag op kantoor, dus moet doen alsof ik werk
De Duitse baas geeft ook een vaccinatiemogelijkheid inderdaad. Intrigerende manier van doen dat.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Een vriend van me krijgt vandaag gewoon een Jansen vaccin in Duitsland via zijn werkgever
Vinnikraarquote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De Duitse baas geeft ook een vaccinatiemogelijkheid inderdaad. Intrigerende manier van doen dat.
Ik verwacht het eerste bericht toch niet voor 10 uur, en het opengaan van de afspraken zal minimaal een half uur later zijn.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Twitter F5-en
en precies vandaag op kantoor, dus moet doen alsof ik werk
Verschilt. Ene keer is het eerder dan de andere keer.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:28 schreef TaMieke het volgende:
Goedemorgen.
Hoorde dat er gisteren een run was geweest op Janssen in Nieuwegein.
Nieuwe jaartallen worden rond half 12 pas bekend gemaakt toch?
Ow, zo goed volg ik hetquote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Verschilt. Ene keer is het eerder dan de andere keer.
En die run was maar goed ook, was door een stroomstoring en het was wegprikken of wegsmijten.
Het is deels vermaak geworden ook.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:36 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow, zo goed volg ik het![]()
Ja klopt. liever doorprikken dan alles weggooien. Maar als je dan net optijd bent, heb je geluk
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:25 schreef babylon het volgende:
Goedemorgen!!!
@:TheGirlNextDoor
@:gcjoel
@:IJsdraakje
@:gianni61
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]![]()
Nou, leuk. Voel me weer welkom hoor.
Je was er nog niet!quote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]![]()
Ik ben zo stom geweest om twee weken terug een afspraak online te maken en toen maar 12 juni te kiezen en dan er van het weekend achter komen dat ik dan een weekend weg ben en nu pas op de 21ste geprikt kan worden.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:42 schreef Debsterr het volgende:
HET IS VACCINATIE AFSPRAAK DAG JONGENS
HEBBEN WE ER ZIN IN? HEEEBBBEEEENNNN WEEEEE EEEEERRRR ZIIIIINNNNN IIIIIINNNNN?
Ik ben in tijden niet zo enthousiast geweest over iets.
Ah crap.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:47 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik ben zo stom geweest om twee weken terug een afspraak online te maken en toen maar 12 juni te kiezen en dan er van het weekend achter komen dat ik dan een weekend weg ben en nu pas op de 21ste geprikt kan worden.
Als ik gebeld had, had ik hem waarschijnlijk al gehad.
Ach, hoe groot is de kans nou echt dat ik tussen 12 en 21 corona krijg....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:48 schreef babylon het volgende:
[..]
Ach, hoe groot is de kans nou echt dat ik tussen 12 en 21 corona krijg....True, maar gehad is gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Haiquote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]![]()
Tijd voor een bakske koffie in de tuin!quote:Op dinsdag 8 juni 2021 09:13 schreef DrMarten het volgende:
Onmeunig slecht geslapen, te laat mijn bed uit, vervolgens haasten om nog om 9 uur online te zijn en er dan achter komen dat de vpn plat ligt en dus niets werkt
Had rustig in bed kunnen blijven liggen
Nou, weer terug naar bed dan maarquote:Op dinsdag 8 juni 2021 09:13 schreef DrMarten het volgende:
Onmeunig slecht geslapen, te laat mijn bed uit, vervolgens haasten om nog om 9 uur online te zijn en er dan achter komen dat de vpn plat ligt en dus niets werkt
Had rustig in bed kunnen blijven liggen
Koffie pruttelt, broodje is gesmeerd. Dus idd ff rustig ontbijten in de zonquote:Op dinsdag 8 juni 2021 09:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Tijd voor een bakske koffie in de tuin!
Hier lag alles laatst er een hele dag uit, toen ik precies op kantoor wasquote:Op dinsdag 8 juni 2021 09:55 schreef Tegan het volgende:
Hier werkt de vpn gewoon al heel de pandemie. Ik wil ook chillen in de zon onder werktijd.
Flauwe timing.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 09:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hier lag alles laatst er een hele dag uit, toen ik precies op kantoor was
Gelukkig wel, anders moet ik alsnog naar kantoorquote:Op dinsdag 8 juni 2021 09:55 schreef Tegan het volgende:
Hier werkt de vpn gewoon al heel de pandemie. Ik wil ook chillen in de zon onder werktijd.
Dat had ik ook, vorige week dinsdagquote:Op dinsdag 8 juni 2021 09:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hier lag alles laatst er een hele dag uit, toen ik precies op kantoor was
Ken je toevallig nog een goede stucadoor?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 10:03 schreef Debsterr het volgende:
@:tegan hoe is het afgelopen met je electra gedoe?
Ligt eraan welke omgevingquote:Op dinsdag 8 juni 2021 10:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ken je toevallig nog een goede stucadoor?
RIP muur?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 10:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Omgeving Eindhoven voor een muur die het opgegeven heeft.
Zeker, wel onverstaanbare Polen/Roemenen/Oostblokkers.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 10:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Omgeving Eindhoven voor een muur die het opgegeven heeft.
Roemeens dat lukt nog wel. Zolang ze muur kunnen fixen en niet mijn tv meenemen komt het vast goed dan.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 10:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zeker, wel onverstaanbare Polen/Roemenen/Oostblokkers.
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 10:35 schreef rival het volgende:
Kan je de muur niet wat bemoedigende woordjes influisteren?
Datingapp topic is ergens anders kneus.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 10:56 schreef Academicus het volgende:
Ik heb op Bumble alleen maar matches met wijven uit Amsterdam en die moet ik gewoon niet, te overdreven types. Maar als ik mijn instellingen aanpas dan krijg ik ze nog steeds uit Amsterdam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |