abonnement Unibet Coolblue
pi_200035073
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 20:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ei gespot. Nog even gezellig maken :’) en dan weer op het bankje
*Komt erbij zitten*

Nog meer mensen?
pi_200035725
Ik ook.
Had vooraf goede hoop voor deze ronde maar gek genoeg met ovulatietesten geen ei kunnen vinden. Gelukkig ken ik mijn cyclus goed genoeg dus maakt geen verschil maar toch stom.
pi_200037599
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 23:03 schreef Elleska het volgende:
Ik ook.
Had vooraf goede hoop voor deze ronde maar gek genoeg met ovulatietesten geen ei kunnen vinden. Gelukkig ken ik mijn cyclus goed genoeg dus maakt geen verschil maar toch stom.
Heb ik ook weleens gehad. Maakt onzeker hè.

Maar komt vast goed!
  donderdag 24 juni 2021 @ 08:43:19 #79
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_200037984
Mooi vol bankje! Hopelijk is 'ie snel leeg vanwege streepjes.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_200039914
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 07:54 schreef Zusje123 het volgende:

[..]

Heb ik ook weleens gehad. Maakt onzeker hè.

Maar komt vast goed!
Voorheen had ik een flink oplopend lijntje. Als ik dan niet de piek spotte dan had ik alsnog 2 hele donkere testen waartussen de piek moet hebben gezeten. Maar sinds de andere vitamines is het lijntje minder oplopend en de vorige keer had ik vanuit het niets een knalstreep. Best kans dat die knaller nu precies tussen 2 testmomenten in heeft gezeten.
  donderdag 24 juni 2021 @ 16:28:43 #81
208890 June.
Seriously?
pi_200044291
Hier is het mis denk ik, steeds meer bloedverlies..
Shine bright like a diamond.
pi_200044370
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 16:28 schreef June. het volgende:
Hier is het mis denk ik, steeds meer bloedverlies..
Ahh balen. ;( Ik dacht gister nog aan je omdat ik de 24ste als NOD in mijn hoofd had zitten, maar toen zag ik dat het de 26ste was dus had ik nog niks gevraagd.
pi_200044385
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 16:28 schreef June. het volgende:
Hier is het mis denk ik, steeds meer bloedverlies..
Ah, zo naar!
  donderdag 24 juni 2021 @ 16:36:01 #84
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_200044454
Balen @June. :*
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_200044676
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 11:22 schreef Elleska het volgende:

[..]

Voorheen had ik een flink oplopend lijntje. Als ik dan niet de piek spotte dan had ik alsnog 2 hele donkere testen waartussen de piek moet hebben gezeten. Maar sinds de andere vitamines is het lijntje minder oplopend en de vorige keer had ik vanuit het niets een knalstreep. Best kans dat die knaller nu precies tussen 2 testmomenten in heeft gezeten.
Ja ik test zo op de dagen dat hij begint op te lopen ook 2 maal daags. Anders mis ik hem geheid. Gisteren knalde hij ineens heel verrassend.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_200044697
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 16:28 schreef June. het volgende:
Hier is het mis denk ik, steeds meer bloedverlies..
Ahw dat is balen :{
I solemnly swear i'm up to no good
pi_200044744
June :*
Is er nog klein beetje hoop dat het een flinke innestelingsbloeding is of alle hoop verloren?
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 16:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja ik test zo op de dagen dat hij begint op te lopen ook 2 maal daags. Anders mis ik hem geheid. Gisteren knalde hij ineens heel verrassend.
Dat heb ik ook geprobeerd maar dat werkt bij mij niet, de avondtesten zijn bij mij veel lichter. Dan heb ik smiddags een donkere test. Savonds een hele lichte test en de dag daarna weer een hele donkere.
pi_200045115
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 16:51 schreef Elleska het volgende:
June :*
Is er nog klein beetje hoop dat het een flinke innestelingsbloeding is of alle hoop verloren?
[..]

Dat heb ik ook geprobeerd maar dat werkt bij mij niet, de avondtesten zijn bij mij veel lichter. Dan heb ik smiddags een donkere test. Savonds een hele lichte test en de dag daarna weer een hele donkere.
Oh ja dat is ook wel bijzonder ja.
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 24 juni 2021 @ 19:42:40 #89
208890 June.
Seriously?
pi_200046819
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 16:51 schreef Elleska het volgende:
June :*
Is er nog klein beetje hoop dat het een flinke innestelingsbloeding is of alle hoop verloren?
[..]

Dat heb ik ook geprobeerd maar dat werkt bij mij niet, de avondtesten zijn bij mij veel lichter. Dan heb ik smiddags een donkere test. Savonds een hele lichte test en de dag daarna weer een hele donkere.
Nah, daarvoor is het denk ik teveel. Ga morgen voor de zekerheid wel ff testen, maar verwacht er weinig van.
Shine bright like a diamond.
pi_200160901
Ik wil gewoon even m’n frustraties kwijt en van me afschrijven. M’n partner en ik zijn nu bijna een jaar bezig met zwanger raken. En de afgelopen maanden ging ik vaak al vroeg testen, omdat ik gewoon heel ongeduldig ben. Nu dacht ik deze maand eens wat dagen te wachten. Vandaag was ik 5 dagen overtijd en dacht “nu zou een test wel kunnen toch?” Dus ik gisteren een test gehaald, vanmorgen getest en de uitslag was helaas negatief. Maar echt een half uur nadat ik getest had moest ik weer naar het toilet en ja hoor, ongesteld! Really? |:( Zo frustrerend! Alsof de duivel ermee speelt!
Ik bedoel het niet zo rot, als dat het m’n strot uitkomt!
pi_200193531
Stomme mindfuck is dat inderdaad. Dat je dat 5 dagen vol hebt kunnen houden joh!

Mijn lichaam is iig perfect op schema ondanks dat ik deze ronde geen ei kon spotten met de ovulatietesten. Hoe is het met de rest op het wachtbankje?
pi_200194903
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juli 2021 22:33 schreef Elleska het volgende:
Stomme mindfuck is dat inderdaad. Dat je dat 5 dagen vol hebt kunnen houden joh!

Mijn lichaam is iig perfect op schema ondanks dat ik deze ronde geen ei kon spotten met de ovulatietesten. Hoe is het met de rest op het wachtbankje?
Ja die 5 dagen volhouden was zwaar, maar dat was om de teleurstelling, die toch vlak na het testen kwa, tegen te gaan.. maar hoe verzin je het.. nog geen half uur na het testen ongesteld worden.. |:(
Ik bedoel het niet zo rot, als dat het m’n strot uitkomt!
pi_200196215
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 juli 2021 23:47 schreef TattooJaydi het volgende:

[..]

Ja die 5 dagen volhouden was zwaar, maar dat was om de teleurstelling, die toch vlak na het testen kwa, tegen te gaan.. maar hoe verzin je het.. nog geen half uur na het testen ongesteld worden.. |:(
Oh, ja. Dat is wel heel vervelend. Raar hè, hoe dat kan 🤷
pi_200270039
Hoe is het hier?

Ik ga door naar ronde 3.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_200459441
Levendig topic wel dit _O- ik ben op zoek naar mijn ei
I solemnly swear i'm up to no good
pi_200463108
Over een tijdje kom ik je weer vergezellen. ;) Maar momenteel heb ik nog geen cyclus helaasch.

Hopelijk is je ei snel gevonden!
  dinsdag 20 juli 2021 @ 22:25:59 #97
208890 June.
Seriously?
pi_200463227
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 16:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hoe is het hier?

Ik ga door naar ronde 3.
Ik word denk ik ongesteld. Wat bloedverlies wel, maar nog niet veel. Nod is vrijdag of zaterdag. Dit is de laatste ronde zelf proberen, dus beetje lastig inschatten wanneer ik het ziekenhuis moet bellen voor het starten met IUI :')

Denk dat ik voor de zekerheid even ga testen en als het bloedverlies doorzet dan toch maar ff bellen. Had bij mijn eerste zwangerschap ook een innestelingsbloeding dus tja. Bloed is bij mij soms goed, maar meestal niet..

En @Vaiana wat verdrietig je alweer terug te moeten zien ;(
Shine bright like a diamond.
pi_200463288
@June. Ja ik vond de eerste pagina’s van dit topic ook wel wat confronterend. ;(
Bizar dat het maar een maand was tussen positieve test en negatieve echo, en hoe mijn wereld sindsdien op zijn kop heeft gestaan.
pi_200470349
Hier heb ik m'n menstruatie overgeslagen, niet zwanger though, wel irritant dus want geen idee nu qua cyclus :(


Vaiana :*
pi_200478007
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 22:20 schreef Vaiana het volgende:
Over een tijdje kom ik je weer vergezellen. ;) Maar momenteel heb ik nog geen cyclus helaasch.

Hopelijk is je ei snel gevonden!
*; we zien je weer zodra je er aan toe bent :)
I solemnly swear i'm up to no good
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')