SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Afspraak maken kan via www.coronatest.nl , www.coronavaccinatie-afspraak.nl of telefoonnummer 0800-7070.
Helpen?
https://www.extrahandenvoordezorg.nl/
https://www.rodekruis.nl/hulp-in-nederland/ready2help/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nederland:
• RIVM Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu - actuele informatie
• Covid dashboard
• Voor de dagrapporten van ziekenhuisopnames: MedischInfo
• Zie ook BD Dataplan voor allerlei cijfers en statistieken, bv. per veiligheidsregio of gemeente
• Reconstructie NRC: Hoe Nederland de controle verloor
• Reconstructie NRC: Het testbeleid van de minister: te laat, te traag en niet goed doordacht
• Reconstructie Volkskrant: Een jaar in het voetspoor van vijf OMT-leden
• De Groene: Hoe Nederland werd overvallen door het virus
• De Groene: 'We moeten een coronageneraal hebben'
• Coronabeeld: Vaccinatie in beeld
• SignaalWaarde: wekelijkse podcast over coronastatistiek en coronacijfers
Internationaal:
• ECDC European Centre for Disease Prevention and Control
• WHO World Health Organisation
• Overzicht WHO
• Overzicht Worldometers
• Overzicht BNO News
• Spreadsheet met cijfers die user joyvke tot 15apr20 bijhield
• Wikipedia
• Dhr.John Campbell met een dagelijkse update
• Dit doet corona met je, als je pech hebt.
Wetenschap:
• Alle artikelen over Covid zijn gratis te lezen op de financial times
• Wetenschappelijk Covid19 HUB voor publicaties (dus voor wetenschappelijk geinteresseerden)
• Universiteitsindex Leiden
• De wetenschappelijke basis achter het Nederlandse coronabeleid (RIVM)
• Artikelen over effect van maatregelen zoals restaurants, winkels, scholen sluiten etc.:
Nature1,Nature2,JKMS,The Lancet,Science Magazine
• Artikelen over (niet-)medische mondkapjes:
University of Tokyo,PubMed/
Vaccinaties :quote:#Vaccinatie
➡️ Half april: 4 mln 💉
👉 meeste 80+ en mensen met hoog medisch risico
➡️ Begin mei: ruim 5 mln 💉
👉 70+
👉 half mei: 60+
➡️ Begin juni: 11 mln 💉
👉 juni: 50+/40+/30+
👉 juni/juli: 20+
➡️ Begin juli: iedereen die wil een 1e prik, 2/3 geheel gevaccineerd
https://t.co/nFVLkcHMAS
• https://ourworldindata.org/covid-vaccinations
• Hugo de Jonge heeft gezegd dat wij in Nederland 8 januari beginnen met vaccinaties
• Volgorde vaccinaties Nederland (voorlopig?)
• Coronavirus Vaccine Tracker
• Vaccinatie tegen het coronavirus - Rijksoverheid
• Bestelde vacccins door Nederland (wanneer)
• Bestelde vacccins door Nederland (financieel)
• Wetenschappelijk onderzoek van resultaten bij deze vaccins:
Phase 1/2 Study Pfizer, Phase 1/2 Study Pfizer,Phase 2/3 Pfizer
Phase 1 Moderna,Phase 3 Moderna
Phase 1/2 Oxford,Phase 2/3 Oxford
• Hier de protocollen van:
Oxford/AstraZeneca, Pfizer, Moderna en Johnson&Johnson (Janssen).
Oversterfte met als oorzaak griep (2018) en Covid-19 (2020/2021)
Heb ik covid, verkoudheid of griep? (laat je sowieso testen!)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dagcijfers :
• RIVM deelt alleen weekcijfers op dinsdag, al updaten ze wel hun database elke dag om 15:15
• Op twitter zijn er een aantal mensen gelukkig die grafieken en kaartjes maken van de dagcijfers, ziekenhuiscijfers, mobiliteit, verpleeghuizen etc. hier zijn er een aantal
• Dagelijkse ziekenhuiscijfers
• Thom-Ivar voor dagcijfers en kaartjes elke dag op provincie en gemeente
• Edwin Veldhuizen voor snelle dagcijfers naar gemeente
• 𝓢tephan Okhuijsen de man achter Datagraver, met databases voor coronacijfers
• Corona-patiënten op de Nederlandse IC's lcps
• Stichting NICE: Huidige ziekenhuisopnames(en IC-opnames)
• Uitleg verschillende manieren van tellen van LCPS, RIVM, NICE
• Datagraver, zelf grafieken maken
Gedragsregels in dit topic:
• Dit is een serieus subforum, ONZ is een deur verder
• Bij nieuws: graag een bron
• Geen opruiende berichten
• Speel de bal, niet de persoon.
• Geen termen als muilkorven/deugers/wappies etc.
• WO2 referenties zijn niet grappig
• Volg de aanwijzingen van de moderatie op
• Ga niet teveel off-topic of op sc modus
• Geen "grappige" gifjes, hond2.gif mag van zijn baasje niet buiten de spoiler in de OP
Gelieve Trouw, NRC en Volkskrant niet geheel te citeren. Een link en de header (dat dik gedrukte deel) mag wel. Of zeg het in je eigen woorden, met een link erbij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Zipportal op 07-06-2021 13:58:45 ]![]()
Zeg nou maar gewoon dat je stiekem geilt op Kirsten Verdelquote:
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Ontzettend ja. Heb er al eens geslapen.quote:Op maandag 7 juni 2021 11:02 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zeg nou maar gewoon dat je stiekem geilt op Kirsten Verdel![]()
Dus jij bent die goede bron van Kirsten? Dan kun je 't ook gewoon hier posten hèquote:Op maandag 7 juni 2021 11:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ontzettend ja. Heb er al eens geslapen.![]()
![]()
quote:Op maandag 7 juni 2021 11:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat heeft de leeftijd hier voor toegevoegde waarde?Omdat het er over ging dat het mij opviel dat juist mensen in die generatie zich niet lieten vaccineren en alles wat corona betreft onzin vinden. Blijkend ook uit het feit dat er zich nu maar 21.000 extra hebben aangemeld.quote:Op maandag 7 juni 2021 11:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat heeft de leeftijd hier voor toegevoegde waarde?
Wellicht anekdotisch, maar het valt me wel op in een grote kring mensen.![]()
Ja ho even he, stil nou.quote:Op maandag 7 juni 2021 11:04 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dus jij bent die goede bron van Kirsten? Dan kun je 't ook gewoon hier posten hè![]()
Ik ben morgen aan de beurt als het goed is..![]()
![]()
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Broekie.quote:Op maandag 7 juni 2021 11:05 schreef Jor_Dii het volgende:
![]()
![]()
Prikkie time.quote:
Eerst gele boekie binnen, daarna afspraak machen.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Ik heb altijd gedacht dat de gemiddelde leeftijd in dit topic veel hoger lag.quote:Op maandag 7 juni 2021 11:05 schreef Jor_Dii het volgende:
![]()
Van sommige users had ik echt gedacht dat ze veel ouder waren![]()
![]()
Sloeg de wiggelroede wel aan dan?quote:Op maandag 7 juni 2021 11:06 schreef Nielsch het volgende:
mijn vriendin heeft vandaag d'r eerste (en enige) prik gehad en het magneetje bleef NIET hangen!!!![]()
Maar je heb wel extra goede wifi verbinding als je bij haar in de buurt bent?quote:Op maandag 7 juni 2021 11:06 schreef Nielsch het volgende:
mijn vriendin heeft vandaag d'r eerste (en enige) prik gehad en het magneetje bleef NIET hangen!!!'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Sinds ik Pfizer heb gehad ontvang ik alleen ARD zonder ruis. Mijn 5G signaal is wel beter geworden, maar om één of andere reden ga ik standaard naar Google.dequote:Op maandag 7 juni 2021 11:07 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Maar je heb wel extra goede wifi verbinding als je bij haar in de buurt bent?
Hoop dat het met de tweede prik beter gaat. Lijken nog wat kinderziektes in te zitten.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2021 11:09:42 ]![]()
Die grappen over magneetjes en 5g na het vaccineren (hihaho) zijn al ongeveer net zo treurig geworden als Sywert van Lienden.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Bij de 2e prik ben je een soort van Tor-netwerk.quote:Op maandag 7 juni 2021 11:08 schreef chratnox het volgende:
[..]
Sinds ik Pfizer heb gehad ontvang ik alleen ARD zonder ruis. Mijn 5G signaal is wel beter geworden, maar om één of andere reden ga ik standaard naar Google.de
Hoop dat het met de tweede prik beter gaat. Lijken nog wat kinderziektes in te zitten.
Stukje schil.![]()
Ik dacht dat jij hetzelfde geboortejaar had als ik.quote:And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
![]()
Misschien een te zwakker magneet? Geeft haar telefoon nu wel aan "verbonden met Pfizer/Moderna/Janssen"?quote:Op maandag 7 juni 2021 11:06 schreef Nielsch het volgende:
mijn vriendin heeft vandaag d'r eerste (en enige) prik gehad en het magneetje bleef NIET hangen!!!
Want: VACCINEREN = COMPUTER IN UW BLOEDBAANAIVD Kerstpuzzel 2025: 1a, 2, 3a, 5![]()
t hoofdkantoor zit dan wel in New York maar 't blijft van oosprong toch een Duits bedrijfquote:Op maandag 7 juni 2021 11:08 schreef chratnox het volgende:
[..]
Sinds ik Pfizer heb gehad ontvang ik alleen ARD zonder ruis. Mijn 5G signaal is wel beter geworden, maar om één of andere reden ga ik standaard naar Google.de
Hoop dat het met de tweede prik beter gaat. Lijken nog wat kinderziektes in te zitten.![]()
Dan hoop ik wel dat ik alleen een exit node ben.quote:Op maandag 7 juni 2021 11:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Bij de 2e prik ben je een soort van Tor-netwerk.
Stukje schil.![]()
ik vraag me echt af of deze man serieus is (helaas waarschijnlijk wel) of een typetje Robert Jensen speelt (waarschijnlijk niet).quote:Op maandag 7 juni 2021 11:11 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Misschien een te zwakker magneet? Geeft haar telefoon nu wel aan "verbonden met Pfizer/Moderna/Janssen"?
Want: VACCINEREN = COMPUTER IN UW BLOEDBAAN![]()
Dit kan toch niet anders dan een parodie zijn?quote:Op maandag 7 juni 2021 11:13 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ik vraag me echt af of deze man serieus is (helaas waarschijnlijk wel) of een typetje Robert Jensen speelt (waarschijnlijk niet).
Een lamp die gaat branden als je 'm naast je arm houdt?![]()
quote:Op maandag 7 juni 2021 11:13 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ik vraag me echt af of deze man serieus is (helaas waarschijnlijk wel) of een typetje Robert Jensen speelt (waarschijnlijk niet).Het is Erik Groenendijk, die is daar daadwerkelijk van overtuigd.quote:Op maandag 7 juni 2021 11:16 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dit kan toch niet anders dan een parodie zijn?
Een lamp die gaat branden als je 'm naast je arm houdt?![]()
AIVD Kerstpuzzel 2025: 1a, 2, 3a, 5![]()
Bizar. Ik vind de Holocough dan wel weer creatief.quote:Op maandag 7 juni 2021 11:18 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[..]
Het is Erik Groenendijk, die is daar daadwerkelijk van overtuigd.![]()
![]()
Als je nu belt heb je waarschijnlijk zo een afspraak ingepland.quote:Op maandag 7 juni 2021 11:21 schreef SilverEyes het volgende:
Wiehoo, eindelijk. Ik zit er klaar voor“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
*zip*quote:Op maandag 7 juni 2021 11:21 schreef SilverEyes het volgende:
Wiehoo, eindelijk. Ik zit er klaar voor[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')![]()
Gaat vlot zo, nog maar even wachten op ‘88 (partner) en ‘90 hier. Benieuwd of je dan al Janssen mag kiezen. Daar lijkt het nog niet op; zou wel m’n voorkeur hebben, maar ik prik wat de pot schaft![]()
![]()
Dit is een fijne reminder.quote:Op maandag 7 juni 2021 11:12 schreef Zipportal het volgende:
Prachtige cijfers weer. Tijd voor het NL-Alert testbericht.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Hier kun je je lol op met zijn bizarre filmpjes:quote:Op maandag 7 juni 2021 11:20 schreef chratnox het volgende:
[..]
Bizar. Ik vind de Holocough dan wel weer creatief.
https://www.brighteon.com/channels/gelehessergrn
Dan zou je zeggen, "ach het houdt hem van de straat", maar dat klopt ook niet echt want tussendoor staat hij op het Binnenhof politici uit te maken voor verraders.![]()
Ik kom er nog niet inquote:Op maandag 7 juni 2021 11:21 schreef SilverEyes het volgende:
Wiehoo, eindelijk. Ik zit er klaar voor![]()
![]()
En over een paar jaar is dit een verwarde man die een paar mensen op straat heeft neergestoken.quote:Op maandag 7 juni 2021 11:27 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hier kun je je lol op met zijn bizarre filmpjes:
https://www.brighteon.com/channels/gelehessergrn
Dan zou je zeggen, "ach het houdt hem van de straat", maar dat klopt ook niet echt want tussendoor staat hij op het Binnenhof politici uit te maken voor verraders.![]()
![]()
https://www.rijksoverheid(...)nodiging-en-afspraak
Kan ik al een afspraak maken?
Bent u geboren in 1979, 1980,1981, 1982, 1983 of 1984?
U kunt al online een afspraak maken voor een vaccinatie. Het is niet nodig om op de uitnodigingsbrief te wachten.
Hier staat hij nog niet tussen![]()
![]()
![]()
Ik ben benieuwd of dit leidt tot nieuwe problemen?
In ieder geval zaak om te zorgen dat iedereen 2 prikken gehad heeft en veel strenger op vluchten gaan zitten.![]()
Zet even alerts aan van https://twitter.com/PrikMelderquote:
Deze twitterbot scant elke 15 seconden de GGD site op wijzigingen.![]()
Ik heb geen twitter.. maar zal af en toe wel refreshen, tnxquote:Op maandag 7 juni 2021 11:35 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Zet even alerts aan van https://twitter.com/PrikMelder
![]()
hij heeft gelijk, vaccins werken echt slechter tegen deze variant.quote:Op maandag 7 juni 2021 11:34 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[ twitter ]
In ieder geval zaak om te zorgen dat iedereen 2 prikken gehad heeft en veel strenger op vluchten gaan zitten.![]()
Dit zou niet meer nodig zijn want die bug is opgelost.quote:Op maandag 7 juni 2021 11:37 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ff met een anonieme browser (of al je cookies wissen)“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
DDOS by design.quote:Op maandag 7 juni 2021 11:35 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Deze twitterbot scant elke 15 seconden de GGD site op wijzigingen.
Je verwacht niet anders.[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
weten we iig zeker dat de site over de rooie gaat.quote:Op maandag 7 juni 2021 11:35 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
1 request per 15 seconden zullen ze nog wel overleven. Heel 1985 en 1986 zitten nu te F5'en.quote:Op maandag 7 juni 2021 11:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
weten we iig zeker dat de site over de rooie gaat.![]()
Beter dat 1 bot dit elke 15 seconden checkt dan dat 100.000 mensen dit elke minuut zelf checkenquote:Op maandag 7 juni 2021 11:38 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
DDOS by design.
Je verwacht niet anders.![]()
1 request per 15 sec levert een tijdelijke API blokkade op weet ik uit eigen ervaringquote:Op maandag 7 juni 2021 11:39 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
1 request per 15 seconden zullen ze nog wel overleven. Heel 1985 en 1986 zitten nu te F5'en.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Ik wou zeggen, als je die load al niet aankunt, dan moet je misschien even wat hardware upgraden.quote:Op maandag 7 juni 2021 11:39 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
1 request per 15 seconden zullen ze nog wel overleven. Heel 1985 en 1986 zitten nu te F5'en.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
en weer loopt Nederland hier te klungelen door vluchten uit het VK niet pertinent te weigeren zoals Duitsland. Inmiddels is ruim 50% van alle besmettingen in het VK door de Indiase Deltavariant.quote:Op maandag 7 juni 2021 11:34 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[ twitter ]
Ja dat zullen ze vast niet doen nu. En er zullen vast geen andere bots zijn die hetzelfde doen.quote:Op maandag 7 juni 2021 11:39 schreef noodgang het volgende:
[..]
Beter dat 1 bot dit elke 15 seconden checkt dan dat 100.000 mensen dit elke minuut zelf checken[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 juni 2021 11:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb geen twitter.. maar zal af en toe wel refreshen, tnxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan kun je er gelijk een YAML-code van bouwen als je het wil automatiseren in je domotica-systeem:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
die variant is hier al maanden geland, op basis van historisch verleden.quote:Op maandag 7 juni 2021 11:40 schreef Nielsch het volgende:
[..]
en weer loopt Nederland hier te klungelen door vluchten uit het VK niet pertinent te weigeren zoals Duitsland. Inmiddels is ruim 50% van alle besmettingen in het VK door de Indiase Deltavariant.![]()
Wil vaccinatie prik plannen voor 1986 online krijg ik online afspreken niet beschikbaar.
Wat een gefaal. Wanneer is zoiets opgelost? Geen zin om te bellen…![]()
Klopt er zijn er ook gesignaleerd in de Kiemsurveillance.quote:Op maandag 7 juni 2021 11:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die variant is hier al maanden geland, op basis van historisch verleden.
https://www.rivm.nl/coronavirus-covid-19/virus/variantenwegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Zucht, steun, kreun. Lees dit topic eens goed door, doe er je voordeel mee en je hoeft alsnog niet zoiets engs te doen als bellen.quote:Op maandag 7 juni 2021 11:46 schreef Newby6781 het volgende:
Wil vaccinatie prik plannen voor 1986 online krijg ik online afspreken niet beschikbaar.
Wat een gefaal. Wanneer is zoiets opgelost? Geen zin om te bellen…'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Ter info: ik heb net gebeld en daar staat 85/86 ook nog niet open."When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."![]()
Toch zien we geen toename van besmettingen tot op heden.quote:Op maandag 7 juni 2021 11:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die variant is hier al maanden geland, op basis van historisch verleden.
Los daarvan, waarom het proces versnellen door zulke vluchten toe te staan terwijl we niet volledig gevaccineerd zijn nog en alles versoepelen?![]()
Als ik altijd was gaan klagen als ik tegen een probleem aan liep en nooit actie zou ondernemen als ik vast kom te zitten in bureaucratie zou ik mijn huidige baan niet hebben... mijn huidige huis niet hebben..... mijn huidige leven niet hebben.....quote:Op maandag 7 juni 2021 11:46 schreef Newby6781 het volgende:
Wat een gefaal. Wanneer is zoiets opgelost? Geen zin om te bellen…![]()
Er schijnt inderdaad iets mis te gaan..quote:Op maandag 7 juni 2021 11:49 schreef Compatibel het volgende:
Ter info: ik heb net gebeld en daar staat 85/86 ook nog niet open.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Het beste wat je kunt doen is niet gewoon even gaan lunchen en het straks proberen, beter is blind blijven verversen zoveel en zo snel als je kunt en tussendoor even klagen op een forum als je RSI krijgt.[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Daarom gewoon een bot schrijven die het voor je doet, lekker met z'n allen die site onderuit ddossen, zodat we zeker weten dat het vanmiddag nog niet werkt.quote:Op maandag 7 juni 2021 11:54 schreef Mr.Sandman het volgende:
Het beste wat je kunt doen is niet gewoon even gaan lunchen en het straks proberen, beter is blind blijven verversen zoveel en zo snel als je kunt en tussendoor even klagen op een forum als je RSI krijgt.![]()
1986 is open zie ik! Je moet wel heel snel zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
En tig copy/paste bots, gewoon voor een lollige widget ergens.quote:Op maandag 7 juni 2021 11:56 schreef Mallerd01 het volgende:
[..]
Daarom gewoon een bot schrijven die het voor je doet, lekker met z'n allen die site onderuit ddossen, zodat we zeker weten dat het vanmiddag nog niet werkt.[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Andere browser proberen, incognito/private-window proberen, cookies wissen.quote:Op maandag 7 juni 2021 11:46 schreef Newby6781 het volgende:
Wat een gefaal. Wanneer is zoiets opgelost? Geen zin om te bellen…
(Misschien handig om in de OP te zetten?)
edit: oh het werkt voor niemand nog lees ik nu.
Dit zou opgelost moeten zijn..quote:Op maandag 7 juni 2021 11:59 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Andere browser proberen, incognito/private-window proberen, cookies wissen.
(Misschien handig om in de OP te zetten?)“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Dit werkt welquote:Op maandag 7 juni 2021 11:59 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Andere browser proberen, incognito/private-window proberen, cookies wissen.
(Misschien handig om in de OP te zetten?)
edit: oh het werkt voor niemand nog lees ik nu.Ik kan er nu in
![]()
![]()
Collega komt er nu in, 1985. 22 juni 1e prik.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Hij zegt "immune escape", bedoelt hij daarmee dat vaccineren nutteloos is?quote:Op maandag 7 juni 2021 11:34 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[ twitter ]
In ieder geval zaak om te zorgen dat iedereen 2 prikken gehad heeft en veel strenger op vluchten gaan zitten.Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Denk dat ik hier nog 2 dagen wacht tot 1988 ook is vrijgegeven, kunnen mijn vriend en ik misschien in dezelfde plaats/tijd![]()
Heel die vragenlijst ingevuld, krijg ik vervolgens dit.quote:U kunt nu niet inloggen
Op dit moment is het erg druk en bezoeken teveel mensen tegelijk deze website. Probeer het alstublieft over 30 minuten nog eens.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Enerzijds erg handig; anderzijds kan het ook fijn zijn om het op andere data te plannen zodat er op elk moment tenminste één persoon is die zich prima voelt en evt voor de ander kan zorgen mocht er toch iets mis gaan (ook al zijn het onschuldige bijwerkingen).quote:Op maandag 7 juni 2021 12:05 schreef Cue_ het volgende:
Denk dat ik hier nog 2 dagen wacht tot 1988 ook is vrijgegeven, kunnen mijn vriend en ik misschien in dezelfde plaats/tijd
Forum Opties Forumhop: Hop naar: