Maar je heb wel extra goede wifi verbinding als je bij haar in de buurt bent?quote:Op maandag 7 juni 2021 11:06 schreef Nielsch het volgende:
mijn vriendin heeft vandaag d'r eerste (en enige) prik gehad en het magneetje bleef NIET hangen!!!
Sinds ik Pfizer heb gehad ontvang ik alleen ARD zonder ruis. Mijn 5G signaal is wel beter geworden, maar om één of andere reden ga ik standaard naar Google.dequote:Op maandag 7 juni 2021 11:07 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Maar je heb wel extra goede wifi verbinding als je bij haar in de buurt bent?
Bij de 2e prik ben je een soort van Tor-netwerk.quote:Op maandag 7 juni 2021 11:08 schreef chratnox het volgende:
[..]
Sinds ik Pfizer heb gehad ontvang ik alleen ARD zonder ruis. Mijn 5G signaal is wel beter geworden, maar om één of andere reden ga ik standaard naar Google.de
Hoop dat het met de tweede prik beter gaat. Lijken nog wat kinderziektes in te zitten.
Ik dacht dat jij hetzelfde geboortejaar had als ik.quote:
Misschien een te zwakker magneet? Geeft haar telefoon nu wel aan "verbonden met Pfizer/Moderna/Janssen"?quote:Op maandag 7 juni 2021 11:06 schreef Nielsch het volgende:
mijn vriendin heeft vandaag d'r eerste (en enige) prik gehad en het magneetje bleef NIET hangen!!!
t hoofdkantoor zit dan wel in New York maar 't blijft van oosprong toch een Duits bedrijfquote:Op maandag 7 juni 2021 11:08 schreef chratnox het volgende:
[..]
Sinds ik Pfizer heb gehad ontvang ik alleen ARD zonder ruis. Mijn 5G signaal is wel beter geworden, maar om één of andere reden ga ik standaard naar Google.de
Hoop dat het met de tweede prik beter gaat. Lijken nog wat kinderziektes in te zitten.
Dan hoop ik wel dat ik alleen een exit node ben.quote:Op maandag 7 juni 2021 11:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Bij de 2e prik ben je een soort van Tor-netwerk.
Stukje schil.
ik vraag me echt af of deze man serieus is (helaas waarschijnlijk wel) of een typetje Robert Jensen speelt (waarschijnlijk niet).quote:Op maandag 7 juni 2021 11:11 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Misschien een te zwakker magneet? Geeft haar telefoon nu wel aan "verbonden met Pfizer/Moderna/Janssen"?
Want: VACCINEREN = COMPUTER IN UW BLOEDBAAN
Dit kan toch niet anders dan een parodie zijn?quote:Op maandag 7 juni 2021 11:13 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ik vraag me echt af of deze man serieus is (helaas waarschijnlijk wel) of een typetje Robert Jensen speelt (waarschijnlijk niet).
quote:Op maandag 7 juni 2021 11:13 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ik vraag me echt af of deze man serieus is (helaas waarschijnlijk wel) of een typetje Robert Jensen speelt (waarschijnlijk niet).
Het is Erik Groenendijk, die is daar daadwerkelijk van overtuigd.quote:Op maandag 7 juni 2021 11:16 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dit kan toch niet anders dan een parodie zijn?
Een lamp die gaat branden als je 'm naast je arm houdt?
Bizar. Ik vind de Holocough dan wel weer creatief.quote:Op maandag 7 juni 2021 11:18 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[..]
Het is Erik Groenendijk, die is daar daadwerkelijk van overtuigd.![]()
Als je nu belt heb je waarschijnlijk zo een afspraak ingepland.quote:Op maandag 7 juni 2021 11:21 schreef SilverEyes het volgende:
Wiehoo, eindelijk. Ik zit er klaar voor
*zip*quote:Op maandag 7 juni 2021 11:21 schreef SilverEyes het volgende:
Wiehoo, eindelijk. Ik zit er klaar voor
Dit is een fijne reminder.quote:Op maandag 7 juni 2021 11:12 schreef Zipportal het volgende:
Prachtige cijfers weer. Tijd voor het NL-Alert testbericht.
Hier kun je je lol op met zijn bizarre filmpjes:quote:Op maandag 7 juni 2021 11:20 schreef chratnox het volgende:
[..]
Bizar. Ik vind de Holocough dan wel weer creatief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |