we?quote:Op maandag 7 juni 2021 10:31 schreef Dven het volgende:
Gok dat we hier volgende week de eerste dag krijgen zonder gevallen. Gisteren waren het er minder dan 50.
https://fok.nl/shop/abonnementen.php ¤10.20, ben je er een hlaf jaar af, lullen we nergens meer overquote:
Die maatschappelijke bestemming kan misschien beter Nederlandse les zijn voor de persoon die het liveblog bijhoudt.quote:
Is het een idee om hem een apart subtopic te geven waar hij z'n boekwerken kan posten?quote:
De vaccinatiebereidheid is zo'n 90% onder deze groep. Ik verwacht dat van de 1 miljoen er dus misschien 100k zijn die AZ geweigerd hebben, van die groep nu dus zo'n 20% die alsnog een ander vaccin wil nemen. Ik vind dat een redelijke score.quote:Op maandag 7 juni 2021 10:15 schreef chratnox het volgende:
[..]
(voorbarige conclusie wellicht) Dat de 'weigerboomers' niet alleen AZ weigeren maar alle vaccins weigeren?
Donderdag is 1984 door de Jonge aangekondigd, daarna geen nieuwe leeftijden meer omdat in het weekend de groep 60-65 nog een keer uitgenodigd werd. Als je dan 21000 afspraken hebt is je vertraging wel langer dan een paar uur. Zonder die groep nog een keer uit te nodigen was 't aannemelijk dat 1985/1986 gewoon 4 juni aan de beurt waren.quote:Op maandag 7 juni 2021 10:32 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Pff, dat is zeker een paar uur vertraging voor ik aan de beurt bent!
Er waren verschillende huisartsen die aangaven dat 40% niet op kwam dagen voor zijn afspraak of geen afspraak wilde. Als je dat doortrekt (en een wat grotere foutmarge meeneemt) zit je richting de 30%, dus 300k mensen.quote:Op maandag 7 juni 2021 10:35 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
De vaccinatiebereidheid is zo'n 90% onder deze groep. Ik verwacht dat van de 1 miljoen er dus misschien 100k zijn die AZ geweigerd hebben, van die groep nu dus zo'n 20% die alsnog een ander vaccin wil nemen. Ik vind dat een redelijke score.
Behalve dan dat een afspraak kunnen maken niet hetzelfde is als wanneer daadwerkelijk je prik gezet wordt. Die slots zijn nog steeds beschikbaar.quote:Op maandag 7 juni 2021 10:35 schreef chratnox het volgende:
[..]
Donderdag is 1984 door de Jonge aangekondigd, daarna geen nieuwe leeftijden meer omdat in het weekend de groep 60-65 nog een keer uitgenodigd werd. Als je dan 21000 afspraken hebt is je vertraging wel langer dan een paar uur. Zonder die groep nog een keer uit te nodigen was 't aannemelijk dat 1985/1986 gewoon 4 juni aan de beurt waren.
4 dagen vertraging voor 21000 afspraken van mensen die hebben staan schreeuwen dat ze geen paupervaccin willen is wel wat zonde.
1984 is gisteren aangekondigd. Vandaag 85 en 86. Er is dus eigenlijk nauwelijks sprake van vertraging.quote:Op maandag 7 juni 2021 10:35 schreef chratnox het volgende:
[..]
Donderdag is 1984 door de Jonge aangekondigd, daarna geen nieuwe leeftijden meer omdat in het weekend de groep 60-65 nog een keer uitgenodigd werd. Als je dan 21000 afspraken hebt is je vertraging wel langer dan een paar uur. Zonder die groep nog een keer uit te nodigen was 't aannemelijk dat 1985/1986 gewoon 4 juni aan de beurt waren.
4 dagen vertraging voor 21000 afspraken van mensen die hebben staan schreeuwen dat ze geen paupervaccin willen is wel wat zonde.
Niet bepaald een aselecte steekproef. Maar een zeer onwillekeurige steekproef van huisartsen waarbij a) het weigerpercentage vrij hoog is (en dus nieuwswaardig) en b) in een zeer specifieke periode waarin er veel te doen was rondom AZ.quote:Op maandag 7 juni 2021 10:36 schreef chratnox het volgende:
[..]
Er waren verschillende huisartsen die aangaven dat 40% niet op kwam dagen voor zijn afspraak of geen afspraak wilde. Als je dat doortrekt (en een wat grotere foutmarge meeneemt) zit je richting de 30%, dus 300k mensen.
Dat klopt, maar het is net zo veelzeggend als de 90% vaccinatiebereidheid. Waarheid zal wellicht in het midden liggen.quote:Op maandag 7 juni 2021 10:37 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Niet bepaald een aselecte steekproef. Maar een zeer onwillekeurige steekproef van huisartsen waarbij a) het weigerpercentage vrij hoog is (en dus nieuwswaardig) en b) in een zeer specifieke periode waarin er veel te doen was rondom AZ.
Misschien was de groep die heeft staan schreeuwen niet zo groot als men op sommige plekken heeft doen voorkomen? Is ook een optie, he.quote:Op maandag 7 juni 2021 10:35 schreef chratnox het volgende:
[..]
1984 is 3 juni aangekondigd toch?quote:Op maandag 7 juni 2021 10:36 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
1984 is gisteren aangekondigd. Vandaag 85 en 86. Er is dus eigenlijk nauwelijks sprake van vertraging.
Dat geloof ik direct. Het enige wat hier eigenlijk vaststaat is dat de ANBO gewoon zn hoekje in moet.quote:Op maandag 7 juni 2021 10:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Misschien was de groep die heeft staan schreeuwen niet zo groot als men op sommige plekken heeft doen voorkomen? Is ook een optie, he.
Die 90% is in ieder geval nog een valide steekproef. En het zou vreemd zijn als men geen AZ wil, maar óók geen andere vaccins, want dan klopt die 90% niet.quote:Op maandag 7 juni 2021 10:38 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat klopt, maar het is net zo veelzeggend als de 90% vaccinatiebereidheid. Waarheid zal wellicht in het midden liggen.
Alternatieve verklaring: een groot deel van die groep heeft helemaal niet meegekregen dat ze een ander vaccin kunnen krijgen.quote:Op maandag 7 juni 2021 10:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Misschien was de groep die heeft staan schreeuwen niet zo groot als men op sommige plekken heeft doen voorkomen? Is ook een optie, he.
Zodra ik zo'n lap in beeld zie verschijnen begin ik al door te scrollen...quote:
Ik check eerst de naam nog evenquote:Op maandag 7 juni 2021 10:42 schreef diedrick het volgende:
[..]
Zodra ik zo'n lap in beeld zie verschijnen begin ik al door te scrollen...
[..]
Op zich is het wel bijzonder dat 'deugen' tegenwoordig een vies woord isquote:Op maandag 7 juni 2021 10:20 schreef chratnox het volgende:
[..]
Tja, dit is typisch de deugmaatschappij. (Sorry dat ik deugen noem @:miss_sly , maar in dit geval is 't echt)
Als je tegen de haren instrijkt moet je kapot, op elke manier. Online, offline. Een gedegen proces is niet relevant meer, gewoon kapot. Indien hij ergens zou werken had een boomknuffelhippie zijn werkgever gebeld en erop aangedrongen dat hij ontslagen moet worden, zijn familie hadden ze lastig gevallen en ga zo maar door.
KWF is ook lekker hypocriet idd, er zijn wel donaties van meer twijfelachtige bron aan ze geweest in 't verleden. Ik zou als KWF gewoon zeggen: "Wij danken Sywert voor zijn aandacht voor ons en zullen er zorg voor dragen dat dit geld een goede bestemming krijgt"
Ik probeer dan ook te beargumenteren wat en waarom ik denk wat er wel en niet verandert.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |