Dat was ingecalculeerd.quote:Op zondag 6 juni 2021 12:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee hoor, de race is nu om 14:00 uur ipv de vorige keren 15:00 uur
Dus begint eerder maar duurt gewoon even lang![]()
Wat is de quotering?quote:Op zondag 6 juni 2021 12:59 schreef Nattekat het volgende:
Als er een SC komt straks, dan ben ik weer een héél klein beetje rijker
Ik had het nog wel tot 1.1 gedaanquote:
Gisteren.quote:Op zondag 6 juni 2021 13:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Is deze van recent?
Mijn god wat is die knakker veel aangekomen.
Volgens mij was dat in 2019 het geval, gebeurde er niets.quote:Op zondag 6 juni 2021 13:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had het nog wel tot 1.1 gedaan
Als hier geen SC komt, dan moet het wel echt een oersaaie race zijn.
Ik vrees van niet. Helaasquote:Op zondag 6 juni 2021 13:07 schreef shiz het volgende:
RickBetekent dat dat Jack niet meer terug komt?
![]()
Uit voorzorg thuis gehouden omdat de race te ver weg is om op tijd een vervanger te kunnen sturen mocht hij weer positief getest worden.quote:Op zondag 6 juni 2021 13:07 schreef shiz het volgende:
RickBetekent dat dat Jack niet meer terug komt?
![]()
Olav houdt hem aan, zodat Olav niet slecht lijkt. soort van Bottas methodequote:Op zondag 6 juni 2021 13:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
God dit is zoveel beter dan grappenmaker Plooij.
Niet zomaar iemand. Mansour Ojjeh was mede-eigenaar en bestuurslid van McLaren.quote:Op zondag 6 juni 2021 13:13 schreef Dazalbest het volgende:
Er is weer iemand dood dus LouLou zal het zwaar hebben, winnen en race opdragen .....
[ twitter ]
Na de race even bedanken als ie gewonnen heeft. En als ie verliest nog even benadrukken dat hij het er zwaar mee heeft.quote:Op zondag 6 juni 2021 13:13 schreef Dazalbest het volgende:
Er is weer iemand dood dus LouLou zal het zwaar hebben, winnen en race opdragen .....
[ twitter ]
Ik vind hier weinig mis mee eigenlijkquote:Op zondag 6 juni 2021 13:13 schreef Dazalbest het volgende:
[ twitter ]
Vrienden verliezen is moeilijk. Daar hoef je niet direct een act te noemen.quote:Op zondag 6 juni 2021 13:13 schreef Dazalbest het volgende:
[ twitter ]
Klinkt als een aangeboren hartafwijkingquote:Op zondag 6 juni 2021 13:13 schreef Dazalbest het volgende:
[ twitter ]
Een foto van 10 jaar terug is de meest recente. God wat zal Lewis het zwaar hebben vandaag.quote:Op zondag 6 juni 2021 13:13 schreef Dazalbest het volgende:
[ twitter ]
maar als verstappen dit zou doen zou je het zeker geweldig vindenquote:Op zondag 6 juni 2021 13:13 schreef Dazalbest het volgende:
[ twitter ]
Eens.quote:Op zondag 6 juni 2021 13:18 schreef BroesWillems het volgende:
Ik heb niets met Lewis, maar er gaan er hier wel een paar heel ver om alles wat Lewis zegt, negatief uit te leggen.
Dat zegt toch weinig. Los van alle selfiefreaks zijn er genoeg mensen die geen recente foto's hebben met close friends. Ik denk dat ik ook minimaal 10 jaar terug moet voor een foto waar ik met mijn beste vriend op sta.quote:Op zondag 6 juni 2021 13:17 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Een foto van 10 jaar terug is de meest recente. God wat zal Lewis het zwaar hebben vandaag.
Dit ja. De Hamilton-haat in dit topic is gewoon engquote:Op zondag 6 juni 2021 13:18 schreef BroesWillems het volgende:
Ik heb niets met Lewis, maar er gaan er hier wel een paar heel ver om alles wat Lewis zegt, negatief uit te leggen.
Het is niet echt haat, het is meer irritatie over de zelfliefde van Hamilton. Fantastische coureur, maar zijn act is wat vermoeiend.quote:Op zondag 6 juni 2021 13:21 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Dit ja. De Hamilton-haat in dit topic is gewoon eng
Precies.quote:Op zondag 6 juni 2021 13:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is niet echt haat, het is meer irritatie over de zelfliefde van Hamilton. Fantastische coureur, maar zijn act is wat vermoeiend.
Niet alles is een act, ik moet ook niks van Hamilton hebben maar zie wel het verschil tussen emotie en een act.quote:Op zondag 6 juni 2021 13:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is niet echt haat, het is meer irritatie over de zelfliefde van Hamilton. Fantastische coureur, maar zijn act is wat vermoeiend.
Dan volg je hem niet op Twitter. Ik bedoel een tweet van hem bewust opzoeken om je aan te ergeren is toch dom?quote:Op zondag 6 juni 2021 13:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dit en niet vergeten dat Hamilton bij McLaren begonnen isquote:Op zondag 6 juni 2021 13:15 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Niet zomaar iemand. Mansour Ojjeh was mede-eigenaar en bestuurslid van McLaren.
Dat is zo. Maar als je wat F1 dingetjes volgt komt dit vast ook voorbij door retweets enzo.quote:Op zondag 6 juni 2021 13:24 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Dan volg je hem niet op Twitter. Ik bedoel een tweet van hem bewust opzoeken om je aan te ergeren is toch dom?
Oeiquote:Op zondag 6 juni 2021 13:35 schreef Rianne84 het volgende:
Ik zag zojuist een zwarte kat voor huisnummer 33.
quote:Op zondag 6 juni 2021 13:36 schreef DKUp het volgende:
Maar de tandarts is toch niet meer besmet?
Je hoort mij niet klagen, Winkelman is zo ontzettend veel beter.
quote:Op zondag 6 juni 2021 13:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vrees van niet. Helaas![]()
Reden is dat vervanging moeilijk te regelen moest hij weer (al dan niet vals) positief testen.
quote:Op zondag 6 juni 2021 13:36 schreef DKUp het volgende:
Maar de tandarts is toch niet meer besmet?
Je hoort mij niet klagen, Winkelman is zo ontzettend veel beter.
quote:Op zondag 6 juni 2021 13:08 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Uit voorzorg thuis gehouden omdat de race te ver weg is om op tijd een vervanger te kunnen sturen mocht hij weer positief getest worden.
Als hij de hele straat door is gelopen wordt het lachen dadelijk.quote:Op zondag 6 juni 2021 13:35 schreef Rianne84 het volgende:
Ik zag zojuist een zwarte kat voor huisnummer 33.
Nieuwe rode bandjes is een mooie meevaller voor Max. Het setje waarmee hij z'n snelste ronde neerzette in Q2 had er van de top 4 de meeste rondes opzitten, in ieder geval flink meer dan Leclerc z'n setje.quote:Op zondag 6 juni 2021 13:19 schreef Starflyer het volgende:
Verstappen start op een nieuwe rode banden.
[ twitter ]
Dat roept ie gewoon over zichzelf af dus die verbazing begrijp ik niet. Het is ik vind het gewoon een misselijk mannetje...maar das mijn meningquote:Op zondag 6 juni 2021 13:21 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Dit ja. De Hamilton-haat in dit topic is gewoon eng
heeft al meer succes dan Sjek de afgelopen tijd had, ook precoronaquote:
Dat was hem alleen gelukt met de perfecte tow. De verschillen zijn heel klein in de top 10.quote:Op zondag 6 juni 2021 13:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kijk uit wat je zegt Charles.
Verstappen zou volgens dit topic ez pole gepakt hebben.
Jawel, de zelfde banden als in Q2.quote:Op zondag 6 juni 2021 13:43 schreef Dazalbest het volgende:
Ik dacht dat ze de banden van Q2 moesten gebruiken...... maar is dus niet perse dezelfde band alleen type band.......?
Dat moet ook. Tenzij de FIA toestemming geeft ze te wisselen.quote:Op zondag 6 juni 2021 13:43 schreef Dazalbest het volgende:
Ik dacht dat ze de banden van Q2 moesten gebruiken...... maar is dus niet perse dezelfde band alleen type band.......?
Jawel, maar je mag wel wisselen natoestemming ivm gebreken aan de bandquote:Op zondag 6 juni 2021 13:43 schreef Dazalbest het volgende:
Top 10 start op de band uit Q2 waar ze de snelste tijd mee hebben gezet in Q2. Buiten de top 10 hebben ze vrije bandenkeuze.quote:Op zondag 6 juni 2021 13:43 schreef Dazalbest het volgende:
Als ze beschadigd zijn, mag dat uit veiligheidsoverwegingenquote:Op zondag 6 juni 2021 13:43 schreef Dazalbest het volgende:
Dat was de vraag nietquote:Op zondag 6 juni 2021 13:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Top 10 start op de band uit Q2 waar ze de snelste tijd mee hebben gezet in Q2. Buiten de top 10 hebben ze vrije bandenkeuze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |