Dat was ingecalculeerd.quote:Op zondag 6 juni 2021 12:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee hoor, de race is nu om 14:00 uur ipv de vorige keren 15:00 uur
Dus begint eerder maar duurt gewoon even lang![]()
Wat is de quotering?quote:Op zondag 6 juni 2021 12:59 schreef Nattekat het volgende:
Als er een SC komt straks, dan ben ik weer een héél klein beetje rijker
Ik had het nog wel tot 1.1 gedaanquote:
Gisteren.quote:Op zondag 6 juni 2021 13:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Is deze van recent?
Mijn god wat is die knakker veel aangekomen.
Volgens mij was dat in 2019 het geval, gebeurde er niets.quote:Op zondag 6 juni 2021 13:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had het nog wel tot 1.1 gedaan
Als hier geen SC komt, dan moet het wel echt een oersaaie race zijn.
Ik vrees van niet. Helaasquote:Op zondag 6 juni 2021 13:07 schreef shiz het volgende:
RickBetekent dat dat Jack niet meer terug komt?
![]()
Uit voorzorg thuis gehouden omdat de race te ver weg is om op tijd een vervanger te kunnen sturen mocht hij weer positief getest worden.quote:Op zondag 6 juni 2021 13:07 schreef shiz het volgende:
RickBetekent dat dat Jack niet meer terug komt?
![]()
Olav houdt hem aan, zodat Olav niet slecht lijkt. soort van Bottas methodequote:Op zondag 6 juni 2021 13:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
God dit is zoveel beter dan grappenmaker Plooij.
Niet zomaar iemand. Mansour Ojjeh was mede-eigenaar en bestuurslid van McLaren.quote:Op zondag 6 juni 2021 13:13 schreef Dazalbest het volgende:
Er is weer iemand dood dus LouLou zal het zwaar hebben, winnen en race opdragen .....
[ twitter ]
Na de race even bedanken als ie gewonnen heeft. En als ie verliest nog even benadrukken dat hij het er zwaar mee heeft.quote:Op zondag 6 juni 2021 13:13 schreef Dazalbest het volgende:
Er is weer iemand dood dus LouLou zal het zwaar hebben, winnen en race opdragen .....
[ twitter ]
Ik vind hier weinig mis mee eigenlijkquote:Op zondag 6 juni 2021 13:13 schreef Dazalbest het volgende:
[ twitter ]
Vrienden verliezen is moeilijk. Daar hoef je niet direct een act te noemen.quote:Op zondag 6 juni 2021 13:13 schreef Dazalbest het volgende:
[ twitter ]
Klinkt als een aangeboren hartafwijkingquote:Op zondag 6 juni 2021 13:13 schreef Dazalbest het volgende:
[ twitter ]
Een foto van 10 jaar terug is de meest recente. God wat zal Lewis het zwaar hebben vandaag.quote:Op zondag 6 juni 2021 13:13 schreef Dazalbest het volgende:
[ twitter ]
maar als verstappen dit zou doen zou je het zeker geweldig vindenquote:Op zondag 6 juni 2021 13:13 schreef Dazalbest het volgende:
[ twitter ]
Eens.quote:Op zondag 6 juni 2021 13:18 schreef BroesWillems het volgende:
Ik heb niets met Lewis, maar er gaan er hier wel een paar heel ver om alles wat Lewis zegt, negatief uit te leggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |