Ik snap wat je bedoelt maar Schwartzman had ook in een lange vijfsetter kunnen winnen.quote:Op maandag 7 juni 2021 15:52 schreef Spetie het volgende:
[..]
Sinner is fit en Schwarzman in de volgende ronde ook als hij wint.
klopt, maar dat is niet gebeurd.quote:Op maandag 7 juni 2021 15:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt maar Schwartzman had ook in een lange vijfsetter kunnen winnen.
quote:Op maandag 7 juni 2021 16:00 schreef Spetie het volgende:
[..]
klopt, maar dat is niet gebeurd.![]()
O, met “hij” bedoelde je Nadal? Ik dacht Schwartzman maar heb nu het idee dat je Nadal bedoelt. Mee eens.
Zou leuk zijn.quote:
Ja, zeker. Sinner is geen makkelijke tegenstander.quote:Op maandag 7 juni 2021 16:05 schreef Spetie het volgende:
[..]
Hij is inderdaad Nadal. Hij moet ook eerst maar winnen.
Ja, da's wel vaker zo met Italianen.quote:Op maandag 7 juni 2021 16:08 schreef Federer-fan het volgende:
Musetti is 1.85 m. maar hij lijkt langer vind ik.
Inderdaad. Hoe goed hij ook begon...het is best schandalig wat hij nu staat te doen.quote:Op maandag 7 juni 2021 16:22 schreef Marcoss het volgende:
Musetti moet dat tanken ook weer niet overdrijven
Door jouw post krijg ik trek in een knakworst.quote:
Die twee kunnen Nadal geen weerstand bieden, ook niet als ze 0 sets hebben gespeeld. Halve en finale, Djoko / Tsitsipas zijn de enige die eventueel een kans maken.quote:Op maandag 7 juni 2021 15:52 schreef Spetie het volgende:
[..]
Sinner is fit en Schwarzman in de volgende ronde ook als hij wint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |