De winnaar van de televote toch?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:31 schreef NailQueen het volgende:
Even een leuke vraag: Stel dat dit in 2021 was gebeurt, wie had er dan gewonnen?
En twee in plaats van één halve finale. En (mede) de terugkeer van de vakjury.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daarna ook gewoon de huidige greenroom uitvinden.
Zeker waar, maar ergens wel jammer dat het winnen van de jury pas later werd gecorrigeerdquote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nederland tegen Noord-Macedonië was ook wel een anti-climax geweest in 2019
Nee daar trappen we niet inquote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wat doen we met de Arabieren hier, Als je inlegkruisje maar goed zit en Wimmetje gaat Pimmetje komt waren ook wel pareltjes.
Nederland tegen Noord-Macedonië kan in 2021 ook wel eens in een anti-climax gaan eindigenquote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, maar dan hadden we John Lundviks gezicht nooit gehad en die is toch wel goud waard.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:35 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Zeker waar, maar ergens wel jammer dat het winnen van de jury pas later werd gecorrigeerd
Ja in dit geval ben ik ook echt blij met de niet-regels van toenquote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Toch wel blij dat Lenny heeft gewonnenBlijft mijn favoriete Nederlandse winnaar. Magistraal lied, nog magistraler gebracht.
Van de meeste landen punten gekregenquote:
Jep, volgens wiki wel.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
De winnaar van de televote toch?
Ja ik ben wel aardig "dankbaar" voor die misser toenquote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Klopt, maar die hadden we toen nog nietquote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
De winnaar van de televote toch?
Ja, als ‘we’ daar van Noord-Macedonië hadden verloren, waren er wat Tv’s uit ramen gegooid denk ikquote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik ben wel aardig "dankbaar" voor die misser toen![]()
Ik ging tamelijk dood op dat moment, maar met Noord-Macedonië was het weer saai geweest
Als er toen televote was, dan waren de alle telefoonlijnen platquote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Klopt, maar die hadden we toen nog nietDus is niks over te zeggen
De vraag was wat er was gebeurd als dit in 2021 was gebeurd toch? Of snap ik hem nu nietquote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Klopt, maar die hadden we toen nog nietDus is niks over te zeggen
Briefkaarten naar Madrid sturen. De winnaar volgt over twee weken.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als er toen televote was, dan waren de alle telefoonlijnen plat
Ze heeft sowieso moeten knippen om binnen de drie minuten te komen. Er ontbreken ook twee coupletten, en dan nog is het sneller dan de meest gebruikelijke versie.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:39 schreef molloot200 het volgende:
Ligt het aan mij of speelt ze dit nu veel sneller dan gewoon tijdens de competitie?
Maar Spanje en Frankrijk hebben allebei van 9 landen punten gekregenquote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Van de meeste landen punten gekregen![]()
Met de regel "de meest hoge score(s) van een land" had Nederland gewonnen
Denk eerder een jaar later met hun siësta's er tussendoorquote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Briefkaarten naar Madrid sturen. De winnaar volgt over twee weken.
Ahh op die fiets, ik dacht even dat je het over deze specifieke uitslag hadquote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
De vraag was wat er was gebeurd als dit in 2021 was gebeurd toch? Of snap ik hem nu niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |