Waylon eat your heart out!quote:
Mwa, deze twee trouwden kort hierna.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat deden Ilse en Waylon toch beter
Luxemburg of Joegoslavie waren nog betere opties voor de laatste plaats. Dit nummer is op zich nog wel interessant.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:56 schreef Strani het volgende:
Waarom werd Noorwegen laatste en niet dit!?
Hé dit kan ook nog mijn pareltje zijn he?quote:
The Woomblesquote:
Die hebben een speciaal plekje in mijn hartquote:
Die zijn niet getrouwd maar wel gescheiden, hoe is dat met deze twee afgelopen dan?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:56 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Mwa, deze twee trouwden kort hierna.
Hoe liep het met Ilse en Waylon af?
Ik verwacht Portugal.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:57 schreef Aoibhin het volgende:
Nou mensen, laatste gokjes voor het Jobipareltje!
quote:Sverre Christophersen was the commentator during the broadcast, however the connection between Madrid and Oslo was disabled slightly midway through the broadcast. Janka Polanyi entered as a temporary commentator before NRK used the commentary from the Swedish feed. Just before the voting began, NRK managed to regain the connection, thus Christophersen was back as commentator.
Dat was 'm jaquote:
Misschien hebben ze Toto Cutugno nog ingehuurd voor de puntentellingquote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:00 schreef molloot200 het volgende:
Oooh we zijn nog maar net over de helft
Voor zover ik kan nagaan nu nog steeds bij elkaar.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die zijn niet getrouwd maar wel gescheiden, hoe is dat met deze twee afgelopen dan?
NRK en technische problemen is minstens zo'n goeie combi als Noorwegen en laatste plaatsenquote:
Gelukkig was daar 2021quote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat was 'm ja![]()
Goed nummer al niet meteen winnaar van dit jaar, maar wel gigantisch ondergewaardeerd. Zoals zo vaak helaas...
Is bij mij boven 2 van de winnaars geeindigd, dus inderdaad veel te zwaar ondergewaardeerd.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat was 'm ja![]()
Goed nummer al niet meteen winnaar van dit jaar, maar wel gigantisch ondergewaardeerd. Zoals zo vaak helaas...
quote:
Ja echt fantastischquote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:01 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Gelukkig was daar 2021
Ik had zó veel stress over de kwalificatie, werden ze gewoon linkerrijtjeEn vierde in de semi. Bazen.
Ahhhhquote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:00 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Voor zover ik kan nagaan nu nog steeds bij elkaar.
Podverquote:
In Nederland wel gewoon top 5 in de televotequote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja echt fantastischMaar wel jammer zo weinig van de televote
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |