abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199759818
Hoi Allemaal!

Sinds een paar weken is mijn relatie met mijn vriendin uit gegaan. We hebben bijna 3 jaar een relatie gehad, waarin zeker niet alles perfect was. Uiteindelijk kwamen we tot de conclusie dat we gewoon niet goed bij elkaar paste. Ik ben inmiddels 26, en dit was mijn eerste vriendin.

De afgelopen weken zijn een behoorlijke rollercoaster. Eerst was het een opluchting, omdat ik wist dat er op een gegeven moment gewoon niks meer in zat. Gedurende het einde van de relatie had ik steeds meer behoefte om met andere vrouwen een klik te hebben. Stiekem keek ik uit naar het vrijgezelle leven. Iets waar ik voorheen zo'n hekel aan had. Ik kreeg tijdens mijn relatie veel complimenten van single vrouwen die ik best leuk vond, en ik voelde echt dat ik goed in de ´markt´ lag.

Nu de relatie voorbij is merk ik wel dat er angsten en onzekerheden naar boven komen die ik ook had toen ik nog vrijgezel was. Vooral veel twijfelgevoelens. Heb ik wel het goede gedaan? Vind ik ooit een nieuwe vriendin? Ben ik wel goed genoeg? Wat nu als mijn vorige relatie gewoon goed was, en ik me constant heb gefixeerd op de negatieve aspecten? Wat als ik mezelf gek heb gemaakt, en dat andere vrouwen mij niet op die manier 'leuk' vonden? ​En noem maar op.

Al met al probeer ik er positief in te staan. Ik kijk nog steeds uit naar de avonturen die ik nog ga beleven. Ik heb nu weer tijd om mezelf terug te vinden, want ik was mezelf wel een beetje verloren.

Mijn vraag is eigenlijk hoe zijn jullie omgegaan met die periode? Wat zijn vooral tips om wel en niet te doen. Hoe gaan jullie om met die onzekerheden die opeens weer naar boven komen.
pi_199760444
Ik heb na een paar weken na mijn laatste break-up veel meer teringzooi in mijn leven te verwerken gekregen dat ik wonderbaarlijk heel snel genoeg zo goed als genezen ben van mijn liefdesverdriet :').

Haar compleet blokken op social media en jezelf bezighouden (het liefst met leuke positieve dingen en mensen) is key, ik kreeg simpelweg geen tijd meer om aan haar te denken. Dat terwijl ik de eerste weken superverdrietig was :P Nu maakt het mij geen reet meer uit gelukkig.

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 05-06-2021 21:15:10 ]
pi_199760604
Overal blokkeren is beste idd.
  Moderator zaterdag 5 juni 2021 @ 21:25:42 #4
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_199760667
Wat erasmus en fugue zeggen. Dat is HET ding. Blokkeren, uit je leven, volledig. Niet om haar een hak te zetten maar omdat het voor jou(w verwerking) het beste is.

Dat voelt wellicht niet zo, maar dat is de val waar heel veel mensen in lopen. Ban haar uit je leven.

Trust me.
Breitling - Instruments for Professionals
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 5 juni 2021 @ 21:32:46 #5
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_199760776
Ga vooral niet een jaar lang (minstens) lopen zeggen dat je hoopt snel weer samen te kunnen zijn, etc.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_199760937
Twee maanden geen contact ingesteld en in die tijd heel veel met lieve vriendinnen gedaan. Vriendschap is O+
Na die twee maanden nog zo nu en dan contact gehad en dat bloedde al snel dood. Nu alweer 11 jaar enorm gelukkig met een ander.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  † In Memoriam † zaterdag 5 juni 2021 @ 22:11:56 #7
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_199761449
Ik herken dat ik tijdens mijn relaties veel 'gewilder' was, of althans zo voelde het, dan dat ik echt was toen ik weer vrijgezel was. Maar dat is enerzijds wellicht een deel eigen perceptie en anderzijds vóelde ik me misschien ook wel wat minder zelfverzekerd toen ik weer alleen was.

Al met al denk ik dat je vooral je eigen leven weer op moet pakken, gewoon (weer) veel vrienden bezoeken en vooral je eigen dingen (weer) doen. En hoewel ik van al mijn serieuze exen wel in meer of mindere mate echt gehouden heb, ik wilde er in ieder geval ooit een toekomst mee opbouwen, heb ik eigenlijk nooit veel verdriet van break-ups gehad. Het moest zo zijn en was mooi zo lang het duurde. En soms minder mooi aan het einde, we gingen immers niet voor niks uit elkaar.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_199761950
Denk dat je goed de balans moet zoeken tussen afleiding zoeken en wel je gevoelens toelaten.
Ik spreek uit ervaring. Heb destijds na mijn break-up teveel afleiding gezocht, waardoor ik mijn herstel eigenlijk alleen maar vertraagde. In mijn ogen is het ervaren van je emoties ook de sleutel tot herstel. Laat je er niet door verteren, maar probeer wel toe te geven dat je even tijd hebt om er doorheen te komen. Combineer dit dan vervolgens met leuke dingen doen met vrienden etc. Dan moet het denk ik wel goed komen.

En die angsten en onzekerheid zijn logische gevoelens in deze situatie. Voel het, maar neem het vooral niet serieus. Als ik je verhaal zo lees, is er wel een reden geweest waarom jullie uit elkaar zijn gegaan.
Je kan soms maar beter alleen zijn, dan samen met de verkeerde.
pi_199764548
Het lijkt me heel normaal dat je twijfelt. Dat heeft helaas iedereen. Misschien kan ik ernaast zitten, maar er zijn denk ik maar weinig mensen die aan de lopende band beslissingen nemen waar ze geen twijfels over hebben.
Gek genoeg heb ik dat zelf bij relaties bijna nooit gehad. Ik was altijd of 100% opgelucht dat het uit was omdat we niet bij elkaar pasten of zocht 100% een manier om het ongedaan te maken omdat ik het er totaal niet mee eens was en uiteindelijk ging het liefdesverdriet over en dan was het van de ene op de andere dag gewoon klaar.

Waarom zou je niet het goede hebben gedaan als het voor jou toen goed voelde om het uit te maken (anders deed je het niet neem ik aan)? Voor een relatie zijn twee mensen nodig dus als vrouwen jou niet willen zou jij hen ook niet moeten willen en waarom vind je het belangrijker om maar een vriendin te hebben dan of ze bij je past? Wat voor argument zou je hebben gehad om je expres te focussen op negatieve aspecten? Dacht jij dan zo vaak “ik wil me negatief voelen”? Die negatieve aspecten zullen wel zodanig echt aanwezig zijn geweest dat ze opvielen. Waarom zou je in hemelsnaam jezelf gek willen maken?
En wat maakt het uit op welke manier jouw ex jou leuk vond, als het niet wederzijds was? Je had een relatie met haar, niet met je ego. Of misschien bedoel je dit meer in de zin van, je zou andere vrouwen niet zo blij kunnen maken als dat je haar blij had gemaakt. Maar ze ging er nota bene zelf mee akkoord dat jullie het uitmaakten. Dus dat zal wel mee vallen dan en stel dat die andere vrouwen jou helemaal niets vinden... nogmaals, dan blijf je gewoon single. Want dan heb je gewoon geen reden om een relatie aan te gaan. Maar ik kan me dat niet voorstellen. Er zijn zoveel vrouwen, zou heel raar zijn als daar niet 1 bij zit die jou wel leuk vindt.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_199766343
Mijn vriendschappen (m/v) duren langer dan mijn gemiddelde relaties. Dus zorg dat je goede vrienden hebt. Dan is een relatie maar een spreekwoordelijke kers op de taart en spelen je angsten ook minder invloed.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_199766612
quote:
3s.gif Op zondag 6 juni 2021 11:50 schreef Hineni het volgende:
Mijn vriendschappen (m/v) duren langer dan mijn gemiddelde relaties. Dus zorg dat je goede vrienden hebt. Dan is een relatie maar een spreekwoordelijke kers op de taart en spelen je angsten ook minder invloed.
Vriendschappen die van zichzelf naar een relatie over zijn gegaan zijn de beste relaties gebleken tot nu toe imo.

[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 06-06-2021 12:28:44 ]
pi_199767392
Dat heeft toch wel bij mij een dik jaar geduurd, om van 'ik houd van je' naar 'ik heb van je gehouden' te gaan. :@

Wellicht omdat het mijn eerste relatie was, want ik heb na zijn laatste bericht nadat het uit was geen contact meer met hem opgenomen en geblokkeerd. Het gekke is dat ik een opluchting voelde nadat ik had uitgemaakt, omdat ik ook wel wist dat de relatie steeds giftigere trekjes begon aan te nemen. Alleen dat houden van was heel moeilijk om uit te schakelen. Rationeel besefte ik dat ik de juist keuze had gemaakt, emotioneel was ik er helemaal niet aan toe en wilde ik het eigenlijk niet uitmaken. Ik denk dat die tegenstrijdige gevoelens het juist zo lastig hebben gemaakt om er overheen te komen. Een tip heb ik daarom niet echt, behalve dat je de storm, hoe cliché ook, moet uitzitten en afleiding proberen te zoeken. Dat laatste heb ik vooral in het begin veel gedaan.
pi_199770221
quote:
17s.gif Op zondag 6 juni 2021 12:28 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Vriendschappen die van zichzelf naar een relatie over zijn gegaan zijn de beste relaties gebleken tot nu toe imo.
Eens. Ben alleen altijd bang om een goede vriendin te moeten missen mocht het toch niet gaan zoals gehoopt.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  zondag 6 juni 2021 @ 16:14:31 #14
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_199770638
Slecht...

Ik ben boos geweest, erg verdrietig geweest, heb geprobeerd toch ‘leuk’ contact te houden en het gebeurde te bespreken alsof dat zou helpen bij het vooruit gaan (nope!). Heb mezelf zielig gevoeld en gedacht dit gaat nooit meer goed komen.
Maar met goede vrienden en familie bij wie ik terecht kon met mijn ik zit er doorheen en die me hielpen met leuke afleiding en er voorbij te kunnen kijken ging het toch beter.

Het is al vele keren gezegd, maar dat contact afkappen is echt een goede. Doe dat in zoverre dat mogelijk is zonder dat materiële afhandelingen en zaken zoals kinderen er onder te lijden hebben. Hou het zo beperkt mogelijk.
Ga bezig met dingen doen, maar sta jezelf ook toe verdrietig/boos te zijn, zak er alleen niet in weg.
Het heeft wat tijd nodig. Zelfs als je prima weet dat het beter is zo voelt het gewoon kut en zal je momenten hebben dat onzeker bent over hoe nu verder en toch dat wat ooit was (maar er niet meer is) mist. Dat is heel normaal.

Om met de reclame te spreken, het komt goed schatje.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  zondag 6 juni 2021 @ 19:40:55 #15
274840 Graf-Schweinhund
Ein hund ein schwein ein Fürst
pi_199774209
Goed naar de klote gegaan met drank en drugs na m'n eerste relatie.
Heeft lang geduurd. Ben een hoopje ellende geweest maar er uiteindelijk wel weer uit gekomen. In de tussentijd een rebound-relatie gehad waar ik ook niet lekker in zat (figures) maar dat heeft me wel even wat sneller uit het oude geholpen.
Die twijfels en onzekerheden horen erbij. Die heb ik ook nog tot op zekere hoogte.
Achja.. that's life. Ik zie wel wat er ooit nog van komt maar ik zit er niet meer achteraan.
Heel erg optimistisch ben ik niet maar dat ben ik nooit echt geweest "^^

[ Bericht 0% gewijzigd door Graf-Schweinhund op 06-06-2021 20:00:27 ]
''I challange you to a game of paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker!''
pi_199774265
- Zoek een topic waar je normaal kunt reageren -

[ Bericht 69% gewijzigd door CoolGuy op 06-06-2021 19:57:19 ]
pi_199783398
Ik heb me in het eerste begin ook zeker aan de drank en drugs vergrepen. Later wel iets meer gematigd, maar ja je spreek toch vooral met vrienden af om naar de klote te gaan dan (was wel in corona tijd).

Wel relatief snel m'n nieuwe liefde tegengekomen. We waren al aan de praat tijdens het hele gebeuren en toen we een keer afspraken om iets te doen te hebben tijdens de lockdown kwam al snel het een van het ander.

Was me toen wel bewust dat het mogelijk een rebound was, dus in het begin rustig aan gedaan en dat ook eerlijk gecommuniceerd, maar al snel bleek ze 100x beter bij me te passen dan m'n ex _O-
  maandag 7 juni 2021 @ 15:01:10 #18
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_199783609
Bij m'n laatste breakup was ik 20 jaar jong, dus vooral zuipen en elk weekend twee keer op stap. Leuke tijd als ik eraan terugdenk.
pi_199783908
quote:
0s.gif Op maandag 7 juni 2021 14:45 schreef MadJackthePirate het volgende:
Ik heb me in het eerste begin ook zeker aan de drank en drugs vergrepen. Later wel iets meer gematigd, maar ja je spreek toch vooral met vrienden af om naar de klote te gaan dan (was wel in corona tijd).

Wel relatief snel m'n nieuwe liefde tegengekomen. We waren al aan de praat tijdens het hele gebeuren en toen we een keer afspraken om iets te doen te hebben tijdens de lockdown kwam al snel het een van het ander.

Was me toen wel bewust dat het mogelijk een rebound was, dus in het begin rustig aan gedaan en dat ook eerlijk gecommuniceerd, maar al snel bleek ze 100x beter bij me te passen dan m'n ex _O-
Fijn om dit van je te lezen, maat. O+
pi_199783924
Losgaan op drank en drugs lijkt mij inherent verbonden aan een break-up. Ik heb zo veel feesten gehad na mijn laatste break-up, maar ook schrikbarend amnesia opgelopen (van de amnesia, hi ha ho) aan die specifieke weekenden. :') Inmiddels doe ik het rustig aan gelukkig.

Just living my life now *O* Er is zonneschijn na de regen, TS. Laat je gaan en geef je emoties de ruimte.

[ Bericht 11% gewijzigd door Erasmus op 07-06-2021 15:24:47 ]
pi_199783947
quote:
14s.gif Op maandag 7 juni 2021 15:22 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Fijn om dit van je te lezen, maat. O+
Thanks bro! Ik zeg ook niet dat mijn ex per se iets fout deed, dat was niet zo, maar achteraf gezien waren er zoveel dingen die niet lekker liepen. En als het je 1e echte relatie is ben je sneller geneigd dat maar voor lief te nemen, wat totaal niet hoeft.

Dus dames & heren, niet settelen alleen maar omdat je niks beters gewend bent!
pi_199783971
Spreek met vrienden af, ga leuke dingen doen en probeer ook een beetje te genieten van het alleen zijn, aangezien het zelden verstandig is om je zo snel alweer op een nieuwe (potentële) liefde te storten. Ik moest destijds ook weer even mijn eigen routine vinden.

Waarschijnlijk heb je de komende periode ook nog wel wat te verwerken, zeker na een eerste relatie (zelf 2 jaar geleden meegemaakt). Denk erover na, praat erover met wat mensen die dichtbij je staan, maar ga het niet zitten overpeinzen. Als je merkt dat je er veel door meegesleept wordt: lekker hersenloze televisie opzetten ofzo (hallo Temptation Island etc.) of met vrienden/familie leuke dingen doen.

Nieuwe liefde en andere vrouwen komen vanzelf wel. Realiseer je dat nu het slechtste moment is om je af te vragen of je ooit nog een nieuwe vriendin gaat vinden: je komt net uit een relatie en je bent daar (lijkt mij) nu niet mee bezig of aan toe. Ik werd na een tijdje wel weer nieuwsgierig en kon bovendien voor het eerst in mijn leven zelf een datingapp gaan gebruiken (ipv bij vrienden meekijken). Dat vond ik best een fijne manier om weer in een modus te komen om nieuw contact met vrouwen te zoeken en uiteindelijk weer eens op date te gaan.

Gun jezelf wat tijd, niet te haastig en enjoy it. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door itchycoo op 07-06-2021 15:40:37 ]
pi_199784035
quote:
0s.gif Op maandag 7 juni 2021 15:25 schreef MadJackthePirate het volgende:
Thanks bro! Ik zeg ook niet dat mijn ex per se iets fout deed, dat was niet zo, maar achteraf gezien waren er zoveel dingen die niet lekker liepen. En als het je 1e echte relatie is ben je sneller geneigd dat maar voor lief te nemen, wat totaal niet hoeft.
Booby trap #1 als je nog onervaren bent. Kwam pas jaren na break-up achter dat mijn ex van tig jaar een narcistische borderliner was. Alleen was ik liefdesblind om dat te beseffen (of ja, ook geen verstand van persoonlijkheidsstoornissen destijds omdat ik daar destijds geen verstand van had).

Die chick heeft mij al tig keer followed en vervolgens weken/maanden later unfollowed op Instagram toen ik niet op haar aandacht inging of terug had gevolgd. Om het maanden later weer te doen. :') Dezelfde persoon deed dat vorig jaar en dit jaar zelfs nog. Maar heb geleerd om niet iedereen te moeten pleasen (doe ik van nature wel), maar exen al helemaal niet.

quote:
0s.gif Op maandag 7 juni 2021 15:25 schreef MadJackthePirate het volgende:

Dus dames & heren, niet settelen alleen maar omdat je niks beters gewend bent!
Pro-tip ^O^ Accept the flaws too, maar wees bewust van welke flaws dat zijn en trek ergens een grens.

Niemand, maar ook werkelijk niemand, is perfect.

[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 07-06-2021 15:35:46 ]
  maandag 7 juni 2021 @ 15:51:13 #24
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_199784243
Ik had het een aantal jaar geleden na ee relatie van 10 jaar. Kwam vrij onverwacht en geheel van haar kant dus dat gooide alles wel op zijn kop en het toekomstbeeld dat ik had lag aan scherven.

Maar wat me vooral geholpen heeft is veel doen en veel in het sociale leven komen. Het was in januari dus ik probeerde bij iedere nieuwjaarsborrel te zijn die er was. En ook al mijn vrienden wilden me wel een hart onder de riem steken. Dus ook dat werd nog een hele tournee. En er kwamen (2017 )net verkiezingen aan dus ik heb als actief partijlid daar toen ook heel veel tijd in gestoken. Ik heb me toen ook op een boekproject gestort (wat ook geslaagd is) om iets om handen te hebben in de avonden dat ik toch thuis was. Ik kreeg na 2,5 maanden ook een rebound-scharrel van een paar maanden. Klinkt misschien dubieus maar ook dat heeft veel geholpen met het idee dat er ook een mooi leven na haar was.

Ik moet ook zeggen dat ik vrij snel, na een paar weken, al wel weer met de toekomst bezig was.

Overigens vind ik iemand gaan blokkeren op social media nogal kinderachtig en triest. Alsof die persoon meteen een stuk afval is.
  maandag 7 juni 2021 @ 15:56:55 #25
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_199784322
quote:
0s.gif Op maandag 7 juni 2021 15:51 schreef Hexagon het volgende:

Overigens vind ik iemand gaan blokkeren op social media nogal kinderachtig en triest. Alsof die persoon meteen een stuk afval is.
Volgens mij is dat dan ook niet de gedachte om in zo’n situatie iemand te blokkeren. Meer voor je eigen bestwil uiteindelijk.
  maandag 7 juni 2021 @ 16:03:19 #26
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_199784411
quote:
0s.gif Op maandag 7 juni 2021 15:56 schreef warp995 het volgende:

[..]

Volgens mij is dat dan ook niet de gedachte om in zo’n situatie iemand te blokkeren. Meer voor je eigen bestwil uiteindelijk.
Maar waarom precies? Wat gebeurt er als je dat niet doet? Gaan jullie dan op social media smeken of ze weer terug komt?

Overigens was het voor mij niet eens een optie. We hebben na de break zelfs nog meer dan 2 maanden samengewoond voor ze een nieuwe woning had.
  maandag 7 juni 2021 @ 16:45:08 #27
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_199785080
quote:
0s.gif Op maandag 7 juni 2021 16:03 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Maar waarom precies? Wat gebeurt er als je dat niet doet? Gaan jullie dan op social media smeken of ze weer terug komt?

Overigens was het voor mij niet eens een optie. We hebben na de break zelfs nog meer dan 2 maanden samengewoond voor ze een nieuwe woning had.
Als je over iemand probeert heen te komen helpt het als je niet haar mooie nieuwe foto’s voorbij ziet komen, is dan soms alleen maar pijnlijk. Je blokkeert haar zodat je absoluut niets meer van haar ziet, of niet in de verleiding wordt gebracht om effetjes te kieken. Beetje onderdeel van de no contact rule.

Tja, 2 maanden nog samenwonen zou mij heel kut lijken. In zo’n geval is dat blocken op social media niet nodig uiteraard.

[ Bericht 0% gewijzigd door warp995 op 07-06-2021 16:50:34 ]
pi_199785174
Ik was één of twee weken echt goed ziek en zwaar depressief. Daarna er alles aan gedaan om beste vrienden te blijven. En nu, ongeveer vier jaar later, is het nog steeds mijn allerbeste maatje. We doen nog steeds af en toe afspreken, veel contact en af en toe ook gewoon even bijpraten met videobellen. Ja, ben er heel blij mee dat we zo goed uit elkaar gegaan zijn. :)

Maar het was een relatie van anderhalf jaar ofzo. Vriend van mij ging een jaar geleden na 8 jaar uit elkaar ofzo, lijkt me echt zo verschrikkelijk.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  maandag 7 juni 2021 @ 19:28:49 #29
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_199787017
quote:
1s.gif Op maandag 7 juni 2021 16:45 schreef warp995 het volgende:

[..]

Als je over iemand probeert heen te komen helpt het als je niet haar mooie nieuwe foto’s voorbij ziet komen, is dan soms alleen maar pijnlijk. Je blokkeert haar zodat je absoluut niets meer van haar ziet, of niet in de verleiding wordt gebracht om effetjes te kieken. Beetje onderdeel van de no contact rule.
Okay

Nouja hoewel ik nauwelijks op Facebook zit en sporadisch foto's post, zorg ik liever zelf dan mijn leven een beetje leuk is. Dan maken andermans foto's niet zoveel indruk op me.

Overigens heb ik nu jaren later nog af en toe wel contact met haar. We drinken nog wel eens een kop koffie ofzo. Vind het toch wel leuk te weten hoe het met iemand gaat waar ik zo lang mee samen was. En het is ook wel leuk te roddelen over vrienden.

quote:
Tja, 2 maanden nog samenwonen zou mij heel kut lijken. In zo’n geval is dat blocken op social media niet nodig uiteraard.
Om eerlijk te zijn vond ik het zo erg nog niet. Kon ik er toch op een of andere manier geleidelijk afscheid van nemen in plaats van dat het heel abrupt ging. Voelde als een soort overgangsperiode. We hebben het een aantal keren nog best gezellig gehad
pi_199797416
Gewoon weer dating apps installeren, heb je binnen een paar uur/dagen weer een ander.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_199805344
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 17:11 schreef Aiciu het volgende:
Gewoon weer dating apps installeren, heb je binnen een paar uur/dagen weer een ander.
Tinder is vandaag de dag echt aids. Happn is nog wel geinig als je vaak op een leuke locatie te vinden bent met dito volk.

Beste blijft gewoon ouderwets irl leuk gesprek aanknopen en flirten.

[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 09-06-2021 12:18:07 ]
pi_199805477
quote:
10s.gif Op woensdag 9 juni 2021 12:17 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Tinder is vandaag de dag echt aids. Happn is nog wel geinig als je vaak op een leuke locatie te vinden bent met dito volk.

Klopt, scheelt ook ongemakkelijk gedoe als ze ineens viesdik blijkt te zijn :D
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_200148578
Persoonlijk zou ik het contact op een laag pitje zetten.

Verder dingen doen die je leuk vindt. Klinkt afgezaagd, maar werkt wel. Alleen op vakantie, naar 'n voetbalwedstrijd, naar de hoeren, etc.
pi_200148619
Bij mijn break-up alles verkocht en naar het buitenland verhuisd. De timing kon niet veel slechter met Covid
pi_200154169
quote:
0s.gif Op maandag 7 juni 2021 15:51 schreef Hexagon het volgende:
Ik had het een aantal jaar geleden na ee relatie van 10 jaar. Kwam vrij onverwacht en geheel van haar kant dus dat gooide alles wel op zijn kop en het toekomstbeeld dat ik had lag aan scherven.
Ik had het een goed half jaar geleden na een relatie van 14 jaar. Kwam vrij onverwacht en geheel van haar kant dus dat gooide alles wel op zijn kop en het toekomstbeeld dat ik had lag aan scherven.

Compleet afscheid nemen had ik het liefst gedaan, maar dat is lastig als je samen kinderen hebt. Ik hou het contact wel zo minimaal mogelijk. Mijn ex stuurt me nog steeds heel veel berichten en vaak heel uitgebreid. Ik heb haar op Whatsapp gemute. Antwoord hooguit 1x per dag, alleen als het over de kinderen gaat en op het niveau van 'ja', 'nee', 'ok'. Werkt goed, frequentie van berichten gaat drastisch omlaag :)

Wat mij (ook) heel erg geholpen heeft: vrienden. Veel praten, gevoel uiten. Janken, biertjes drinken, lange wandelingen met muziek op standje 10. Racefiets gekocht, begonnen met sporten in de tijd dat ik alleen ben (zonder kinderen om me heen).
En vooral: ik heb heel snel tegen mezelf gezegd dat ik niet bij de pakken neer wil zitten. Ik heb mijn kinderen tenminste nog 50% van de tijd, kan mijn werk blijven doen, blijven wonen in mijn huis, vrienden zijn tof, ik ben gezond. En dat maakt dat ik ook al heel snel open sta voor nieuwe mogelijkheden op liefdesgebied.
  donderdag 1 juli 2021 @ 12:24:08 #36
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_200154354
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 12:08 schreef Grublit het volgende:
Compleet afscheid nemen had ik het liefst gedaan, maar dat is lastig als je samen kinderen hebt. Ik hou het contact wel zo minimaal mogelijk. Mijn ex stuurt me nog steeds heel veel berichten en vaak heel uitgebreid. Ik heb haar op Whatsapp gemute. Antwoord hooguit 1x per dag, alleen als het over de kinderen gaat en op het niveau van 'ja', 'nee', 'ok'. Werkt goed, frequentie van berichten gaat drastisch omlaag :)
Deze wil ik even quoten. Echt een goede tip. Mijn ex stuurde me in het begin ook nog een shitload aan berichten, zoveel zelfs dat ik gewoon zenuwachtig werd als ie weer eens afging.

Toen ik besloot haar berichten te muten gaf het mij zoveel rust. Wetende dat als je telefoon afging, zij het zeker niet was.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_200156292
Proberen de emoties niet de overhand te laten nemen en dichtbij jezelf blijven. En ga uiteindelijk vooral genieten. Zelf heb ik na mijn breakup de tijd die ik over had in hobby's gestoken. En sindsdien een stuk sterker op eigen benen leren staan wat ik weer heb kunnen meenemen in mijn huidige relatie.
pi_200295301
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 21:56 schreef theSlowRush het volgende:
Bij mijn break-up alles verkocht en naar het buitenland verhuisd. De timing kon niet veel slechter met Covid
Deze post. Wat herkenbaar op dit moment.

Ex baalde als een stekker toen zij er 2 weken geleden ofzo achter kwam dat ik over enkele weken naar het buitenland ging verhuizen. Inclusief een baan met een dik salaris waarbij ik makkelijk 2 mensen zou kunnen onderhouden inclusief lol en spaargeld ook nog. De stappen die ik maakte richting herstel had zij niet zo radicaal voorgesteld. Jammer voor haar.

Wat zullen we zeggen.. dit is het lot en stond al geschreven denk ik. O+

[ Bericht 4% gewijzigd door Erasmus op 10-07-2021 09:00:23 ]
pi_200314229
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 juli 2021 08:59 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Deze post. Wat herkenbaar op dit moment.

Ex baalde als een stekker toen zij er 2 weken geleden ofzo achter kwam dat ik over enkele weken naar het buitenland ging verhuizen. Inclusief een baan met een dik salaris waarbij ik makkelijk 2 mensen zou kunnen onderhouden inclusief lol en spaargeld ook nog. De stappen die ik maakte richting herstel had zij niet zo radicaal voorgesteld. Jammer voor haar.

Wat zullen we zeggen.. dit is het lot en stond al geschreven denk ik. O+
Ik heb het ook als een kans gepakt. Ik kon gelukkig bij hetzelfde bedrijf kunnen werken maar dan in het buitenland, mijn manager erg dankbaar dat hij dat meteen als goede keuze voor mij zag.
pi_200347824
Ik word heel labiel na breakups. Misschien omdat ik het zelf nooit uitmaak, ik blijf te lang hangen. Dan is het ook pijnlijker.
pi_200347869
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 21:12 schreef Erasmus het volgende:
Ik heb na een paar weken na mijn laatste break-up veel meer teringzooi in mijn leven te verwerken gekregen dat ik wonderbaarlijk heel snel genoeg zo goed als genezen ben van mijn liefdesverdriet :').

Haar compleet blokken op social media en jezelf bezighouden (het liefst met leuke positieve dingen en mensen) is key, ik kreeg simpelweg geen tijd meer om aan haar te denken. Dat terwijl ik de eerste weken superverdrietig was :P Nu maakt het mij geen reet meer uit gelukkig.
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 21:21 schreef Fugue het volgende:
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 21:25 schreef CoolGuy het volgende:
Wat erasmus en fugue zeggen. Dat is HET ding. Blokkeren, uit je leven, volledig. Niet om haar een hak te zetten maar omdat het voor jou(w verwerking) het beste is.

Dat voelt wellicht niet zo, maar dat is de val waar heel veel mensen in lopen. Ban haar uit je leven.

Trust me.
quote:
9s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 21:32 schreef heywoodu het volgende:
Ga vooral niet een jaar lang (minstens) lopen zeggen dat je hoopt snel weer samen te kunnen zijn, etc.
quote:
99s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 22:11 schreef Cynix ® het volgende:
Ik herken dat ik tijdens mijn relaties veel 'gewilder' was, of althans zo voelde het, dan dat ik echt was toen ik weer vrijgezel was. Maar dat is enerzijds wellicht een deel eigen perceptie en anderzijds vóelde ik me misschien ook wel wat minder zelfverzekerd toen ik weer alleen was.

Al met al denk ik dat je vooral je eigen leven weer op moet pakken, gewoon (weer) veel vrienden bezoeken en vooral je eigen dingen (weer) doen. En hoewel ik van al mijn serieuze exen wel in meer of mindere mate echt gehouden heb, ik wilde er in ieder geval ooit een toekomst mee opbouwen, heb ik eigenlijk nooit veel verdriet van break-ups gehad. Het moest zo zijn en was mooi zo lang het duurde. En soms minder mooi aan het einde, we gingen immers niet voor niks uit elkaar.
Waarom hebben FOK! mods en admins hier toch altijd zoveel verstand van :') _O-
  † In Memoriam † donderdag 15 juli 2021 @ 13:44:12 #42
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_200376194
Tsja, die zijn relatief veel online omdat hun relaties elke keer mislukken. Of die mislukken vaak omdát ze zoveel online zijn. In beide gevallen vaak ervaringsdeskundigen. :')
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_200376227
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 21:21 schreef Fugue het volgende:
Kan ik helemaal beamen. Geeft veel rust.
pi_200376567
quote:
10s.gif Op woensdag 9 juni 2021 12:17 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Wat vind je zo vervelend aan Tinder?
pi_200376684
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 17:58 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Waarom hebben FOK! mods en admins hier toch altijd zoveel verstand van :') _O-
Vertel, wat zou jij doen?
  donderdag 15 juli 2021 @ 17:30:47 #46
387458 12
Nee ik ben niet 12
pi_200380646
Veel afleiding zoeken en je emotie's verwerken. Gun jezelf de tijd, en vergeet niet waarom jullie uit elkaar zijn gegaan. Zoals veel mensen in dit topic al eerder aangegeven hebben, is geen contact hebben het beste. Dit doe je niet omdat de ander zo'n lul is, maar voor je eigen verwerking. De relatie die jullie hadden moet iets uit het verleden worden. Het is goed dat je een positieve kijk hebt op de toekomst, daarmee kom je het verst.

Ik ging zelf de afgelopen periode door een kuttijd omdat mijn relatie van 1 jaar uit ging. De reden dat we het contact moesten verbreken was duidelijk, maar afscheid nemen bleef lastig. De timing was ook niet al te best, aangezien ik een drukke en belangrijke periode voor school had en corona ieder sociaal evenement van de kaart haalde. Nu die periode voorbij is heb ik gelukkig weer wat meer ademruimte en ik heb ook wat coole dingen kunnen ondernemen. Binnenkort heb ik zelfs een date op de planning staan :Y
Omdat het kan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')