Vriendschappen die van zichzelf naar een relatie over zijn gegaan zijn de beste relaties gebleken tot nu toe imo.quote:Op zondag 6 juni 2021 11:50 schreef Hineni het volgende:
Mijn vriendschappen (m/v) duren langer dan mijn gemiddelde relaties. Dus zorg dat je goede vrienden hebt. Dan is een relatie maar een spreekwoordelijke kers op de taart en spelen je angsten ook minder invloed.
Eens. Ben alleen altijd bang om een goede vriendin te moeten missen mocht het toch niet gaan zoals gehoopt.quote:Op zondag 6 juni 2021 12:28 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Vriendschappen die van zichzelf naar een relatie over zijn gegaan zijn de beste relaties gebleken tot nu toe imo.
Fijn om dit van je te lezen, maat.quote:Op maandag 7 juni 2021 14:45 schreef MadJackthePirate het volgende:
Ik heb me in het eerste begin ook zeker aan de drank en drugs vergrepen. Later wel iets meer gematigd, maar ja je spreek toch vooral met vrienden af om naar de klote te gaan dan (was wel in corona tijd).
Wel relatief snel m'n nieuwe liefde tegengekomen. We waren al aan de praat tijdens het hele gebeuren en toen we een keer afspraken om iets te doen te hebben tijdens de lockdown kwam al snel het een van het ander.
Was me toen wel bewust dat het mogelijk een rebound was, dus in het begin rustig aan gedaan en dat ook eerlijk gecommuniceerd, maar al snel bleek ze 100x beter bij me te passen dan m'n ex
Thanks bro! Ik zeg ook niet dat mijn ex per se iets fout deed, dat was niet zo, maar achteraf gezien waren er zoveel dingen die niet lekker liepen. En als het je 1e echte relatie is ben je sneller geneigd dat maar voor lief te nemen, wat totaal niet hoeft.quote:
Booby trap #1 als je nog onervaren bent. Kwam pas jaren na break-up achter dat mijn ex van tig jaar een narcistische borderliner was. Alleen was ik liefdesblind om dat te beseffen (of ja, ook geen verstand van persoonlijkheidsstoornissen destijds omdat ik daar destijds geen verstand van had).quote:Op maandag 7 juni 2021 15:25 schreef MadJackthePirate het volgende:
Thanks bro! Ik zeg ook niet dat mijn ex per se iets fout deed, dat was niet zo, maar achteraf gezien waren er zoveel dingen die niet lekker liepen. En als het je 1e echte relatie is ben je sneller geneigd dat maar voor lief te nemen, wat totaal niet hoeft.
Pro-tipquote:Op maandag 7 juni 2021 15:25 schreef MadJackthePirate het volgende:
Dus dames & heren, niet settelen alleen maar omdat je niks beters gewend bent!
Volgens mij is dat dan ook niet de gedachte om in zo’n situatie iemand te blokkeren. Meer voor je eigen bestwil uiteindelijk.quote:Op maandag 7 juni 2021 15:51 schreef Hexagon het volgende:
Overigens vind ik iemand gaan blokkeren op social media nogal kinderachtig en triest. Alsof die persoon meteen een stuk afval is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |