Een mislukte rapper die doorgesnoven over het podium liep en wat over changing the world riep. Dat heb je gemistquote:Op zondag 6 juni 2021 12:53 schreef Dimachaerus het volgende:
Wat heb ik gemist? Was @:atypisch red lazereyes een praatje aan het houden op een bitcoin conferentie () of wat?
Klinkt eerder als de gemiddelde MTV EMA's dan een BTC conference.quote:Op zondag 6 juni 2021 12:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Een mislukte rapper die doorgesnoven over het podium liep en wat over changing the world riep. Dat heb je gemist
quote:
atypisch= Max Keiser ?quote:Op zondag 6 juni 2021 12:53 schreef Dimachaerus het volgende:
Wat heb ik gemist? Was @:atypisch red lazereyes een praatje aan het houden op een bitcoin conferentie () of wat?
Had veel weg van beeeeeconnectquote:Op zondag 6 juni 2021 12:56 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Klinkt eerder als de gemiddelde MTV EMA's dan een BTC conference.
Gaan ze een raket ontwikkelen om Elon op Mars te trollen?quote:Op zondag 6 juni 2021 11:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Anonymus gaat Elon BREKEN lees ik net.
Ben ik ook benieuwd naar, het zijn wel mongolen, dus wie weet wat voor crap ze allemaal kunnen en willen doen. Als ze een beetje 'normaal' blijven doen zal het wel blijven bij het bestoken van Elon z'n sosjul miedija.quote:Op zondag 6 juni 2021 16:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gaan ze een raket ontwikkelen om Elon op Mars te trollen?
Ik denk dat de originele harde kern niet meer actief is. Na het avontuur van Lulz Security was het verhaal wel voorbij.quote:Op zondag 6 juni 2021 16:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ben ik ook benieuwd naar, het zijn wel mongolen, dus wie weet wat voor crap ze allemaal kunnen en willen doen. Als ze een beetje 'normaal' blijven doen zal het wel blijven bij het bestoken van Elon z'n sosjul miedija.
Heb altijd begrepen dat het soberso nogal een los collectief was.quote:Op zondag 6 juni 2021 16:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik denk dat de originele harde kern niet meer actief is. Na het avontuur van Lulz Security was het verhaal wel voorbij.
Hoe werkt zo'n pre-sale? Gaat dat via pancakeswap ?quote:
Natuurlijk, Bitcoin is klaar.quote:Op zondag 6 juni 2021 17:57 schreef Apekoek het volgende:
Zou de markt, ook zonder een groei van BTC in een bullmarkt kunnen verkeren? Ooit?
Wanneer gaat het lang genoeg omhoog volgens jou om die vraag te kunnen stellen?quote:Op zondag 6 juni 2021 18:34 schreef Quotidien het volgende:
Mag ik vragen als het nog omhoog gaat
Ik ben financiële verplichtingen aangegaan
Nou dat niet in mijn opinie. Maar even los daarvan, alle altcoins gaan alleen maar omhoog wanneer BTC dat doet. Is er ooit een bullmarkt geweest dat los stond van de 4 jarige cycle en halving van bitcoin? Kan het dus ooit los van elkaar gezien worden?quote:
Uiteindelijk wel.quote:Op zondag 6 juni 2021 19:04 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Nou dat niet in mijn opinie. Maar even los daarvan, alle altcoins gaan alleen maar omhoog wanneer BTC dat doet. Is er ooit een bullmarkt geweest dat los stond van de 4 jarige cycle en halving van bitcoin? Kan het dus ooit los van elkaar gezien worden?
Dat klinkt exclusiever.quote:Op zondag 6 juni 2021 19:43 schreef recursief het volgende:
Je sale een pre-sale noemen is de nieuwe hype.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |