Ik dacht dat ook, dat groenvoer + speciale caviabrokjes voldoende zijn, maar de dierenarts raadde toch aan te suppleren. Ze zullen zeker niet acuut aan scheurbuik omkomen zonderquote:Op zaterdag 5 juni 2021 18:46 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wij groeien nogal veel paardenbloem en zevenblad en voeren ze al het groen dat passend lijkt uit de keuken.
Vooralsnog laten ze best een hoop liggen, dus of ze krijgen nog teveel of ze zijn te kieskeurig.
Maar ik hoor dat er ook vit C in de brokken zit en we schijnen ook nog snoepjes ermee te hebben. Mijn vraag/ zorg was dus onnodig wordt me verteld.
Daar kunnen cavia's denk ik niet tegen op etenquote:Op zaterdag 5 juni 2021 18:58 schreef Clubsoda het volgende:
Goede manier om van je zevenblad af te komen wel
quote:
Een beckoning cat. Niet te verwarren met de zwaaiende kat uit het zuiden van Europa.quote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dus. Wij hadden net onze allereerste zelfgekweekte bol knoflook op de bbq gepoft, voor bij een gerecht voor morgen. De bol lag in folie op het aanrecht. We gingen eten. Daarna lag de bol in de kattenbak.
We zijn echt hardleers
Ja dat wel. We zouden hem nog kunnen eten. Maar nee, toch maar niet.quote:
Hans zal morgen lekker uit z'n muil meurenquote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dus. Wij hadden net onze allereerste zelfgekweekte bol knoflook op de bbq gepoft, voor bij een gerecht voor morgen. De bol lag in folie op het aanrecht. We gingen eten. Daarna lag de bol in de kattenbak.
We zijn echt hardleers
Je iets iets wat uit de grond komt waar ongedierte leeft. Waar dierlijke uitwerpselen op worden gegooid.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja dat wel. We zouden hem nog kunnen eten. Maar nee, toch maar niet.
Mijn allereerste bol
Ik weet het. Het zou best kunnen in dit geval. Het is gewoon het ideequote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:09 schreef z80 het volgende:
[..]
Je iets iets wat uit de grond komt waar ongedierte leeft. Waar dierlijke uitwerpselen op worden gegooid.
Maar dat zelfde ding verpakt in folie dat in kattengrit gelegen heeft eet je dan weer niet.
Wat een beest 😂quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
We zijn echt hardleers
Amateurquote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
We zijn echt hardleers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja dat wel. We zouden hem nog kunnen eten. Maar nee, toch maar niet.
Mijn allereerste bol
Sinds vandaag wel tot 22:00 uur open hoorquote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:29 schreef Isabeau het volgende:
Ik moest het even opzoeken, maar restaurants en terrassen toch echt open tot 20.00.
Ik fietste net door het centrum om 22.00 en alles was stampvol. Terrassen, cafés binnen etc. Bij één plek was iedereen zo te zien naar buiten gegooid, daar stonden alle jongeren dicht op elkaar op straat te schreeuwen en te zingen. Stuk of 100. Ik kon er in ieder geval niet langs en moest om fietsen. Nog nooit eerder mee gemaakt, wat een gekte.
Volgens mij bedoelt Isa dat alles om 22.00 uur dicht moet en dat daar weinig van te merken was.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:35 schreef Memento-Mori het volgende:
S
[..]
Sinds vandaag wel tot 22:00 uur open hoor
Zo kwam ik er ook achter. Die had gisteravond nog even op het terras gezeten en moest vandaag werken.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:29 schreef Isabeau het volgende:
Ik moest het even opzoeken, maar restaurants en terrassen toch echt open tot 20.00.
Ik fietste net door het centrum om 22.00 en alles was stampvol. Terrassen, cafés binnen etc. Bij één plek was iedereen zo te zien naar buiten gegooid, daar stonden alle jongeren dicht op elkaar op straat te schreeuwen en te zingen. Stuk of 100. Ik kon er in ieder geval niet langs en moest om fietsen. Nog nooit eerder mee gemaakt, wat een gekte.
Oh verwarrend, hier staat wel tot 22:00quote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:37 schreef Isabeau het volgende:
https://www.rijksoverheid(...)-op-terrassen-buiten
Hier staat echt 20.00.
Zalig!quote:Op zaterdag 5 juni 2021 23:30 schreef gcjoel het volgende:
Ik was net uit eten tot 22.00, binnen![]()
Wat heb ik dat gemist.
5 gangen!quote:
Heerlijkquote:Op zaterdag 5 juni 2021 23:33 schreef gcjoel het volgende:
[..]
5 gangen!
Dus euhm: gerookte eendenborst, forel, shortrib, kabeljauw, passievrucht toetje en friandises
Met de tissues ernaast lijkt me dat wel duidelijkquote:
Nou, idd verwarrend. Hoe moeilijk is het om alle info op de overheidswebsites goed aan te passenquote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:41 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh verwarrend, hier staat wel tot 22:00
https://www.rijksoverheid(...)oreca-en-evenementen
Nou, uhmmmmquote:Op zaterdag 5 juni 2021 23:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, idd verwarrend. Hoe moeilijk is het om alle info op de overheidswebsites goed aan te passen
Hebben ze dat niet?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 23:47 schreef Barreltje het volgende:
Gezien mijn fruitmand staat er morgen tarte tatin op de planning.. alleen nog even bladerdeeg vinden in dit land
Oh ja IK WIL IK WILquote:Op zaterdag 5 juni 2021 23:30 schreef gcjoel het volgende:
Ik was net uit eten tot 22.00, binnen![]()
Wat heb ik dat gemist.
Ik snap deze niet 😅quote:Op zondag 6 juni 2021 00:20 schreef Blues het volgende:
Morgen stroopwafelcake van de molen bakken voor mijn collega's
Hopelijk is het niet al te smerig
Ik denk stroopwafelcake maken met tarwebloem van de molen.quote:
Maf. Op de persco zei Rutte tot 22u dus daar houden ze zich dan aan. Nou ja, niet letterlijk maar beter dat 20u dus kiezen ze dat.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 23:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, idd verwarrend. Hoe moeilijk is het om alle info op de overheidswebsites goed aan te passen
Ja maar waarom zou dat smerig worden?quote:Op zondag 6 juni 2021 07:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik denk stroopwafelcake maken met tarwebloem van de molen.
Lekker man, genietenquote:Op zondag 6 juni 2021 02:38 schreef Lonaa het volgende:
Hai.
Ik heb sociale activiteiten meer gemist dan dat ik dacht. Wat hou ik van mensen.
Omdat een baksel kan mislukken. Vooral ik ben goed in misbaksels maken.quote:
Ik durf nu gewoon niet zo. Ik heb dichtbij de laatste weken meer besmetting meegemaakt dan in de hele kerona en iedereen gedraagt zich of het al weg is...quote:Op zondag 6 juni 2021 02:38 schreef Lonaa het volgende:
Hai.
Ik heb sociale activiteiten meer gemist dan dat ik dacht. Wat hou ik van mensen.
Wel lekker simpelquote:Op zondag 6 juni 2021 12:05 schreef fietsie het volgende:
[ afbeelding ]
In de categorie curieuze recepten.
"ons" Grieks restaurant scheldt de man altijd uit, dus dat eten we bij hoge uitzonderingquote:Op zondag 6 juni 2021 12:55 schreef Barreltje het volgende:
Ja nu heb ik ook trek in grieks..
Maar nog geen grieks restaurant gevonden hier..
Zon?quote:Op zondag 6 juni 2021 14:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
Warm zeg in de zon! In de schaduw is het heerlijk. We hebben vorige maand een geweldige schaduwplek gemaakt en daar doe ik nu zoveel mogelijk klusjes. Ik heb voor morgen al 50 plantjes, potten en de eerste kruiwagen aarde klaar gezet. Ik ga lekker verpotten in de schaduw, heb er nu al zin in
Suckling pig heet t toch, dacht ik....quote:
Er is nog geen wolk aan de lucht geweest vandaag.quote:
Hup! Je had het al 8 keer gedaan kunnen hebben. 15 Minuten zijn snel voorbij. Als beloning mag je alcohol, vet en suiker.quote:Op zondag 6 juni 2021 14:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb echt een team nodig en in dat team een Kontschopper. Ik zit al 2 uur een yogakwartier uit te stellen
quote:Op zondag 6 juni 2021 16:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hup! Je had het al 8 keer gedaan kunnen hebben. 15 Minuten zijn snel voorbij. Als beloning mag je alcohol, vet en suiker.
Veel suc6 en plezierquote:Op zondag 6 juni 2021 16:13 schreef Tele6 het volgende:
Hier ook bewolkt. Geen idee hoe warm buiten want daar ben ik niet geweest.![]()
Vanochtend m'n huis schoongemaakt (over een week lekker thuiskomen in een schoon huis!) en nu aan het inpakken. Wat neemt een mens mee naar zoietsik ben er vrijwel zeker van dat ik van alles ga vergeten.
Speenvarken. Ligt hier in Duitsland nog wel eens in de vriezer bij een supermarkt.quote:Op zondag 6 juni 2021 12:05 schreef fietsie het volgende:
[ afbeelding ]
In de categorie curieuze recepten.
Wrom?quote:Op zondag 6 juni 2021 14:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
"ons" Grieks restaurant scheldt de man altijd uit, dus dat eten we bij hoge uitzondering
489 graden en straaaaaaalend de hele dag.quote:
Lang weekeinde in NRW. Afgelopen donderdag was een "feestdag" en alles dicht.quote:Op zondag 6 juni 2021 17:03 schreef derLudolf het volgende:
Volgens mij zit het hele Ruhrgebiet in Ostfriesland/aan de kust. In het algemeen was het druk in D op de weg, maar de A31 naar het zuiden was echt druk. Een en al caravan en camper. Afgezien van de Baustellen lekker kunnen doorrijden.
Nu bij de BK in Lohne, want bij de Mac in Emsdetten stond ook fileWaarschijnlijk mensen die net 2u in de file hebben gestaan vanuit het noorden.
Fuck knowsquote:
Ze hadden een lang weekendquote:Op zondag 6 juni 2021 17:03 schreef derLudolf het volgende:
Volgens mij zit het hele Ruhrgebiet in Ostfriesland/aan de kust. In het algemeen was het druk in D op de weg, maar de A31 naar het zuiden was echt druk. Een en al caravan en camper. Afgezien van de Baustellen lekker kunnen doorrijden.
Nu bij de BK in Lohne, want bij de Mac in Emsdetten stond ook fileWaarschijnlijk mensen die net 2u in de file hebben gestaan vanuit het noorden.
Het ziet er wel lekker uit en met een fatsoenlijke salade zo te zien (je krijgt vaak zo'n klein plastic bakkie met vieze drap). Of hebben jullie die zelf gemaakt?quote:Op zondag 6 juni 2021 18:35 schreef Blues het volgende:
Tja....band.
En het Grieks was een 6je in vergelijking met een 9 voor Fredo in Zandvoort.
Kruiden, kwaliteit vlees, lauw.
Jammer maar dan weten we dat.
[ link | afbeelding ]
MeatTheGreek? Of een anderequote:Op zondag 6 juni 2021 18:35 schreef Blues het volgende:
[..]
Tja....band.
En het Grieks was een 6je in vergelijking met een 9 voor Fredo in Zandvoort.
Kruiden, kwaliteit vlees, lauw.
Jammer maar dan weten we dat.
[ link | afbeelding ]
Nee zat erbij.quote:Op zondag 6 juni 2021 18:39 schreef Isabeau het volgende:
Het ziet er wel lekker uit en met een fatsoenlijke salade zo te zien (je krijgt vaak zo'n klein plastic bakkie met vieze drap). Of hebben jullie die zelf gemaakt?
Gaafquote:Op zondag 6 juni 2021 18:50 schreef Sarabi het volgende:
Ziet er op zich niet slecht uit B.
Wij hadden pizza van de bbq en nu zit ik vol![]()
En we hebben het eindelijk voor elkaar dat de plaatselijke kroeg/restaurant ons bier gaat schenken![]()
![]()
heel tof.
Wat is het verschil? En wat is echt Grieks?quote:Op zondag 6 juni 2021 18:55 schreef Kaatje1 het volgende:
Hier geen enkele griek meer kwam ik achter. Wel een "zorba" maar die omvat het gehele middellandsezee gebied. En ik wil grieks.
Volgende week maar eens weer zoeken naar iets in de buurt
Wanneer er bv souvlaki op de kaart staat en wat andere gerechten die ik eerder in Griekenland bestel dan in Egypte/Turkije etcquote:Op zondag 6 juni 2021 19:03 schreef z80 het volgende:
[..]
Wat is het verschil? En wat is echt Grieks?
Per eiland in Griekenland verschild de keuken. Hoe meer richting Turkije hoe meer het op die keuken lijkt. Meer richting Italië en je vind meer pasta en tomaat op de kaart. Het vaste land heeft minder zeeleven op de kaart staan.
Meat The Greek kan je ook overslaan. Helaas viel Delphi qua thuisbezorgd iig tegen. Wellicht dat in het restaurant nog te doen is.quote:Op zondag 6 juni 2021 18:50 schreef Blues het volgende:
[..]
@:Borisz Gyroscompany. De enige Griek die hier nog bezorgd
Heeft pootjes gekregenquote:Op zondag 6 juni 2021 19:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dit zeefje
[ afbeelding ]
lag ineens 3 meter bij de gootsteen vandaan.
Bohquote:Op zondag 6 juni 2021 19:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh ja. Wij moeten nog een kookworkshop van Wateetons terugkijken.
Ik zit nu te wachten tot J me komt voorzien van gegrilde picanha, een broodje, tomaat, paprika en champignons. We hebben er zelfgemaakte kruidenboter en aardappel-krabsalade bij.
Ja Kretaquote:Op zondag 6 juni 2021 19:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Meat The Greek kan je ook overslaan. Helaas viel Delphi qua thuisbezorgd iig tegen. Wellicht dat in het restaurant nog te doen is.
Maar het wordt dus eens naar Zandvoort (of IJmuiden, maar dan wel Kreta en niet die ander)
Dat heb ik dus ook, maar hele goede herinneringen aan dat eten en wil het nog wel eens proberen. Kom er nu achter dat er nog 1 hier is maar daar kan je wel afhalen, bezorgen niet. Alleen was dat volgens mij niet de beste en zijn de anderen nu verdwenenquote:Op zondag 6 juni 2021 19:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja Kreta![]()
Ben echt al eeuwen niet meer bij een griek geweest. Was vroeger wel echt mijn go to optie voor uit eten. Nu teveel verwend denk ik
Deze ook maar 1 en da's dan ook nog "verrassing van de kok". Da's wel heel spannendquote:Op zondag 6 juni 2021 19:43 schreef Jagärtrut het volgende:
soms heb ik er wel zin in, gewoon een flinke hoop vlees.![]()
Helaas hebben de meeste grieken weinig vegetarische opties, dat maakt het voor de duutser lastig...
Lastig is dat inderdaad. Toen ik vorig jaar een vegetarisch gevulde aubergine met bechamelsaus bestelde kreeg ik een aubergine gevuld met rundergehakt en geraspte kaas. Ik ben geen vega dus ik eet het wel op maar dat was niet de afspraak natuurlijk.quote:Op zondag 6 juni 2021 19:43 schreef Jagärtrut het volgende:
Helaas hebben de meeste grieken weinig vegetarische opties, dat maakt het voor de duutser lastig...
Even snel gekeken. Bij de voorgerechten staan er een aantal. En 3 "gerechten" op de kaart. Waarvan 1 de moeite waard is om te bestellen.quote:Op zondag 6 juni 2021 19:43 schreef Jagärtrut het volgende:
Die auberginequote:Op zondag 6 juni 2021 19:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Lastig is dat inderdaad. Toen ik vorig jaar een vegetarisch gevulde aubergine met bechamelsaus bestelde kreeg ik een aubergine gevuld met rundergehakt en geraspte kaas. Ik ben geen vega dus ik eet het wel op maar dat was niet de afspraak natuurlijk.
Gelukkig heeft diezelfde Griek heerlijke vegetarische pita's. Gevuld met boerensalade. Niet hoogstaand maar wel lekker.
Hansquote:Op zondag 6 juni 2021 19:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dit zeefje
[ afbeelding ]
Hier in Nederland de hele reis muv eten/drinkenquote:Op zondag 6 juni 2021 20:54 schreef Barreltje het volgende:
Ja hoi!
Even een NS/ duitsebahn vraagje tussen door. Mijn ouders (beiden in bezit van 2 vaccinaties) komen ober 2 weken naar mij toe met de trein..
Nu is het even de vraag of ze dan ook de hele reis (zo'n 9 uur) met een mondkapje moeten zitten..
Wat zijn hier de regels voor in NL/NS en in DU/DB?
Waarom is dat eigenlijk nog nodig als je gevaccineerd bentquote:Op zondag 6 juni 2021 20:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Hier in Nederland de hele reis muv eten/drinken
Ik heb vorig jaar Oost-Frankrijk via Duitsland naar Nederland gedaan, was geloof ik iets van 10 uur en moest de hele tijd mondkapje op, in zowel FR als DE als NL. Was heel goed te doen, want je zit toch alleen maar te zitten. Wel meerdere kapjes meenemen om te wisselen, want die dingen worden na een tijdje klef. Ik at op de stations, want dan kun je wat beter afstand houden en dan voelde ik me wat comfortabeler bij het afzetten van het mondkapje.quote:Op zondag 6 juni 2021 20:54 schreef Barreltje het volgende:
Ja hoi!
Even een NS/ duitsebahn vraagje tussen door. Mijn ouders (beiden in bezit van 2 vaccinaties) komen ober 2 weken naar mij toe met de trein..
Nu is het even de vraag of ze dan ook de hele reis (zo'n 9 uur) met een mondkapje moeten zitten..
Wat zijn hier de regels voor in NL/NS en in DU/DB?
Volgens mij omdat ze nog niet 10000% zeker weten dat het vaccin totaal voorkomt dat je een ander besmet, en omdat je anders gedoe krijgt dat iedereen tegen de conducteur gaat beweren dat ze gevaccineerd zijn en dus geen mondkapje op hoeven (denk niet dat de conducteur bevoegd is om naar een vaccinatiebewijs te vragen)quote:Op zondag 6 juni 2021 21:00 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Waarom is dat eigenlijk nog nodig als je gevaccineerd bent![]()
Of is het vooral REGELS ZIJN REGELS?
Korte versie: politiekquote:Op zondag 6 juni 2021 21:00 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Waarom is dat eigenlijk nog nodig als je gevaccineerd bent![]()
Of is het vooral REGELS ZIJN REGELS?
Conducteur gewoon een gauss meter meegeven en op de bovenarm laten richten.quote:Op zondag 6 juni 2021 21:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Korte versie: politiek
Lange versie: het is niet 100% nog besloten in Nederland dat de transmissie zo laag is dat mondmaskers niet meer nodig zijn na vaccinatie.
Dan rijst de vraag, hoe weet je dat iemand gevaccineerd is. Mag je niet naar vragen in OV, en er bestaat nog geen officieel vaccinatiebewijs
Dus dan maar iedereen nog mondmasker op
Ik las eerst Grausquote:Op zondag 6 juni 2021 21:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Conducteur gewoon een gauss meter meegeven en op de bovenarm laten richten.
Het filmpje is veel te kort, maar dit is vast familie van Hansje? https://imgur.com/gallery/ZH5w5TMquote:Op zondag 6 juni 2021 19:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dit zeefje
[ afbeelding ]
Een Graus meter meet de hoeveelheid ranzigheid?quote:Op zondag 6 juni 2021 21:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik las eerst Graus![]()
![]()
![]()
Maaruh, zekers! Moet tegenwoordig wel nadenken dat ik mijn ov chipkaart niet te dicht bij in de buurt opberg. Voor ie gewist wordt
Soort van dit soort metingenquote:Op zondag 6 juni 2021 21:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Een Graus meter meet de hoeveelheid ranzigheid?
Daarom zie je heel veel jonge meisjes (scholieren) de hele tijd een klein slokje uit hun waterflesje nemen die ze ook steeds vasthoudenquote:Op zondag 6 juni 2021 20:59 schreef Molo het volgende:
Hier in Nederland de hele reis muv eten/drinken
LOLquote:Op zondag 6 juni 2021 21:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daarom zie je heel veel jonge meisjes (scholieren) de hele tijd een klein slokje uit hun waterflesje nemen die ze ook steeds vasthouden
Ik zit er morgenvroeg weer tussenquote:
Dit is onze toekomstquote:Op zondag 6 juni 2021 21:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het filmpje is veel te kort, maar dit is vast familie van Hansje? https://imgur.com/gallery/ZH5w5TM
Tof project! Hou je ons op de hoogte?quote:Op zondag 6 juni 2021 21:38 schreef AnneX het volgende:
Met Grieks eten heb ik helemaal niks. Behalve tzaziki.
Vanmiddag in de tuin kennisgemaakt met de Syrische jonge vrouw en een plan gemaakt om voorlopig Nederlandse les te geven.
Samen met een ander, die met haar actieve dingen gaat doen als naar de markt, winkelen en aanwijzen.
En dankzij een linkje van @:kaatje1 👍🏼 😘 ga ik op vrijdagmiddag op basis van een boek met haar aan het werk. In juli gaat de vrouw naar een taalschool.
Lang leve google translate.🎉
Ik ben er bang voorquote:
Jou het eenduidig iddquote:Op zondag 6 juni 2021 21:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zit er morgenvroeg weer tussen![]()
Ben benieuwd wanneer de mondkapjes plicht uit het OV verdwijnt. Er stond een vrouw voor de open deur van zo'n klein streekbusje gisteravond en ik hoor de bestuurder (zonder mondkapje) zeggen dat het van hem niet hoeft. De enige andere passagier zat ook zonder. Hij zei dat ze zelf moest kijken of ze een mondkapje voor zichzelf wilde dragen. Ze keek heel erg vertwijfeld. Ik vond het klachtwaardig, want je zet mensen voor het blok en daarbij draag je dat mondkapje helemaal niet voor jezelf, maar voor een ander
Hij is klomploos verdwenenquote:
Wij hebben hier alleen een puber bij de ingang staan die tegen iedereen HOI roept en je vraagt of je een karretje kunt pakken. Vind ik eigenlijk helemaal niet zo'n probleem.quote:Op zondag 6 juni 2021 22:17 schreef fietsie het volgende:
Ik denk dat ze moeten beginnen met het ontnemen van de waan van politiebevoegdheden bij vakkenvullers en ander in de supermarkt "werkende" tiepjes, die als ware militaire politie waken over met pijlen aangegeven looprichtingen.
Het is bij jou nooit goed héquote:Op zondag 6 juni 2021 22:17 schreef fietsie het volgende:
Ik denk dat ze moeten beginnen met het ontnemen van de waan van politiebevoegdheden bij vakkenvullers en ander in de supermarkt "werkende" tiepjes, die als ware militaire politie waken over met pijlen aangegeven looprichtingen.
Oow prima als de regels voor iedereen gelden, maar de regels waren daar op dat moment subjectief, willekeurig en golden niet voor iedereen. Want van de tientallen die tegen de pijlen inliepen ging meneer er 3 verbaal te lijf. Op een manier waarop duidelijk was dat ie.... nog veel moest leren.quote:Op zondag 6 juni 2021 22:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Het is bij jou nooit goed hé![]()
Mensen die zich niet aan de regels houden mogen geen zorg ontvangen.
Maar als mensen je verzoeken je aan de regels te houden in de supermarkt is het teveel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |