Dansenquote:
Met blote voeten in het waterquote:
Jaja wrijf het maar inquote:Op zaterdag 5 juni 2021 18:44 schreef chufi het volgende:
[..]
OK als je elders weer eens uit je slof bent geschoten ....
Met Dotquote:
quote:
Niemand klikt op die shitquote:
Die troep van jou ook niet gastquote:
l top vijf voor je begintquote:Op zaterdag 5 juni 2021 18:57 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat niet. Probeer al drie keer iemand te quoten, maar lukt niet
Troetelbeertjesquote:Op zaterdag 5 juni 2021 18:59 schreef Soury het volgende:
Fok is regenboog. Leuk Ik werd min of meer ondersteboven gelopen door een homo of lesbo ik weet het verschil niet meer. Maar die vlogen me aan met een soort van agressie wat ik van homo's vind. Ik schrok me de tering. Oooii niks mis mee Ik zie ze er vaker de volgende keer zal ik zeggen dat ze niet zo debiel moeten doen
Que ?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 18:59 schreef Soury het volgende:
Fok is regenboog. Leuk Ik werd min of meer ondersteboven gelopen door een homo of lesbo ik weet het verschil niet meer. Maar die vlogen me aan met een soort van agressie wat ik van homo's vind. Ik schrok me de tering. Oooii niks mis mee Ik zie ze er vaker de volgende keer zal ik zeggen dat ze niet zo debiel moeten doen
Homo is het nieuwe vegan.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 18:59 schreef Soury het volgende:
Doe normaal zeg en laat mensen met rustquote:
?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 19:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Doe normaal zeg en laat mensen met rust
huh?quote:
Ja wat moet ik ermee. Ga neuken ofzoquote:
Zal het hier ook nooit halen.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 19:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Vegan heeft het bij mij niet gehaald ...
Biertje !!quote:
Ja het is wat vroeg. Eerst een vorkje prikkenquote:
Bodempje is wel belangrijk...quote:Op zaterdag 5 juni 2021 19:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja het is wat vroeg. Eerst een vorkje prikken
Oh pleasequote:
Doeiquote:Op zaterdag 5 juni 2021 19:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja het is wat vroeg. Eerst een vorkje prikken
Latersquote:
Die heeft de koper scheef en al overgenomenquote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2021 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Die heeft de koper scheef en al overgenomen
Deze blijft mooi.quote:
Dit is niet DTS he?quote:
Doe maar gewoon danquote:
Dat is coolquote:
Ja hoor.quote:
Nee je moet beter doenquote:
Waarom?quote:
Dankewol.,quote:
Dat is dus niet de bedoeling ...quote:Op zaterdag 5 juni 2021 19:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
voor zijn festival link
lekkere muziek
Heb je de line up gezien?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 19:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je hier niet vrolijk van wordt
Van ons allemaal.quote:
Heer GOA.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 19:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Lil Freshie zet de boel weer op z'n kop
Ben d'r maar kort.. straks een feesie met echte mensen... eng hoorquote:
Getverquote:Op zaterdag 5 juni 2021 19:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ben d'r maar kort.. straks een feesie met echte mensen... eng hoor
Bah Bah das engquote:Op zaterdag 5 juni 2021 19:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat je durft zeg...quote:Op zaterdag 5 juni 2021 19:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als je ergens ziek van wordtquote:
quote:
Wat je ziek maakt,maakt je ook weer beter.quote:
Nou nee laat maarquote:Op zaterdag 5 juni 2021 19:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat je ziek maakt,maakt je ook weer beter.
Jammer,dit is echt een leuk feestje maat.quote:
Dotquote:
Je kan het ook niet laten hč?quote:
Stop !!quote:Op zaterdag 5 juni 2021 19:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Het is wel een stopwoordje geworden voor je
Ik heb inmiddels ibiza verlaten en hem alleen achter gelatenquote:Op zaterdag 5 juni 2021 19:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Lil Freshie zet de boel weer op z'n kop
ontbijten met haring en Jägermeister .. moet er niet aan denkenquote:Op zaterdag 5 juni 2021 19:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat je ziek maakt,maakt je ook weer beter.
Ahh wat leukquote:Op zaterdag 5 juni 2021 19:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels ibiza verlaten en hem alleen achter gelaten
Begrijpelijkquote:Op zaterdag 5 juni 2021 19:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels ibiza verlaten en hem alleen achter gelaten
Leuke combi wel.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 19:46 schreef chufi het volgende:
[..]
ontbijten met haring en Jägermeister .. moet er niet aan denken
Eens en zulksquote:Op zaterdag 5 juni 2021 19:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Snapt niets van die DTS grappen
Al kreeg ik geld toe nog nietquote:
Dank je 😉quote:Op zaterdag 5 juni 2021 19:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
BegrijpelijkSterkte , en trots op je
quote:
Dat is niet nodig,Ik ben neusbel niet.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 19:56 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Als jullie nou allemaal een tikkie van een euro aan fresh sturen dan maakt die nog winst ook
quote:Op zaterdag 5 juni 2021 19:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is niet nodig,Ik ben neusbel niet.
quote:Op zaterdag 5 juni 2021 19:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is niet nodig,Ik ben neusbel niet.
Ben jij wel 40+ knul?quote:
Ja, heb je er een probleem mee?quote:
Geen punten maar wel lol.quote:
Ja, maar in tegenstelling tot jou kan ik zonder zijwieltjes fietsen.quote:
Tuurlijk mijn terminator.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, maar in tegenstelling tot jou kan ik zonder zijwieltjes fietsen.
Wordt wel lastig met 2 topics die ik leuk vind.quote:
KPD moet je maar even skippen hee.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wordt wel lastig met 2 topics die ik leuk vind.
Nee hoor ...kom lekker hier posten .. Ga ik zo pintos pakkenquote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, heb je er een probleem mee?
quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee hoor ...kom lekker hier posten .. Ga ik zo pintos pakken
Zal ik DTS opblazen?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
KPD moet je maar even skippen hee.
Ik gun Mario de punten.quote:
Ik ook maar hij is afwezig en ongemerkt heb ik er veel gepakt vandaag.quote:
Wat??quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook maar hij is afwezig en ongemerkt heb ik er veel gepakt vandaag.
SBE kan dat.quote:
Echt he, ik poste iets en ik was bezig gegaan met de shiitake smilie. Het was ineens stil na mijn post.quote:
lekker tochquote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Echt he, ik poste iets en ik was bezig gegaan met de shiitake smilie. Het was ineens stil na mijn post.
Maar ik ben wel over haar heen gegaan.quote:
Maanvis pakte meer dan 60 punten op een rij.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:14 schreef Schakeltopia het volgende:
jaa voor punten was het een goede middag
wooowquote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maanvis pakte meer dan 60 punten op een rij.
Waarom dat danquote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:07 schreef gebrokenglas het volgende:
Het stroomt helemaal vol met DTSsers hier.
Jij bent ook iemand die ik het gun.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:14 schreef Schakeltopia het volgende:
jaa voor punten was het een goede middag
quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij bent ook iemand die ik het gun.
Wat Schakel zegt....quote:
40+ zijn is geen eis.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Wellicht zijn ze allemaal 40+?
Hallootje cadeautje...quote:
Ik las zeikwijvenquote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, maar in tegenstelling tot jou kan ik zonder zijwieltjes fietsen.
Kappen met je onzin en normaal doen.quote:
Nou inderdaadquote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kappen met je onzin en normaal doen.
Je moet het maar net treffen,ze gaan zo snel.quote:
Het oude normaalquote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kappen met je onzin en normaal doen.
klopt helemaal, maar ze hebben er wel veel plezier in. het straalt er vanaf. heerlijk om naar te kijkenquote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je moet het maar net treffen,ze gaan zo snel.
Indoor gaat nu ook lekker.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:30 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
klopt helemaal, maar ze hebben er wel veel plezier in. het straalt er vanaf. heerlijk om naar te kijken![]()
![]()
Heb jij de line up nog?quote:
Mijn dank is groot,ik ga voor binnen nu.quote:
dat is zo luxe van die live streams. je kunt binnen 3 tellen switchenquote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn dank is groot,ik ga voor binnen nu.
2 schermen genietsje.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:36 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat is zo luxe van die live streams. je kunt binnen 3 tellen switchen![]()
8 euro voor een 2de scherm? Goed gedaan.quote:
Voor deze stream beste man.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
8 euro voor een 2de scherm? Goed gedaan.
kun je niet zien volgens mij, althans ik ben het niet tegengekomen nogquote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:42 schreef chufi het volgende:
Hoeveel streamers (publiek) is er eigenlijk...
Staat er niet bij,maar ik denk best veel.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:42 schreef chufi het volgende:
Hoeveel streamers (publiek) is er eigenlijk...
Heel Fok! voor 8Īquote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:43 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
kun je niet zien volgens mij, althans ik ben het niet tegengekomen nog
Met die MMA fights heb ik ook vaak de linkjes.quote:
oooh ik download die vaak achterafquote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Met die MMA fights heb ik ook vaak de linkjes.
Het leukste is om het samen te kijken vind ik .quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:47 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
oooh ik download die vaak achteraf![]()
scheelt wel een hoop shit kun je lekker snel doorspoelen van gevecht tot gevecht
Poppenkastquote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:47 schreef chufi het volgende:
Specifiek benoemen .. 1 persoon dus je mag niet eens met 2 naar een scherm kijken .. het moet niet gekker worden
ja tuurlijk dat is wel waar!quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het leukste is om het samen te kijken vind ik .
FOK!quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het leukste is om het samen te kijken vind ik .
Hast Du etwas Zeit fur mich ...quote:
quote:
Bij deze wel.quote:
ADO?quote:
Dat wil ik gratis nog niet eensquote:
Flevoplolder.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:11 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik heb geen idee waar het is, @:freshfruit jij?
Ik moest van Soul de koptelefoon opzetten...quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:14 schreef Schakeltopia het volgende:
en met die speakers is het helemaal feest![]()
![]()
damnquote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik moest van Soul de koptelefoon opzetten...
quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat haar slang weer is ontsnapt,quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze ligt in bad.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat haar slang weer is ontsnapt,
ik kan mij er iets bij voorstellen dat dit niet direct een ontspannen sfeer muziekje is voor in badquote:
Er staan nu ook 4 masters te draaien.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:16 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
damnnou ik wacht daar nog even mee
![]()
nog even genieten
Even wachten tot ze er uitstapt en dan pas zeggen.quote:
genietsjequote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er staan nu ook 4 masters te draaien.
Hey Soul,SBE zegt dat er een slang is ontsnapt?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Even wachten tot ze er uitstapt en dan pas zeggen.
Was ook Intense.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:21 schreef Schakeltopia het volgende:
maar fresh wij hebben dit podium al is eerder gezien of niet? i kkan mij herrinneren dat die game controller al is vaker hebben gecaptis dat alweer een jaar geleden?
gevondenquote:
dat ken ik nietquote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:26 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat ken ik niet
via google kom ik uit op een of andere yoga party![]()
zal hem even opslaan, dan check ik hem later evenquote:
Echt zo mooi.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:31 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zal hem even opslaan, dan check ik hem later even
Mede dankzij jou ben ik bijna top 3.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:31 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zal hem even opslaan, dan check ik hem later even
dankzij jou heb ik vandaag een top stream!quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mede dankzij jou ben ik bijna top 3.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |