Dansenquote:
Met blote voeten in het waterquote:
Jaja wrijf het maar inquote:Op zaterdag 5 juni 2021 18:44 schreef chufi het volgende:
[..]
OK als je elders weer eens uit je slof bent geschoten ....
Met Dotquote:
quote:
Niemand klikt op die shitquote:
Die troep van jou ook niet gastquote:
l top vijf voor je begintquote:Op zaterdag 5 juni 2021 18:57 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat niet. Probeer al drie keer iemand te quoten, maar lukt niet
Troetelbeertjesquote:Op zaterdag 5 juni 2021 18:59 schreef Soury het volgende:
Fok is regenboog. Leuk Ik werd min of meer ondersteboven gelopen door een homo of lesbo ik weet het verschil niet meer. Maar die vlogen me aan met een soort van agressie wat ik van homo's vind. Ik schrok me de tering. Oooii niks mis mee Ik zie ze er vaker de volgende keer zal ik zeggen dat ze niet zo debiel moeten doen
Que ?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 18:59 schreef Soury het volgende:
Fok is regenboog. Leuk Ik werd min of meer ondersteboven gelopen door een homo of lesbo ik weet het verschil niet meer. Maar die vlogen me aan met een soort van agressie wat ik van homo's vind. Ik schrok me de tering. Oooii niks mis mee Ik zie ze er vaker de volgende keer zal ik zeggen dat ze niet zo debiel moeten doen
Homo is het nieuwe vegan.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 18:59 schreef Soury het volgende:
Doe normaal zeg en laat mensen met rustquote:
?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 19:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Doe normaal zeg en laat mensen met rust
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |