Wat Schakel zegt....quote:
40+ zijn is geen eis.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Wellicht zijn ze allemaal 40+?
Hallootje cadeautje...quote:
Ik las zeikwijvenquote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, maar in tegenstelling tot jou kan ik zonder zijwieltjes fietsen.
Kappen met je onzin en normaal doen.quote:
Nou inderdaadquote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kappen met je onzin en normaal doen.
Je moet het maar net treffen,ze gaan zo snel.quote:
Het oude normaalquote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kappen met je onzin en normaal doen.
klopt helemaal, maar ze hebben er wel veel plezier in. het straalt er vanaf. heerlijk om naar te kijkenquote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je moet het maar net treffen,ze gaan zo snel.
Indoor gaat nu ook lekker.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:30 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
klopt helemaal, maar ze hebben er wel veel plezier in. het straalt er vanaf. heerlijk om naar te kijken![]()
![]()
Heb jij de line up nog?quote:
Mijn dank is groot,ik ga voor binnen nu.quote:
dat is zo luxe van die live streams. je kunt binnen 3 tellen switchenquote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn dank is groot,ik ga voor binnen nu.
2 schermen genietsje.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:36 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat is zo luxe van die live streams. je kunt binnen 3 tellen switchen![]()
8 euro voor een 2de scherm? Goed gedaan.quote:
Voor deze stream beste man.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
8 euro voor een 2de scherm? Goed gedaan.
kun je niet zien volgens mij, althans ik ben het niet tegengekomen nogquote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:42 schreef chufi het volgende:
Hoeveel streamers (publiek) is er eigenlijk...
Staat er niet bij,maar ik denk best veel.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:42 schreef chufi het volgende:
Hoeveel streamers (publiek) is er eigenlijk...
Heel Fok! voor 8¤quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:43 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
kun je niet zien volgens mij, althans ik ben het niet tegengekomen nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |