dan wordt het wel heel treurigquote:Op zondag 6 juni 2021 00:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
Dus dan wordt het een baco zonder ba en zonder co
Maar dan is het ook geen ba! Of zoals een wijs man net iets eerder zei:quote:
quote:Op zondag 6 juni 2021 00:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar zonder Bacardi is er ook geen Ba
Je hebt iig nog witte rum, dat is al heel wat.quote:Op zondag 6 juni 2021 00:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb ook geen colaOf Bacardi. Wel andere rum
quote:Op zondag 6 juni 2021 00:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je hebt iig nog witte rum, dat is al heel wat.
Als het dan ook nog een merk is wat met Ba begint zou dat ook het probleem in mijn vorige 2 posts oplossen.
quote:Op zondag 6 juni 2021 00:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je hebt iig nog witte rum, dat is al heel wat.
Als het dan ook nog een merk is wat met Ba begint zou dat ook het probleem in mijn vorige 2 posts oplossen.
quote:
Met een beetje fantasie kunnen we het ipv baco een Cuba Libre noemen. Dat maakt de Ba wat minder noodzakelijk. En zonder de Cola blijft er dan iig nog een Cuba over.quote:Op zondag 6 juni 2021 00:56 schreef H_T het volgende:
[..]Begint met Ha. Uit veiligheidsoverwegingen laat ik het maar helemaal achterwege vandaag, er is nu al te veel verwarring over
Eerlijk is eerlijk, ik denk dat ik wel eens vreemdere combinaties heb gedronken.quote:Op zondag 6 juni 2021 00:57 schreef H_T het volgende:
Voor je het weet zit ik anders een Ziggo Mediabox Next met cola, ijs en limoen naar binnen te werken
Havana Club klinkt niet bepaald alsof het uit Tadzjikistan komtquote:Op zondag 6 juni 2021 00:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
Moet wel @:H_T s rum Cubaans zijn natuurlijk.
Kijk, now we're in business.quote:Op zondag 6 juni 2021 01:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Havana Club klinkt niet bepaald alsof het uit Tadzjikistan komt
wat drinken ze daar? Wodka zeker oidquote:Op zondag 6 juni 2021 01:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Havana Club klinkt niet bepaald alsof het uit Tadzjikistan komt
Om naartoe te gaan?quote:
Ik heb wel eens een drankspelletje gespeeld waarbij bonusingrediėnten waren toegestaanquote:Op zondag 6 juni 2021 01:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, ik denk dat ik wel eens vreemdere combinaties heb gedronken.
lijkt me geweldig. En nu nog steeds (dankzij Trumpie) weinig Amerikanenquote:Op zondag 6 juni 2021 01:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Om naartoe te gaan?
Lijkt me wel een mooi land.
quote:Op zondag 6 juni 2021 01:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een drankspelletje gespeeld waarbij bonusingrediėnten waren toegestaanJägermeister-kroepoek ging nog best, en ook de leverjenever werd aardig goed ontvangen
Minder positief was men over de advocaat-teentje knoflook
Ik meen dat de favoriete drank daar groene thee is. Sowieso weinig alcohol.quote:
het was natuurlijk lang de Sovjet Unie dus ik nam aan dat ze de Wodka wel hadden geadopteerdquote:Op zondag 6 juni 2021 01:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik meen dat de favoriete drank daar groene thee is. Sowieso weinig alcohol.
Plek 131 op de ranglijst van Wikipedia. Achter Noord-Korea en de Verenigde Arabische Emiratenquote:Op zondag 6 juni 2021 01:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik meen dat de favoriete drank daar groene thee is. Sowieso weinig alcohol.
Leverjeneverquote:Op zondag 6 juni 2021 01:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een drankspelletje gespeeld waarbij bonusingrediėnten waren toegestaanJägermeister-kroepoek ging nog best, en ook de leverjenever werd aardig goed ontvangen
Minder positief was men over de advocaat-teentje knoflook
qua Alcoholismequote:Op zondag 6 juni 2021 01:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Plek 131 op de ranglijst van Wikipedia. Achter Noord-Korea en de Verenigde Arabische Emiraten
Nogal islamitisch geworden later, als ik me niet vergis.quote:Op zondag 6 juni 2021 01:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het was natuurlijk lang de Sovjet Unie dus ik nam aan dat ze de Wodka wel hadden geadopteerd
altijd weer die Islam om de boel te verziekenquote:Op zondag 6 juni 2021 01:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nogal islamitisch geworden later, als ik me niet vergis.
Doe dat morgen maar.quote:Op zondag 6 juni 2021 01:07 schreef Strani het volgende:
Mensen wat een kabaal hier, ik probeer te slapen!
Het was met leverworst, dat was praktischerquote:Op zondag 6 juni 2021 01:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Leverjenever![]()
Mijn vader was niet zo van de spelletjes, maar had hem leverjenever beloofd en hij zou hebben meegedaan puur uit nieuwsgierigheid. Hij was echt een levenslange jeneverdrinker en had een grote liefde voor orgaanvlees.
Alcoholconsumptie per hoofd van de bevolkingquote:
Het is toch geen twee uur 's middags?quote:Op zondag 6 juni 2021 01:07 schreef Strani het volgende:
Wel nog ff opgezocht, voor ik hier nog onwaarheden ga verkondigen.quote:Op zondag 6 juni 2021 01:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
altijd weer die Islam om de boel te verzieken
Pardon?quote:Op zondag 6 juni 2021 01:07 schreef Strani het volgende:
slapen is overratedquote:Op zondag 6 juni 2021 01:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar dan is de F1 dus ik dacht ik slaap even vooruit.
Oh, daarvan zou hij heel wat minder onder de indruk zijn geweest.quote:Op zondag 6 juni 2021 01:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Het was met leverworst, dat was praktischerEn beter als snack om erbij te hebben
Beverleverjenever was helaas een te grote uitdaging
Deze man weet.quote:
Oh is dat deze week weer om twee uur? Ik ben geen fan van die wisselende tijden. Vroeger was het altijd zo dat als het voor Europa een beetje goed te doen was de race om twee uur 's middags begon, nu weet je echt niet meer waar je aan toe bentquote:Op zondag 6 juni 2021 01:10 schreef Strani het volgende:
[..]
klote coronaquote:Op zondag 6 juni 2021 01:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Oh is dat deze week weer om twee uur? Ik ben geen fan van die wisselende tijden. Vroeger was het altijd zo dat als het voor Europa een beetje goed te doen was de race om twee uur 's middags begon, nu weet je echt niet meer waar je aan toe bentZware tijden
Even opnieuw gecheckt voor de zekerheid en jaquote:Op zondag 6 juni 2021 01:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Oh is dat deze week weer om twee uur? Ik ben geen fan van die wisselende tijden. Vroeger was het altijd zo dat als het voor Europa een beetje goed te doen was de race om twee uur 's middags begon, nu weet je echt niet meer waar je aan toe bentZware tijden
Bier maakt meer kapot dan je lief is.quote:
Klinkt als een goede kerelquote:Op zondag 6 juni 2021 01:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, daarvan zou hij heel wat minder onder de indruk zijn geweest.
Al denk ik wel dat hij ter plekke 's nachts levertjes zou gaan opbakken om een echte leverjenever te realiseren.
Al die mooie maar heftige emoties zijn best vermoeiendquote:Op zondag 6 juni 2021 01:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Pardon?![]()
Ik ben nog geen maand terug en jij wil alweer gaan slapen?
Hoe belangrijk is het eigenlijk om goed uitgerust te zijn als je naar een paar rijdende auto's kijkt?quote:Op zondag 6 juni 2021 01:10 schreef Strani het volgende:
[..]
welke corona dan ook, ik geef daar graag de schuld van alle ellende aanquote:Op zondag 6 juni 2021 01:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Bier maakt meer kapot dan je lief is.![]()
Of hebben we het daar niet over?
je zou zomaar inquote:Op zondag 6 juni 2021 01:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hoe belangrijk is het eigenlijk om goed uitgerust te zijn als je naar een paar rijdende auto's kijkt?
Als je goed uitgerust bent is de kans wat kleiner dat je tijdens de race in slaap valt. Bakoe kan heel leuk zijn, maar ook ongelooflijk saaiquote:Op zondag 6 juni 2021 01:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hoe belangrijk is het eigenlijk om goed uitgerust te zijn als je naar een paar rijdende auto's kijkt?
quote:Op zondag 6 juni 2021 01:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Klinkt als een goede kerelMijn opa carpoolde vroeger naar zijn werk. Toen hij een keer vakantie had is hij extra vroeg opgestaan om in korte broek en opvallend shirt op zijn vaste plek te gaan zitten met een bord 'Ik hoef niet' erbij, puur omdat hij dat grappig vond
quote:
Dat zal ik meteen toegeven.quote:Op zondag 6 juni 2021 01:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Als je goed uitgerust bent is de kans wat kleiner dat je tijdens de race in slaap valt. Bakoe kan heel leuk zijn, maar ook ongelooflijk saai
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |