Hou je Ziggo Go ja? Ik moet dat even goed uitzoekenquote:Op zondag 6 juni 2021 00:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan zou ik dat zeker wel doen ja. Als je het toch amper gebruikt, scheelt toch weer tien euro per maand. En dan houdt je alsnog Ziggo Go, dus kun je in het geval van nood op die manier nog tv kijken.
Internet only bij Ziggo is incl Ziggo go?quote:Op zondag 6 juni 2021 00:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan zou ik dat zeker wel doen ja. Als je het toch amper gebruikt, scheelt toch weer tien euro per maand. En dan houdt je alsnog Ziggo Go, dus kun je in het geval van nood op die manier nog tv kijken.
Ja. Het is wel zo dat ze steeds kabel tv erbij geven. Maar het scheelt je alsnog tien euro per abonnement t.o.v. internet en televisie.quote:Op zondag 6 juni 2021 00:23 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Hou je Ziggo Go ja? Ik moet dat even goed uitzoeken
Internet Complete Eur 58,95, ik betaal nu Eur 64,45, voor dezelfde internet snelheid plus TV standaard en een 079 telefoonnummer, wel erg weinig verschilquote:Op zondag 6 juni 2021 00:27 schreef Redefine het volgende:
@:Koen66 en @:Evenstar https://www.ziggo.nl/internet/internet-online-tv
Dat heeft dan meer met een voordeel uit een oude abonnement te maken. Als je het abonnement later afgesloten zou hebben, dan was het verschil t.o.v. tv en internet tien euro geweest, met telefonie nog twee euro meer.quote:Op zondag 6 juni 2021 00:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Internet Complete Eur 58,95, ik betaal nu Eur 64,45, voor dezelfde internet snelheid plus TV standaard en een 079 telefoonnummer, wel erg weinig verschil
Als jij er niet bij bent wel ja.quote:Op zondag 6 juni 2021 00:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wat een serieuze gesprekken zo op de zondagochtend.
Is dat nieuw?
quote:Op zondag 6 juni 2021 00:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat heeft dan meer met een voordeel uit een oude abonnement te maken. Als je het abonnement later afgesloten zou hebben, dan was het verschil t.o.v. tv en internet tien euro geweest, met telefonie nog twee euro meer.
Maar voor mijzelf vind ik het verschil niet groot genoeg om tv op te zeggen. En alternatieven qua internet snelheid zijn er hier niet, dus we moeten het dan maar met Ziggo doen.
Als ik nu kijk dan kost Alles in 1 complete Eur 69. Maar dat heb ik dus niet meer door dat Modemgate, ik heb dezelfde snelheid maar een lager tv abo (dus excl Movies en Series)quote:Op zondag 6 juni 2021 00:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat heeft dan meer met een voordeel uit een oude abonnement te maken. Als je het abonnement later afgesloten zou hebben, dan was het verschil t.o.v. tv en internet tien euro geweest, met telefonie nog twee euro meer.
Maar voor mijzelf vind ik het verschil niet groot genoeg om tv op te zeggen. En alternatieven qua internet snelheid zijn er hier niet, dus we moeten het dan maar met Ziggo doen.
Pfft, goed dat ik weer binnen ben dan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Dat zijn altijd van die heerlijke succesverhalen.quote:
quote:
ook die Australische kerel heeft het koetsjie koetsjie gedrag met gevaarlijke dieren uiteindelijk moeten bekopenquote:Op zondag 6 juni 2021 00:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat zijn altijd van die heerlijke succesverhalen.![]()
Net zoals die man die tussen de grizzly's leefde in een tent, dat liep ook al zo goed af.
Meer mensen zouden zo moeten denken. Zou de wereld een stuk mooier en minder serieus maken.quote:Op zondag 6 juni 2021 00:39 schreef H_T het volgende:
[..]Een compleet ongerelateerde tweet plaatsen zonder context of commentaar erop
Die gast die altijd bovenop elke krokodil in de hele regio sprong en uiteindelijk werd gedood door een half tamme rog die letterlijk alleen maar op de bodem ligt te liggen de hele tijd? Daar zat nog wel een zekere ironie in.quote:Op zondag 6 juni 2021 00:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ook die Australische kerel heeft het koetsjie koetsjie gedrag met gevaarlijke dieren uiteindelijk moeten bekopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Doe ik virtueel met je mee.quote:
heb nog een Pepsi Max met Witte Bacardi getapt, is nog ietwat koolhydraat arm tenminstequote:Op zondag 6 juni 2021 00:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Doe ik virtueel met je mee.![]()
[ afbeelding ]
Ik heb nog steeds geen rum in huis.
Ook geen cola trouwens, dus dat maakt echt meedoen lastig.![]()
Ik heb ook geen colaquote:Op zondag 6 juni 2021 00:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Doe ik virtueel met je mee.![]()
[ afbeelding ]
Ik heb nog steeds geen rum in huis.
Ook geen cola trouwens, dus dat maakt echt meedoen lastig.![]()
doe een baco zonder co danquote:Op zondag 6 juni 2021 00:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb ook geen colaOf Bacardi. Wel andere rum
Maar zonder Bacardi is er ook geen Baquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |