abonnement Unibet Coolblue
pi_199755932
Vanmorgen met het 6e weer een lekker oefenpotje gespeeld tegen een team hier uit de buurt. Na afloop van de wedstrijd merkte ik in de kleedkamer een soort van doucheschaamte. Niemand wou als eerste z'n broekje laten zakken. Was ook wel raar om voor het eerst in dik een jaar 14 lullen naaks bij elkaar te zien.

Is dat fenomeen raar of heel normaal?????
UNOX
pi_199755956
Ik vind dat gebeuren bij voetbal sowieso nogal schaamteloos eigenlijk.
  zaterdag 5 juni 2021 @ 15:19:11 #3
307331 aloa
Steeds harder, steeds sneller
pi_199756068
Lekker douchen toch.
94257 - 478969
In my dreams I'm dying all the time
  Moderator zaterdag 5 juni 2021 @ 15:43:16 #4
9859 crew  Karina
Woman
pi_199756557
Niet aanstellen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zaterdag 5 juni 2021 @ 16:03:22 #5
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_199756757
Lui uit mijn team maken ook altijd grapjes over mijn enorme penis, maar daar moet je je gewoon overheen zetten. Ik denk dat meer mensen op dit forum vergelijkbare ervaringen hebben.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_199756789
Ach, de moderne preutsheid. Met dank aan de islam en ‘homofobe ‘ Antillianen en Surinamers is dit getrut nu normaal.

Ga gewoon douchen, stel je niet zo aan. Ik vind het maar smerig, al die sporters die niet douchen of viezer nog, met hun boxer aan gaan douchen.
Whatever...
  zaterdag 5 juni 2021 @ 16:08:51 #7
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_199756813
Is toch mooi. Biertje mee onder de douche, vast wel iemand met een bluetooth speakertje, Hollandse kroegtoppers aan en douchen maar.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_199756857
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 16:03 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Lui uit mijn team maken ook altijd grapjes over mijn enorme penis, maar daar moet je je gewoon overheen zetten. Ik denk dat meer mensen op dit forum vergelijkbare ervaringen hebben.
Tja als je graag op mannen valt kan ik begrijpen dat die groot is en mensen een opmerking kunnen geven.
pi_199756879
Ik ben pas als volwassene voor het eerst een teamsport gaan beoefenen. Voor het eerst gezamenlijk douchen na 21 jaar voelde gelijk hartstikke normaal en comfortabel. Dus ik snap niet waarom het bij jullie na één jaar ineens voor ongemak zorgt.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_199756918
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 16:03 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Lui uit mijn team maken ook altijd grapjes over mijn enorme penis, maar daar moet je je gewoon overheen zetten. Ik denk dat meer mensen op dit forum vergelijkbare ervaringen hebben.
Ik sla hem meestal maar over de schouder.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  zaterdag 5 juni 2021 @ 16:25:29 #11
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_199756958
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 16:03 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Lui uit mijn team maken ook altijd grapjes over mijn enorme penis, maar daar moet je je gewoon overheen zetten. Ik denk dat meer mensen op dit forum vergelijkbare ervaringen hebben.
TS heeft een knakworstje....
.
pi_199757387
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 16:06 schreef Spanky78 het volgende:


Ga gewoon douchen, stel je niet zo aan. Ik vind het maar smerig, al die sporters die niet douchen of viezer nog, met hun boxer aan gaan douchen.
Latente piemelliefhebber gespot.
pi_199757414
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 17:06 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Latente piemelliefhebber gespot.
Homofoob die bang is geseksualiseerd te worden gespot.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_199757688
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 15:13 schreef Hamzoef het volgende:
Ik vind dat gebeuren bij voetbal sowieso nogal schaamteloos eigenlijk.
Wat wel vrij ironisch is, is dat dezelfde mensen die op het veld met 'homo' en 'kankerlijer' en dergelijke schelden en discrimineren, opeens heel verlegen en stil zijn als er naakt gedoucht moet worden met elkaar.
pi_199758294
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 16:06 schreef Spanky78 het volgende:
Ach, de moderne preutsheid. Met dank aan de islam en ‘homofobe ‘ Antillianen en Surinamers is dit getrut nu normaal.

Ga gewoon douchen, stel je niet zo aan. Ik vind het maar smerig, al die sporters die niet douchen of viezer nog, met hun boxer aan gaan douchen.
Och gut het is weer allemaal de schuld van de Rabobank islam/allochtonen. Want mensen schamen zich niet van nature voor hun geslachtsdelen waardoor we tienduizenden jaren met kleding rondlopen. Heeft TS het over de islam of allochtonen? Was er een imam die toezicht hield in de kleedkamer? Of een Ali die het niet fijn vond om al die witte konten en onbesneden penissen te zien en zijn teamgenoten verbood naakt te douchen?

Je kan ook prima met een zwembroek douchen of thuis (als iemand dat wil). Daar is niks vies aan. Probleem is als je je hieraan ergert, dan heb je andere issues.
  zaterdag 5 juni 2021 @ 18:44:22 #16
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_199758381
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 18:38 schreef Invrijheidstelling het volgende:

[..]

Och gut het is weer allemaal de schuld van de Rabobank islam/allochtonen. Want mensen schamen zich niet van nature voor hun geslachtsdelen waardoor we tienduizenden jaren met kleding rondlopen. Heeft TS het over de islam of allochtonen? Was er een imam die toezicht hield in de kleedkamer? Of een Ali die het niet fijn vond om al die witte konten en onbesneden penissen te zien en zijn teamgenoten verbood naakt te douchen?

Je kan ook prima met een zwembroek douchen of thuis (als iemand dat wil). Daar is niks vies aan. Probleem is als je je hieraan ergert, dan heb je andere issues.
Kunnen allerlei sentiment erbij slepen. Maar je zak even opfrissen na een potje voetbal is wel nodig kan ik je zeggen.

Toch wat lastig met een zwembroek aan
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  zaterdag 5 juni 2021 @ 18:45:05 #17
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_199758384
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 18:38 schreef Invrijheidstelling het volgende:

[..]

Och gut het is weer allemaal de schuld van de Rabobank islam/allochtonen. Want mensen schamen zich niet van nature voor hun geslachtsdelen waardoor we tienduizenden jaren met kleding rondlopen. Heeft TS het over de islam of allochtonen? Was er een imam die toezicht hield in de kleedkamer? Of een Ali die het niet fijn vond om al die witte konten en onbesneden penissen te zien en zijn teamgenoten verbood naakt te douchen?

Je kan ook prima met een zwembroek douchen of thuis (als iemand dat wil). Daar is niks vies aan. Probleem is als je je hieraan ergert, dan heb je andere issues.
Nee inderdaad, mensen schamen zich niet van nature voor hun naaktheid, dat is aangeleerd.

En ik denk dat hier op het noordelijk halfrond eerder het klimaat dan de schaamte voor naaktheid er voor heeft gezorgd dat we kleren zijn gaan dragen.
To BG or not to BG!
pi_199758798
Religie moet je lekker zelf weten. Maar dat als excuus te gebruiken voor Gore gewoontes vind ik achterlijk. Ik vind religie sowieso achterlijk.

P. S. Ik groeide op in de jaren negentig en geloof me dat er echt veel minder preuts gedaan werd. Veel vrouwen topless op het strand, sowieso werd er ook minder moeilijk gedaan over sex en dingen als ‘slutshaming’ zijn wel degelijk meegekomen met met name islamitisch georiënteerde culturen.

[ Bericht 52% gewijzigd door Spanky78 op 05-06-2021 19:32:46 ]
Whatever...
pi_199759780
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 18:45 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]

Nee inderdaad, mensen schamen zich niet van nature voor hun naaktheid, dat is aangeleerd.

En ik denk dat hier op het noordelijk halfrond eerder het klimaat dan de schaamte voor naaktheid er voor heeft gezorgd dat we kleren zijn gaan dragen.
Alles is aangeleerd, ook de taal die je spreekt, ... return to monkey dan maar?
In gebieden waar het warm is lopen mensen ook in kleding. Overigens ook daar waar religie geen voet aan wal heeft gezet of geen leidende rol heeft draagt men kleding, zelfs primitieve volkeren zie je alsnog met iets, ook al is het maar een koker, om hun geslachtsdelen rondlopen. Het zit toch wat dieper dan alleen maar het klimaat.
pi_199759831
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 18:44 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Kunnen allerlei sentiment erbij slepen. Maar je zak even opfrissen na een potje voetbal is wel nodig kan ik je zeggen.

Toch wat lastig met een zwembroek aan
Met een zwembroek aan krijg je het daar ook wel schoon, met een beetje extra aandacht...
pi_199766631
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 16:06 schreef Spanky78 het volgende:
Ach, de moderne preutsheid. Met dank aan de islam en ‘homofobe ‘ Antillianen en Surinamers is dit getrut nu normaal.

Ga gewoon douchen, stel je niet zo aan. Ik vind het maar smerig, al die sporters die niet douchen of viezer nog, met hun boxer aan gaan douchen.
Met boxer douchen is echt :') x 2 miljard.
pi_199766643
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 19:21 schreef Spanky78 het volgende:
Religie moet je lekker zelf weten. Maar dat als excuus te gebruiken voor Gore gewoontes vind ik achterlijk. Ik vind religie sowieso achterlijk.

P. S. Ik groeide op in de jaren negentig en geloof me dat er echt veel minder preuts gedaan werd. Veel vrouwen topless op het strand, sowieso werd er ook minder moeilijk gedaan over sex en dingen als ‘slutshaming’ zijn wel degelijk meegekomen met met name islamitisch georiënteerde culturen.
Eens. De eind jaren 80 en de jaren 90 waren vrij schaamteloos. Geweldige tijd.
pi_199766959
quote:
0s.gif Op zondag 6 juni 2021 12:30 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Met boxer douchen is echt :') x 2 miljard.
Jij bent een exhibitionist die per se zijn piemel ten toon wilt spreiden en/of andere piemels wilt zien? :')
pi_199767730
quote:
0s.gif Op zondag 6 juni 2021 13:02 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Jij bent een exhibitionist die per se zijn piemel ten toon wilt spreiden en/of andere piemels wilt zien? :')
Ga je rughaar scheren man :D
pi_199769392
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 16:06 schreef Spanky78 het volgende:
Ach, de moderne preutsheid. Met dank aan de islam en ‘homofobe ‘ Antillianen en Surinamers is dit getrut nu normaal.

Ga gewoon douchen, stel je niet zo aan. Ik vind het maar smerig, al die sporters die niet douchen of viezer nog, met hun boxer aan gaan douchen.
Ik denk dat het eerder is dat de Seksuele Revolutie een beetje uitgewerkt is op dit punt. De meeste niet moslim niet Antilliaanse jongeren nemen nou ook weer niet zoveel van die groepen over.

quote:
1s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 19:21 schreef Spanky78 het volgende:
Religie moet je lekker zelf weten. Maar dat als excuus te gebruiken voor Gore gewoontes vind ik achterlijk. Ik vind religie sowieso achterlijk.

P. S. Ik groeide op in de jaren negentig en geloof me dat er echt veel minder preuts gedaan werd. Veel vrouwen topless op het strand, sowieso werd er ook minder moeilijk gedaan over sex en dingen als ‘slutshaming’ zijn wel degelijk meegekomen met met name islamitisch georiënteerde culturen.
Zou het niet eerder Amerikaans zijn? Dat slutshaming is meer van Facebook, Twitter en Tik!Tok! volgens mij.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')