abonnement Unibet Coolblue
pi_199797280
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 16:27 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Zeker, ik heb het idee dat we dat best goed gedaan hebben :)
Binnen onze macht hebben we eigenlijk best wel goed gedaan denk ik. Heb het gevoel dat we bij de eerste golf echt langs de rand van de code zwart zijn gegaan. Als je er dan op terugkijkt had het ook amper voorkomen kunnen worden. Dan hadden we al veel eerder veel harder moeten ingrijpen (vliegverkeer plat, thuiswerken) maar ook bijvoorbeeld carnaval aflassen. Ben zelf toen in Tilburg geweest en wij maakten er toen (oh wat naief) nog grapjes over waarom je in de vrede carnaval zou aflassen vanwege een paar kuchende Aziaten.
Die maatregelen hadden toen nog geen enkel draagvlak en waren nooit er doorheen gekomen of geaccepteerd.

Wel vraag ik mij af we deze pandemie echt gaan gebruiken om op de lange termijn zaken te leren.... Ik ben altijd natief positief maar vrees het ergste:P
  dinsdag 8 juni 2021 @ 16:58:22 #152
308414 zolderraam
Zolderraam
pi_199797284
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 10:35 schreef GereDathan het volgende:
In het Verenigd Koninkrijk zijn nu 12.383 besmettingen met de deltavariant vastgesteld. In totaal moesten 126 coronapatinten opgenomen worden in het ziekenhuis. Volgens Hancock was de verdeling als volgt:
126 opnames

83 personen niet gevaccineerd
28 personen deels gevaccineerd
3 personen volledig gevaccineerd
3 personen hadden net hun eerste prik gehad
Van de overige personen (9) was hun vaccinatiestatus onbekend
Dit zijn dus de echte topcijfers. Waarom wordt hier niet meer aandacht aan gegeven in de pers, het enige wat de afgelopen dagen groot op teletekst te zien was dat er een toename was van 66% meer besmettingen bij de Britse cijfers. Hiermee zou je toch de twijfelaars mee over de streep moeten kunnen trekken om zich te laten vaccineren lijkt mij.
  Public Relations / Redactie Film dinsdag 8 juni 2021 @ 17:00:15 #153
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_199797301
Ja eerste prik zit erin. Een Pfizer.
  Public Relations / Redactie Film dinsdag 8 juni 2021 @ 17:00:43 #154
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_199797305
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 14:19 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Jee wat snel. Welk jaar ben je?
1986
pi_199797321
Nog geen grafieken van mijn kant. Imgur doet het afgelopen uur een beetje lastig en wil mijn afbeeldingen niet accepteren.

Dus dan maar even in woorden:
- Besmettingcijfers: Gegevens zijn compleet tot en met 1 juni. Van 25 tot en met 30 mei daalde het aantal van ongeveer 3200 per dag naar 2200 per dag. Op maandag 31 mei was een klein piekje zichtbaar (2400), daarna daalt het aantal weer.

- Dagcurves: De dagcurves van de laatste twee dagen zijn vergelijkbaar met die van 6 juni: Normaal patroon, piek onder de 1000 gevallenen en de buik zelfs onder de 250 gevallen per dag.

- Aandeel per leeftijdsgroep: Op 1 juni was het aandeel van de groep 60-80 onder de 5%.

- Absolute aantallen per leeftijdsgroep: Op 1 juni was het aantal besmettingen in de groep 60-80 jaar 100 personen. De groepen met hoogste aantal besmettingen zitten rond de 600-700 personen per groep op 1 juni
pi_199797540
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 16:57 schreef Piethur het volgende:
Wel vraag ik mij af we deze pandemie echt gaan gebruiken om op de lange termijn zaken te leren.... Ik ben altijd natief positief maar vrees het ergste:P
Ik vrees ook dat het snel vergeten zal worden. Terwijl we echt genoeg waarschuwingen hebben gehad (SARS, MERS, HIV, Marburg, Ebola, Zika, Mexicaanse griep). Er zullen meer uitbraken komen de komende jaren, de meesten zullen een stuk minder impact hebben, maar een virus met een CFR van MERS of Ebola en besmettelijkheid van SARS-CoV-2 is biologisch zeker wel mogelijk, en dat hoeft echt geen coronavirus te zijn ook.
pi_199797788
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 16:57 schreef Piethur het volgende:
Ben zelf toen in Tilburg geweest en wij maakten er toen (oh wat naief) nog grapjes over waarom je in de vrede carnaval zou aflassen vanwege een paar kuchende Aziaten.
Wij gingen niet omdat het zo erg waaide, anders waren we ook Kruikenstad in gegaan. Weet nog wel dat wij ook zo in het stadion zaten, geen handen meer schudden dus high fives met de ellebogen. Keihard gelachen, wat een pret. Paar dagen later alles dicht, ziekenhuizen vol en meer ellende. Achteraf…..

quote:
Wel vraag ik mij af we deze pandemie echt gaan gebruiken om op de lange termijn zaken te leren.... Ik ben altijd natief positief maar vrees het ergste:P
Niks, 0,0. De komende 5 jaar is iedereen alert, dan zwakt het na een jaar of 10 af en daarna is het het verleden tijd. Zo gaat het altijd. Na WO1 en WO2 zouden we ook geen oorlog meer voeren :{

Maar laten we hopen dat er iets positiefs van blijft hangen, iets moet wel lukken toch. Al is het maar de 3 zoenen van tante Betsie en collega Jan voorkomen :Y)
pi_199798061
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 17:00 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

1986
Wat was je afspraakmaaktactiek?
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_199798714
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 16:19 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Het blijkt nu dat de bescherming tegen de Indiase variant na een eerste prik niet erg hoog is (~30%). Let wel, dat is de 'bescherming' tegen positief testen, niet tegen ziekenhuisopname.
Is dat qua ziekenhuisopnames dan erger of juist niet? Heb beetje moeite met dit goed te interpreteren. Ik heb 1 az gehad, morgen de tweede, en maak me nu weer wat zorgen. Weet nu niet of dat terecht is.
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_199798732
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 17:00 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Ja eerste prik zit erin. Een Pfizer.
Goed zo man! ^O^
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
  Public Relations / Redactie Film dinsdag 8 juni 2021 @ 19:22:34 #161
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_199798734
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 18:17 schreef Stepperoller het volgende:

[..]

Wat was je afspraakmaaktactiek?
Een beller is sneller
pi_199798801
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 19:22 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

Een beller is sneller
Dat zie ik dus overal afgeraden worden, omdat de lijnen elke dag overbelast raken.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_199798852
quote:
9s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 19:29 schreef Stepperoller het volgende:

[..]

Dat zie ik dus overal afgeraden worden, omdat de lijnen elke dag overbelast raken.
Gewoon allebei proberen.....soms werkt online ineens mee en soms werkt bellen ineens mee :)
  dinsdag 8 juni 2021 @ 19:49:28 #164
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_199798998
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 12:07 schreef Sangha het volgende:

[..]

Wat fijn dat je dit hebt uitgezocht en hier hebt neergeschreven. het helpt me echt om n en ander dat in mijn hoofd alweer wat opliep op de achtergrond, neer te drukken. Het stelt me gerust! Dank je voor de moeite topper! ^O^
Heel herkenbaar! Ik raakte ook al een beetje in de 'oh nee, hier gaan we weer!'- modus.
Daarom vind ik dit topic zo fijn. En GereDathan is echt een kei in heldere, relativerende argumenten.
Inderdaad een absolute topper en onmisbare aanwinst in dit topic! _O_
... ♥ ik mis je ♥
pi_199799240
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 17:00 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

1986
Da fuck. Je bent jonger dan ik en ik mag pas op 23 juni. Welke regio?
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_199800571
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 19:20 schreef Sangha het volgende:

[..]

Is dat qua ziekenhuisopnames dan erger of juist niet? Heb beetje moeite met dit goed te interpreteren. Ik heb 1 az gehad, morgen de tweede, en maak me nu weer wat zorgen. Weet nu niet of dat terecht is.
De bescherming tegen het ontwikkelen van symptomen zou hoger moeten zijn, en tegen ernstige symptomen nog weer hoger, en tegen ziekenhuisopname nog weer hoger. Het is een beetje een domino effect over de hele linie. Tenminste, dat is totnutoe in alle gevallen gebleken, en er lijkt me geen reden om aan te nemen dat dat nu ineens anders zou zijn.
pi_199800589
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 10:35 schreef GereDathan het volgende:
De laatste dagen is er een hoop te doen over de Indiase (hierna Delta) variant in de UK. Hoewel ik vooral tegen paniek pers ben heb ik mij de afgelopen 2 dagen een beetje verdiept in de situatie. Mede dankzij @:George_of_the_Jungle zijn topic (COR / UK: om de paniekpers voor te zijn) weer een en ander geleerd.

Eigenlijk is mijn conclusie vrij simpel, de Delta variant kan een probleem zijn. Hij lijkt wat besmettelijker en is in staat om de overhand te nemen. In de UK blijkt deze variant met name een probleem onder ongevaccineerde mensen of mensen die pas 1 prik gehad hebben.
En daar hebben we denk ik direct het grootste probleem te pakken, de UK heeft alles in het werk gesteld om mensen de 1e prik te geven en de 2e is uitgesteld. Hoewel ik niet verwacht dat dit hele grote problemen gaat opleveren is dit wel waar ze nu dus mee te dealen hebben. Het aantal besmettingen loopt wat op.

Eigenlijk is er maar 1 belangrijke vraag, wat veroorzaakt de Delta variant? Daarvoor kijken we naar de verklaring van Matt Hancock, de Britse Hugo de Jonge. Dit is wat ze nu vastgesteld hebben:
[..]

Deze cijfers spreken voor zich denk ik. Vaccineren is en blijft de oplossing, slechts 3 van de 126 opgenomen patinten was volledig gevaccineerd. Jammer genoeg mist de informatie of men als volledig gevaccineerd gezien wordt op de dag van de 2e prik of 14 dagen na deze prik.

We weten dat de vaccins een effectiviteit hebben van ongeveer 94% tegen opname in het ziekenhuis. Op een totaal van 126 personen zou je dus verwachten dat er ongeveer 7,5 personen opgenomen zouden worden. Daar zitten we meer dan ruim onder, in plaats van ongeveer 6% zien we het aantal opnames hangen op 2,3%. De enige conclusie kan zijn dat de vaccins dus nog beter werken dan verwacht en gehoopt.

In Nederland is de Delta variant ongeveer 11 keer aangetroffen in de afgelopen weken en lijkt deze geen vlucht te nemen zoals de Britse (Alpha) variant dat wel nam enige tijd terug. Hoe dit komt weet ik niet, maar de verklaring kan gezocht worden in bijvoorbeeld het feit dat wij veel minder contacten met India hebben dan de UK en dat er daarom ook minder is binnengekomen. Ook kan afkomst een rol spelen (DNA verschillen tussen mensen uit de UK en NL) of een net ander klimaat.

Al met al moeten we wel blijven oppassen, maar ik denk dat het feit dat wij ons wel aan de voorgeschreven tijd tussen 2 prikken houden een groot verschil maakt. Het zorgt voor een iets tragere vaccinatie, maar wel voor betere vaccinatie.

En nu gaan we wachten op wat de dag van vandaag brengt. Hopelijk wat mooie cijfers!
Mooie samengevat ^O^
pi_199801303
Ik heb meer mensen gezien die in 1986 geboren waren, die dezelfde dag gebeld hebben en later die dag al een prik hebben gehad... waarschijnlijk dan gewoon opvulling voor afgezegde afspraken ofzo :?
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 9 juni 2021 @ 06:12:35 #169
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_199802092
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 22:45 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb meer mensen gezien die in 1986 geboren waren, die dezelfde dag gebeld hebben en later die dag al een prik hebben gehad... waarschijnlijk dan gewoon opvulling voor afgezegde afspraken ofzo :?
Er schijnt nog best veel plek te zijn bij diverse centra.

Mijn man zou eigenlijk gistermiddag een afspraak hebben maar er was met de bevestiging iets mis gegaan.
Hij belde gisterochtend om 08.30 uur hierover en hij kon een uur later terecht (Apeldoorn).
... ♥ ik mis je ♥
pi_199802212
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 21:55 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]

De bescherming tegen het ontwikkelen van symptomen zou hoger moeten zijn, en tegen ernstige symptomen nog weer hoger, en tegen ziekenhuisopname nog weer hoger. Het is een beetje een domino effect over de hele linie. Tenminste, dat is totnutoe in alle gevallen gebleken, en er lijkt me geen reden om aan te nemen dat dat nu ineens anders zou zijn.
Dank, I get it! :)
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
  Public Relations / Redactie Film woensdag 9 juni 2021 @ 09:07:22 #171
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_199802967
quote:
9s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 19:29 schreef Stepperoller het volgende:

[..]

Dat zie ik dus overal afgeraden worden, omdat de lijnen elke dag overbelast raken.
Dat werkt dus, want de lijnen zijn verre van overbelast.
pi_199803689
Mijn broer heeft gisteren de eerste prik gehad, had nog nergens last van, maar dat kan ook komen doordat zijn heftige hooikoorts de bijwerkingen verhult :D
Tap tap tap
  woensdag 9 juni 2021 @ 10:09:23 #173
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_199803760
Heel Itali, Noorwegen en delen Oost- en Midden-Europa gaan naar geel

Het aantal landen in Europa dat van oranje naar geel gaat, breidt steeds verder uit. Heel Itali, bijna heel Noorwegen, Luxemburg, Polen, Tsjechi en Slowakije worden vanaf morgen geel, meldt het ministerie van Buitenlandse Zaken. Gisteren werden Duitsland en Oostenrijk ook al geel. Dat betekent dat niet-noodzakelijk reizen weer mogelijk zijn. Bij terugkeer hoef je in Nederland niet meer een negatieve test te laten zien of in quarantaine.
pi_199803949
En de eerste prik zit erin, wat een mijlpaal! Dit had ik nooit kunnen bedenken bij de start van dit topic, nu zo’n 14 maanden geleden.

Heb, voor mij onverwacht, Moderna mogen ontvangen. Van de prik echt helemaal niets gevoeld, in een paar seconden was het klaar. Nu wel een klein beetje spierpijn, maar dat kan ook tussen de oren zitten hoor ;)

Tevens wordt as we speak het plafond van de badkamer geschilderd en is dat project ook klaar. Heerlijke dag!
pi_199804845
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 10:25 schreef GereDathan het volgende:
En de eerste prik zit erin, wat een mijlpaal! Dit had ik nooit kunnen bedenken bij de start van dit topic, nu zo’n 14 maanden geleden.

Heb, voor mij onverwacht, Moderna mogen ontvangen. Van de prik echt helemaal niets gevoeld, in een paar seconden was het klaar. Nu wel een klein beetje spierpijn, maar dat kan ook tussen de oren zitten hoor ;)

Tevens wordt as we speak het plafond van de badkamer geschilderd en is dat project ook klaar. Heerlijke dag!
Ik mag morgen. Zie er wel tegenop maar eigenlijk van niemand vervelende verhalen gehoord dus weinig reden toe. Al ben ik blij als het er op zit morgenavond. Dan vakantie *O*
pi_199804937
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 11:40 schreef alpeko het volgende:

[..]

Ik mag morgen. Zie er wel tegenop maar eigenlijk van niemand vervelende verhalen gehoord dus weinig reden toe. Al ben ik blij als het er op zit morgenavond. Dan vakantie *O*
Ik zag er ook best tegenop, ben niet echt een held met naalden (begin vorig jaar een vervelende ervaring gehad). Maar de medewerkster van de GGD voelde het perfect aan en ik heb serieus niets gevoeld. Had mij voorbereid op eenzelfde gevoel als bij de tandarts als je een prikje krijgt voor de verdoving. Maar niets van dat alles, echt fijn.

Dus geen zorgen, ze doen er velen per dag en het is secondenwerk.
pi_199804997
Komende maandag mn 2e moderna, bijna klaar :D
pi_199805379
Kijk snelle service van de ggd.S'ochtends bellen,s'avonds prikken.Vanavond dus.🥳🥳🥳🥳🥳
pi_199805392
Mensen geboren in 1988 kunnen nu ook een afspraak maken:
twitter


Gaat zo mooi door met de jaartallen. Met 1 jaar per dag kan iedereen boven de 18 over 2 weken een afspraak maken.
pi_199806147
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 11:46 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Ik zag er ook best tegenop, ben niet echt een held met naalden (begin vorig jaar een vervelende ervaring gehad). Maar de medewerkster van de GGD voelde het perfect aan en ik heb serieus niets gevoeld. Had mij voorbereid op eenzelfde gevoel als bij de tandarts als je een prikje krijgt voor de verdoving. Maar niets van dat alles, echt fijn.

Dus geen zorgen, ze doen er velen per dag en het is secondenwerk.
Gewoon even die Pfizer in het tandvlees laten zetten _O_
pi_199806206
Wt een ziekenhuiscijfers weer. Genieten!
pi_199806382
quote:
17s.gif Op woensdag 9 juni 2021 13:21 schreef Shaar12 het volgende:
Wt een ziekenhuiscijfers weer. Genieten!
Wauw! Die had ik nog niet aan zien komen, (n van) de spectaculairste daling dit jaar denk ik procentueel.
  Redactie Games woensdag 9 juni 2021 @ 13:47:32 #183
181272 crew  Noppie2000
pi_199806489
Cijfers? Waar? Oh ja het andere topic :+
  woensdag 9 juni 2021 @ 14:04:50 #184
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_199806701
Goedemiddag, Hierbij mijn dagelijkse post over de aantallen patinten op de IC's en de verpleegafdelingen van vandaag en de afgelopen zeven dagen, gebaseerd op de LCPS-cijfers. Er is opnieuw een daling op de IC’s n op de verpleegafdelingen. Het is een absolute daling van maar liefst 103 (relatieve daling: 11,0%). Het zijn 834 bezette bedden in totaal, dus ver onder de 900. Hopelijk dalen we een dezer dagen ver onder de 800.

1) NEDERLANDSE PATINTEN MET EEN COVID-19-INFECTIE OP EEN NEDERLANDSE OF DUITSE IC
- woensdag 9 juni: 304 (absolute daling 17; relatieve daling 5,3%);
- dinsdag 8 juni: 321 (absolute daling 22; relatieve daling 6,4%);
- maandag 7 juni: 343 (absolute daling 1; relatieve daling 0,3%);
- zondag 6 juni: 344 (absolute daling 7; relatieve daling 2,0%);
- zaterdag 5 juni: 351 (absolute daling 26; relatieve daling 6,9%);
- vrijdag 4 juni: 377 (absolute daling 17; relatieve daling 4,3%);
- donderdag 3 juni: 394 (absolute daling 26; relatieve daling 6,2%);
- woensdag 2 juni: 420 (absolute daling 27; relatieve daling 6,0%).

2) NEDERLANDSE PATINTEN MET EEN COVID-19-INFECTIE OP DE VERPLEEGAFDELINGEN VAN NEDERLANDSE ZIEKENHUIZEN
- woensdag 9 juni: 530 (absolute daling 86; relatieve daling 14,0%);
- dinsdag 8 juni: 616 (absolute daling 57; relatieve daling 5,2%);
- maandag 7 juni: 650 (absolute daling 4; relatieve daling 0,6%);
- zondag 6 juni: 654 (absolute daling 4; relatieve daling 0,6%);
- zaterdag 5 juni: 658 (absolute daling 30; relatieve daling 4,4%);
- vrijdag 4 juni: 688 (absolute daling 16; relatieve daling 2,3%);
- donderdag 3 juni: 704 (absolute daling 65; relatieve daling 8,5%);
- woensdag 2 juni: 769 (absolute daling 24; relatieve daling 3,0%).

Mochten jullie ergens een fout menen te zien, DM me dan s.v.p. even.

[ Bericht 0% gewijzigd door Federer-fan op 09-06-2021 15:26:25 ]
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 9 juni 2021 @ 14:09:27 #185
268495 Oliver23
Ninja Mime!
  woensdag 9 juni 2021 @ 14:12:25 #186
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_199806781
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 11:46 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Ik zag er ook best tegenop, ben niet echt een held met naalden (begin vorig jaar een vervelende ervaring gehad). Maar de medewerkster van de GGD voelde het perfect aan en ik heb serieus niets gevoeld. Had mij voorbereid op eenzelfde gevoel als bij de tandarts als je een prikje krijgt voor de verdoving. Maar niets van dat alles, echt fijn.

Dus geen zorgen, ze doen er velen per dag en het is secondenwerk.
Ik heb ook niks met naalden, de 'pijn' zelf vind ik niet zo'n probleem.

Weet niet of je wel eens onverdoofd bij b.v. de mondhyginiste bent geweest, maar dat is pas echt hel :X
  woensdag 9 juni 2021 @ 14:14:02 #187
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_199806800
Wauw wat een daling weer _O_ _O_

Heerlijk toch. Hier kan je toch niet anders dan vrolijk van worden.


Iemand nog een uitnodiging hebben voor een vaccinatie? Heb de mijne vandaag ontvangen maar ben 3 mei al gevaccineerd :+
pi_199806888
86, sodemieters.
Tap tap tap
  woensdag 9 juni 2021 @ 14:29:22 #189
67174 Dos37
Come on Twente
pi_199806930
Gaat de kliniek de IC inhalen :o
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_199807005
Honderd eraf, wat top zeg! Elke keer overtreft het cijfermoment mijn verwachtingen. Op een gekke manier zal ik deze breek in de dag missen, als je snapt wat ik bedoel :D
pi_199807298
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 14:09 schreef Oliver23 het volgende:
[ twitter ]
Grote Instroomblijheid!

Volgende week instroom richting de 25-30?
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
  woensdag 9 juni 2021 @ 15:11:32 #192
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_199807300
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 14:38 schreef Papabassie het volgende:
Honderd eraf, wat top zeg! Elke keer overtreft het cijfermoment mijn verwachtingen. Op een gekke manier zal ik deze breek in de dag missen, als je snapt wat ik bedoel :D
14:00uur zal in de toekomst nooit meer hetzelfde zijn voor @Federer-fan en ondergetekende _O-
pi_199807339
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 15:11 schreef Oliver23 het volgende:

[..]

14:00uur zal in de toekomst nooit meer hetzelfde zijn voor @:Federer-Fan en ondergetekende _O-
Het is nu idd altijd even een momentje op de werkdag, even kijken wat de cijfers weer zijn!
  woensdag 9 juni 2021 @ 15:18:03 #194
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_199807356
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 15:11 schreef Oliver23 het volgende:

[..]

14:00uur zal in de toekomst nooit meer hetzelfde zijn voor @:Federer-Fan en ondergetekende _O-
Haha, nee. Jij en ik zijn in geestelijke zin een soort 100 m.-sprintlopers op de OS. Je bent de hele tijd bezig met je voorbereiding en je analyses en op dat ne moment moet je pieken.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 9 juni 2021 @ 15:18:38 #195
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_199807364
Besmettingcijfers 24 november 2020 tot en met 10 mei 2021
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Besmettingcijfers dinsdag 11 t/m maandag 17 mei:
Daling t.o.v. week ervr: - 25,4% (percentage positieve tests: 12,2)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Besmettingcijfers dinsdag 18 t/m maandag 24 mei:
Daling t.o.v. week ervr: -20,5% (percentage positieve tests: 10,4)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Besmettingcijfers dinsdag 25 t/m maandag 31 mei:
Daling Wijziging t.o.v. week ervr: - 26,5%(percentage positieve tests: 9,0)

dinsdag: 2.462
woensdag: 2.754
donderdag: 3.328
vrijdag: 3.852
zaterdag: 3.381
zondag: 2.719
maandag: 2.042


totaal: 20.538

Besmettingcijfers dinsdag 1 t/m maandag 7 juni:
(Voorlopige) Wijziging t.o.v. week ervr: -27,1%

dinsdag: 2.320
woensdag: 2.502
donderdag: 2.735
vrijdag: 2.382
zaterdag: 2.121
zondag: 1.530
maandag: 1.377


totaal: 14.967

Besmettingcijfers dinsdag 8 t/m maandag 14 juni:
(Voorlopige) Wijziging t.o.v. week ervr: - 33,4%

dinsdag: 1.419
woensdag: 1.791
donderdag:
vrijdag:
zaterdag:
zondag:
maandag:


totaal: 11.235 (Extrapolatie op basis van de weekcijfers tot nu toe:)


pi_199807371
Netjes voor de woensdag!
  woensdag 9 juni 2021 @ 15:20:13 #197
109485 Sirolf
001100110100011001001101
pi_199807382
Zou mooi zijn als we deze gehele week onder de 2.000 per dag kunnen blijven. Het begin is in ieder geval gemaakt. :)
pi_199807416
Gisteren zijn er ruim 237.000 prikken gezet *O*
  woensdag 9 juni 2021 @ 15:24:38 #199
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_199807441
quote:
17s.gif Op woensdag 9 juni 2021 15:24 schreef Shaar12 het volgende:
Gisteren zijn er ruim 237.000 prikken gezet *O*
Allemachtig, goed man, als we dat voldhouden gaan we richting 1,5 miljoen per week! Stiekem vind ik dit het meest waardevolle cijfer....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')