SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
Ik heb een filmpje van hem. Volgens m'n ouders is het een horzel maar ik weet het niet.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:53 schreef Lospedrosa het volgende: [..] Zo’n vies vuil kreng heeft me gestoken, of hebben me gestoken, er waren er een paar in Fr. die hebben me ook nog een 100 meter achtervolgd. Gvd mijn hand was zo dik als een opgeblazen latexhandschoen 4 dagen lang.
Ik heb een erg hoge pijn grens, een wesp die me steekt lach ik om zeg maar.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een filmpje van hem. Volgens m'n ouders is het een horzel maar ik weet het niet.
Dit is nep.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:57 schreef bitterbal het volgende:
Hier is beeld van een killer bee die net een vrouw gaat opeten
[ afbeelding ]
Is dat CherryLips op vakantie?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:57 schreef bitterbal het volgende:
Hier is beeld van een killer bee die net een vrouw gaat opeten
[ afbeelding ]
hebben ook coronings gehad afgelopen winter... weten we alleen nog niet en nu zijn ze een beetje gemuteerd....quote:Op vrijdag 4 juni 2021 22:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Muggen waren gisteren ook al 2-3 cm,
Whats happening to the climate, #gretastyle.
kijk em lekker smikkelenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 22:01 schreef CherryLips het volgende:
https://i.imgur.com/VbnrUq3.mp4
Gefilmd door Michael J Fox. Maar heb m'n best gedaan.
Oh das niks bijzonders,quote:Op vrijdag 4 juni 2021 22:01 schreef CherryLips het volgende:
Is dat niet een bejaarde bijenkoningin die op d'r laatste loodjes ronddwarrelt?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 22:01 schreef CherryLips het volgende:
Hij is donkerder en donziger of niet?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 22:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dat niet een bejaarde bijenkoningin die op d'r laatste loodjes ronddwarrelt?
lijkt inderdaad wel een bij....quote:Op vrijdag 4 juni 2021 22:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dat niet een bejaarde bijenkoningin die op d'r laatste loodjes ronddwarrelt?
is toch kei stoerquote:Op vrijdag 4 juni 2021 22:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zelfde als mensen die de aller heetste peper willen eten. Waarom.
Op de brandstapelquote:
traumaheli?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 22:09 schreef CherryLips het volgende:
In Japan ook weggerend voor een of andere geelzwarte helikopter.
Ook wel eens gehad ergens in de middle of nowhere auto aan de kant en ff koekeloeren want hey... nice uitzichtquote:Op vrijdag 4 juni 2021 22:09 schreef CherryLips het volgende:
In Japan ook weggerend voor een of andere geelzwarte helikopter.
Dat je eerst een gezoem hoort en dan een schaduw over ziet komen.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 22:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ook wel eens gehad ergens in de middle of nowhere auto aan de kant en ff koekeloeren want hey... nice uitzichtVliegen daar units van het formaat 'what the fok ben je' 'zou het steken' en 'hoe lang heb ik dan nog te leven'.
Ben weer netjes in de auto gaan zitten.....
Ik vond hem leuk. Wel hak op de tak.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 22:12 schreef datismijnmening het volgende:
Hebben jullie die Friends Reünie gezien? Is die leuk?
Dat soort figuren.... ze waren met velen....quote:Op vrijdag 4 juni 2021 22:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat je eerst een gezoem hoort en dan een schaduw over ziet komen.
Wel ok.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 22:12 schreef datismijnmening het volgende:
Hebben jullie die Friends Reünie gezien? Is die leuk?
RILquote:Op vrijdag 4 juni 2021 22:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo klonk het wel maar het was een enorme wesp.
Deze is pijnlijker en komt voor in NL.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 22:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Voor het geval we denken dat we in NL grote kutbeesten hebben
Deze units nog nooit gespot.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 22:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Deze is pijnlijker en komt voor in NL.
Mierwesp.quote:
Ik snap het wel een beetje, de pijn is adrenaline opwekkend en als de pijn wegtrekt voel je je ineens intens gelukkig, soort drugs voor minderbedeelden.quote:
Soort Efteling.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 22:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik snap het wel een beetje, de pijn is adrenaline opwekkend en als de pijn wegtrekt voel je je ineens intens gelukkig, soort drugs voor minderbedeelden.
Waarom moet jij op dieet.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 22:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat snaaien jullie vanavond?![]()
Doe al 3 weken een soort dieet en icm crazymonkey veel werk en sport waardoor ik een continue gevoel heb van honger en duizeligheid.
Bananenbrood.... heb gebakt woensdag en hij mot opquote:Op vrijdag 4 juni 2021 22:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Doe al 3 weken een soort dieet en icm crazymonkey veel werk en sport waardoor ik een continue gevoel heb van honger en duizeligheid.
Heb net schaaltje M&M's gepakt.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 22:37 schreef Lospedrosa het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil een ban voor Danny en zijn ranzigheid![]()
Nou er was dus ineens Corona en veel regen een tijdje zodat ik minder fietste, meer at en niet kon fitnessen.quote:
En hoe in hemelsnaam ga jij er zomaar vanuit dat ik dan nog steeds een platte buik hebquote:Op vrijdag 4 juni 2021 22:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou er was dus ineens Corona en veel regen een tijdje zodat ik minder fietste, meer at en niet kon fitnessen.
En dat wordt nu ff ingehaald.
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 22:41 schreef Ygritte het volgende:
Ik vind voeten echt gewoon al vrij walgelijk maar nu zit ik elke keer tegen dit onder in mijn beeld aan te kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil een ban voor Danny en zijn ranzigheid![]()
Dat is op onze leeftijd sowieso een utopie dus ik ga voor ronde billen.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 22:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En hoe in hemelsnaam ga jij er zomaar vanuit dat ik dan nog steeds een platte buik heb
Het is gvd ook wel een jankbal, bewust in die cactus springen en dan schreeuwen als een varken die naar de slacht gaat.quote:
Slim... Ik begin ook eindelijk door te hebben waar 'na je 30e' op slaat....quote:Op vrijdag 4 juni 2021 22:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is op onze leeftijd sowieso een utopie dus ik ga voor ronde billen.
nee... gewoon nee.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 22:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je verliefd bent zijn voeten nog wel lekker.
Alsof titanium Los een spuitje nodig heeft om dit griepje te overleven.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 22:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Slim... Ik begin ook eindelijk door te hebben waar 'na je 30e' op slaat....
Mag jij al bijna een 5g chip?
Ik heb echt 0,0 iets met voeten.quote:
Bij dames kunnen ze erg mooi zijn hoor. Bij mannen uiteraard niet.quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 22:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb echt 0,0 iets met voeten.
Behalve mijn eigen voeten, die vind ik op de een of
andere manier erg fraai, breed mannelijk, gespierd, aders, goede verhouding tenen en nette nagels.
Je gaat toch niet om de vijf weken langs de manicure hè?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 22:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb echt 0,0 iets met voeten.
Behalve mijn eigen voeten, die vind ik op de een of
andere manier erg fraai, breed mannelijk, gespierd, aders, goede verhouding tenen en nette nagels.
Oh heb ik Griekse poten dus.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 22:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]![]()
Wat is in jouw beleving de goede verhouding van tenen![]()
[ afbeelding ]
Egyptisch hier.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 22:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]![]()
Wat is in jouw beleving de goede verhouding van tenen![]()
[ afbeelding ]
Verloren zus van Ballie?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 22:58 schreef Ygritte het volgende:
Egyptische
Toch maar eens een DNA verwantschapstest doen
Heb je een opvallend mooie en sexy oogopslag?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 22:58 schreef Ygritte het volgende:
Egyptische
Toch maar eens een DNA verwantschapstest doen
Nee... kazig vooralquote:Op vrijdag 4 juni 2021 23:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je een opvallend mooie en sexy oogopslag?
Dat ontsnapt mij niet aan mijn aandacht helaas.....quote:Op vrijdag 4 juni 2021 23:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Egyptische, heb ik net gechecked.
Maar let maar eens op in een zwembad wat veel rare voeten je ziet.
Nee joh, heb wel een beetje een tik en scheer de lange haren van mijn voet.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 22:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je gaat toch niet om de vijf weken langs de manicure hè?
Definieer kazige ogenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 23:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee... kazig vooral![]()
![]()
![]()
En alle kleuren van de regenboog ogen
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 23:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee... kazig vooral![]()
![]()
![]()
Bastaardjequote:Op vrijdag 4 juni 2021 23:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee... kazig vooral![]()
![]()
![]()
Ja dat is alleen leuk dichtbij....quote:
Klinkt hemelsquote:Op vrijdag 4 juni 2021 23:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja dat is alleen leuk dichtbij....
Over het algemeen zeggen mensen blauw of grijzig of groen maar dat ligt vooral aan wat ik aan heb
Met knallende koppijn worden ze trouwens groener.... ook weird....
Als je dan heel up close en personal bent heb ik ook nog bruine stipjes
Mmmmhquote:Op vrijdag 4 juni 2021 23:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Voor zo ver ik weet vooral kaas en beetje lederhosen en alpenchocolade
Blauw/groen vind ik echt wel tofquote:Op vrijdag 4 juni 2021 23:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb blauwe ogen, helblauw, en mijn vriendin groene ogen, mijn dochters soms blauw en soms groen, ook raar.
Nee, dacht de mijne even te kunnen promoten maar bij nader inzien niet mijn sterkste idee van de dag.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 23:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Daarbij wil je het ook over de verschillende soorten hebben?
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 23:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee, dacht de mijne even te kunnen promoten maar bij nader inzien niet mijn sterkste idee van de dag.
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 23:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee, dacht de mijne even te kunnen promoten maar bij nader inzien niet mijn sterkste idee van de dag.
Ik heb er nog nooit zo weinig om gegevenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 23:23 schreef Koen66 het volgende:
Hebben jullie qua NL een goed gevoel over het EK?
Komt nog wel, straks zitten we gezellig aan de bier in buurt tenten, cafés, vrienden whatever en gaat het helemaal los.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 23:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit zo weinig om gegeven
Had mijn afdeling kunnen zijn. Minst aanwezig en meeste lawaai en gekkigheid.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 23:22 schreef Lospedrosa het volgende:
Je zou ons kantoor nu moeten zien. Collega ging helemaal los op het EK. Alle kantoren vanavond helemaal volgehangen met vlaggetjes, spandoeken, EK welkomsmatten, vuvuzela’s, toeter op elk buro, pruiken, petjes, oranje bekers enz. Ohja en het kantoor van de CEO hebben we volgehangen met Duitse vlaggetjes.
Heb alleen gezegd tegen de blijven hangende stagiaire dat ie wel IETS mocht kopen voor het EK.![]()
Ik voel aan mijn water dat het treurig wordtquote:Op vrijdag 4 juni 2021 23:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Komt nog wel, straks zitten we gezellig aan de bier in buurt tenten, cafés, vrienden whatever en gaat het helemaal los.
Ik heb er ook echt nog helemaal niks meequote:Op vrijdag 4 juni 2021 23:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit zo weinig om gegeven
3x een bloedeloos gelijk spel ofzoquote:Op vrijdag 4 juni 2021 23:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik voel aan mijn water dat het treurig wordt
Kwartfinale maximaal.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 23:23 schreef Koen66 het volgende:
Hebben jullie qua NL een goed gevoel over het EK?
Ik heb hier een Kroatie-shirt liggenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 23:26 schreef Lospedrosa het volgende:
En als NL eruit ligt schakelen we zo om naar Duitsland.
Ik het enige Oranje shirt dat er toe doet... Cruijff 1974 met zo'n loeier van een zwarte leeuwquote:Op vrijdag 4 juni 2021 23:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb hier een Kroatie-shirt liggen
(vooral vanwege het Brabantse randje![]()
)
Die heb ik ook nog ergensquote:Op vrijdag 4 juni 2021 23:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb hier een Kroatie-shirt liggen
(vooral vanwege het Brabantse randje![]()
)
nee, bedoel dat ik NU onderweg ben om je tuin in elkaar te trappenquote:
Ja pff we hoeven Australië ook niet overal bij te hebben hoor haha.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 23:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
EIgenlijk zou Australie mee moeten doen. Ze mogen ook mee doen met het ESF, dus waarom niet met het EK voetbal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh dat mag.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 23:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee, bedoel dat ik NU onderweg ben om je tuin in elkaar te trappen
Die waren nu toch niet naar het gevaarlijke buitenland gekomen.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 23:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
EIgenlijk zou Australie mee moeten doen. Ze mogen ook mee doen met het ESF, dus waarom niet met het EK voetbal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Al paar jaar. Het is heel erg populair aan de andere kant van de wereld.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 23:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
Australië deed mee met esf? Ferreal?
Die mogen het land toch niet uit en er weer inquote:Op vrijdag 4 juni 2021 23:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja pff we hoeven Australië ook niet overal bij te hebben hoor haha.
Ja tuin stelt weinig voor en mijn tuinmeubels geef ik weinig om.quote:
Was ook heel sarcastisch natuurlijk. Australie is aangesloten bij de Aziatische Bond, dus die doen mee met de Azie cup.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 23:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja pff we hoeven Australië ook niet overal bij te hebben hoor haha.
wrom?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 23:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Al paar jaar. Het is heel erg populair aan de andere kant van de wereld.
Vanuatu uit, altijd lastigquote:Op vrijdag 4 juni 2021 23:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Was ook heel sarcastisch natuurlijk. Australie is aangesloten bij de Aziatische Bond, dus die doen mee met de Azie cup.
Al die landen in Oceanië waren echt geen partij voor hun. Alleen NIeuw Zealand kan het een beetje.. De rest is echt niveau zondagochtend met een kater op het veld..
Ze waren er dit jaar ook niet bij in Rotterdam maar deden wel mee met een opgenomen optreden.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 23:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die mogen het land toch niet uit en er weer in
Ze doen al een aantal jaartjes mee. Dit jaar was het de eerste keer dat ze niet door de halve finale kwamen.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 23:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
Australië deed mee met esf? Ferreal?
Niveautje Gibraltar en San Marino inderdaadquote:Op vrijdag 4 juni 2021 23:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Was ook heel sarcastisch natuurlijk. Australie is aangesloten bij de Aziatische Bond, dus die doen mee met de Azie cup.
Al die landen in Oceanië waren echt geen partij voor hun. Alleen NIeuw Zealand kan het een beetje.. De rest is echt niveau zondagochtend met een kater op het veld..
Ja geen idee, ze vinden het leuk dus doen nu ook mee haha. Doen wel meer landen mee van buiten Europa.quote:
Is ook alleen maar om minstens groepen A tot en met K in een eindtoernooi te kunnen proppen.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 23:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Niveautje Gibraltar en San Marino inderdaad
Ga jij verhuizen naar de commune van Baudet?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 23:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Because the gay community wants that and of you say no youre racist pig.
Maar dat is ook historisch gegroeid, die landen zijn ook gewoon lid van de EBU. Australië is een gimmickquote:Op vrijdag 4 juni 2021 23:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja geen idee, ze vinden het leuk dus doen nu ook mee haha. Doen wel meer landen mee van buiten Europa.
Ik vind het wel geinig dat ze daar zo'n fan zijn haha.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar dat is ook historisch gegroeid, die landen zijn ook gewoon lid van de EBU. Australië is een gimmick
Deden ze bij het ESF ook niet alleen maar mee omdat ze het gewoon een tot festival vinden en dat het initieel de bedoeling was dat het eenmalig zou zijn ofzo?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 23:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze waren er dit jaar ook niet bij in Rotterdam maar deden wel mee met een opgenomen optreden.
Nee ben een vakman, is meer iets voor jou, voor mensen in Italiaanse pakken. Die sigaren roken en Hays luisteren.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 23:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ga jij verhuizen naar de commune van Baudet?
Net zoals iedereen fan is van ABBAquote:Op vrijdag 4 juni 2021 23:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het wel geinig dat ze daar zo'n fan zijn haha.
Oh ja, hij had ook weer wat bedachtquote:Op vrijdag 4 juni 2021 23:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ga jij verhuizen naar de commune van Baudet?
Hayes? Denk niet dat ik daarmee welkom ben in Baudetanië.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 23:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee ben een vakman, is meer iets voor jou, voor mensen in Italiaanse pakken. Die sigaren roken en Hays luisteren.
Danciiiiing queen oeeeeh yeaahquote:Op vrijdag 4 juni 2021 23:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Net zoals iedereen fan is van ABBA
Tuurlijk wel, die houden van goede muziek.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 23:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hayes? Denk niet dat ik daarmee welkom ben in Baudetanië.
ik zei toch... ik maak het soms best spannend heur...quote:
Kan je je nog wel eens in vergissen.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 23:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hayes? Denk niet dat ik daarmee welkom ben in Baudetanië.
Ik ben trots.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 23:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik had geen donuts meegenomen ook al zat er een 35%-sticker op. Goed hè?
laat ik daar nu een schijthekel aan hebben, klassiekquote:Op vrijdag 4 juni 2021 23:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kan je je nog wel eens in vergissen.Alhoewel ThierRIE vindt eigenlijk alleen klassieke muziek echte muziek.
Eten in bed is sowieso smerig.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 23:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb wit beddengoed dus ik probeer dat ook te vermijden.
Nee das niet waar maar hij heeft wel een hekel aan rap.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 23:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kan je je nog wel eens in vergissen.Alhoewel ThierRIE vindt eigenlijk alleen klassieke muziek echte muziek.
Vreemd.... gezien je voorliefde voor 'oude troep'quote:Op vrijdag 4 juni 2021 23:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
laat ik daar nu een schijthekel aan hebben, klassiek
Ja vooral in combinatie met KEIHARDE GITARUUHHHHHHquote:
nee, muziek zonder pompende basgitaar, blazers, en knallende drums... nope... If it ain't got soul, it ain't got mequote:Op vrijdag 4 juni 2021 23:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vreemd.... gezien je voorliefde voor 'oude troep'
Als ik er s'nachts weer in moet slapen vind ik het minder leuk.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 23:50 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Nee, joh. Zolang het niet mijn bed is zie ik geen probleem.
Beetje jammer dat ik ook wel die muzieksmaak met soul heb. Niet zo obsessief als jij maar vroeger bij mijn (donkere) oom met zwarte rasta vrienden draaiden we hele LPs van die shit, met een bacotje natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 23:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee, muziek zonder pompende basgitaar, blazers, en knallende drums... nope... If it ain't got soul, it ain't got me
Na liever goeie beat.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 23:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja vooral in combinatie met KEIHARDE GITARUUHHHHHH
Is that soul power? That's SOUL powerquote:Op vrijdag 4 juni 2021 23:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Beetje jammer dat ik ook wel die muzieksmaak met soul heb. Niet zo obsessief als jij maar vroeger bij mijn oom met zwarte rasta vrienden draaiden we hele LPs van die shit, met een bacotje natuurlijk.
en zit er ook nog zo'n enorme spin onder je bed en zo...quote:Op vrijdag 4 juni 2021 23:55 schreef Amarantha het volgende:
Hopelijk kan ik straks beter slapen door de warmte. Vannacht was echt waardeloos.
Oh moet hij of zij weten.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 23:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
en zit er ook nog zo'n enorme spin onder je bed en zo...
Ik vrees ook voor een kort nachtje voor mij. Gelukkig vrij morgen. Ik schrok wel even,want om 15.15 uur belde het werk. Gelukkig was het voor iets anders en niet met de vraag of ik morgen wilde werken...quote:Op vrijdag 4 juni 2021 23:55 schreef Amarantha het volgende:
Hopelijk kan ik straks beter slapen door de warmte. Vannacht was echt waardeloos.
Dat doet ook gewoon iets met je hart. Ik heb hele periodes bijna alleen maar motown geluisterdquote:Op vrijdag 4 juni 2021 23:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Beetje jammer dat ik ook wel die muzieksmaak met soul heb. Niet zo obsessief als jij maar vroeger bij mijn (donkere) oom met zwarte rasta vrienden draaiden we hele LPs van die shit, met een bacotje natuurlijk.
Stax > Motownquote:Op vrijdag 4 juni 2021 23:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat doet ook gewoon iets met je hart. Ik heb hele periodes bijna alleen maar motown geluisterd
Kun je gelukkig toch uitslapen, als het lukt.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 23:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vrees ook voor een kort nachtje voor mij. Gelukkig vrij morgen. Ik schrok wel even,want om 15.15 uur belde het werk. Gelukkig was het voor iets anders en niet met de vraag of ik morgen wilde werken...
Ja. ik heb dat vaak het tegenovergestelde. Wil je mij super depri maken. Zet mij dan in een kamer met bijvoorbeeld de muziek van Earth Wind and Fire. Of al die andere vrolijke disco-muziek... BeeGees kan ik nog wel handelen, maar de rest....quote:Op vrijdag 4 juni 2021 23:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat doet ook gewoon iets met je hart. Ik heb hele periodes bijna alleen maar motown geluisterd
Je bent toch nog steeds jong?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 00:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik was toen jong hè, maar al die LP hoezen vond ik zo mooi, ook veel motown ja.
Maar ook Lionel Ritchieen Chaka Kan.
Als je buienradar premium koopt kun je de echte buienradar zien.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 00:09 schreef koffief1lter het volgende:
Buienradar liegt
Ga mijzelf maar in slaap knuppelen met die teleurstelling
volgens buienradar had het hier afgelopen avond fors moeten regenenquote:Op zaterdag 5 juni 2021 00:09 schreef koffief1lter het volgende:
Buienradar liegt
Ga mijzelf maar in slaap knuppelen met die teleurstelling
Niets zo veranderlijk als een vrouw het weer.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 00:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens buienradar had het hier afgelopen avond fors moeten regenen
Niet meer dan een paar druppeltjes
Hier en daar een buiquote:Op zaterdag 5 juni 2021 00:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niets zo veranderlijk als een vrouw het weer.
Zeker jammer. Maar ik denk niet dat we hem meteen moeten afschrijven hoor. Ik bedoel die man was vanaf 4 uur in de ochtend al aan het werk en rond 15 uur thuis. Logisch dat hij helemaal kapot was en liever (met bitterbal) gewoon op de bank wilde hangen dan bij de boompjes slenteren.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 00:46 schreef Flory het volgende:
Zou @:bitterbal over blondie dromen?
Toch wel een beetje jammer hoe het is gelopen
Hier ook echt amper wat. Het leek er eerder vanavond op Buienradar op dat we de volle laag kregen. Maar helaas. Dus nu maar morgen weer het jonge grut water geven.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 00:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens buienradar had het hier afgelopen avond fors moeten regenen
Niet meer dan een paar druppeltjes
ook de zaterdag is echt niks meer, een korte periode stond Zoetermeer zelfs op 50mmquote:Op zaterdag 5 juni 2021 01:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hier ook echt amper wat. Het leek er eerder vanavond op Buienradar op dat we de volle laag kregen. Maar helaas. Dus nu maar morgen weer het jonge grut water geven.
Lol om dat afspreken.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 01:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bitterbal is te lief voor deze wereld dus hij zal nog wel een kans krijgen.
Ze gaan volgend week afspreken maar vertellen elkaar niet de dag, tijd of plaats.
Ik las dingen over enorme hagelstenen. Ik ben een ramptoerist als ze maar niet op mijn planten vallen maar is het ergens in Nederland wel verder gekomen dan een beetje regen?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 01:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ook de zaterdag is echt niks meer, een korte periode stond Zoetermeer zelfs op 50mm
Nu nog 0.5mm over
ik had mijn moeder aan de lijn, die woont in Dordrecht, 50km verderop, maar wel fors veel regen daarquote:Op zaterdag 5 juni 2021 01:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik las dingen over enorme hagelstenen. Ik ben een ramptoerist als ze maar niet op mijn planten vallen maar is het ergens in Nederland wel verder gekomen dan een beetje regen?
Had gister mijn moeder aan de telefoon en in Groningen toen ook. Wij hebben wel meer zonuren dan zij. Maar die zonuren zouden wel wat beter verdeeld mogen worden op minimale tuinzorg.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 01:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik had mijn moeder aan de lijn, die woont in Dordrecht, 50km verderop, maar wel fors veel regen daar
ditquote:Op zaterdag 5 juni 2021 01:19 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben zo blij dat ik niet aan daten doe. Wat een ingewikkeld gedoe is dat toch ook
Dat ze dan beiden zich afvragen, bedoelde hij/ zij dit, of bedoelde ze dat en aaaargh!
Niets voor mij
nee droomde dat ik lekker lag te slapen maar dat stiefmonster en mijn vader ook er bij kwamen liggenquote:Op zaterdag 5 juni 2021 00:46 schreef Flory het volgende:
nee droomde dat ik lekker lag te slapen maar dat stiefmonster en mijn vader ook er bij kwamen liggenquote:Op zaterdag 5 juni 2021 00:46 schreef Flory het volgende:
HIj moet nog balliaans lerenquote:Op zaterdag 5 juni 2021 01:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol om dat afspreken.Er zit volgens mij gewoon nog wat ruis op de lijn denk ik. Ze zijn beiden niet echt duidelijk voor elkaar. Hij niet met zijn ik zou liever op de bank zitten, zij niet met te moe is te moe. Wij snappen Ballie omdat we haar al lang "kennen" maar kan me ook voorstellen dat hij niet weet hoe met z'on opmerking om moet gaan.
hoe was je date>?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 08:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee droomde dat ik lekker lag te slapen maar dat stiefmonster en mijn vader ook er bij kwamen liggen
[..]
HIj moet nog balliaans leren
Uitgeslapen vandaagquote:
huh waarom nietquote:
Het is makkelijker om Mandarijn of Arabisch te leren hoorquote:
Heel de week is het warm en zonnig en nu is het weekend en is het grijsquote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2021 08:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is makkelijker om Mandarijn of Arabisch te leren hoor
zo lastig is dat neit. ik laat soms wat woorden weg en verwissel dingenquote:Op zaterdag 5 juni 2021 08:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is makkelijker om Mandarijn of Arabisch te leren hoor
slap excuusquote:
Wel een betere temperatuurquote:Op zaterdag 5 juni 2021 08:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heel de week is het warm en zonnig en nu is het weekend en is het grijs
Dat wel ja, niet zo smerig plakkerig.quote:
Nou het is wel meer dan dat hoorquote:Op zaterdag 5 juni 2021 08:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zo lastig is dat neit. ik laat soms wat woorden weg en verwissel dingen
Mja het is lastig uit te leggen wat het precies is, maar het is wel iets unieks dat je moet leren begrijpen.quote:
Jawelquote:
quote:
Kijk ballie, deze mensen snappen hetquote:
Nee joh. het is juni. zou lekker plakkerig moeten zijnquote:Op zaterdag 5 juni 2021 08:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jawel
[..]
[..]
Kijk ballie, deze mensen snappen het
Donderdag weer 26 kan je je lol weer opquote:Op zaterdag 5 juni 2021 08:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee joh. het is juni. zou lekker plakkerig moeten zijn
Plakkerig is niet lekker.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 08:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee joh. het is juni. zou lekker plakkerig moeten zijn
Krijg je te horen nee jij eet teveelquote:Op zaterdag 5 juni 2021 08:49 schreef bitterbal het volgende:
moet straks naar werk bellen of ik op de eetlijst mag
ik denk dat appen ook gewoon niet goed is maar dat je beter kan bellen. Als je iemand niet kent weet je ook niet hoe iemand iets bedoeldquote:Op zaterdag 5 juni 2021 01:19 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben zo blij dat ik niet aan daten doe. Wat een ingewikkeld gedoe is dat toch ook
Dat ze dan beiden zich afvragen, bedoelde hij/ zij dit, of bedoelde ze dat en aaaargh!
Niets voor mij
dan ben ik vrijquote:Op zaterdag 5 juni 2021 08:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Donderdag weer 26 kan je je lol weer op
Toon doet een hoop ja.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 08:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik denk dat appen ook gewoon niet goed is maar dat je beter kan bellen. Als je iemand niet kent weet je ook niet hoe iemand iets bedoeld
Mwehehehehehequote:Op zaterdag 5 juni 2021 08:53 schreef bitterbal het volgende:
hadden jullie dat fragment van uitstraling al gezien?
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Cheers!quote:Op zaterdag 5 juni 2021 08:53 schreef bitterbal het volgende:
Tering wat een plebbige zoutzak dat grietjequote:Op zaterdag 5 juni 2021 08:53 schreef bitterbal het volgende:
nee, moet inloggenquote:Op zaterdag 5 juni 2021 08:53 schreef bitterbal het volgende:
Duim erin!quote:Op zaterdag 5 juni 2021 09:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tering wat een plebbige zoutzak dat grietje
quote:Op zaterdag 5 juni 2021 08:53 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zaterdag 5 juni 2021 09:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.vkmag.com/mag(...)k_dat_je_single_bent
Een terloopse positieve opmerking over de Bill Clinton Foundation had zijn duim in een iets betere uitgangspositie gebrachtquote:
Geen idee, vraag het aan USquote:Op zaterdag 5 juni 2021 09:15 schreef bitterbal het volgende:
echt waarom zou zon jongen dat nou zeggen
Balletje zonder uitstraling met defecte mensenradar.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 09:15 schreef bitterbal het volgende:
oh dacht je had het over mijquote:Op zaterdag 5 juni 2021 09:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Balletje zonder uitstraling met defecte mensenradar.
Om te kijken of ze even stiekem terug knipoogt.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 09:15 schreef bitterbal het volgende:
als je tanden eruit vallen zou erger zijnquote:Op zaterdag 5 juni 2021 09:18 schreef bitterbal het volgende:
ik zou echt met een smoel vol tanden staan
Hehe zou kunnen maar nee jij zegt zoiets nooit, die jongen heeft de juiste uitstraling niet bij zijn kwaak dus die komt er totaal niet mee weg.quote:
spreek hem net. hij is weer aan het werk. Volgende week zondag pas vrij....quote:Op zaterdag 5 juni 2021 09:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je al afgesproken om volgende week iets te gaan doen met blondie?
aangezien jij donderdag al vrij bent kan je dan nog wel een date met iemand anders voor donderdag fixenquote:Op zaterdag 5 juni 2021 09:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
spreek hem net. hij is weer aan het werk. Volgende week zondag pas vrij....
Wat doet ie dan voor werk, lekker 7 dagen om 4:00 opstaan.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 09:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wtf, heeft hij een Turkenbaantje of wat?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 09:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
drugskoerier en het was 0400 beginnenquote:Op zaterdag 5 juni 2021 09:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat doet ie dan voor werk, lekker 7 dagen om 4:00 opstaan.
ja wel wisselende diensten maar zoals ik het heb begrepen is hij verantwoordelijk voor de software voor de apperatuur die order pickers gebruiken bij de jumbo? en er zijn een paar filialen gesloten waardoor hij extra werk heeft.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 09:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat doet ie dan voor werk, lekker 7 dagen om 4:00 opstaan.
klinkt meer alsof hij pallets moet stapelen bij de Jumboquote:Op zaterdag 5 juni 2021 09:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wel wisselende diensten maar zoals ik het heb begrepen is hij verantwoordelijk voor de software voor de apperatuur die order pickers gebruiken bij de jumbo? en er zijn een paar filialen gesloten waardoor hij extra werk heeft.
quote:Op zaterdag 5 juni 2021 09:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
klinkt meer alsof hij pallets moet stapelen bij de Jumbo
Vraag even of hij een kapotte kachel heeftquote:
Ik zou meteen een bruidsjurk uitzoeken als ik jou wasquote:Op zaterdag 5 juni 2021 09:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wel wisselende diensten maar zoals ik het heb begrepen is hij verantwoordelijk voor de software voor de apperatuur die order pickers gebruiken bij de jumbo? en er zijn een paar filialen gesloten waardoor hij extra werk heeft.
waarom?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 09:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou meteen een bruidsjurk uitzoeken als ik jou was [ afbeelding ]
ja die was er wel geloof ikquote:Op zaterdag 5 juni 2021 09:31 schreef UitStraling het volgende:
Waarom was deze er nog niet in het bovengnoomtijdperk? [ afbeelding ]
LTVDK moet gewoon een profiel maken waar hij claimt dat hij schattige beestjes verzorgd als werk.quote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2021 09:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
LTVDK moet gewoon een profiel maken waar hij claimt dat hij schattige beestjes verzorgd als werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |