SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
Ik heb een filmpje van hem. Volgens m'n ouders is het een horzel maar ik weet het niet.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:53 schreef Lospedrosa het volgende: [..] Zo’n vies vuil kreng heeft me gestoken, of hebben me gestoken, er waren er een paar in Fr. die hebben me ook nog een 100 meter achtervolgd. Gvd mijn hand was zo dik als een opgeblazen latexhandschoen 4 dagen lang.
Ik heb een erg hoge pijn grens, een wesp die me steekt lach ik om zeg maar.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een filmpje van hem. Volgens m'n ouders is het een horzel maar ik weet het niet.
Dit is nep.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:57 schreef bitterbal het volgende:
Hier is beeld van een killer bee die net een vrouw gaat opeten
[ afbeelding ]
Is dat CherryLips op vakantie?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:57 schreef bitterbal het volgende:
Hier is beeld van een killer bee die net een vrouw gaat opeten
[ afbeelding ]
hebben ook coronings gehad afgelopen winter... weten we alleen nog niet en nu zijn ze een beetje gemuteerd....quote:Op vrijdag 4 juni 2021 22:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Muggen waren gisteren ook al 2-3 cm,
Whats happening to the climate, #gretastyle.
kijk em lekker smikkelenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 22:01 schreef CherryLips het volgende:
https://i.imgur.com/VbnrUq3.mp4
Gefilmd door Michael J Fox. Maar heb m'n best gedaan.
Oh das niks bijzonders,quote:Op vrijdag 4 juni 2021 22:01 schreef CherryLips het volgende:
Is dat niet een bejaarde bijenkoningin die op d'r laatste loodjes ronddwarrelt?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 22:01 schreef CherryLips het volgende:
Hij is donkerder en donziger of niet?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 22:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dat niet een bejaarde bijenkoningin die op d'r laatste loodjes ronddwarrelt?
lijkt inderdaad wel een bij....quote:Op vrijdag 4 juni 2021 22:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dat niet een bejaarde bijenkoningin die op d'r laatste loodjes ronddwarrelt?
is toch kei stoerquote:Op vrijdag 4 juni 2021 22:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zelfde als mensen die de aller heetste peper willen eten. Waarom.
Op de brandstapelquote:
traumaheli?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 22:09 schreef CherryLips het volgende:
In Japan ook weggerend voor een of andere geelzwarte helikopter.
Ook wel eens gehad ergens in de middle of nowhere auto aan de kant en ff koekeloeren want hey... nice uitzichtquote:Op vrijdag 4 juni 2021 22:09 schreef CherryLips het volgende:
In Japan ook weggerend voor een of andere geelzwarte helikopter.
Dat je eerst een gezoem hoort en dan een schaduw over ziet komen.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 22:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ook wel eens gehad ergens in de middle of nowhere auto aan de kant en ff koekeloeren want hey... nice uitzichtVliegen daar units van het formaat 'what the fok ben je' 'zou het steken' en 'hoe lang heb ik dan nog te leven'.
Ben weer netjes in de auto gaan zitten.....
Ik vond hem leuk. Wel hak op de tak.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 22:12 schreef datismijnmening het volgende:
Hebben jullie die Friends Reünie gezien? Is die leuk?
Dat soort figuren.... ze waren met velen....quote:Op vrijdag 4 juni 2021 22:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat je eerst een gezoem hoort en dan een schaduw over ziet komen.
Wel ok.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 22:12 schreef datismijnmening het volgende:
Hebben jullie die Friends Reünie gezien? Is die leuk?
RILquote:Op vrijdag 4 juni 2021 22:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo klonk het wel maar het was een enorme wesp.
Deze is pijnlijker en komt voor in NL.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 22:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Voor het geval we denken dat we in NL grote kutbeesten hebben
Deze units nog nooit gespot.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 22:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Deze is pijnlijker en komt voor in NL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |