abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 8 juni 2021 @ 20:29:59 #151
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_199799496
quote:
17s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 20:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Asjeblieft zeg....als iemand aan spelletjes begint ben je mij al kwijt.....ben gewoon jezelf, ben eerlijk....en ook al vertel je niet meteen alles over jezelf, ik wil jou leren kennen en niet iemand die zich anders voordoet als zichzelf....
Inderdaad.

Lijkt mij ook zwaar vermoeiend om constant bezig te moeten zijn met jezelf anders voordoen als normaal. En uiteindelijk dan val je op een gegeven moment toch door de mand.
pi_199800169
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 20:19 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Dit is wel een beetje zo'n zweverig antwoord wat je vind in een self-help boek over daten. In de praktijk is het echt niet even iets van aanzetten. Dat geloof ik echt niet. Nou ja, de één kan het beter dan de ander. Mensen zijn sociale wezens en er zijn tal van factoren die gedrag kunnen beïnvloeden. Zeggen van "Oh, dan ligt het aan je zelfbeeld" vind ik te makkelijk. Maar ik wil je heel graag geloven hoor.
Ik zeg nergens dat het makkelijk is. Wat ik zeg is dat het een bewuste keuze is je eigen behoeftes voorop te stellen ipv haar behoeftes. Je kunt die beslissing kan iedereen letterlijk nu nemen. Dat is een startpunt, niet de eindsituatie. Als je dat doet en je eraan houdt is het een kwestie van tijd voor je succes behaalt, maar dan moet je het nog wel doen. Dat is in de basis het belangrijkste verschil tussen een man die consistent faalt met vrouwen en eentje die (steeds meer) echt succes heeft.

Ik snap verder dat jij hele concrete dingen wil horen, en volgens mij heb ik die net ook zoveel mogelijk gegeven. Alleen dat is nou juist wel het probleem. Zoveel gasten die willen weten 'wat moet ik zeggen, wat moet ik doen'. 'Welk trucje moet ik toepassen', en ook verwachten dat dat soort tips ze gaan helpen. Maar dan sla je de plank mis. Je bent dan niet meer authentiek. Wat je doet of zegt gaat automatisch een stuk beter als je het vanuit de intentie doet dat jij het wil doen puur omdat jij dat wil. En niet omdat je denkt dat zij het wil. Het is dus vooral een intern probleem, en daarom zeg ik, werk aan je zelfvertrouwen en je intenties i.p.v. dat manipulatieve 'later reageren' enzo. Bespaart je een hoop ongemakkelijke situaties en gemiste kansen ;)

Overigens daag ik je uit om dan eens met die factoren te komen die dat gedrag volgens jou nog meer beïnvloeden. Durf te wedden dat veel daarvan zijn terug te leiden naar zelfvertrouwen.

[ Bericht 2% gewijzigd door TucoRamirez op 08-06-2021 21:39:54 ]
pi_199800578
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 21:24 schreef TucoRamirez het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat het makkelijk is. Wat ik zeg is dat het een bewuste keuze is je eigen behoeftes voorop te stellen ipv haar behoeftes. Je kunt die beslissing kan iedereen letterlijk nu nemen. Dat is een startpunt, niet de eindsituatie. Als je dat doet en je eraan houdt is het een kwestie van tijd voor je succes behaalt, maar dan moet je het nog wel doen. Dat is in de basis het belangrijkste verschil tussen een man die consistent faalt met vrouwen en eentje die (steeds meer) echt succes heeft.

Ik snap verder dat jij hele concrete dingen wil horen, en volgens mij heb ik die net ook zoveel mogelijk gegeven. Alleen dat is nou juist wel het probleem. Zoveel gasten die willen weten 'wat moet ik zeggen, wat moet ik doen'. 'Welk trucje moet ik toepassen', en ook verwachten dat dat soort tips ze gaan helpen. Maar dan sla je de plank mis. Je bent dan niet meer authentiek. Wat je doet of zegt gaat automatisch een stuk beter als je het vanuit de intentie doet dat jij het wil doen puur omdat jij dat wil. En niet omdat je denkt dat zij het wil. Het is dus vooral een intern probleem, en daarom zeg ik, werk aan je zelfvertrouwen en je intenties i.p.v. dat manipulatieve 'later reageren' enzo. Bespaart je een hoop ongemakkelijke situaties en gemiste kansen ;)

Overigens daag ik je uit om dan eens met die factoren te komen die dat gedrag volgens jou nog meer beïnvloeden. Durf te wedden dat veel daarvan zijn terug te leiden naar zelfvertrouwen.
Staat genoteerd. Ik zal het eens toepassen. Eigenlijk komt het neer op: Gewoon jezelf zijn, puur omdat je jezelf wil zijn? Een beetje een tautologie, maar je snapt 'm. Let wel, iedereen is anders dus het is weer een ander soort jezelf zijn bij elk persoon. Dat heeft bij de één vast en zeker succes, maar het is geen algemene formule lijkt me. "Hee laten we dit gaan doen, kom mee!" in plaats van "Hee, wat zou je willen doen?" je bedoeld gewoon zoiets lijkt me? Het spreekt ook voor zich, ik snap dit wel en doe dat ook wel (niet altijd overigens), maar dan nog steeds zullen er ongetwijfeld mannen zijn die geen succes hebben door bijvoorbeeld sociale status of uiterlijk om op die laatste vraag terug te komen.

Als jij het zegt dan geloof ik je, eens zien of het gaat lukken de komende maanden. Ik vind het nog steeds wel een beetje vaag. Misschien kun je proberen nog twee of drie voorbeelden te geven, dan laat ik het op me inzinken en dan ga ik het eens proberen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199801356
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 21:55 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
"Hee laten we dit gaan doen, kom mee!" in plaats van "Hee, wat zou je willen doen?" je bedoeld gewoon zoiets lijkt me?
Niet helemaal. Ik zou sowieso zelf iets voorstellen, ipv de bal bij haar leggen maar dat heeft meer met leiding nemen te maken. Wat ik bedoel is dat als zij voorstelt om naar het park te gaan maar jij hebt absoluut geen zin in het park en wil liever naar het strand, dat je dan voorstelt om naar het strand te gaan ipv haar keuze te volgen omdat haar dat blij zou maken. Genoeg gasten die haar dan volgen naar het park en doen alsof ze het leuk vinden.

Daarmee moet je overigens geen complete egoïst worden natuurlijk, maar het gaat erom dat je een eigen wil hebt, en een eigen mening, en dat je die duidelijk laat merken. In alles. Hoe lekker ze ook is.

Voorbeeld kan bijvoorbeeld ook zijn met humor. Wellicht heb jij een bepaald type humor. Laat dat merken bij haar, want dat is wie je bent. Wil niet zeggen dat ze het perse leuk vindt, maar je bent wel authentiek, en dat is wat vrouwen enorm waarderen (wie niet?). Daarnaast: dat zij je humor niet leuk vindt is ook totaal niet belangrijk. Niet iedereen is een match, en dat is oké. Zelfvertrouwen houdt ook in dat je er oké mee bent dat sommige mensen geen match zijn.

Ander voorbeeld is als je naast haar op de bank zit aan het einde van een eerste date. Stel je vindt haar erg leuk en wil haar zoenen. Ga er dan gewoon voor. Zo vaak hoor je excuses als 'ze is niet zo'n type', 'doe ik niet op de eerste date', en al die nonsens. Dat jij haar wil zoenen is wat jij voelt, handel er dan ook naar. Dat is op dat moment je behoefte. Misschien heeft zij die behoefte ook, of niet. Je bent in ieder geval trouw naar jezelf en authentiek door het te proberen.

Je kunt het ook zo zien: defensief spelen werkt niet met daten. Je kunt beter laten zien wie je echt bent. Logisch ook, want dat is ook uiteindelijk met wie mensen te dealen hebben in een relatie. Alleen zoveel mensen verhullen wie ze echt zijn. Is jouw echte ik niet goed genoeg? Werk dan aan het verbeteren van je persoonlijkheid, charisma, fitness, carriere, etc. Lang niet iedereen blijft hangen, maar nog altijd meer dan wanneer je trucjes gebruikt.
pi_199801472
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 22:49 schreef TucoRamirez het volgende:

[..]

Niet helemaal. Ik zou sowieso zelf iets voorstellen, ipv de bal bij haar leggen maar dat heeft meer met leiding nemen te maken. Wat ik bedoel is dat als zij voorstelt om naar het park te gaan maar jij hebt absoluut geen zin in het park en wil liever naar het strand, dat je dan voorstelt om naar het strand te gaan ipv haar keuze te volgen omdat haar dat blij zou maken. Genoeg gasten die haar dan volgen naar het park en doen alsof ze het leuk vinden.

Daarmee moet je overigens geen complete egoïst worden natuurlijk, maar het gaat erom dat je een eigen wil hebt, en een eigen mening, en dat je die duidelijk laat merken. In alles. Hoe lekker ze ook is.

Voorbeeld kan bijvoorbeeld ook zijn met humor. Wellicht heb jij een bepaald type humor. Laat dat merken bij haar, want dat is wie je bent. Wil niet zeggen dat ze het perse leuk vindt, maar je bent wel authentiek, en dat is wat vrouwen enorm waarderen (wie niet?). Daarnaast: dat zij je humor niet leuk vindt is ook totaal niet belangrijk. Niet iedereen is een match, en dat is oké. Zelfvertrouwen houdt ook in dat je er oké mee bent dat sommige mensen geen match zijn.

Ander voorbeeld is als je naast haar op de bank zit aan het einde van een eerste date. Stel je vindt haar erg leuk en wil haar zoenen. Ga er dan gewoon voor. Zo vaak hoor je excuses als 'ze is niet zo'n type', 'doe ik niet op de eerste date', en al die nonsens. Dat jij haar wil zoenen is wat jij voelt, handel er dan ook naar. Dat is op dat moment je behoefte. Misschien heeft zij die behoefte ook, of niet. Je bent in ieder geval trouw naar jezelf en authentiek door het te proberen.

Je kunt het ook zo zien: defensief spelen werkt niet met daten. Je kunt beter laten zien wie je echt bent. Logisch ook, want dat is ook uiteindelijk met wie mensen te dealen hebben in een relatie. Alleen zoveel mensen verhullen wie ze echt zijn. Is jouw echte ik niet goed genoeg? Werk dan aan het verbeteren van je persoonlijkheid, charisma, fitness, carriere, etc. Lang niet iedereen blijft hangen, maar nog altijd meer dan wanneer je trucjes gebruikt.
Maar wat als je zelf ook wel naar het park wilt (of een ander willekeurig voorbeeld); doe je het dan fout omdat je niet jezelf bent? Het is soms wat dubbelzinnig lijkt me.

Verder, klinkt heel goed. Ik doe dit ook al wel, maar veelal onbewust en niet altijd, het is goed om dat nog even te benadrukken en het helder te hebben. Ik zal er eens werk van gaan maken.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199801514
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 23:02 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Maar wat als je zelf ook wel naar het park wilt (of een ander willekeurig voorbeeld); doe je het dan fout omdat je niet jezelf bent?
Nee hoor, want dat is dan wat jij ook wil. Prima dan. Je hoeft haar niet perse tegen te spreken he? Dat is juist weer manipulatief, zou je dat proberen.

Het punt is dat als je het niet wil en je doet het toch, het op een gegeven moment echt wel gaat opvallen. Iemand anders krijgt door dat jij je steeds ondergeschikt maakt in alles en dat is niet aantrekkelijk.

Dit gaat dus ook veel verder dan het maken van plannen. Eigenlijk als je bij alles nadenkt over wat zij ervan zou vinden weet je dat je verkeerd zit.
pi_199801590
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 23:08 schreef TucoRamirez het volgende:

[..]

Nee hoor, want dat is dan wat jij ook wil. Prima dan. Je hoeft haar niet perse tegen te spreken he? Dat is juist weer manipulatief, zou je dat proberen.

Het punt is dat als je het niet wil en je doet het toch, het op een gegeven moment echt wel gaat opvallen. Iemand anders krijgt door dat jij je steeds ondergeschikt maakt in alles en dat is niet aantrekkelijk.

Dit gaat dus ook veel verder dan het maken van plannen. Eigenlijk als je bij alles nadenkt over wat zij ervan zou vinden weet je dat je verkeerd zit.
Nou, ik ben benieuwd of ik succes krijg. Ik heb je post even opgeslagen omdat het wel echt common sense is en je daar niet altijd bij stil staat. Nu is het best wel heel duidelijk.

Het is eigenlijk heel makkelijk. Komt neer op gewoon jezelf zijn in principe.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199801844
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 22:49 schreef TucoRamirez het volgende:
Niet helemaal. Ik zou sowieso zelf iets voorstellen, ipv de bal bij haar leggen maar dat heeft meer met leiding nemen te maken. Wat ik bedoel is dat als zij voorstelt om naar het park te gaan maar jij hebt absoluut geen zin in het park en wil liever naar het strand, dat je dan voorstelt om naar het strand te gaan ipv haar keuze te volgen omdat haar dat blij zou maken. Genoeg gasten die haar dan volgen naar het park en doen alsof ze het leuk vinden.

Daarmee moet je overigens geen complete egoïst worden natuurlijk, maar het gaat erom dat je een eigen wil hebt, en een eigen mening, en dat je die duidelijk laat merken. In alles. Hoe lekker ze ook is.

Voorbeeld kan bijvoorbeeld ook zijn met humor. Wellicht heb jij een bepaald type humor. Laat dat merken bij haar, want dat is wie je bent. Wil niet zeggen dat ze het perse leuk vindt, maar je bent wel authentiek, en dat is wat vrouwen enorm waarderen (wie niet?). Daarnaast: dat zij je humor niet leuk vindt is ook totaal niet belangrijk. Niet iedereen is een match, en dat is oké. Zelfvertrouwen houdt ook in dat je er oké mee bent dat sommige mensen geen match zijn.

Ander voorbeeld is als je naast haar op de bank zit aan het einde van een eerste date. Stel je vindt haar erg leuk en wil haar zoenen. Ga er dan gewoon voor. Zo vaak hoor je excuses als 'ze is niet zo'n type', 'doe ik niet op de eerste date', en al die nonsens. Dat jij haar wil zoenen is wat jij voelt, handel er dan ook naar. Dat is op dat moment je behoefte. Misschien heeft zij die behoefte ook, of niet. Je bent in ieder geval trouw naar jezelf en authentiek door het te proberen.

Je kunt het ook zo zien: defensief spelen werkt niet met daten. Je kunt beter laten zien wie je echt bent. Logisch ook, want dat is ook uiteindelijk met wie mensen te dealen hebben in een relatie. Alleen zoveel mensen verhullen wie ze echt zijn. Is jouw echte ik niet goed genoeg? Werk dan aan het verbeteren van je persoonlijkheid, charisma, fitness, carriere, etc. Lang niet iedereen blijft hangen, maar nog altijd meer dan wanneer je trucjes gebruikt.
Als die gasten het park dan ook daadwerkelijk leuk gaan vinden is er niets aan de hand, maar verder eens met deze post. Mannen die zich als een soort slappe dweil opstellen alleen omdat ze een vrouw lekker vinden, dat is iemand voorliegen. Als ze echt zelf geen persoolijkheid hebben is het anders maar ik zelf word dus echt ziek van mannen die dan dus iets doen wat ze niet willen en later dan zo quasi nederig opscheppen van “het was vreselijk maar ja je moet er wat voor over hebben he anders is ze zo weg” ja dan had je maar niet iemand uit moeten kiezen omdat ze lekker is maar dan had je iemand uit moeten kiezen die beter bij je past, eigen schuld

[ Bericht 0% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 09-06-2021 00:28:57 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_199803059
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 23:18 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Nou, ik ben benieuwd of ik succes krijg. Ik heb je post even opgeslagen omdat het wel echt common sense is en je daar niet altijd bij stil staat. Nu is het best wel heel duidelijk.

Het is eigenlijk heel makkelijk. Komt neer op gewoon jezelf zijn in principe.
Ja, en het moeilijke daarvan is dat je moet accepteren dat mensen je dan ook niet leuk kunnen vinden. Want niet iedereen past bij jou. Als je dat doet, ben je vooral op zoek naar wie bij jou past (succesvolle man), in plaats van hoe jij jezelf kan 'vervormen' zodat je bij anderen past (man die faalt met vrouwen). Dat is in de kern het verschil, en dat is de juiste mindset.

Daarnaast is het ook belangrijk om ook relateerbaar te zijn richting mensen. Als jij je complete emotionele baggage op tafel gooit op date 1, is dat heel erg authentiek. Maar de meeste mensen schrikken dan en zullen van je wegrennen. Dus wees ten alle tijden jezelf, maar doseer dat een beetje zodat het mensen niet afschrikt.
  woensdag 9 juni 2021 @ 14:01:09 #160
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_199806664
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juni 2021 00:23 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Als die gasten het park dan ook daadwerkelijk leuk gaan vinden is er niets aan de hand, maar verder eens met deze post. Mannen die zich als een soort slappe dweil opstellen alleen omdat ze een vrouw lekker vinden, dat is iemand voorliegen. Als ze echt zelf geen persoolijkheid hebben is het anders maar ik zelf word dus echt ziek van mannen die dan dus iets doen wat ze niet willen en later dan zo quasi nederig opscheppen van “het was vreselijk maar ja je moet er wat voor over hebben he anders is ze zo weg” ja dan had je maar niet iemand uit moeten kiezen omdat ze lekker is maar dan had je iemand uit moeten kiezen die beter bij je past, eigen schuld
Vooral die laatste zin ja, als iemand bij je past, hoef je geen spelletjes te spelen. Denk wel dat dit vooral van toepassing is als je serieus naar een relatie zoekt. Als je doel alleen seks is, dan kan ik me nog wel voorstellen dat je iets doet waar je weinig interesse in hebt om haar toch het bed in te krijgen. En ook dat je meer op uiterlijk oordeelt dan of iemand bij je past. Niet netjes, want een vorm van voorliegen, zou ik zelf ook niet doen, maar mannen schijnen het op dat gebied wat moeilijker te hebben dan vrouwen. Tja dan gaat het "je moet er wat voor over hebben" wel op, zolang de voordelen (seks) opwegen tegen de nadelen (uitjes naar het park).
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_199808767
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 14:01 schreef MizzezAmy het volgende:
Vooral die laatste zin ja, als iemand bij je past, hoef je geen spelletjes te spelen. Denk wel dat dit vooral van toepassing is als je serieus naar een relatie zoekt. Als je doel alleen seks is, dan kan ik me nog wel voorstellen dat je iets doet waar je weinig interesse in hebt om haar toch het bed in te krijgen. En ook dat je meer op uiterlijk oordeelt dan of iemand bij je past. Niet netjes, want een vorm van voorliegen, zou ik zelf ook niet doen, maar mannen schijnen het op dat gebied wat moeilijker te hebben dan vrouwen. Tja dan gaat het "je moet er wat voor over hebben" wel op, zolang de voordelen (seks) opwegen tegen de nadelen (uitjes naar het park).
Ja, vanuit dat oogpunt bekeken is het logischer inderdaad. Maar dat mannen het moeilijker hebben om alleen seks te krijgen kan weer weggestreept worden tegen dat vrouwen het moeilijker hebben om een serieuze monogame relatie te krijgen.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  woensdag 9 juni 2021 @ 17:46:04 #162
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_199808801
Ik heb overmorgen weer een date, maar toch heb ik nog mijn twijfels. brrrr.

[ Bericht 2% gewijzigd door Ciclon op 09-06-2021 17:55:12 ]
pi_199809005
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 14:01 schreef MizzezAmy het volgende:
Vooral die laatste zin ja, als iemand bij je past, hoef je geen spelletjes te spelen.
Maar flirten enzo is allemaal wel een beetje een sociaal spelletje hoor. Natuurlijk snap ik dat als iemand écht bij je past het allemaal lekker vanzelf gaat enzo, en dat is hartstikke mooi, zo'n persoon moet je ook vinden! Dit is gewoon het ideaalbeeld, en idealen bestaan niet. Let wel dat je iemand in het begin nog helemaal niet zo goed kent.

Ik blijf er bij dat er een spelelement is, maar ik bedoel 'spelletje' niet met een negatieve connotatie ofzo.

Hoe dan ook, het is fantastisch als je iemand vind waarbij je zonder na te denken jezelf kan zijn en waar alles lekker vanzelf gaat.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199809024
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 17:46 schreef Ciclon het volgende:
Ik heb overmorgen weer een date, maar toch heb ik nog mijn twijfels. brrrr.
Ga dan gewoon niet. Ik ben ook met iemand aan het praten weer, maar jezus... wat is ze weer fucking oppervlakkig en saai. Kijk het nog even aan en dan donder ik haar weer weg. Het is echt niet makkelijk zeg om een leuk iemand te vinden. Niet hier in het Noorden in ieder geval. Gelukkig gaan de nachtclubs straks ook weer open als het goed is.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  woensdag 9 juni 2021 @ 20:27:46 #165
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_199810552
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 18:09 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Ga dan gewoon niet. Ik ben ook met iemand aan het praten weer, maar jezus... wat is ze weer fucking oppervlakkig en saai. Kijk het nog even aan en dan donder ik haar weer weg. Het is echt niet makkelijk zeg om een leuk iemand te vinden. Niet hier in het Noorden in ieder geval. Gelukkig gaan de nachtclubs straks ook weer open als het goed is.
Op wapp is de klik er wel en ze lijkt me ook heel aardig, maar straks verlangd ze meer. brr.
pi_199810973
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 20:27 schreef Ciclon het volgende:

[..]

Op wapp is de klik er wel en ze lijkt me ook heel aardig, maar straks verlangd ze meer. brr.
Straks verlangd ze meer? Hoe bedoel je? Als jij niet wil dan moet je gewoon niet gaan, maar als er wel een klik lijkt te zijn en ze aardig lijkt, ga dan gewoon?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  woensdag 9 juni 2021 @ 21:05:32 #167
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_199811073
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 20:57 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Straks verlangd ze meer? Hoe bedoel je? Als jij niet wil dan moet je gewoon niet gaan, maar als er wel een klik lijkt te zijn en ze aardig lijkt, ga dan gewoon?
Ze wilde gewoon een leuke dag, dus dat scheelt, weinig druk en dan zien we wel. Wellicht zie ik teveel beren op de weg.
pi_199811107
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 21:05 schreef Ciclon het volgende:

[..]

Ze wilde gewoon een leuke dag, dus dat scheelt, weinig druk en dan zien we wel. Wellicht zie ik teveel beren op de weg.
Dat idee heb ik wel. :P
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  woensdag 9 juni 2021 @ 21:40:39 #169
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_199811559
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 21:05 schreef Ciclon het volgende:

[..]

Ze wilde gewoon een leuke dag, dus dat scheelt, weinig druk en dan zien we wel. Wellicht zie ik teveel beren op de weg.
Als ze meer verlangt is het toch ook geen ramp? Is dat niet het doel van de date?
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_199814516
quote:
1s.gif Op maandag 7 juni 2021 12:54 schreef Hineni het volgende:

[..]

Je kunt toch prima een keertje laten vallen dat je haar een beetje mist?
Dit was stiekem heel goed advies... Ik heb een paar keer laten vallen dat ik 12 dagen wachten wel erg lang vind (luchtig, grapjes erom heen). Zij vond dat ook.. Nu heeft ze voor komende zaterdag iets kunnen regelen en kan ik haar dus dit weekend weer zien. Helemaal happy hier :D :D :D
pi_199814699
"Wanneer iemand bij je past hoef je geen spelletjes te spelen"

DIT IS HET INDERDAAD en het bestaat !
pi_199816791
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 20:29 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Inderdaad.

Lijkt mij ook zwaar vermoeiend om constant bezig te moeten zijn met jezelf anders voordoen als normaal. En uiteindelijk dan val je op een gegeven moment toch door de mand.
Doel van dit soort mensen is meestal niet een lange relatie.
pi_199845765
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 21:40 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

Als ze meer verlangt is het toch ook geen ramp? Is dat niet het doel van de date?
Hangt af wat je onder "meer" verstaat.

Een wip of een huwelijk is nogal een verschil :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_199846050
quote:
1s.gif Op donderdag 10 juni 2021 09:02 schreef goldback het volgende:
"Wanneer iemand bij je past hoef je geen spelletjes te spelen"

DIT IS HET INDERDAAD en het bestaat !
Dat is het niet, je hoeft überhaupt geen spelletjes te spelen. Er is geen enkele situatie waarbij dat nodig is.
pi_199848924
Ik weet niet, maar ik vind dat whatsapp alles maar ingewikkeld heeft gemaakt. Reageren ze te vaak, niet goed. Appen ze niet, niet goed.
Vroeger :+ , sprak je gwn soms af en dan zag je elkaar. Sowieso al die “dating tips en regels”, het loopt zoals het loopt. Geen verwachtingen want die komen sowieso nooit uit.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199849190
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 12:49 schreef TucoRamirez het volgende:

[..]

Dat is het niet, je hoeft überhaupt geen spelletjes te spelen. Er is geen enkele situatie waarbij dat nodig is.
Eens. Ik wordt er een beetje moe van vooral.
pi_199849288
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 16:22 schreef Avianflu het volgende:
Ik weet niet, maar ik vind dat whatsapp alles maar ingewikkeld heeft gemaakt. Reageren ze te vaak, niet goed. Appen ze niet, niet goed.
Vroeger :+ , sprak je gwn soms af en dan zag je elkaar. Sowieso al die “dating tips en regels”, het loopt zoals het loopt. Geen verwachtingen want die komen sowieso nooit uit.

Ja, dat hele gedoe er omheen vooral. Die regeltjes van wel niet, wanneer reageren ook. Doe lekker een appje als je daar zit in hebt.

Met m'n ex stuurde we nooit de hele dag berichtjes. Gewoon 's avonds als we elkaar die dag niet gezien hadden, anders ook wel maar dan korter. Ik snap niet dat mensen de hele dag aan die telefoon vergroeid kunnen zijn, je bent dan toch wel eens uitgepraat?
pi_199849520
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 16:41 schreef koffief1lter het volgende:

[..]

Ja, dat hele gedoe er omheen vooral. Die regeltjes van wel niet, wanneer reageren ook. Doe lekker een appje als je daar zit in hebt.

Met m'n ex stuurde we nooit de hele dag berichtjes. Gewoon 's avonds als we elkaar die dag niet gezien hadden, anders ook wel maar dan korter. Ik snap niet dat mensen de hele dag aan die telefoon vergroeid kunnen zijn, je bent dan toch wel eens uitgepraat?
Als het goed klikt praat ik gewoon om de zo veel tijd met iemand. Vaak dan ook nog even constant praten als ik in bed lig. Wat zou het zijn... 50 appjes en een stuk of 10 voice berichten 's avonds? Overdag als ik werk dan weer niet, na 5 uur pak ik m'n telefoon. Nee, ik raak niet uitgepraat. :P

Maar het verschilt ook heel erg per persoon.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199850251
Met huidige date app ik dus echt vrijwel nooit. 1-2 keer per week ofzo. Ik merk dat ik daar dan weer van alles achter zoek terwijl het gwn goed zit als we bij elkaar zijn. Dus gwn genieten en niet te veel nadenken en analyseren.
Vanaf het begin al weinig app contact en als hij bij me is zit hij gerust 24 uur niet op zijn telefoon. Dus zal wel.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199850421
Ik ben echt zo slecht in apps beantwoorden... Dat is de laatste jaren echt wel zo gegroeid. Dan ben ik ergens anders meebezig en kan een appje van iemand zo een paar uur tot zeker wel een dag zo blijven staan. Tot het mij opvalt dat er nog iets openstond. :P
Gelukkig kennen vrienden/kennis dat van mij dus denken niet dat ik meteen van de aardbodem verdwenen ben...
  zondag 13 juni 2021 @ 14:26:48 #181
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_199864263
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 16:22 schreef Avianflu het volgende:
Ik weet niet, maar ik vind dat whatsapp alles maar ingewikkeld heeft gemaakt. Reageren ze te vaak, niet goed. Appen ze niet, niet goed.
Vroeger :+ , sprak je gwn soms af en dan zag je elkaar. Sowieso al die “dating tips en regels”, het loopt zoals het loopt. Geen verwachtingen want die komen sowieso nooit uit.

Er is er maar één die dingen ingewikkeld kan maken.. ben je gewoon zelf.

Dat laatste klopt wel als een bus :Y
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_199864380
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 16:22 schreef Avianflu het volgende:
Ik weet niet, maar ik vind dat whatsapp alles maar ingewikkeld heeft gemaakt. Reageren ze te vaak, niet goed. Appen ze niet, niet goed.
Vroeger :+ , sprak je gwn soms af en dan zag je elkaar. Sowieso al die “dating tips en regels”, het loopt zoals het loopt. Geen verwachtingen want die komen sowieso nooit uit.

Het maakt het niet te ingewikkeld, het maakt je eigen onzekerheid alleen meer zichtbaar. Zoals hierboven al gezegd wordt, je doet dit zelf.
pi_199864722
Ja klopt ook. Ik ga zelf projecteren dan en overal het slechtste achter zoeken.
Mja, heb nu zoiets van ik zie het allemaal wel.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199865049
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 14:59 schreef Avianflu het volgende:
Ik ga zelf projecteren dan en overal het slechtste achter zoeken.
Dat doet overigens iedereen in meer of mindere mate. Jezus, wat dom eigenlijk en het slaat nergens op. Maar ja, het is ook gewoon soms een onbewust proces. Je betrapt jezelf er altijd weer op. Is menselijk, maar niet altijd even rationeel.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zondag 13 juni 2021 @ 18:01:28 #185
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_199867410
Mijn nieuwe is een nymphje, en ik ben de eerstkomende weken (misschien maanden) alleen de zondagen vrij (werkend @ Fr/Be grens) :X

I'm só fucked :')
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_199867468
quote:
81s.gif Op zondag 13 juni 2021 18:01 schreef Sounddragon het volgende:
Mijn nieuwe is een nymphje, en ik ben de eerstkomende weken (misschien maanden) alleen de zondagen vrij (werkend @ Fr/Be grens) :X

I'm só fucked :')
Je hebt je ziektewetkaart onlangs al verspeeld hè? :+
  zondag 13 juni 2021 @ 18:37:14 #187
274840 Graf-Schweinhund
Ein hund ein schwein ein Fürst
pi_199867977
quote:
81s.gif Op zondag 13 juni 2021 18:01 schreef Sounddragon het volgende:
Mijn nieuwe is een nymphje, en ik ben de eerstkomende weken (misschien maanden) alleen de zondagen vrij (werkend @ Fr/Be grens) :X

I'm só fucked :')
Letterlijk.

Lucky bastard.. :P
''I challange you to a game of paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker!''
  zondag 13 juni 2021 @ 19:40:24 #188
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_199868860
quote:
17s.gif Op zondag 13 juni 2021 18:05 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Je hebt je ziektewetkaart onlangs al verspeeld hè? :+
ja, voor de eerstkomende 10 jaar ;(

quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 18:37 schreef Graf-Schweinhund het volgende:

[..]

Letterlijk.

Lucky bastard.. :P
ja, psies O-)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 13 juni 2021 @ 20:10:07 #189
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_199869371
quote:
7s.gif Op zondag 13 juni 2021 19:40 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

ja, voor de eerstkomende 10 jaar ;(
[..]

ja, psies O-)
Haha een collega van mij was getrouwd met een nymfomane. Hij was altijd erg moe, op een gegeven moment vond hij het niet meer zo leuk als in het begin :)
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
  zondag 13 juni 2021 @ 20:19:12 #190
274840 Graf-Schweinhund
Ein hund ein schwein ein Fürst
pi_199869534
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 20:10 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

Haha een collega van mij was getrouwd met een nymfomane. Hij was altijd erg moe, op een gegeven moment vond hij het niet meer zo leuk als in het begin :)
De een neukt zich plat en de ander komt nooit wat tegen om van bil mee te gaan (ik dus)..
Verschil moet er zijn :P
Fuck this world. Parody of the gods! 8)7
''I challange you to a game of paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker!''
  zondag 13 juni 2021 @ 20:56:24 #191
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_199870377
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 20:19 schreef Graf-Schweinhund het volgende:

[..]

De een neukt zich plat en de ander komt nooit wat tegen om van bil mee te gaan (ik dus)..
Verschil moet er zijn :P
Fuck this world. Parody of the gods! 8)7
Arme jij :P of heb jij ook gewoon je eisen te hoog liggen? Dan is het je eigen schuld :P
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_199870577
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 20:56 schreef MizzezAmy het volgende:
Arme jij :P of heb jij ook gewoon je eisen te hoog liggen? Dan is het je eigen schuld :P
Nou dat weet ik niet. Stel hij zou zijn eisen verlagen en mij maar kiezen terwijl hij mij eigenlijk zeer onaantrekkelijk vindt. Is zijn probleem dan opgelost? Lijkt me niet want dan dwing jij hem ergens toe. Tenzij hij zich dan compleet het tegenovergestelde gaat voelen nadat hij denkt “ik ga mn eisen verlagen”. Maar hoe groot is die kans
Aantrekkingskracht kan groeien, maar niet op commando
Maa goed, de meeste mannen voelen zich automatisch seksueel aangetrokken tot 100% van de vrouwen in hun leeftijdscategorie (lees: 10 jaar jonger t/m 5 jaar jonger) lees ik hier vaak, dus dan is te hoge eisen wat betreft seks sowieso niet het probleem. Eerder misschien te hoge eisen voor een relatie.

[ Bericht 2% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 13-06-2021 21:07:10 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_199871042
quote:
81s.gif Op zondag 13 juni 2021 18:01 schreef Sounddragon het volgende:
Mijn nieuwe is een nymphje, en ik ben de eerstkomende weken (misschien maanden) alleen de zondagen vrij (werkend @ Fr/Be grens) :X

I'm só fucked :')
:')
  zondag 13 juni 2021 @ 21:24:20 #194
274840 Graf-Schweinhund
Ein hund ein schwein ein Fürst
pi_199871348
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 20:56 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

Arme jij :P of heb jij ook gewoon je eisen te hoog liggen? Dan is het je eigen schuld :P
Nou.. ik vind dat m'n eisen toch best meevallen hoor. Daar komt bij dat ik niet echt actief date via sites of apps (ik kom er gewoon niet zo goed mee uit de voeten.. weet mezelf niet goed te verkopen etc.. kortom I suck at it).
Er zijn gewoon niet zo gek veel dames die interesse in me hebben blijkbaar. Mja gotta live with that aye.
''I challange you to a game of paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker!''
pi_199871407
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 21:13 schreef Faxie het volgende:

[..]

:')
Hoe is t met jou faxie
  zondag 13 juni 2021 @ 22:07:04 #196
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_199872494
quote:
1s.gif Op zondag 13 juni 2021 21:01 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Nou dat weet ik niet. Stel hij zou zijn eisen verlagen en mij maar kiezen terwijl hij mij eigenlijk zeer onaantrekkelijk vindt. Is zijn probleem dan opgelost? Lijkt me niet want dan dwing jij hem ergens toe. Tenzij hij zich dan compleet het tegenovergestelde gaat voelen nadat hij denkt “ik ga mn eisen verlagen”. Maar hoe groot is die kans
Aantrekkingskracht kan groeien, maar niet op commando
Maa goed, de meeste mannen voelen zich automatisch seksueel aangetrokken tot 100% van de vrouwen in hun leeftijdscategorie (lees: 10 jaar jonger t/m 5 jaar jonger) lees ik hier vaak, dus dan is te hoge eisen wat betreft seks sowieso niet het probleem. Eerder misschien te hoge eisen voor een relatie.
Ja, dat is waar, iedereen heeft zeker recht op zijn eigen eisenlijstje. Maar ik lees hier ook vaak dat vrouwen niet moeten klagen, want er zijn altijd mannen te vinden die bereid zijn seks met ze te hebben. Maar tegelijk zie ik hier ook wel dat mannen stiekem toch wel eisen stellen aan de vrouwen (wat dus wel hun goed recht is), maar toch klagen dat ze geen seks kunnen krijgen. Dan vraag ik me toch af of dat door hun eisenpakket komt.

quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 21:24 schreef Graf-Schweinhund het volgende:

[..]

Nou.. ik vind dat m'n eisen toch best meevallen hoor. Daar komt bij dat ik niet echt actief date via sites of apps (ik kom er gewoon niet zo goed mee uit de voeten.. weet mezelf niet goed te verkopen etc.. kortom I suck at it).
Er zijn gewoon niet zo gek veel dames die interesse in me hebben blijkbaar. Mja gotta live with that aye.
Ah ok, naja straks weer mensen ontmoeten bij het uitgaan of op festivals? Ik ben ook maar even gestopt met de apps, over een maandje speeddaten, hoop dat dat voor mij beter werkt. En anders moet ik m'n eisen gewoon wat verlagen ;)
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_199873203
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 22:07 schreef MizzezAmy het volgende:
Ja, dat is waar, iedereen heeft zeker recht op zijn eigen eisenlijstje. Maar ik lees hier ook vaak dat vrouwen niet moeten klagen, want er zijn altijd mannen te vinden die bereid zijn seks met ze te hebben. Maar tegelijk zie ik hier ook wel dat mannen stiekem toch wel eisen stellen aan de vrouwen (wat dus wel hun goed recht is), maar toch klagen dat ze geen seks kunnen krijgen. Dan vraag ik me toch af of dat door hun eisenpakket komt.
Maar je moet wel iemand aantrekkelijk vinden om er seks mee te hebben lijkt me, want waarom zou je het dan doen? Wat is de meerwaarde, en is het dan wel echt 'leuk'? Ik ben ook vrij kieskeurig, maar ik klaag niet. Ik vind weinig vrouwen écht aantrekkelijk, moet er eigenlijk niet aan denken seks met vrouwen te hebben die ik niets vind.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199874140
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 21:26 schreef Womanly het volgende:

[..]

Hoe is t met jou faxie
Geen idee
  zondag 13 juni 2021 @ 23:10:27 #199
274840 Graf-Schweinhund
Ein hund ein schwein ein Fürst
pi_199874679
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 22:07 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

Ja, dat is waar, iedereen heeft zeker recht op zijn eigen eisenlijstje. Maar ik lees hier ook vaak dat vrouwen niet moeten klagen, want er zijn altijd mannen te vinden die bereid zijn seks met ze te hebben. Maar tegelijk zie ik hier ook wel dat mannen stiekem toch wel eisen stellen aan de vrouwen (wat dus wel hun goed recht is), maar toch klagen dat ze geen seks kunnen krijgen. Dan vraag ik me toch af of dat door hun eisenpakket komt.
[..]

Ah ok, naja straks weer mensen ontmoeten bij het uitgaan of op festivals? Ik ben ook maar even gestopt met de apps, over een maandje speeddaten, hoop dat dat voor mij beter werkt. En anders moet ik m'n eisen gewoon wat verlagen ;)
Eisen verlagen gaat ook maar tot zover het acceptabel genoeg voor je is om daadwerkelijk een inhoudelijke relatie te kunnen opbouwen. Bij m'n ex was dat namelijk niet het geval. Ik heb het "settle for less" geprobeerd maar uiteindelijk stel je dan 2 mensen teleur en houd je jezelf voor de gek. Just a word of advice ;)
''I challange you to a game of paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker!''
  zondag 13 juni 2021 @ 23:17:21 #200
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_199874795
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 22:25 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Maar je moet wel iemand aantrekkelijk vinden om er seks mee te hebben lijkt me, want waarom zou je het dan doen? Wat is de meerwaarde, en is het dan wel echt 'leuk'? Ik ben ook vrij kieskeurig, maar ik klaag niet. Ik vind weinig vrouwen écht aantrekkelijk, moet er eigenlijk niet aan denken seks met vrouwen te hebben die ik niets vind.
Ik denk ook wel dat je iemand anders wel aantrekkelijk moet vinden, maar denk dat sommige mensen gewoon ook sneller iemand anders aantrekkelijk vinden? (als je type "vrouw" is, heb je het makkelijker dan als je type "slanke vrouw met zwart haar, blauwe ogen en humor" is). Denk ook niet dat je jezelf kan dwingen om meer mensen aantrekkelijk te vinden. Maar heb wel een relatie gehad met iemand die ik in het begin niet aantrekkelijk vond, maar wat toch vanuit een vriendschap doorgroeide naar meer en door verliefdheid/hormonen vond ik hem toen opeens wel aantrekkelijk.
Daardoor vind ik het soms ook wel lastig om iemand na 1 date al af te schrijven.
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')