abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
pi_199993083
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 17:44 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Vanaf 26 juni vrijwel alles. Ouderen zijn allemaal volledig gevaccineerd terwijl dat voor jongeren nog tot ver in augustus gaat duren. Dus jongeren moeten of testen of alleen naar plekken gaan waar de beperkingen nog wel gelden.

Om nog maar niet te spreken over tieners die misschien zelfs met allerlei beperkingen weer naar school moeten straks in augustus.
Dus jongeren mogen eveneens alles zonder dat iemand kan zien of ze gevaccineerd zijn, getest zijn (gratis) of corona gehad hebben?
En die zwarten destijds maar klagen over apartheid, terwijl hun leed toch maar klein bier was als je het vergelijkt met de kwellingen die onze jongeren moeten doorstaan. 8)7
pi_199993099
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 17:47 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Dus jongeren mogen eveneens alles zonder dat iemand kan zien of ze gevaccineerd zijn, getest zijn (gratis) of corona gehad hebben?
Nee, je moet beter lezen.
  maandag 21 juni 2021 @ 17:49:34 #228
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_199993121
quote:

[..]

Vanaf 26 juni vrijwel alles. Ouderen zijn allemaal volledig gevaccineerd terwijl dat voor jongeren nog tot ver in augustus gaat duren. Dus jongeren moeten of testen of alleen naar plekken gaan waar de beperkingen nog wel gelden.

Om nog maar niet te spreken over tieners die misschien zelfs met allerlei beperkingen weer naar school moeten straks in augustus.
je hebt nog steeds niet begrepen dat deze regels er voor bedoeld zijn om andere generaties en zwakkeren in de samenleving te beschermen?

Zelfs al scheiten we het netjes in blokletters voor ze, dan valt het kwartje nog niet. :|W
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Moderator maandag 21 juni 2021 @ 18:06:05 #229
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199993436
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 17:24 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Misschien dat ik het beter in een tweet had kunnen zetten.
Goed idee. Dan staat die onzin tenminste niet hier.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator maandag 21 juni 2021 @ 18:07:25 #230
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199993467
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 17:33 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Ok leuk die spoken die je ziet, maar misschien kun je proberen om op die argumenten in te gaan.
Mischien niet want volgens mij heeft dat geen ruk met AMV te maken. Probeer het eens in BNW, daar zijn ze gek op dit soort termen.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_199999288
quote:

[..]

Om nog maar niet te spreken over tieners die misschien zelfs met allerlei beperkingen weer naar school moeten straks in augustus. En we hebben geen flauw idee hoe lang die onzin gaat duren. Daarom moet je er dus nooit aan beginnen. In staten als Florida en Texas mogen mensen gewoon weer zelf bepalen waar ze naar toe gaan ongeacht hun leeftijd.
Begrijp ik nou goed dat jij hier het argument maakt dat dit discriminatie op basis van leeftijd is? En heb ik jou niet eerder horen zeggen dat de stembeperkingen die de republikeinen nu proberen door te voeren geen discriminatie is op basis van ras?
pi_200000611
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 17:38 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

In dit licht gezien ben ik van mening dat de Trump-republikeinen het corona virus bijkans als een genocidetool hebben gebruikt.
gast _O-
Zitten jullie nu bewust een zwaai naar extreem ultralinks/ mega-extrapolatie te maken om die gemene rechtse users van repliek te dienen? :')
beter een knipoog dan een blauw oog
abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')