SPOILER: lokroepquoteOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 juni 2021 22:14 schreef GGMM het volgende:
Heb je mijn passje ook? Assist op de 2-0 in het voorlaatste potje ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:chevycaprice als mensen interesse tonen in je race is dat vaak omdat ze hopen dat je dit soort fouten maakt.
Niemand geeft een ruk om je races namelijk
Voor mijn gevoel was ie erg lekker maar kan ook zijn dat het niet eens heel bijzonder was.
Ja, @Oriente als jij het niet doet doe ik het wel hoor. Maar de uitslag moet nu wel een keer komen.quote:Op donderdag 3 juni 2021 22:15 schreef GGMM het volgende:
Ik stel voor geen haxball meer totdat de awards geteld zijn.
Ja ik kan me er niet toe zettenquote:Op donderdag 3 juni 2021 22:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, @:Oriente als jij het niet doet doe ik het wel hoor. Maar de uitslag moet nu wel een keer komen.
lol, doe normaal.quote:Op donderdag 3 juni 2021 22:18 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja ik kan me er niet toe zetten. Wil je er een bol.com cadeaukaart van 10 euro voor?
Was een prima assist maatquote:Op donderdag 3 juni 2021 22:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heb je mijn passje ook? Assist op de 2-0 in het voorlaatste potje ofzo?
Voor mijn gevoel was ie erg lekker maar kan ook zijn dat het niet eens heel bijzonder was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 juni 2021 22:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was een prima assist maatAh ja, prima idd, dank!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 3 juni 2021 22:14 schreef GGMM het volgende:
Dat idee kreeg ik ook, zeker na @MC-Morgan zijn postSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:chevycaprice als mensen interesse tonen in je race is dat vaak omdat ze hopen dat je dit soort fouten maakt.
Niemand geeft een ruk om je races namelijk
Maar gelukkig heb ik die snode plannen nu door dus ik ga dit zeker meenemen!Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
quote:Op donderdag 3 juni 2021 22:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat idee kreeg ik ook, zeker na @:mc-morgan zijn post
Maar gelukkig heb ik die snode plannen nu door dus ik ga dit zeker meenemen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Oriente ?????
quote:Op donderdag 3 juni 2021 22:25 schreef GGMM het volgende:
Cool trucje mislukt, die bal moest omhoog via de muur naar MaxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:oriente ?????
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Oriente ??????
Dom van je om die tactiek van je prijs te geven maatquote:
Is het plek 1 3 punten, plek 2 2 punten, plek 3 1 punt? Of gewoon allemaal 1?quote:Op donderdag 3 juni 2021 22:26 schreef Oriente het volgende:
[..]
Cool trucje mislukt, die bal moest omhoog via de muur naar Max
Nee wat jij zegt. 1 = 3, 2 = 2, 3 = 1quote:Op donderdag 3 juni 2021 22:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Is het plek 1 3 punten, plek 2 2 punten, plek 3 1 punt? Of gewoon allemaal 1?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@-jos- ?????
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Scrummie met een poging tot eigen goal, dit keer werkte het helaas nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Eens. Al is het heus niet zo dat als ik je wat vraag dat het puur om het afleiden gaat. Soms ben ik oprecht geïnteresseerd, zoals over F1 bijvoorbeeld!quote:Op donderdag 3 juni 2021 22:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dom van je om die tactiek van je prijs te geven maat
Aad de Mos vibes.quote:Op donderdag 3 juni 2021 22:29 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nee wat jij zegt. 1 = 3, 2 = 2, 3 = 1
quote:Op donderdag 3 juni 2021 22:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
@:Scrummie met een eigen goalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:scrummie met een poging tot eigen goal, dit keer werkte het helaas niet1. Fout 3rr0r.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2. Dat was gewoon een terugspeelbal. Je hebt maar op te letten als je hier niet tegen kan.
Zie je niet dat Jos daardoor een schietkans krijgt? Gewoon oerdom om onder pressie zo'n bal te spelen.quote:Op donderdag 3 juni 2021 22:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
1. Fout 3rr0r.
2. Dat was gewoon een terugspeelbal. Je hebt maar op te letten als je hier niet tegen kan.
Jij snapt echt niets. Maar prima Chevy.quote:Op donderdag 3 juni 2021 22:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
En die eerste speel je er echt gewoon zelf in hoor
Als je niet had geschoten was die bal nooit het doel in gegaan.quote:Op donderdag 3 juni 2021 22:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij snapt echt niets. Maar prima Chevy.
@GGMM moet op bed.quote:Op donderdag 3 juni 2021 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jammer dat er geen hax na de wedstrijd is.
Ja vond ik ook alquote:Op donderdag 3 juni 2021 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Je kan wel zien wie de broek aan heeft.quote:Op donderdag 3 juni 2021 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die deed de laatste weken ook niet mee toen hij aan zijn act deed.
Dat heb je zelf in de hand hoor, niemand die je tegenhoudt om een room te openenquote:Op donderdag 3 juni 2021 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Niet iedereen heeft zulk stabiel internet als jij, Coco en MEssiquote:Op donderdag 3 juni 2021 23:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat heb je zelf in de hand hoor, niemand die je tegenhoudt om een room te openen
Ik ben geen type host.quote:Op donderdag 3 juni 2021 23:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat heb je zelf in de hand hoor, niemand die je tegenhoudt om een room te openen
Ieder zijn rol.quote:Op donderdag 3 juni 2021 23:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens, daar heb je een beetje natuurlijk overwicht voor nodig.
Matig grapje zou dat zijn, daar doe ik niet aan.quote:Op donderdag 3 juni 2021 23:16 schreef GGMM het volgende:
Ik hoopte alleen dat iemand de '' toto heeft wel natuurlijk overgewicht' grap zou inkoppen, maar ik doe het zelf wel even.
Chevy is ook bloedserieus met zijn Patricia meemquote:Op donderdag 3 juni 2021 23:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Leuk dat zone-out een meme is geworden.
Maar ik ben daar bloedserieus over.
juppiequote:Op donderdag 3 juni 2021 23:40 schreef Scrummie het volgende:
10. De leukste versprekingen/memes - Denk aan 'Zone-out' of 'Korte hoek'
Nou had zo'n beetje iedereen wel andere suggesties, maar uiteindelijk bleek dat 'zone-out momentje' toch het meest aantal punten wist te behalen, 8 punten. Op plek 2 staat 'geen dak' met 6 en op 3 @:Dj_Day-V's '?' valt ook erg in de smaak met 5 punten.
?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 01:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hm, ik doe dat altijd omdat als er iemand iets raars tegen mij zegt.
Of als een medespeler een verkeerde keuze maakt.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 01:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hm, ik doe dat altijd omdat als er iemand iets raars tegen mij zegt.
Oh dat wilde ik wel voorstellen, maar inderdaad laat maar dan.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 14:24 schreef Oriente het volgende:
[..]
Laten we de uitslag van deze awards vieren met een potje hax vana...
Nee laat ook maar
Als teller van de stemmen had ik dit voorstel ook in gedachten dus laten we het maar gewoon doen!quote:Op vrijdag 4 juni 2021 14:25 schreef Coco het volgende:
[..]
Oh dat wilde ik wel voorstellen, maar inderdaad laat maar dan.
Erg mooi.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 14:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als teller van de stemmen had ik dit voorstel ook in gedachten dus laten het maar gewoon doen!
Je doet maar mooi mee, geen gemekker.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 16:33 schreef GGMM het volgende:
Geen VI vanavond dus geen haxball graag
Vanmorgen ook veel te vroeg op moeten staan dus ben te moe voor haxball vanavond
Ik zie vanzelf of @Coco host, zo niet; geen haxball. Zowel; slik maar een pil.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 16:33 schreef GGMM het volgende:
Geen VI vanavond dus geen haxball graag
Vanmorgen ook veel te vroeg op moeten staan dus ben te moe voor haxball vanavond
Toch geen pil van Drion?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 16:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zie vanzelf of @:Coco host, zo niet; geen haxball. Zowel; slik maar een pil.
Wat denk je er van Toto?quote:
Ja ik heb wel even zin in een paar potjes, maar weet niet of er meer animo is, of dat er weer kinderachtig gedrag komt omdat Coco niet host?quote:
Vanaf morgen weerquote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:12 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ben jij niet een uurtje aan het sporten ouwe reus
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Als Coco host kom ikquote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:19 schreef Oriente het volgende:
@:GGMM @:Scrummie jullie kunnen komen hoor, ,de verlosser is er
Toto begint te bibberen denk ikquote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:20 schreef Coco het volgende:
Normaal beginnen we toch pas om 22:00.
Dus rustig.
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:20 schreef Coco het volgende:
Dus rustig.
Dat kan je nooit weten als je niet toch in de server wasquote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:22 schreef Scrummie het volgende:
En de debiel (ik weet zeker dat het niet @:Coco was) die mij net verrader noemde:.
Ok, dan ga ik nog even Counter-Strike Source spelenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:20 schreef Coco het volgende:
Dus rustig.
Ik join elke keer even om te kijken of jij er bent.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan je nooit weten als je niet toch in de server was
Ik heb principes.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik join elke keer even om te kijken of jij er bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |