Bedanktquote:Op donderdag 3 juni 2021 18:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Succes![]()
Wat moet u absoluut wel ontdoen van het jasje?
Veel groente- en fruitsoorten kunt u dus eten mét schil, maar er zijn ook een aantal producten die u echt zonder moet eten. Dit omdat de schilletjes giftige stoffen bevatten of gewoonweg absoluut niet te eten zijn. Zo is de schil van een ananas, avocado of passievrucht echt niet geschikt voor consumptie. Aardappelen moet u ook echt niet rauw eten terwijl het jasje er nog omheen zit. Hier zitten giftige stoffen in.
Je hebt al iets afgewezen toch? Dat lees ik.quote:
Ochjaquote:
Sinaasappelschillen zijn lekkerquote:Op donderdag 3 juni 2021 18:45 schreef aloa het volgende:
Ik weet wel dat mensen de schil van sinaasappels eten....maar kiwi wist ik niet.
Goed zo en dan de laatste post nog, dan heb je een antwoord op je eigen vraagquote:Op donderdag 3 juni 2021 18:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Je hebt al iets afgewezen toch? Dat lees ik.
Kut geen rauwe aardappelen meerquote:Op donderdag 3 juni 2021 18:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Succes![]()
Wat moet u absoluut wel ontdoen van het jasje?
Veel groente- en fruitsoorten kunt u dus eten mét schil, maar er zijn ook een aantal producten die u echt zonder moet eten. Dit omdat de schilletjes giftige stoffen bevatten of gewoonweg absoluut niet te eten zijn. Zo is de schil van een ananas, avocado of passievrucht echt niet geschikt voor consumptie. Aardappelen moet u ook echt niet rauw eten terwijl het jasje er nog omheen zit. Hier zitten giftige stoffen in.
Ja primaquote:Op donderdag 3 juni 2021 18:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Goed zo en dan de laatste post nog, dan heb je een antwoord op je eigen vraag
Verstandig, daar zit verf en wax opquote:Op donderdag 3 juni 2021 18:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Sinaasappelschillen zijn lekkerBv. in reepjes gesneden als garnering op een taart.
Maar bij sinaasappels uit de supermarkt waag ik me niet aan de schil.
Als garnering idd...quote:Op donderdag 3 juni 2021 18:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Sinaasappelschillen zijn lekkerBv. in reepjes gesneden als garnering op een taart.
Maar bij sinaasappels uit de supermarkt waag ik me niet aan de schil.
Limoncelloquote:Op donderdag 3 juni 2021 18:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Verstandig, daar zit verf en wax op
Net zoals bij Citroenen, als je Limo cello wil maken moet je bio citroenen hebben.. anders krijg je een chemische cocktail.
Marketing.. en mensen.
Je kan ze wassen he? En de rasp is soms lekker welquote:Op donderdag 3 juni 2021 18:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Net zoals bij Citroenen, als je Limo cello wil maken moet je bio citroenen hebben.. anders krijg je een chemische cocktail.
Marketing.. en mensen.
RIPquote:Op donderdag 3 juni 2021 18:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Eet nu een salade met aardappelen met schil er in
Dat zou dan schrobben en boenen moeten wordenquote:Op donderdag 3 juni 2021 18:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan ze wassen he? En de rasp is soms lekker wel
Fijn!quote:Op donderdag 3 juni 2021 18:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja Pfizer of Moderna. Ik denk ook Pfizer maar Moderna heb ik ook geen problemen mee.
Nah zo erg is het echt niet, (steekt een peuk op)quote:Op donderdag 3 juni 2021 18:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat zou dan schrobben en boenen moeten worden
Spul zit er stevig op
ALs je limoncello wil maken... week je de schil in 90% alcohol.... Wat denk je dat er nog meer op lost ?quote:Op donderdag 3 juni 2021 18:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah zo erg is het echt niet, (steekt een peuk op)
@mazaru limoncelloquote:Op donderdag 3 juni 2021 18:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Marketing.. en mensen.
Mijn gasten zuipen het op. Boeiequote:Op donderdag 3 juni 2021 19:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
ALs je limoncello wil maken... week je de schil in 90% alcohol.... Wat denk je dat er nog meer op lost ?
Ze eet wel plastic maar weigert een prikkiequote:Op donderdag 3 juni 2021 19:03 schreef Domnivoor het volgende:
* Domnivoor is benieuwd naar het limoncello-verhaal.
je tag kwoot of iets is stukquote:
Ik zal jou opetenquote:Op donderdag 3 juni 2021 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze eet wel plastic maar weigert een prikkie
quote:
quote:
Moet je je glas leeg drinken, ik deed dat expresquote:Op donderdag 3 juni 2021 19:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je je brood in de kaasfondue mist ....
Vroeger kreeg je 100 stokslagen en werd je in het meer gemieterdquote:Op donderdag 3 juni 2021 19:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet je je glas leeg drinken, ik deed dat expres
Heftigquote:Op donderdag 3 juni 2021 19:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeger kreeg je 100 stokslagen en werd je in het meer gemieterd
Stokbrood slagenquote:Op donderdag 3 juni 2021 19:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeger kreeg je 100 stokslagen en werd je in het meer gemieterd
Dan blijf je lekker wegquote:Op donderdag 3 juni 2021 19:42 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ik kom hier toevallig lurken en zie meteen dit
< Hmm vomiting rainbows or titties?quote:Op donderdag 3 juni 2021 19:42 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
En die is ook nog van een 40 plusser, heb je de blauwe honing en schillen van de kiwi ook gespot?quote:Op donderdag 3 juni 2021 19:42 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ik denk een Mario stalkerquote:Op donderdag 3 juni 2021 19:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Hmm vomiting rainbows or titties?
Lastig..
A soury a dayquote:
Het is watquote:
Heil WOUDquote:Op donderdag 3 juni 2021 19:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Sow..
Geen warm bad dus
@:engine @:deisyy
Forum Opties | |
---|---|