Ananas is wat stoerderquote:Op donderdag 3 juni 2021 18:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik doe het niet maar ik heb er wel eens van gehoord
Dat wist ik dan weer nietquote:Op donderdag 3 juni 2021 18:45 schreef aloa het volgende:
Ik weet wel dat mensen de schil van sinaasappels eten....maar kiwi wist ik niet.
Die pas ik sws.. Maar mn dagelijkse kiwi gaat in de smoothie , dus als er wat schil op blijft zitten is niet zo ergquote:
Ik durfde de AZ niet. Die werd me een tijdje terug aangeboden. Eigenlijk had ik verwacht dat ik pas in september aan de beurt zou zijn, maar nu schijn ik vanaf zaterdag een afspraak te kunnen maken.quote:Op donderdag 3 juni 2021 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had ook gewoon AZ genomen als die me aangeboden was. Nu ik Janssen heb gehad blijf ik voorlopig maar vitamine D en C slikken.
Ja en nu ben je blij?quote:Op donderdag 3 juni 2021 18:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik durfde de AZ niet. Die werd me een tijdje terug aangeboden. Eigenlijk had ik verwacht dat ik pas in september aan de beurt zou zijn, maar nu schijn ik vanaf zaterdag een afspraak te kunnen maken.
Nee kloptquote:
Het verbaast me hoeveel mensen het met schil etenquote:
Die eet je niet. Je drinkt met je handen bloot de melk uit de kokosnoot.quote:
Ik krijg er een beetje nagels op een krijtbord van, of tanden in een theedoekquote:Op donderdag 3 juni 2021 18:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het verbaast me hoeveel mensen het met schil eten
Succesquote:
Ik heb het iemand zien doenquote:Op donderdag 3 juni 2021 18:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet dat mensen dat met vacht eten maar ik niet brrrrrrrrr........
Dat is toch nog lekker vlot. Krijg je dan Pfizer?quote:Op donderdag 3 juni 2021 18:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik durfde de AZ niet. Die werd me een tijdje terug aangeboden. Eigenlijk had ik verwacht dat ik pas in september aan de beurt zou zijn, maar nu schijn ik vanaf zaterdag een afspraak te kunnen maken.
Die drink ik met mijn billen blootquote:Op donderdag 3 juni 2021 18:49 schreef engine het volgende:
[..]
Die eet je niet. Je drinkt met je handen bloot de melk uit de kokosnoot.
Ja Pfizer of Moderna. Ik denk ook Pfizer maar Moderna heb ik ook geen problemen mee.quote:Op donderdag 3 juni 2021 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is toch nog lekker vlot. Krijg je dan Pfizer?
Achteraf gezien had ik misschien ook liever Pfizer gehad, maar ja we zien wel.
Je wil nog gaan kiezen ook?quote:Op donderdag 3 juni 2021 18:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja Pfizer of Moderna. Ik denk ook Pfizer maar Moderna heb ik ook geen problemen mee.
Ja brrrquote:Op donderdag 3 juni 2021 18:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik krijg er een beetje nagels op een krijtbord van, of tanden in een theedoek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |