Macht der gewoonte.quote:
Weet je zeker dat het een masker isquote:Op donderdag 3 juni 2021 17:40 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb een soort van kleimasker op mijn hoofd.
Dottie.quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2021 17:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dottie.![]()
Soul heeft het er net opgesmeerd.
Tegen je 2e jeugd jeugdpuistjes?quote:Op donderdag 3 juni 2021 17:40 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb een soort van kleimasker op mijn hoofd.
Daar lijkt het wel op ja.quote:
Jij hebt dit ook gehad?quote:
Met jou toch?quote:
20.30 toch?quote:
Hey Mario, wat dan?quote:
Nee ik heb andere jeugdighedenquote:
Lil Wesley.quote:Op donderdag 3 juni 2021 17:58 schreef aloa het volgende:
[..]
Deze al gezien? Vond het wel goed gedaan![]()
[ twitter ]
Ik ben hier juist om niet over punten te hebben.quote:Op donderdag 3 juni 2021 18:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Als er minder spelers zijn kun je meer punten maken Mario
Ik wil het hier niet over hebben.quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2021 18:19 schreef Soury het volgende:
Ja lekker dat onz gedoe hierZo tweede prik gehad vanmiddag. Ik mag iedereen weer zoenen en knuffelen over een paar dagen . En dat is kut
Ik heb altijd dat drie kussen gedoe een gedoe gevonden. Ik hou het er in om het niet te doenquote:
Niemand wil jou knuffelen.quote:Op donderdag 3 juni 2021 18:19 schreef Soury het volgende:
Ja lekker dat onz gedoe hierZo tweede prik gehad vanmiddag. Ik mag iedereen weer zoenen en knuffelen over een paar dagen . En dat is kut
Is daar ook al wat mee dan?quote:Op donderdag 3 juni 2021 18:22 schreef Deisyy het volgende:
Nou ik baal nu wel een beetje van mijn halfslachtige Janssen prik
Okquote:
Dat wil je toch horen?quote:
Ik ook, gisteren zei ik thuis ook dat ik dat een voordeel van corona vind.quote:Op donderdag 3 juni 2021 18:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb altijd dat drie kussen gedoe een gedoe gevonden. Ik hou het er in om het niet te doen
De Gezondheidsraad noemde als belangrijke reden voor dit nieuwe advies dat ook het Janssen-vaccin, net als AstraZeneca, in zeer zeldzame gevallen ernstige trombose in combinatie met een laag aantal bloedplaatjes als bijwerking kan hebben.quote:
Uh ja primaquote:
Nee hoor leave .quote:
Kort samen gevatquote:Op donderdag 3 juni 2021 18:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb altijd dat drie kussen gedoe een gedoe gevonden. Ik hou het er in om het niet te doen
quote:"Dat Janssen-vaccin is effectief, is voldoende veilig, maar als je een keuze hebt is het onlogisch om het vaccin met een potentiële bijwerking te kiezen", zei Gezondheidsraad-voorzitter Bart-Jan Kullberg in Nieuws & Co op NPO Radio 1.
Heb je nooit gehockeyd>quote:Op donderdag 3 juni 2021 18:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben hier juist om niet over punten te hebben.
En het beschermingspercentage is nogal laag.quote:Op donderdag 3 juni 2021 18:25 schreef aloa het volgende:
[..]
De Gezondheidsraad noemde als belangrijke reden voor dit nieuwe advies dat ook het Janssen-vaccin, net als AstraZeneca, in zeer zeldzame gevallen ernstige trombose in combinatie met een laag aantal bloedplaatjes als bijwerking kan hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |