Sinds wanneer wordt COVID-19 door een parasiet veroorzaakt?quote:Op donderdag 3 juni 2021 13:33 schreef hjansen82 het volgende:
Binnenkort aan de beurt voor Ivermectine.
Ik zou snel wat geld aan Engel doneren, ik hoorde dat hij graag een gouden trap in zijn zwembad wil.quote:Op donderdag 3 juni 2021 13:33 schreef hjansen82 het volgende:
Aan een gouden trap in een zwembad is nog niemand overleden. Aan vaccins die overhaast op de markt gebracht worden wel.quote:Op donderdag 3 juni 2021 14:10 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik zou snel wat geld aan Engel doneren, ik hoorde dat hij graag een gouden trap in zijn zwembad wil.
Als je nu nog niet doorhebt dat deze vaccins de meest onderzochte vaccins allertijden zijn, deze vaccins voortborduren op tientallen jaren onderzoek, en dat mRNA-vaccins al 30 jaar gebruikt worden, dan is er simpelweg geen hoop meer, en dan wens ik je veel geluk met het klakkeloos geloven van de fabeltjes en frauduleuze handelingen van de heer Engel.quote:Op donderdag 3 juni 2021 14:13 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Aan een gouden trap in een zwembad is nog niemand overleden. Aan vaccins die overhaast op de markt gebracht worden wel.
We gaan er vanzelf achter komen. mRNA vaccins worden voor het eerst ingezet voor een vaccinatie. Iedereen kan blijven ontkennen dat lange termijn effecten er niet meer toe doen, vanwege algoritmes en kansberekeningen. Maar eerst zien dan geloven.quote:Op donderdag 3 juni 2021 14:20 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Als je nu nog niet doorhebt dat deze vaccins de meest onderzochte vaccins allertijden zijn, deze vaccins voortborduren op tientallen jaren onderzoek, en dat mRNA-vaccins al 30 jaar gebruikt worden, dan is er simpelweg geen hoop meer, en dan wens ik je veel geluk met het klakkeloos geloven van de fabeltjes en frauduleuze handelingen van de heer Engel.
quote:Op donderdag 3 juni 2021 14:20 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Als je nu nog niet doorhebt dat deze vaccins de meest onderzochte vaccins allertijden zijn, deze vaccins voortborduren op tientallen jaren onderzoek, en dat mRNA-vaccins al 30 jaar gebruikt worden, dan is er simpelweg geen hoop meer, en dan wens ik je veel geluk met het klakkeloos geloven van de fabeltjes en frauduleuze handelingen van de heer Engel.
https://nl.wikipedia.org/wiki/RNA-vaccinquote:De gebruikte techniek is vrij recent. De ontwikkeling ervan startte in het begin van de jaren 1990 en tot 2020 waren geen vaccins met deze techniek tot de markt toegelaten. De vaccins die werken tegen het SARS-CoV-2 virus van BioNTech/Pfizer en Moderna zijn de eerste vaccins op basis van de RNA-techniek die zijn goedgekeurd en daarna snel massaal op de markt gebracht.[1]
Geen Jansen, gek genoegquote:Op donderdag 3 juni 2021 13:33 schreef hjansen82 het volgende:
Betreffende user is natuurlijk gewoon een kuttroll, maar er wordt van ivermectine vermoed dat het mogelijkerwijs kan helpen, als is het beleid voorlopig nog afwezig en wordt ook niet echt aangeraden om het zo maar te nemen omdat de benodigde hoeveelheid ver boven de reguliere dosering ligt:quote:Op donderdag 3 juni 2021 13:46 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Sinds wanneer wordt COVID-19 door een parasiet veroorzaakt?
Bijwerkingen vind ik vanuit de statistiek totaal niet spannend, minder dan 1% meldt een vorm van malheur (niet zo heel gek als je immuunsysteem getriggerd wordt.).quote:Op donderdag 3 juni 2021 22:41 schreef hjansen82 het volgende:
Aan de andere kant is er ook een reden om het vaccin wel te nemen. Je gaat als mens toch een keer dood. Om nu angstig te zijn vanwege bijwerkingen, ik geef toe dat slaat natuurlijk nergens op. Maar ik wil toch dat het EU coronapaspoort van tafel gaat , einde van de maatregelen en vrije vaccin keuze.
Ik denk weer terug aan die vrouw van in de negentig die geen vaccin wou in verband met de lange termijn effecten.quote:Op donderdag 3 juni 2021 22:41 schreef hjansen82 het volgende:
Aan de andere kant is er ook een reden om het vaccin wel te nemen. Je gaat als mens toch een keer dood. Om nu angstig te zijn vanwege bijwerkingen, ik geef toe dat slaat natuurlijk nergens op. Maar ik wil toch dat het EU coronapaspoort van tafel gaat , einde van de maatregelen en vrije vaccin keuze.
Ongeveer hetzelfde hier.quote:Op donderdag 3 juni 2021 22:39 schreef Ericr het volgende:
16-5 eerste
20-06 tweede
Paar weken eerder dan op leeftijd vanwege risicogroep
quote:Op donderdag 3 juni 2021 22:18 schreef hjansen82 het volgende:
Weg met de maatregelen, weg met het coronapaspoort EU en vrije vaccin keuze en ik overweeg mee te doen.
Dit escaleerde zeer rap helemaal uit de hand.quote:
Laat je niet onder druk zetten en neem het vaccin alleen als je zeker bent. Als je twijfelt over je gezondheid consulteer je huisarts.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 10:13 schreef HSG het volgende:
Ik ben van 1984 maar geloof niet dat het hem vandaag wordt.
Daarbij komt nog dat een hoop wappies dat spul bestellen bij aliexpress, waarvan de afkomst een compleet raadsel is. Maar ze laten zich tenminste niet volspuiten met een 'experimenteel' vaccin.quote:Op donderdag 3 juni 2021 18:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Betreffende user is natuurlijk gewoon een kuttroll, maar er wordt van ivermectine vermoed dat het mogelijkerwijs kan helpen, als is het beleid voorlopig nog afwezig en wordt ook niet echt aangeraden om het zo maar te nemen omdat de benodigde hoeveelheid ver boven de reguliere dosering ligt:
https://www.ema.europa.eu(...)ised-clinical-trials
Die eerste.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 13:38 schreef Daarnaast het volgende:
Ik zit even dit in te vullen om te kijken wanneer ik aan de beurt ben:
https://www.rijksoverheid(...)egen-het-coronavirus
Maar wat moet je invullen bij vraag "Hoe woont u?" als je thuis woont samen met je familie?
Dit zijn de opties:
• Thuis (zelfstandig) of in een aanleunwoning
• In een kleinschalige woonvorm
• U woont in een kleine groep van meestal 6 tot 8 personen in de woonvoorziening.
• In een instelling voor mensen met een verstandelijke beperking
• In een instelling voor geestelijke gezondheidszorg (ggz)
• Als patiënt (intramurale ggz-cliënt) wordt u in een gesloten afdeling behandeld.
• In een verpleeghuis
Haha nee dat bedoel ik niet. Eergisteren mochten mensen van 1982 en gisteren mochten mensen van 1983 een afspraak inplannen dus logisch gezien zou vandaag 1984 zijn. Maar helaas.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 10:57 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Laat je niet onder druk zetten en neem het vaccin alleen als je zeker bent. Als je twijfelt over je gezondheid consulteer je huisarts.
als je moeder alles voor je doet moet je "in een verpleeghuis" invullenquote:Op zaterdag 5 juni 2021 13:38 schreef Daarnaast het volgende:
Ik zit even dit in te vullen om te kijken wanneer ik aan de beurt ben:
https://www.rijksoverheid(...)egen-het-coronavirus
Maar wat moet je invullen bij vraag "Hoe woont u?" als je thuis woont samen met je familie?
Dit zijn de opties:
• Thuis (zelfstandig) of in een aanleunwoning
• In een kleinschalige woonvorm
• U woont in een kleine groep van meestal 6 tot 8 personen in de woonvoorziening.
• In een instelling voor mensen met een verstandelijke beperking
• In een instelling voor geestelijke gezondheidszorg (ggz)
• Als patiënt (intramurale ggz-cliënt) wordt u in een gesloten afdeling behandeld.
• In een verpleeghuis
Is inderdaad veel onderzocht, vandaar de vele waarschuwingen.quote:Op donderdag 3 juni 2021 14:20 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Aardig dat je dat verzonnen fabeltje gelooft.quote:Op donderdag 3 juni 2021 14:20 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Een significant deel van mijn opleiding een fabeltje noemenquote:Op maandag 7 juni 2021 12:43 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Aardig dat je dat verzonnen fabeltje gelooft.
Wat doet iemand in het "wanneer vaccin topic" die niet in het vaccin gelooft? Tief op, ga schreeuwen op Facebook of zet een 5G mast in de fik.quote:Op maandag 7 juni 2021 12:43 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Aardig dat je dat verzonnen fabeltje gelooft.
Ik heb precies dezelfde data!quote:Op maandag 7 juni 2021 16:51 schreef SilverEyes het volgende:
Ja, eindelijk! 11 juni eerste prik, 16 juli de tweede!
Ik eveneens vanavond 18:30. Straks maar richting Dordrecht rijden.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 16:11 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik krijg om 18:30 vanavond mijn 1e prik. Zodra ik thuiskom duik ik de besteklade in.
Same.quote:
OK zoomer.quote:Op zondag 13 juni 2021 12:14 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik voel mij zwaaaaaaaar buitengesloten in dit topic.
Boomerhatersquote:
1 juli om 11.45 en 5 augustus om 14.25 locatie Schiphol Noord vlakbij het Ibis hotel alles is vol in Amsterdamquote:
Oh dat is wel rot.quote:Op zondag 13 juni 2021 19:43 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
1 juli om 11.45 en 5 augustus om 14.25 locatie Schiphol Noord vlakbij het Ibis hotel alles vol in Amsterdam
3 haltes met de bus en 5 min lopen het is te doenquote:Op zondag 13 juni 2021 19:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh dat is wel rot.Hopelijk valt dat hier mee.
12-jarigen zijn voorlopig nog niet aan de beurt.quote:Op zondag 13 juni 2021 12:14 schreef FlippingCoin het volgende:
Nou nouquote:Op zondag 13 juni 2021 22:00 schreef NightDancert het volgende:
[..]
12-jarigen zijn voorlopig nog niet aan de beurt.
Van locatie veranderd (datums niet veranderd maar de tijden wel) ik ga naar Amsterdam noord wel een uur reizen maar ligt niet op een afgelegen gebiedquote:Op zondag 13 juni 2021 19:43 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
1 juli om 11.45 en 5 augustus om 14.25 locatie Schiphol Noord vlakbij het Ibis hotel alles is vol in Amsterdam
Je kan niet toevallig vandaag een afspraak maken? '94 is aan de beurtquote:Op zondag 13 juni 2021 12:14 schreef FlippingCoin het volgende:
Niemand wordt buitengesloten in dit topic.quote:Op zondag 13 juni 2021 12:14 schreef FlippingCoin het volgende:
Nice.quote:Op maandag 14 juni 2021 09:23 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Je kan niet toevallig vandaag een afspraak maken? '94 is aan de beurt
[ twitter ]
Mijn vriendin en ik lukte het eergisteren en gisteren om al vanaf 9:45/9:50 in te loggen met ons geboortejaar wat die dag vrij kwam.
Gaat je lukkenquote:Op maandag 14 juni 2021 12:31 schreef spectrumanalyser het volgende:
29 Juno de eerste, 4 augustus de tweede prik.
maar ik heb vreselijke angst voor het prikken en naalden.
een goede vriendin heeft opgebiecht dat ze haar afspraak verzet heeft. dat laat ik mij niet gebeuren. hoop ik.
eerste afspraak is onder werktijd, dat maakt het al iets leuker.
Niet kijken, dan voel je het niet eens. Geloof dat ik binnen 30 seconden weer van de stoel af was.quote:Op maandag 14 juni 2021 12:31 schreef spectrumanalyser het volgende:
29 Juno de eerste, 4 augustus de tweede prik.
maar ik heb vreselijke angst voor het prikken en naalden.
een goede vriendin heeft opgebiecht dat ze haar afspraak verzet heeft. dat laat ik mij niet gebeuren. hoop ik.
eerste afspraak is onder werktijd, dat maakt het al iets leuker.
Hoe voel je je?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:20 schreef margaretha_01 het volgende:
Twee uur geleden de eerste prik gehad; 19 juli de tweede. Pfizer!
Prima!quote:
Je hebt geen bijwerkingen?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:09 schreef Olga het volgende:
Half zeven geprikt, twee en half uur voordat ik de afspraak had maar was geen probleem. Het irritantste vond ik het kwartier wachten
Een kwartiertje wachten...... irritant? Kun je slecht stil zitten?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:09 schreef Olga het volgende:
Half zeven geprikt, twee en half uur voordat ik de afspraak had maar was geen probleem. Het irritantste vond ik het kwartier wachten
Nee maar ik wilde gewoon gauw weer naar buitenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:23 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Een kwartiertje wachten...... irritant? Kun je slecht stil zitten?
Bij mij was Alkmaar geen optiequote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:30 schreef Olga het volgende:
[..]
Nee maar ik wilde gewoon gauw weer naar buiten
Overigens is het prima geregeld hier in Alkmaar. Niets dan lof
Geen AZ voor jouquote:
Aanvankelijk hier ook niet. Maar heb telefonisch een paar dagen later alsnog de locatie en datum kunnen wijzigen. Anders had ik naar Uitgeest gemoeten.quote:
Als je belt is er meer mogelijk.quote:Op woensdag 16 juni 2021 13:52 schreef Enawh het volgende:
Ik kan niet eens een afspraak maken.
Woon in Den Haag/Rijswijk en moet helemaal uitwijken naar Vlaardingen en Schiedam.
Dat gaat mij een beetje te ver om helemaal daarheen te gaan
Nergens plek...
Dit.quote:
Ik had hetzelfde. Daarom belde ik met GGD toen, maar die zeiden eigenlijk online komt er ook veel vrij doordat mensen niet kunnen. Elke dag gechecked en toen kon ik een heel stuk dichterbij en vrij snel ook..quote:Op woensdag 16 juni 2021 13:52 schreef Enawh het volgende:
Ik kan niet eens een afspraak maken.
Woon in Den Haag/Rijswijk en moet helemaal uitwijken naar Vlaardingen en Schiedam.
Dat gaat mij een beetje te ver om helemaal daarheen te gaan
Nergens plek...
Ik heb niet echt zin om elke dag in te loggen met DigiD en vragenlijst in te vullen om te kijken of er plek is.quote:Op woensdag 16 juni 2021 15:44 schreef aspi het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde. Daarom belde ik met GGD toen, maar die zeiden eigenlijk online komt er ook veel vrij doordat mensen niet kunnen. Elke dag gechecked en toen kon ik een heel stuk dichterbij en vrij snel ook..
heb die van mij vandaag gehad de eerste prikquote:Op maandag 14 juni 2021 09:43 schreef Salina het volgende:
Update:
1e prik
15-5 Blueheeler
16-5 Ericr
28-5 Monolith
23-5 The_Verve
2-6 El_Thijs
3-6 zalkc
3-6 DarkwingDuck
4-6 herverwijderd (enige prik, volledig gevaccineerd)![]()
4-6 madeleineb (enige prik?)
4-6 Domnivoor
6-6 MissJ
6-6 @:karr-1 (enige prik)![]()
6-6 Joooo-pi
]7-6 popje
7-6 crystal_meth
8-6 _serial_
8-6 Mammietje
9-6 Da_Sandman
10-6 JochemSjakie (enige prik)![]()
11-6 Nielsch (enige prik)![]()
11-6 CherryLips
11-6 SilverEyes
11-6 Zwansen
11-6 Salina
11-6 Questular
12-6 Netsplitter
12-6 wolfrolf (enige prik)![]()
13-6 DDDDDaaf
13-6 @:mootie
14-6 @:Celestien
15-6 @:aspi
15-6 @:LuieSurinamer
16-6 @:Gunner
16-6 @:Kabuto_Raiger
16-6 @:Shaar12
16-6 @:MichaelScott
17-6 @:dick_laurent
17-6 @:Deepfreeze
18-6 @:OProg
18-6 @:zakjapannertje
18-6 @:Het_Bokje
19-6 @:WheeledWarrior
19-6 @:TLC
21-6 @:mvdejong
22-6 @:Stefanovich
22-6 @:Mishu
23-6 @:Hexagon
23-6 @:NightDancert
23-6 @:ZeventiendeEtage
24-6 (?) @:fluitbekzeenaald2.0
24-6 @:Fascination
26-6 @:MatthijsDJ
26-6 @:Erno-BE
26-6 @:Tocadisco
28-6 @:Jaeger85
29-6 @:Stepperoller
29-6 @:DjVero (enige prik)
30-6 @:Mortaxx
1-7 @:Anonymousz
1-7 @:FlippingCoin
2e prik
16-6 @:NaturalScience
17-6 @:Haaibaaike
18-6 @:Gia
19-6 @:Blueheeler
20-6 @:Ericr
27-6 @:The_Verve
28-6 @:ESF1Gamer
2-7 @:Monolith
6-7 @:El_Thijs
7-7 @:Discombobulate
8-7 @:zalkc
8-7 @:DarkwingDuck
9-7 @:Domnivoor
11-7 @:MissJ
11-7 @:Joooo-pi
12-7 @:crystal_meth
13-7 @:_serial_
13-7 @:popje
14-7 @:Da_Sandman
16-7 @:Salina
16-7 @:SilverEyes
17-7 @:Netsplitter
18-7 @:Mammietje
18-7 @:mootie
19-7 @:Celestien
20-7 @:LuieSurinamer
21-7 @:Gunner
22-7 @:Kabuto_Raiger
22-7 @:MichaelScott
22-7 @:Deepfreeze
23-7 @:OProg
24-7 @:zakjapannertje
24-7 @:WheeledWarrior
24-7 @:Het_Bokje
26-7 @:mvdejong
27-7 @:Stefanovich
28-7 @:Hexagon
28-7 @:Mishu
29-7 @:NightDancert
29-7 @:Fascination
31-7 @:MatthijsDJ
31-7 @:Tocadisco
31-7 @:Erno-BE
2-8 @:Jaeger85
3-8 @:Stepperoller
5-8 @:Mortaxx
5-8 @:Anonymousz
5-8 @:FlippingCoin
geupdate tm 14-6-21 12:00
We wensen degenen die deze week geprikt worden veel succes. Deze week de eersten uit de lijst die een tweede prik krijgen.
[..]
Niemand wordt buitengesloten in dit topic.![]()
Tenzij je niet geprikt wilt worden natuurlijk, of tenzij je je data niet doorgeeft.
oke dat lamme arm komt door de prik dusquote:Op woensdag 16 juni 2021 09:59 schreef LuieSurinamer het volgende:
Beetje lamme arm, maar verder nergens last van gehad.
Op naar de tweede prik in juli.
Moet je even bellen, dan kan er wat beter gezocht worden op plaats of tijd in plaats van dat je drie willekeurige opties krijgt. Dat online systeem is wel wat knullig ja.quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:47 schreef Red_85 het volgende:
Grote moeite hier om een afspraak te plannen op een moment waarop het enigszins een beetje kan.
Heb een locatie op 5 minuten fietsen en zonde om daarvoor 2x60km voor te moeten reizen.
Wat een gelul dit.
Gedaan.quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:57 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Moet je even bellen, dan kan er wat beter gezocht worden op plaats of tijd in plaats van dat je drie willekeurige opties krijgt. Dat systeem is wel wat knullig ja.
Ninja edit:quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:57 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik kreeg een keer zowel Venlo als Amsterdamen ik woon in Den Bosch. Inmiddels een reservering in Zaltbommel, da's een kwartiertje rijden. Goed genoeg, dat was de eerste mogelijkheid ook. Hier in de stad zou twee weken later zijn.
Dat denk ik. Mijn vriendin had online een afspraak, kon toen niet meer vanwege werk, gebeld, direct een nieuwe afspraak dichter bij huis en 2 dagen later. Terwijl online toen al ergens tegen augustus voorstelde.quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:00 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Gedaan.
Vanmorgen 25 minuten in de rij gestaan, verbinding verbroken
2de poging 15 minuten in de rij, geen andere plekken beschikbaar dan de al gegeven opties in de digid omgeving en voor de volgende maand stond de planning nog niet open. In ieder geval kon er niet geplanned worden.
Of ik heb gewoon een stel amateurs aan de lijn gehad..
Woon jij in Purmerend ja? Ocherme.. Geen wonder dat je altijd zo zuur doetquote:Op donderdag 17 juni 2021 13:01 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ninja edit:
Voor mij zit er letterlijk 1 hier in Purmerend op 5 minuten fietsen, kreeg ik Almere als optie. Hoorn kon ze niet bij.
Hou op hoor.
Hoorn, amsterdam noord kon ze niet bij. Koog aan de zaan kwam niet uit ivm werk.quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:02 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat denk ik. Mijn vriendin had online een afspraak, kon toen niet meer vanwege werk, gebeld, direct een nieuwe afspraak dichter bij huis en 2 dagen later. Terwijl online toen al ergens tegen augustus voorstelde.
Je moet ze wel ff helpen met welke plaatsen er bij je in de buurt liggen.
Exact, daarom staat er ook een verhuizing op de planning deze zomerquote:Op donderdag 17 juni 2021 13:03 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Woon jij in Purmerend ja? Ocherme.. Geen wonder dat je altijd zo zuur doet![]()
Klopt. En het helpt ze ook niet dat het systeem zo halsstarrig is.quote:Maar ja, da's kut. Hier gewoon wat plaatsen voorgesteld, "Kan het daar? Kan het daar?" en kreeg steeds netjes wat daar de eerste mogelijkheid was.
Zijn natuurlijk ook gasten die ze overal maar gewoon vandaan getrokken hebben he. Moet je een beetje geluk mee hebben denk ik.
Gelukt. Eindelijk.quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:05 schreef Salina het volgende:
Update:
1e prik
15-5 Blueheeler
16-5 Ericr
28-5 Monolith
23-5 The_Verve
31-5 @:ondeugend
2-6 El_Thijs
3-6 zalkc
3-6 DarkwingDuck
4-6 herverwijderd (enige prik, volledig gevaccineerd)![]()
4-6 madeleineb (enige prik?)
4-6 Domnivoor
6-6 MissJ
6-6 @:karr-1 (enige prik)![]()
6-6 Joooo-pi
7-6 popje
7-6 crystal_meth
8-6 _serial_
8-6 Mammietje
9-6 Da_Sandman
10-6 JochemSjakie (enige prik)![]()
10-6 @:Rekkie
11-6 Nielsch (enige prik)![]()
11-6 CherryLips
11-6 SilverEyes
11-6 Zwansen
11-6 Salina
11-6 Questular
12-6 Netsplitter
12-6 wolfrolf (enige prik)![]()
13-6 DDDDDaaf
13-6 @:MegaKonijn
13-6 @:mootie
15-6 @:aspi
15-6 @:LuieSurinamer
15-6 @:margaretha_01
15-6 @:Olga
16-6 @:Kabuto_Raiger
16-6 @:Shaar12
16-6 @:MichaelScott
16-6 @:Amarantha
16-6 @:RAVW
18-6 @:zakjapannertje
18-6 @:Het_Bokje
19-6 @:TLC
19-6 @:BlackLining
21-6 @:mvdejong
22-6 @:Stefanovich
22-6 @:Mishu
22-6 @:masterwj (enige prik)
23-6 @:Hexagon
23-6 @:NightDancert
23-6 @:ZeventiendeEtage
23-6 @:Seven.
24-6 (?) @:fluitbekzeenaald2.0
24-6 @:Fascination
24-6 @:Jor_Dii
26-6 @:MatthijsDJ
26-6 @:Erno-BE
26-6 @:Tocadisco
28-6 @:Jaeger85
29-6 @:spectrumanalyser
29-6 @:Stepperoller
29-6 @:DjVero (enige prik)
30-6 @:Mortaxx
30-6 (?) @:koffiekoekjes
30-6 (?) @:Sick_Little_Monkey
1-7 @:Anonymousz
1-7 @:FlippingCoin
2-7 @:Aaruul
2e prik
15-6 @:vipergts
16-6 @:NaturalScience![]()
17-6 @:DonDruiper
19-6 @:Blueheeler
20-6 @:Ericr
27-6 @:The_Verve
2-7 @:Monolith
5-7 @:ondeugend
7-7 @:Discombobulate
9-7 @:Domnivoor
11-7 @:Joooo-pi
16-7 @:SilverEyes
16-7 @:Rekkie
18-7 @:mootie
18-7 @:MegaKonijn
19-7 @:margaretha_01
20-7 @:LuieSurinamer
20-7 @:Olga
21-7 @:Amarantha
22-7 @:Kabuto_Raiger
22-7 @:MichaelScott
22-7 @:RAVW
22-7 @:Deepfreeze
24-7 @:zakjapannertje
24-7 @:Het_Bokje
24-7 @:TLC
24-7 @:BlackLining
26-7 @:mvdejong
27-7 @:Stefanovich
28-7 @:Hexagon
28-7 @:Mishu
28-7 @:Seven.
29-7 @:NightDancert
29-7 @:Fascination
29-7 @:Jor_Dii
31-7 @:MatthijsDJ
31-7 @:Tocadisco
31-7 @:Erno-BE
2-8 @:Jaeger85
3-8 @:Stepperoller
4-8 @:spectrumanalyser
5-8 @:Mortaxx
5-8 @:Anonymousz
5-8 @:FlippingCoin
7-8 @:Aaruul (wordt verzet ivm vakantie)
Geupdate tm 17-6-21 09:52
We wensen degenen die deze week geprikt worden veel succes. Deze week de eersten uit de lijst die een tweede prik krijgen.
Bij mij werd er niet gevraagd om de afspraakbevestiging. Alleen gezondheidscheckformulier en legitimatie.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 13:20 schreef BlackLining het volgende:
Zeg eh, ik en mijn vriendin hebben allebei een afspraak, maar in mijn mailtje staat geen streepjescode maar zo'n kapot-plaatje-icoontje.Doen ze ter plekke ook daadwerkelijk iets met die streepjescode of niet? Want ik zie dat al fout gaan zo.
Even de GGD gebeld maar ik kreeg zo'n pannenkoek die volgens mij geen enkel idee had wat ik bedoelde
Bij mij werd niets gescand gisterenquote:Op zaterdag 19 juni 2021 13:20 schreef BlackLining het volgende:
Zeg eh, ik en mijn vriendin hebben allebei een afspraak, maar in mijn mailtje staat geen streepjescode maar zo'n kapot-plaatje-icoontje.Doen ze ter plekke ook daadwerkelijk iets met die streepjescode of niet? Want ik zie dat al fout gaan zo.
Even de GGD gebeld maar ik kreeg zo'n pannenkoek die volgens mij geen enkel idee had wat ik bedoelde
Edit: Ah, da's dus gewoon een barcode van het cijfer eronder. Fabriceer hem zelf wel.
Zelfde hier.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 13:33 schreef Montov het volgende:
[..]
Bij mij werd er niet gevraagd om de afspraakbevestiging. Alleen gezondheidscheckformulier en legitimatie.
Hah, ik ook de 10de, ook Pfizer!quote:Op maandag 21 juni 2021 00:11 schreef capricia het volgende:
Ik heb 10 juni mijn eerste Pfizer gehad.
(En super blij mee!)
De ouwe fokkers!quote:Op zondag 20 juni 2021 23:46 schreef Salina het volgende:
We wensen degenen die deze week geprikt worden veel succes. Deze week de eersten uit de lijst die een tweede prik kregen.
En de tweede @capricia en Tijger?quote:Op maandag 21 juni 2021 00:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hah, ik ook de 10de, ook Pfizer!
Mijn vrouw was vrijdag aan de beurt, ook pfizer gehad en gele boekje bijgewerkt
15 juli is mijn tweede.quote:
Ik ook, hoor. Een niet eens zo zeer de vaccinatie, maar de ervaring op zich. Voor mij is het nu 8 dagen geleden.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 12:31 schreef Mishu het volgende:
Nou, de 1e Pfizer zit erin. Vond het stiekem toch heel spannend.
Ik ben de 19e aan de beurtquote:Op maandag 21 juni 2021 11:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dit wordt verrassend maar de mijne ook
Ah, door het verkeerde hoepeltje gesprongen.quote:Op woensdag 23 juni 2021 15:16 schreef Drxx het volgende:
Net mijn tweede Pfizer laten zetten![]()
Voor ¤5 een vaccinatiepaspoort gekocht (geel boekje), kom ik er thuis pas achter dat het nergens geldig is
Ik heb geen idee wat dat betekentquote:Op woensdag 23 juni 2021 15:20 schreef BertV het volgende:
[..]
Ah, door het verkeerde hoepeltje gesprongen.
Grappig, ik heb morgen ook mijn eerste prik en 4 augustus net zoals jij m'n tweede prikquote:Op maandag 28 juni 2021 15:51 schreef spectrumanalyser het volgende:
morgen krijg ik de eerste. om er zeker van te zijn dat ik niet terugkrabbel heb ik een fijne taxirit geregeld.
als ik eenmaal bij het prikpunt ben dan hoop ik dat ze mij helpen met alle angsten voor naalden die ik heb.
Nou daar was het anders ook bloedheet! Het zweet brak me uitquote:Op donderdag 17 juni 2021 16:51 schreef Deepfreeze het volgende:
14 minuten geleden![]()
1e Pfizer..
Tip: vul in dat je bent flauwgevallen na een prik. Dan mag je in de ehbo kamer met airco liggen als je geprikt wordt.
Ik heb 'm staan om 12:20.quote:Op maandag 28 juni 2021 16:06 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Grappig, ik heb morgen ook mijn eerste prik en 4 augustus net zoals jij m'n tweede prik
Hoe sneller je laat prikken, hoe eerder je er klaar mee bentquote:Op maandag 28 juni 2021 16:07 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Ik heb 'm staan om 12:20.
maar ik ken mijzelf, ik laat vast eerst iedereen voor en aan het einde van de dag als laatste laat ik mij vaccineren.
Eerst maar kijken of ik er daar niet tussenuit knijp.quote:Op maandag 28 juni 2021 16:08 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Hoe sneller je laat prikken, hoe eerder je er klaar mee bent
Gewoon gaan, dan heb je mid-eind augustus geen gezeik meer met covidquote:Op maandag 28 juni 2021 16:07 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Ik heb 'm staan om 12:20.
maar ik ken mijzelf, ik laat vast eerst iedereen voor en aan het einde van de dag als laatste laat ik mij vaccineren.
Hier hebben best veel mensen last van hoor.quote:Op maandag 28 juni 2021 16:17 schreef gestreeptestoel het volgende:
Ik ben zo’n bange schijterd. Ging er echt met zweethanden heen. Kreeg wel een sticker dat ik naar de arts moest en liggend geprikt werd. Bloed en bloedheet had ik het.
De prik zelf is totaal niet erg. Klein prikje. Ik vond hem niet scherp of iets.
Moest nog even in het hokje blijven zitten, mocht zelf aangeven wanneer ik naar de algemene wachtruimte wilde. En dan zat ik daar.. toch wat wiebelig..
Valt een jongen schuin voor me zo aan de grond. “Niet kijken! Niet kijken!” Op dat moment kreeg ik toch een beetje paniek.
Gewoon niet kijken en alleen op jezelf letten of op iets anders daar. Fles water mee.. evt iets langer blijven zitten.
Begin nu wel mijn schouder te voelen. 12.45 was ik geweest
Dankjewel. Het is echt helemaal niet erg om angstig te zijn voor het prikje. ik zelf (39) zie er als een berg tegenop.quote:Op maandag 28 juni 2021 16:17 schreef gestreeptestoel het volgende:
Begin nu wel mijn schouder te voelen. 12.45 was ik geweest
Dit voelt totaal niet als bloedprikken. Dit is een veel dunnere naald en dit is veel sneller klaar. Bloedprikken is bij mij soms 1 groot drama. Aders niet kunnen vinden, bloed wat niet stroomt, blauwe plekken.. en laatste keer moest er bijna een speciaal prikteam aan te pas komen.quote:Op maandag 28 juni 2021 16:34 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Dankjewel. Het is echt helemaal niet erg om angstig te zijn voor het prikje. ik zelf (39) zie er als een berg tegenop.
Dat heb ik ook met bloedprikken en ik hoor en lees hier dat dat erger voelt.
30% heeft een angst voor naalden. volkomen normaal.
heb je nog wel even gepraat met diegene die het prikje zet?
de tips zijn zorgen voor afleiding en goede nachtrust. Ik heb niet de illusie dat ik vannacht een oog dicht doe.
Druk maken? Ah, heerlijk hoe iedereen het op een andere manier beleefd. Zelf had ik gisterenmiddag de eerste prik. De priklocatie ligt naast wat restaurantjes.. Vantevoren heb ik dus een pizza'tje gegeten bij Happy Italy met een biertje.quote:Op maandag 28 juni 2021 16:59 schreef gestreeptestoel het volgende:
Mondkapje mag trouwens ook af bij t prikken. Is het wat minder benauwd. Bij het wachten in de wachtruimte moest ie ook af. Dan kunnen ze je beter in de gaten houden.
Succes!
Hier ook in de sporthal. Heb me serieus het hele weekend druk zitten maken, maar het viel me reuze mee. Voor vaccinatie 2 zal ik me vast wel weer druk maken hoor.
Hoe dan ook, je hebt 't gehad. Nu afwachten tot het vaccinatiebewijs een officiële status en/of erkenning krijgt.quote:Op maandag 28 juni 2021 18:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
Prik 2 zit erin
Dan zeggen ze bij mij dat ik mijn arm moet ontspannen. Dat moet bij mij niet zeggen dan ga ik juist mijn armspieren spannen
Een mens lijdt dikwijls ’t meestquote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:49 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Hoe dan ook, je hebt 't gehad. Nu afwachten tot het vaccinatiebewijs een officiële status en/of erkenning krijgt.
Over 2,5 uur ben ik aan de beurt voor de eerste. echt, ik zie er aardig tegenop.
Succes!quote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:49 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Hoe dan ook, je hebt 't gehad. Nu afwachten tot het vaccinatiebewijs een officiële status en/of erkenning krijgt.
Over 2,5 uur ben ik aan de beurt voor de eerste. echt, ik zie er aardig tegenop.
Gewoon doen schaapje.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:49 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
echt, ik zie er aardig tegenop.
2 miljard? Bron?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:59 schreef Montov het volgende:
[..]
Succes!
Je bent niet de eerste die er tegenop kijkt, dus de prikkers hebben voldoende ervaring daarmee. En bijna 2 miljard mensen zijn je voorgegaan.
Dankje.quote:
Er zit maar een heel, heel, klein beetje gif in, om je immuunsysteem te activeren.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 10:11 schreef TheVoice4ever het volgende:
nooit
ik hoef die giftige rommel niet in mijn lichaam
Nu nog je tweede. met 1 vaccinatie heb je nog niets gewonnen begrijp ik. tenzij je covid gehad hebt, of het Janssen-vaccin hebt gehad.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 10:22 schreef Dagoduck het volgende:
Zojuist mijn eerste gehad. #TeamModerna
En na 13 jaar ook weer eens wat in mijn vaccinatiepaspoort erbij. Lag al te verstoffen dat ding.
Ik heb mijn vrijheid dus zaterdag gehaald, dus 26/6, Janssen dus meteen weer gezelligheids-recht, kan ik in de lijst? Leuk om hem te zien groeien XDquote:Op donderdag 3 juni 2021 12:48 schreef Salina het volgende:
Ja, hoi. Ik ga wel even bijhouden wie wanneer gevaccineerd wordt. Even iets leukers (en luchtigs).
We willen tenslotte perspectief.
Tot nu toe:
1e prik
2-6 @:El_Thijs
3-6 @:zalkc
3-6 @:DarkwingDuck
4-6 @:herverwijderd (enige prik)![]()
6-6 @:MissJ
7-6 @:popje
7-6 @:crystal_meth
8-6 @:_serial_
8-6 @:Mammietje
9-6 @:Da_Sandman
10-6 @:JochemSjakie (enige prik)![]()
11-6 @:Salina
11-6 @:Nielsch
11-6 @:Zwansen
12-6 @:Netsplitter
12-6 @:wolfrolf (enige prik)
13-6 @:DDDDDaaf
2e prik
16-6 @:NaturalScience
[ afbeelding ]
O god wat ben ik begonnen.
OP is een work in progress.
Meld hieronder wanneer je gevaccineerd wordt, en ik voeg je wel toe aan de lijst in de OP.
Ik heb een uur geleden de mijne gehad. (Hoi @Salina) Ik twijfelde echt nog of ik heb echt had gehad. Ik voelde helemaal niksquote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:49 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Hoi.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 10:41 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Ik heb een uur geleden de mijne gehad. (Hoi @:Salina) Ik twijfelde echt nog of ik heb echt had gehad. Ik voelde helemaal niks![]()
Gewoon vooruit blijven staren, dan zie je de prik ook niet
Nee, ik had Moderna, dus ik mag over een paar weekjes nog een keerquote:
Ik lees net terug en dat je naaldenangst hebt, maar zo te lezen zie je niet al teveel op tegen nr. 2 door een goede ervaring bij de 1e.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 13:31 schreef spectrumanalyser het volgende:
Eerste vaccinatie heb ik gekregen
Het viel, zoals iedereen al aangaf, echt reuze mee. Naalden niet gezien, prettig aan de praat gehouden door een man die mee liep naar de dame die mij geprikt heeft.
Er is uitstekende privacy, er zijn hoge schotten waardoor je het gevoel hebt in een apart kamertje te zitten.
daarna is de wachtruimte waar je dezelfde schotten hebt. ik kon de buurman rechts van mij niet eens zien zitten.
Er heerst een ontspannen sfeer, toevallig op het tijdstip was het rustig en stond er geen wachtrij.
12:20 binnen, 12:24 geprikt. ergens zo rond 12:45 naar buiten gelopen. wist ik veel dat je zelf dat kwartier in de gaten moest houden, was mij helemaal ontschoten of niet verteld.
Er valt een enorme last van de schouder.
Bedankt voor de berichten en reacties, dat heeft zeker geholpen![]()
Nooit? DKTP en dergelijke dus ook niet gehad. Tja dit is niet het religietopic of zo. Doe dat maar ergens anders.quote:
Over 4 uur komt dat weer terug.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 13:31 schreef spectrumanalyser het volgende:
Durf ik nog niet te zeggen. Wellicht dat dit per vaccin verschillend is.quote:
Zie nou wel! Ik heb ook langer dan 15 min gezeten. Expres.. ik wist het wel.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 13:31 schreef spectrumanalyser het volgende:
Eerste vaccinatie heb ik gekregen
Het viel, zoals iedereen al aangaf, echt reuze mee. Naalden niet gezien, prettig aan de praat gehouden door een man die mee liep naar de dame die mij geprikt heeft.
Er is uitstekende privacy, er zijn hoge schotten waardoor je het gevoel hebt in een apart kamertje te zitten.
daarna is de wachtruimte waar je dezelfde schotten hebt. ik kon de buurman rechts van mij niet eens zien zitten.
Er heerst een ontspannen sfeer, toevallig op het tijdstip was het rustig en stond er geen wachtrij.
12:20 binnen, 12:24 geprikt. ergens zo rond 12:45 naar buiten gelopen. wist ik veel dat je zelf dat kwartier in de gaten moest houden, was mij helemaal ontschoten of niet verteld.
Bedankt voor de berichten en reacties, dat heeft zeker geholpen![]()
Ja, elke vaccinatielocatie zal een eigen idee hebben over hoe ze het willen opbouwen. In de kerk hier in de buurt is een vaccinatielocatie. Dat zal kleinschaliger zijn.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:13 schreef gestreeptestoel het volgende:
[..]
Ik was rond hetzelfde tijdstip als jij. Ook best rustig. Hoefde op niemand te wachten. Mijn man was gister avond en hij zei dat het erg druk was.
Dankjewelquote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:38 schreef feuniks het volgende:
Ik ben 30 mei gejansend. Gelukkig in een keer er van af.Ik lees het verhaal van @:spectrumanalyser en ik voel met hem mee. Ook ik heb een enorme angst voor naalden. Ik heb er daarom ook lang over nagedacht of ik zou gaan. Toen ik hoorde dat ik Jansen zou krijgen heb ik wel meteen een afspraak gemaakt. Het kon meteen de dag erna (dan had ik dus maar 1 nacht om me gek te maken). Ik vond het wel fijn, want ik weet dat als ik nog een keer had gemoeten en de eerste was me tegen gevallen, ik niet weet of ik wel gegaan was. Mij heeft ook iemand aan de praat gehouden terwijl de tweede mij prikte. Ik heb de prik zelf niet gevoeld (in ieder geval geen pijn, maar prikangst gaat ook niet over pijn). Ik heb een paar dagen wat spierpijn gehad en ik voelde me twee dagen een beetje grieperig.
Heb je au?quote:
Een beetje alsof iemand een stomp heeft gegeven op mijn schouder ja.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 08:40 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Heb je au?
Mijn bovenarm doet wel erg pijn nu
Ik had mijn arm veel bewogen, maar alsnog kon ik de eerste nacht niet makkelijk op die arm slapen.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 09:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Een beetje alsof iemand een stomp heeft gegeven op mijn schouder ja.En ik had lichte koorts toen ik ging slapen maar nu nergens meer last van gelukkig.
De vaccinatievrouw zei trouwens je arm veel te bewegen.
Ah oke bij mij was het niet zo erg gelukkig, beetje zeurderig gevoel bij mijn arm omhoog doen alleen.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:33 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Ik had mijn arm veel bewogen, maar alsnog kon ik de eerste nacht niet makkelijk op die arm slapen.Dag en nacht daarna nergens meer last van, dus ach.
Ik denk dat het niet het vaccin is wat invloed heeft op je bloeddruk, maar spanning oid.quote:Op maandag 5 juli 2021 09:03 schreef bianconeri het volgende:
Begin augustus voor de 2e.
1e afgelopen zaterdag gehad, Pfizer.
Qua logische bijwerkingen echt 0,0 gehad. Prik zelf natuurlijk niet gemerkt.
Geen spierpijn gehad, niet vermoeid of wat dan ook.
Wel 1 tip voor met name de wat jongeren:
Het vaccin kan effect hebben op je bloeddruk en met name als je wat jonger bent en dus nog een goede bloeddruk dan kan dat ineens volledig wegschieten.
Ouderen hebben wat verhoogde bloeddruk meestal en merken dat niet.
Ik had zelf einde ochtend de 1e dus al flink wat uren na het eten en mogelijk heeft dat bij mij even minuutje voor problemen gezorgd. Is ook zo weer over, bloeddruk crasht gewoon even en daarna is alles ook gewoon weer top.
Laat me raden, 7 augustus? Dat is bij mij de termijn voor de tweede, afgelopen zaterdag eerste gehad.quote:Op maandag 5 juli 2021 09:03 schreef bianconeri het volgende:
Begin augustus voor de 2e.
1e afgelopen zaterdag gehad, Pfizer.
Qua logische bijwerkingen echt 0,0 gehad. Prik zelf natuurlijk niet gemerkt.
Geen spierpijn gehad, niet vermoeid of wat dan ook.
Wel 1 tip voor met name de wat jongeren:
Het vaccin kan effect hebben op je bloeddruk en met name als je wat jonger bent en dus nog een goede bloeddruk dan kan dat ineens volledig wegschieten.
Ouderen hebben wat verhoogde bloeddruk meestal en merken dat niet.
Ik had zelf einde ochtend de 1e dus al flink wat uren na het eten en mogelijk heeft dat bij mij even minuutje voor problemen gezorgd. Is ook zo weer over, bloeddruk crasht gewoon even en daarna is alles ook gewoon weer top.
Oh dat scheelt, je hoort toch wel vaak dat Duitsers last hebben van een stijve linkerarm.quote:Op maandag 5 juli 2021 13:50 schreef derLudolf het volgende:
Voor de statistieken, Pfizer in de linker arm en nergens last van.
quote:Op maandag 5 juli 2021 14:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Oh dat scheelt, je hoort toch wel vaak dat Duitsers last hebben van een stijve linkerarm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
Nope, 100% het vaccin.quote:Op maandag 5 juli 2021 12:30 schreef Nijna het volgende:
Ik denk dat het niet het vaccin is wat invloed heeft op je bloeddruk, maar spanning oid.
Je kan beter even eten voor je gaat of zorgen dat je iets van dropjes bij je hebt.
Yes, correct.quote:Op maandag 5 juli 2021 13:46 schreef derLudolf het volgende:
Laat me raden, 7 augustus? Dat is bij mij de termijn voor de tweede, afgelopen zaterdag eerste gehad.
vandaag als het goed is 'optimaal' beschermd.quote:
Maar hoe werkt dat dan, dat zo'n net ingespoten vaccin zorgt dat ineens je bloeddruk zo daalt? Dat vind ik totaal niet logisch klinken, maar goed ik ben geen arts oidquote:Op maandag 5 juli 2021 16:02 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nope, 100% het vaccin.
Ik had helemaal nergens last van, ben prikken ook gewend (al zoveel gehad).
Zat gewoon babbeltje te maken met de EHBO-ers.
Daarna stond ik buiten gewoon even lekker van de zon te genieten.
Buiten dat ben ik een nuchtere Groninger, so i dont care about stress xD.
[..]
Yes, correct.
Ik ook niet.quote:Op maandag 5 juli 2021 17:50 schreef Nijna het volgende:
Maar hoe werkt dat dan, dat zo'n net ingespoten vaccin zorgt dat ineens je bloeddruk zo daalt? Dat vind ik totaal niet logisch klinken, maar goed ik ben geen arts oid.
Iets eten van tevoren is hoe dan ook een goed idee dusquote:Op maandag 5 juli 2021 21:09 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Schijnt te komen als je wat uren niet gegeten hebt dat je bloeddruk ineens sterk kan zakken.
Zat ook iets van 25 minuten tussen.
Ook van eten vind ik dat totaal onlogisch hoor. Maar alle tests waren gewoon dik in orde na afloop.
Bang voor prikken ben ik absoluut niet en ik voelde helemaal niets, ik was gewoon van de zon aan het genieten.
Dus stress is het absoluut niet geweest.
En naar het schijnt kan het meer voorkomen bij met name wat jongere groepen met een goede bloeddruk en dan zeker na lange tijd niet te eten. Dan geeft je lichaam toch een gekke reactie even wat na een minuut ook weer compleet weg is.
Druk maken is voor compressors!quote:Op maandag 5 juli 2021 16:02 schreef bianconeri het volgende:
Buiten dat ben ik een nuchtere Groninger, so i dont care about stress xD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |