Sinds wanneer wordt COVID-19 door een parasiet veroorzaakt?quote:Op donderdag 3 juni 2021 13:33 schreef hjansen82 het volgende:
Binnenkort aan de beurt voor Ivermectine.
Ik zou snel wat geld aan Engel doneren, ik hoorde dat hij graag een gouden trap in zijn zwembad wil.quote:Op donderdag 3 juni 2021 13:33 schreef hjansen82 het volgende:
Aan een gouden trap in een zwembad is nog niemand overleden. Aan vaccins die overhaast op de markt gebracht worden wel.quote:Op donderdag 3 juni 2021 14:10 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik zou snel wat geld aan Engel doneren, ik hoorde dat hij graag een gouden trap in zijn zwembad wil.
Als je nu nog niet doorhebt dat deze vaccins de meest onderzochte vaccins allertijden zijn, deze vaccins voortborduren op tientallen jaren onderzoek, en dat mRNA-vaccins al 30 jaar gebruikt worden, dan is er simpelweg geen hoop meer, en dan wens ik je veel geluk met het klakkeloos geloven van de fabeltjes en frauduleuze handelingen van de heer Engel.quote:Op donderdag 3 juni 2021 14:13 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Aan een gouden trap in een zwembad is nog niemand overleden. Aan vaccins die overhaast op de markt gebracht worden wel.
We gaan er vanzelf achter komen. mRNA vaccins worden voor het eerst ingezet voor een vaccinatie. Iedereen kan blijven ontkennen dat lange termijn effecten er niet meer toe doen, vanwege algoritmes en kansberekeningen. Maar eerst zien dan geloven.quote:Op donderdag 3 juni 2021 14:20 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Als je nu nog niet doorhebt dat deze vaccins de meest onderzochte vaccins allertijden zijn, deze vaccins voortborduren op tientallen jaren onderzoek, en dat mRNA-vaccins al 30 jaar gebruikt worden, dan is er simpelweg geen hoop meer, en dan wens ik je veel geluk met het klakkeloos geloven van de fabeltjes en frauduleuze handelingen van de heer Engel.
quote:Op donderdag 3 juni 2021 14:20 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Als je nu nog niet doorhebt dat deze vaccins de meest onderzochte vaccins allertijden zijn, deze vaccins voortborduren op tientallen jaren onderzoek, en dat mRNA-vaccins al 30 jaar gebruikt worden, dan is er simpelweg geen hoop meer, en dan wens ik je veel geluk met het klakkeloos geloven van de fabeltjes en frauduleuze handelingen van de heer Engel.
https://nl.wikipedia.org/wiki/RNA-vaccinquote:De gebruikte techniek is vrij recent. De ontwikkeling ervan startte in het begin van de jaren 1990 en tot 2020 waren geen vaccins met deze techniek tot de markt toegelaten. De vaccins die werken tegen het SARS-CoV-2 virus van BioNTech/Pfizer en Moderna zijn de eerste vaccins op basis van de RNA-techniek die zijn goedgekeurd en daarna snel massaal op de markt gebracht.[1]
Geen Jansen, gek genoegquote:Op donderdag 3 juni 2021 13:33 schreef hjansen82 het volgende:
Betreffende user is natuurlijk gewoon een kuttroll, maar er wordt van ivermectine vermoed dat het mogelijkerwijs kan helpen, als is het beleid voorlopig nog afwezig en wordt ook niet echt aangeraden om het zo maar te nemen omdat de benodigde hoeveelheid ver boven de reguliere dosering ligt:quote:Op donderdag 3 juni 2021 13:46 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Sinds wanneer wordt COVID-19 door een parasiet veroorzaakt?
Bijwerkingen vind ik vanuit de statistiek totaal niet spannend, minder dan 1% meldt een vorm van malheur (niet zo heel gek als je immuunsysteem getriggerd wordt.).quote:Op donderdag 3 juni 2021 22:41 schreef hjansen82 het volgende:
Aan de andere kant is er ook een reden om het vaccin wel te nemen. Je gaat als mens toch een keer dood. Om nu angstig te zijn vanwege bijwerkingen, ik geef toe dat slaat natuurlijk nergens op. Maar ik wil toch dat het EU coronapaspoort van tafel gaat , einde van de maatregelen en vrije vaccin keuze.
Ik denk weer terug aan die vrouw van in de negentig die geen vaccin wou in verband met de lange termijn effecten.quote:Op donderdag 3 juni 2021 22:41 schreef hjansen82 het volgende:
Aan de andere kant is er ook een reden om het vaccin wel te nemen. Je gaat als mens toch een keer dood. Om nu angstig te zijn vanwege bijwerkingen, ik geef toe dat slaat natuurlijk nergens op. Maar ik wil toch dat het EU coronapaspoort van tafel gaat , einde van de maatregelen en vrije vaccin keuze.
Ongeveer hetzelfde hier.quote:Op donderdag 3 juni 2021 22:39 schreef Ericr het volgende:
16-5 eerste
20-06 tweede
Paar weken eerder dan op leeftijd vanwege risicogroep
quote:Op donderdag 3 juni 2021 22:18 schreef hjansen82 het volgende:
Weg met de maatregelen, weg met het coronapaspoort EU en vrije vaccin keuze en ik overweeg mee te doen.
Dit escaleerde zeer rap helemaal uit de hand.quote:
Laat je niet onder druk zetten en neem het vaccin alleen als je zeker bent. Als je twijfelt over je gezondheid consulteer je huisarts.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 10:13 schreef HSG het volgende:
Ik ben van 1984 maar geloof niet dat het hem vandaag wordt.
Daarbij komt nog dat een hoop wappies dat spul bestellen bij aliexpress, waarvan de afkomst een compleet raadsel is. Maar ze laten zich tenminste niet volspuiten met een 'experimenteel' vaccin.quote:Op donderdag 3 juni 2021 18:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Betreffende user is natuurlijk gewoon een kuttroll, maar er wordt van ivermectine vermoed dat het mogelijkerwijs kan helpen, als is het beleid voorlopig nog afwezig en wordt ook niet echt aangeraden om het zo maar te nemen omdat de benodigde hoeveelheid ver boven de reguliere dosering ligt:
https://www.ema.europa.eu(...)ised-clinical-trials
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |