SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ik ben dol op mijn variant van het koninginnenmaaltje. Allemaal verschillende hapjes en smaakjes...quote:Op donderdag 3 juni 2021 13:19 schreef Holyme het volgende:
Koninginnemaaltje, ik dacht lekker, al ff niet meer op. Maar dat was weer iets anders dan wat ze hier koninginnehapje noemen (vol au vent). En dan mogen ze het ragoutbakje houden, maar verse friet met kip, champignons en balletjes in roomragout, dat gaat er wel in![]()
Vocht vasthouden is in mijn voeten en enkels nog wel 'ns, maar vruuger was dat veel erger. Een keer zelfs met olifantenpootje bij huisarts gezeten. Plaste me scheel nadien
Ah ja... Dacht dat het een algemene term wasquote:Op donderdag 3 juni 2021 13:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Het klinkt wel leuker dan "kliekjesdag".
Doet wel een belletje rinkelen, maar nooit gegeten.quote:Op donderdag 3 juni 2021 14:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ah ja... Dacht dat het een algemene term was![]()
Door mijn ex wel geleerd dat niet iedereen bruine bonen cowboybonen noemt
In de loop der jaren ben ik heel wat van mijn moeders rare benamingen ontdekt.
Kennen jullie wel blote billetjes in het gras?
Da's echt een kwestie van perceptie, en een beetje van het kiezen van de juiste kledingquote:Op donderdag 3 juni 2021 15:23 schreef SacreCoeur het volgende:
Maat zegt trouwens ook geen reet, want zoals ik nu ziezie ik er veel chubbyer (is dat een woord?) uit dan jij.
My hips dont lie![]()
Maar het kan natuurlijk ook dat je bijna 2 meter bent
Leuke jurk trouwens!
Oeh, groene jurken, daar hou ik van. En hoera voor stevige stofjesquote:Op donderdag 3 juni 2021 15:14 schreef SQ het volgende:
Ik heb vandaag juist een nieuwe jurk aan in maat 16... lekker stevig stofje dat mijn flapperbuik een beetje verhult
[ afbeelding ]
Ik houd van dit soort printjes.quote:Op donderdag 3 juni 2021 15:14 schreef SQ het volgende:
Ik heb vandaag juist een nieuwe jurk aan in maat 16... lekker stevig stofje dat mijn flapperbuik een beetje verhult
[ afbeelding ]
Oh wat goed. Dat is wel een leuke extra motivatiequote:Op donderdag 3 juni 2021 19:57 schreef Declan-Harp het volgende:
Ik heb m'n eerste Bol.com cadeaukaart bij elkaar gewandeld
Schoenen slechts voor de foto hoor, ik heb bijna 2 jaar niet op hakken gelopen om uiteenlopende redenen (verbouwen, toen zwanger, toen lockdown palooza) dus ik moet dat echt weer opbouwenquote:Op donderdag 3 juni 2021 19:36 schreef Declan-Harp het volgende:
Mooi SQ! Je schoenen
Ik had vandaag een A-lijn jurkje aan, die flatteren heel goed. Ga maar eens meer bestellen.
Jij hebt een airco of niet?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 09:31 schreef SQ het volgende:
Zo verzengend heet is het toch ook niet?
Ik blijf Nederland wat dat betreft hilarisch vinden. Het enige moment waarop men niet "klaagt" over het weer is als het precies 23 graden is met een zonnetje
Ik heb inderdaad sinds 3 weken airco op mijn slaapkamer, maar ik denk dat ik de afgelopen 3 dagen ook wel had overleefd zonder de aircoquote:
Ik kan niet zo goed tegen warmte, dus ik blijf altijd wat knorrig, maar m'n voornaamste probleem is de plotse omslag.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 09:31 schreef SQ het volgende:
Zo verzengend heet is het toch ook niet?
Ik blijf Nederland wat dat betreft hilarisch vinden. Het enige moment waarop men niet "klaagt" over het weer is als het precies 23 graden is met een zonnetje
En het duurt echt maar zelden langer dan 3 dagen uiteindelijk.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 09:40 schreef SacreCoeur het volgende:
Hier is het eind van de middag 27 graden in huis als we er niets aan doen en in de tuin nog warmertuin op het zuiden zonder windje.
Maar ik klaag overigens niet, ik vind het lekker.
Ben ik er aan gewend, is het weer op.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 09:42 schreef SQ het volgende:
[..]
En het duurt echt maar zelden langer dan 3 dagen uiteindelijk.
Overigens is er sinds afgelopen zomer wel een extreme run op airco's gekomen (begrijpelijk ook wel). Ik ken zelfs horeca-ondernemers die maar tijdelijk airco's zijn gaan installeren, goud geld verdienen nu
Eetmeter, want lui en kun je lekker barcodes scannen.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 09:44 schreef Fietsertje70 het volgende:
Welke calorie-app gebruiken jullie? En eigenlijk zou ik liever iets online gebruiken....
MyFitnessPal. Heeft ook een webpagina die redelijk functioneert en integreert met lekker veel andere dingen.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 09:44 schreef Fietsertje70 het volgende:
Welke calorie-app gebruiken jullie? En eigenlijk zou ik liever iets online gebruiken....
Fatsecret, kun je ook gewoon op de website invullen als je een account hebtquote:Op vrijdag 4 juni 2021 09:44 schreef Fietsertje70 het volgende:
Je been snachts uit bed laten hangen zodat je verbranding niet stilstaatquote:Op vrijdag 4 juni 2021 09:54 schreef SQ het volgende:
FatSecret heeft ook een blogfunctie barstensvol mensen die de meest idiote dieettechnieken uitproberen en in paniek gaan schreeuwen als ze een keer 100 gram aankomen, dat is wel een lekkere ergernispré in deze barre tijden.
serieus?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 09:56 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Je been snachts uit bed laten hangen zodat je verbranding niet stilstaat
heftig.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 09:58 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ja, dit kwam ik serieus ooit tegen.
Geen garp.
Afstandmeten.nlquote:Op vrijdag 4 juni 2021 09:50 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik ben helemaal ontredderd sinds vandaag![]()
Mijn Garmin gaat terug want de trilfunctie doet het niet meer, omdat ik m nog zo kort heb krijg ik gelijk een nieuwe.
Top service hoormaar toch weekje/anderhalf zonder.
Ben echt niet van plan om met mijn laptop afmeting telefoon te gaan hardlopen vanavond, dus ik ga wel een route plannen via maps ofzo?
Dat heeft MFP ook ja. Ik waag me er maar weinig, ik kan het niet aan.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 09:54 schreef SQ het volgende:
FatSecret heeft ook een blogfunctie barstensvol mensen die de meest idiote dieettechnieken uitproberen en in paniek gaan schreeuwen als ze een keer 100 gram aankomen, dat is wel een lekkere ergernispré in deze barre tijden.
Ik las friet in plaats van fniet.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 10:00 schreef SQ het volgende:
Oh en nog even ontopic, ik ga ook klagen om mijn stilstand![]()
Ben nu alweer een tijdje in het gareel EN IK VAL NIET AF!
Ja is normaal straks komt de woosh vanzelf #geefnietop #houvol /einde mededeling.
Mijn hartslag gaat er ook altijd van omhoog.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 10:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat heeft MFP ook ja. Ik waag me er maar weinig, ik kan het niet aan.
Waar het hart vol van is....quote:Op vrijdag 4 juni 2021 10:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik las friet in plaats van fniet.
Maarrrrr, wel weer onder de 82 vanmorgen, de eerste halve kilo is weer weg.
Een hele opluchting dat er mensen bestaan die gekker zijn dan ikquote:Op vrijdag 4 juni 2021 09:56 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Je been snachts uit bed laten hangen zodat je verbranding niet stilstaat
Ja, dat geklats is net weer achter de rug.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 10:02 schreef SQ het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is....
Lekker bezig!
Ik verwacht overigens mijn klats nog een dezer dagen, dat kan het ook verklaren.
Lekker zoutquote:Op vrijdag 4 juni 2021 10:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dat geklats is net weer achter de rug.
En morgen weer lekker hoger, want pizza vanavond.
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:01 schreef Holyme het volgende:
Dat heb ik met sommige jurkjes ook, maar zo'n jurk geeft al gauw het "jurk waar ga je met dat meisje heen" effect![]()
Goed, tijd voor boodschappen. Met een zojuist lomp afgebroken nagel. FWP. Ik leerde trouwens dat zin in ijs (niet jij, Ijs) kan wijzen op ijzertekort. En daar heb ik meer symptomen van, naast al die potten ijs afgelopen tijd. Dus maar ff geen ijs kopen en wel ijzerpillen.
Ik grap wel eens dat ik rondloop als een vleermuis, dus eh...quote:
hahaha, ik ga ze allemaal eens bekijken. Ik ben ook allergisch voor het aanmaken van accounts...quote:
Ik moest lachen, waarvoor dank.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik grap wel eens dat ik rondloop als een vleermuis, dus eh...
Zonder account kun je ook niets tracken he.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:33 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
hahaha, ik ga ze allemaal eens bekijken. Ik ben ook allergisch voor het aanmaken van accounts...
Dan is een excelletje maken en alles opzoeken waarschijnlijk beter geschikt.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:33 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
hahaha, ik ga ze allemaal eens bekijken. Ik ben ook allergisch voor het aanmaken van accounts...
Gewoon extra veel kolven toch? Weg met die kilo’squote:Op vrijdag 4 juni 2021 15:58 schreef SQ het volgende:
Ik ging lekker vandaag, maar toen kwam ik op kantoor waar de ene collega hele lekkere bonbons mee had genomen en de ander een heerlijk zelfgemaakt praline baksel.
Needless to say: nu ben ik weer dik.
Oh ja, da's waar. Gewoon even 2 liter afkolven en ik ben weer good to goquote:Op vrijdag 4 juni 2021 16:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Gewoon extra veel kolven toch? Weg met die kilo’s
Zo herkenbaar. Ik houd zelf ook meer van herfst en winter.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 09:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik houd echt niet van de zomer. Geef mij maar herfst en winter. Als kind kon ik er al niet tegen en nog steeds niet
Maar goed... wat de mensheid slecht weer noemt vind ik heerlijk
Leuk, ga ik eens op m’n gemak lezen.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 09:54 schreef SQ het volgende:
Bonkjes en sliertjesquote:Op zaterdag 5 juni 2021 12:27 schreef SacreCoeur het volgende:
Wie het woord klats heeft verzonnen hier is echt smerig trouwens.
Zodra ik het zie gelijk geen honger meer.
Smeerlap alert.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 12:29 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Bonkjes en sliertjes
@:LPFAN goed bezig vrouw!!!
Och, dieettopic en geen honger meer, ik zeg #profit.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 12:27 schreef SacreCoeur het volgende:
Wie het woord klats heeft verzonnen hier is echt smerig trouwens.
Zodra ik het zie gelijk geen honger meer.
win-win situatiequote:Op zaterdag 5 juni 2021 13:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, dieettopic en geen honger meer, ik zeg #profit.
Goed bezig.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 12:29 schreef LPFAN het volgende:
Ben ik weer eens. 93.5 op de weegschaal vanmorgen![]()
Nog steeds bezig met leefstijl programma. Elke week bewegingsles via zoom en is altijd pittigMaandag weer gesprek met diëtiste.
Ik zwem nu ook 2 keer in de week. Morgen weer![]()
Lijstje:
L: crackers met hummus.
T: Banaan
D: Gebakken Tempeh met maisribs.
B: rondje fietsen.
Vrieslollies 56 kcal per 100ml een optie?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:51 schreef Medusa666 het volgende:
Het is moeilijk om op dieet te gaan met dit warme weer. 24/7 zin in ijs![]()
Vandaag helaas ook een halve bak ben en jerry’s op. Achja. Morgen weer een nieuwe dag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Nober op 05-06-2021 23:46:33 ]
quote:Op zaterdag 5 juni 2021 23:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Vrieslollies 56 kcal per 100ml een optie?
https://www.ah.nl/producten/product/wi793/ah-vrieslolliesOja, die zijn lekker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ROBODEMONS..................|:(
quote:Op zondag 6 juni 2021 16:42 schreef LPFAN het volgende:
Dieet is even de deur uit vandaagNet iets ergs gezien/meegemaakt dus ik ga mezelf troosten met slecht eten. Vind het wel even best.
![]()
Hoezo emotie eter.
quote:Op zondag 6 juni 2021 17:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]Ik snap helemaal dat je in de stress schiet
Dieet is even de deur uit vandaagNet iets ergs gezien/meegemaakt dus ik ga mezelf troosten met slecht eten. Vind het wel even best.
![]()
Hoezo emotie eter.
Knuffel en sterktequote:Op zondag 6 juni 2021 16:42 schreef LPFAN het volgende:
![]()
Hoezo emotie eter.
![]()
Hoezo emotie eter.
Ik wacht er nog steeds op en word ondertussen elke dag een beetje zwaarderquote:Op zondag 6 juni 2021 06:24 schreef Barreltje het volgende:
Ik woog ineens 1 kilo zwaarder ma mn ongesteldheidik ben geloof ik een beetje tegenovergestelde..
Vandaag weer lekker zwemmen ook
En al ruim 8 jaar chemisch onvruchtbaar en klatsloos door de prikpilquote:Op maandag 7 juni 2021 10:26 schreef SQ het volgende:
Innesteling? Voor een zwangerschap moet je eerst seks hebben, en gezien mijn baby alleen slaapt als hij met minstens 80% van zijn lichaam mij raakt, is dat niet veel aan de orde.
En nooit meer klats, jij bent toch pas 30?
Goed dat je het zegt. Ik heb deze week ook 500pt.quote:Op maandag 7 juni 2021 10:23 schreef Declan-Harp het volgende:
@:SQ of er is iemand zich aan het innestelen![]()
Hatseflats, hier nooit weer klats!![]()
Ik ben overigens nog steeds stabiel, denk ook niet dat er nog veel afgaat. Ik heb er vrede mee![]()
Vitality score is deze week 500pt, maar dat lukt wel gezien ik nog steeds bezig ben met m'n >10k streak
We got this!quote:Op maandag 7 juni 2021 13:18 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt. Ik heb deze week ook 500pt.
Oh dan weet ik wat ik ga maken als je hier een keer weer op visite bentquote:Op maandag 7 juni 2021 18:08 schreef Declan-Harp het volgende:
Ik vind van alle P's alleen pizza nog lekker. En pannenkoeken alleen als ze vers gebakken zijn, iets wat ik absoluut -niet- kan![]()
Houmous kan prima warm, is ook lekker door de couscous!
Verjaardagspannenkoeken?quote:Op maandag 7 juni 2021 18:22 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Oh dan weet ik wat ik ga maken als je hier een keer weer op visite bent![]()
Dit was onverwacht, ik handle dat heel slecht..quote:Op maandag 7 juni 2021 18:41 schreef Lonaa het volgende:
Helpt mij ook meer dan de helft, voorbereiden, plannen, preppen.
Herkenbaar! Ik heb altijd een stuk of vijf bakjes in de vriezer voor mocht het een dag niet willen. Ideaalquote:Op maandag 7 juni 2021 18:41 schreef Lonaa het volgende:
Helpt mij ook meer dan de helft, voorbereiden, plannen, preppen.
Ik handle dat redelijk, maar meestal niet zo gezond als het idee was.quote:Op maandag 7 juni 2021 18:46 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Dit was onverwacht, ik handle dat heel slecht..
Hahah is goed!quote:Op maandag 7 juni 2021 18:35 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Verjaardagspannenkoeken?Met kaas!
Dat kan ik echt niet. Alles wat ik in de vriezer gooi ben ik 3 seconden later alweer vergeten.quote:Op maandag 7 juni 2021 18:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Herkenbaar! Ik heb altijd een stuk of vijf bakjes in de vriezer voor mocht het een dag niet willen. Ideaal
Oh nee, ik weet per lade precies wat erin zit uit mijn hoofd.quote:Op maandag 7 juni 2021 19:36 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Dat kan ik echt niet. Alles wat ik in de vriezer gooi ben ik 3 seconden later alweer vergeten.
Ik ga die salade de volgende keer kopen. Ik heb hem al in mijn lijstje in de app gezet.quote:Op maandag 7 juni 2021 22:24 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik had vandaag de AH salade parelcouscous pestodikke aanrader.
Morgen iig weer een paar bakjes meenemen, ook andere maar eens proberen.
Pas mijn badkleding van 6 jaar geleden weerbetere motivatie kan niet.
Als is het alleen maar omdat het een veel te dure set was en ik er deze zomer alles uit ga halen natuurlijk
Oh lekker! Wat voor iets heb je?quote:Op maandag 7 juni 2021 22:24 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik had vandaag de AH salade parelcouscous pestodikke aanrader.
Morgen iig weer een paar bakjes meenemen, ook andere maar eens proberen.
Pas mijn badkleding van 6 jaar geleden weerbetere motivatie kan niet.
Als is het alleen maar omdat het een veel te dure set was en ik er deze zomer alles uit ga halen natuurlijk
Kan hoor.quote:Op maandag 7 juni 2021 22:43 schreef emmyemmy2 het volgende:
Ik ben trouwens tijdelijk met de pil gestopt, en ik heb echt het gevoel dat mijn cravings zooooveel minder zijn geworden, toeval of niet? 🤔
Ik kijk over het algemeen naar de totalen van de week, doordeweeks eet ik standaard minder zooi en in het weekend meer, dus dat middelt mooi uit.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 10:06 schreef Medusa666 het volgende:
Ik wilde graag een tip meedelen die mij heeft geholpen bij afvallen.
Als ik bijvoorbeeld een ijsje eet in de middag (en het was iets waar ik toch spijt van hem) dan eet ik de rest van de middag helemaal niks. En alleen nog normaal gezond avondeten. In de middag mag ik wel groenten eten tho of fruit.
Bij een grotere snack zoals een turkse pizza, dan eet ik twee dagdelen niks, behalve groente en fruit zonder extra sausen of koolhydraten.
En zo blijf ik afvallen. Je moet dit natuurlijk niet te vaak doen tho. Maar zo kom je nooit boven je calorieopnameVerse Groenten mag je dan wel onbeperkt eten voor de vitamientjes.
Ik ben zelf klein (1,58) dus bij afvallen mag ik tussen ongeveer 1300 en 1600 kcal eten afhankelijk van hoeveelheid sport. Dus ik moet dan weinig eten
Ik zie het niet als straf, want ik heb er ook echt geen behoefte aan om dan extra te eten. En je hebt iedere dag wel een moment om wat te eten.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 10:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan hoor.Hormonen zijn raar.
[..]
Ik kijk over het algemeen naar de totalen van de week, doordeweeks eet ik standaard minder zooi en in het weekend meer, dus dat middelt mooi uit.Mezelf eten voor een periode eten ontzeggen doe ik niet, dan accepteer ik dat ik gewoon even stil sta.
Waarschijnlijk heb je het gewoon verkeerd verwoord. Want als ik het goed begrijp eet je bijvoorbeeld dan in de middag een Turkse pizza en in de avond alleen wat groente en fruit. Zodat je totaal aantal kcal toch in balans blijft.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:36 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ik zie het niet als straf, want ik heb er ook echt geen behoefte aan om dan extra te eten. En je hebt iedere dag wel een moment om wat te eten.
Maar voor iedereen werkt wat anders
Ja klopt iddquote:Op dinsdag 8 juni 2021 12:44 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je het gewoon verkeerd verwoord. Want als ik het goed begrijp eet je bijvoorbeeld dan in de middag een Turkse pizza en in de avond alleen wat groente en fruit. Zodat je totaal aantal kcal toch in balans blijft.
Daar is niks mis mee, maar zoals SQ al zei komt het gewoon neer op kcal tellen.
Seafolly coast to coast, alleen dan zwart wit en het broekje is high waist gerimpeld en helemaal zwart.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 10:05 schreef SQ het volgende:
[..]
Oh lekker! Wat voor iets heb je?
Ik pas mijn taffesdure witte bikini dit jaar nog niet, maar ik ga eens kijken of ik mijn figuurcorrigerende badpak nog ergens heb![]()
Ik was inderdaad weer een pondje lager vanmorgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:34 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Seafolly coast to coast, alleen dan zwart wit en het broekje is high waist gerimpeld en helemaal zwart.
Maar topje is hetzelfde modelletje als hieronder.
Ik heb er ook een tankini top van.oh leuke!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Mijn bikini is van prima Donna, ben echt helemaal wild van de pasvormquote:Op dinsdag 8 juni 2021 14:34 schreef VitaBella het volgende:
Ik ben nog op zoek naar een beetje degelijk bikini/badpakspul. Nog sugesties? Seafolly is aan te raden dus? Géén Hunkemöller/H&M
Als je goed budget spul zoekt en een onepiece moet je de tanksuits van next hebben.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 14:34 schreef VitaBella het volgende:
Ik ben nog op zoek naar een beetje degelijk bikini/badpakspul. Nog sugesties? Seafolly is aan te raden dus? Géén Hunkemöller/H&M
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen verkopen ze geen Sourpuss meer in Europa.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Goeie! Ik heb 2 meeeeega fijne BH's van Prima Donnaquote:Op dinsdag 8 juni 2021 14:34 schreef SQ het volgende:
[..]
Mijn bikini is van prima Donna, ben echt helemaal wild van de pasvorm
Ja ik word echt een beetje moe van H&M. Elke kleur valt weer anders van hetzelfde model. En vind de pasvorm van bikini's als iets past ook maar meh.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 14:35 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Als je goed budget spul zoekt en een onepiece moet je de tanksuits van next hebben.
H&M is raar man, ik heb voor 2/300 euro aan tops besteld daar afgelopen weeken NIETS past.
Alles is te groot, drukt plat of zit raar.
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 14:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb deze.Ik had er eentje van sourpuss met krab, maar die is nu te groot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen verkopen ze geen Sourpuss meer in Europa.
Ze verkochten m echt heel lang in de sale en volgens mij gaat de site gewoon weer open toch?
Ze hebben het Europese warehouse opgedoekt in ieder geval, dus dat moet al via een omweg dan.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 14:41 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik had er eentje van sourpuss met krab, maar die is nu te groot.
Ze verkochten m echt heel lang in de sale en volgens mij gaat de site gewoon weer open toch?
Echt? ik dacht dat ze gewoon veel bestellingen van retailers kregen en daarom een tijdje 'dicht' waren.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 14:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze hebben het Europese warehouse opgedoekt in ieder geval, dus dat moet al via een omweg dan.
Haha, die grens ben ik ook wel over. 31 en het interesseert me geen reet meer, als ik het heet heb en in mijn bikini of weet ik het wat wil zitten dan doe ik dat. En voor ieder die het afschuwelijk vindt mij in een bikini te zienquote:Op dinsdag 8 juni 2021 15:25 schreef SQ het volgende:
Nou ja het scheelt dat ik nooit een bikinilijf heb gehad. Ik schaamde me toen ik 20 was meer voor mijn lijf dan nu. Nu kan ik gewoon die kutzakken de schuld geven namelijk. En sjans hoef ik ook al niet meer
Dus dat. Geniet ervanquote:Op dinsdag 8 juni 2021 15:26 schreef SacreCoeur het volgende:
Haha, die grens ben ik ook wel over. 31 en het interesseert me geen reet meer, als ik het heet heb en in mijn bikini of weet ik het wat wil zitten dan doe ik dat. En voor ieder die het afschuwelijk vindt mij in een bikini te ziendie kijkt maar lekker de andere kant op.
+ dat ik meerendeel van mijn leven gewoon hartstikke dik ben geweest en voor mijn gevoel straks heel dun (gewoon normaal dus).
Die bikini vind ik kickass jaquote:Op dinsdag 8 juni 2021 15:35 schreef SQ het volgende:
Ja dat kun jij wel kickass vinden maar ik heb nog wel echt een enorme (hang)buik hoor, met een flap die ruimschoots voor mijn hele venusheuvel hangt. Het gaat bij mij niet om een paar tijgerstreepjes en wat slap vel ofzo![]()
Ik had zelf liever gewild dat mijn vet wat meer op de heupen zat, maar momenteel is mijn buikomvang nog groter dan mijn heupomtrek. Ik voel me dus hoe dan ook opgelaten, of ik nou in badpak of bikini moet![]()
Beterschapwat zijn de klachten?
Nope, echt dicht-dicht, werd met al het pandemische gezeik te duur. Gelukkig heb ik m'n slag al geslagen, zeg maar.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 15:26 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Echt? ik dacht dat ze gewoon veel bestellingen van retailers kregen en daarom een tijdje 'dicht' waren.
Dit is ook mijn niveau, maar met kind dat regelmatig ín mn bh met dr handjes zit of aan me hangt, wil ik wel graag iets stevigs waar niet ineens een boob uit flopt.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 16:11 schreef Holyme het volgende:
Die van mij zijn met strikjes dichtgeknoopt. Zegt genoeg over mijn activiteitenniveau in 't water
Gewoon naakt.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 18:16 schreef Morrigan het volgende:
Leuk hoor, bikini’s, maar ik vind het totaal niet relax zitten tijdens het zwemmen.
Dit werd uiteindelijk:quote:Op dinsdag 8 juni 2021 10:18 schreef emmyemmy2 het volgende:
O: Warme havermout met kwark, eiwitpoeder, banaan en 5g hagelslag
L: Vegan shoarma met salade en chilisaus
D: Pastasalade met kip en mango
S: Pomptraining en half uurtje hardlopen
Tussendoor nog wat snackjes en wat fruit
Ik zwem ook niet in de zee of meertjes. Ja oke, ik lieg. Meertjes heeeel soms als ik het echt heel heet heb, maar verder gadverdamme open water. En ik lig altijd onder een parsolquote:Op dinsdag 8 juni 2021 18:22 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik zwem niet in de zee of in meertjes in NL en ik hou niet van in de zon liggen want warmmm en nu in m'n eentje ook mega onhandig met insmeren. Ik heb geloof ik nog 1 bikini liggen die ik momenteel pas, maar heb dus toch zo goed als nooit een bikini aan, dus geen behoefte aan meer. Doe mij maar shirtje en korte broek en dan lekker in de schaduw met dit weer
Zo herkenbaar. Ik kan ook helemaal niet tegen die warmte. Krijg er alleen maar hoofdpijn van.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 18:22 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik zwem niet in de zee of in meertjes in NL en ik hou niet van in de zon liggen want warmmm en nu in m'n eentje ook mega onhandig met insmeren. Ik heb geloof ik nog 1 bikini liggen die ik momenteel pas, maar heb dus toch zo goed als nooit een bikini aan, dus geen behoefte aan meer. Doe mij maar shirtje en korte broek en dan lekker in de schaduw met dit weer
Wel een mooi nummer?quote:Op donderdag 10 juni 2021 08:39 schreef SQ het volgende:
Dropje na in het zwembad dobberen gisteren! Ik moet altijd heel veel plassen van koud water dus het zal wel een vochtafdrijvend dingetje zijn
Bmi is nu 30.03![]()
Ik was trotser op mijn kassabon van de ah gisteren: ¤6,66quote:Op donderdag 10 juni 2021 08:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel een mooi nummer?
Hier zit er weer eens geen beweging in, maar de stijgende lijn is doorbroken, dus win? Nu, op z'n Barry Stevens, "Vooral doorgaan".
Mooi.quote:Op donderdag 10 juni 2021 08:48 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik was trotser op mijn kassabon van de ah gisteren: ¤6,66
Heerlijk ja! Rijstsalade staat ook op mijn menu van volgende weekquote:Op donderdag 10 juni 2021 12:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik maak met warm weer vaak een enorme berg rijstsalade voor 2 dagen, met blikjes tonijn, mais, augurkjes, olijven, zongedroogde tomaten (en wat van de olie daarvan om het een beetje smeuïger te maken), komkommer, paprika en kappertjes. Rijst koken, azijn er doorheen en laten afkoelen. Alles er doorheen gooien, beetje zwarte peper en klaar!
Ow wat balen! Heb je veel pijn?quote:Op donderdag 10 juni 2021 16:20 schreef SQ het volgende:
Mijn verstandskies is net getrokken. Ik denk dat mijn diner een schaaltje yoghurt gaat zijn
Ach gossie. Rabarbermoes is ook nog een ideequote:Op donderdag 10 juni 2021 16:20 schreef SQ het volgende:
Mijn verstandskies is net getrokken. Ik denk dat mijn diner een schaaltje yoghurt gaat zijn
Oh ik maak me er niet druk omquote:Op donderdag 10 juni 2021 16:32 schreef Holyme het volgende:
Sterkte SQ! Laatste wat ik in mijn mond had was een ingreep aan mijn tong, dat was een paar dagen ijs, vla, pap, dat soort. Van die dikke volle yoghurt wil wel, heb je nog een beetje het idee dat je iets vullends eet. Of mozzarella, zoiets, dat gloept ook wel vlot naar binnen. Gelukkig was dat bij mij zonder gat waar dingen in konden verdwalen, maar tering, ik kan me nog een foute hap peer herinneren waarmee ik een hechting sloopte![]()
![]()
CotS, gemberthee tegen misselijkheid. En laat je niet gekmaken, als je verwacht misselijk te worden, dan is de kans alweer een stuk groter dat je het ook wordt. Succes met de meds!
Komt goed dan. Hopelijk helpt het goed voor jequote:Op donderdag 10 juni 2021 17:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ik maak me er niet druk omzie wel wat er gebeurt. Ik laat me niet snel gekmaken. Inmiddels de halve apotheek gehad en slik al veel, dus tja
quote:Op donderdag 10 juni 2021 18:30 schreef Declan-Harp het volgende:
Ik ben trouwens zó godsgruwelijk moe en gepijnigd (vooral m'n voeten) dat ik besloten heb morgen een complete rustdag te nemen. Fitbit gaat vanavond af (zodat er ook echt 0 op de teller staat), fietsend naar school en vooral enorm bijslapen.
gazpacho!quote:Op donderdag 10 juni 2021 11:44 schreef Holyme het volgende:
Lijstje dan maar. Voor zover bekend, met dit weer eet ik waar ik op dat moment zin in heb![]()
O muesli, chia- en lijnzaad, amandelmelk, ijscappucinno
T ijskoffie
L maiswafels met roomkaas light bieslook, tomaten, ik gok een stuk fruit
T en D dingen, ijs?
B misschien nog een stukje wandelen of fietsen
Jullie nog brilliante warm weer eten ideeën, snel klaar en fris? Ik kom ff niet verder dan k&k maaltijdsalade
Sterkte!quote:Op donderdag 10 juni 2021 18:30 schreef Declan-Harp het volgende:
Ik ben trouwens zó godsgruwelijk moe en gepijnigd (vooral m'n voeten) dat ik besloten heb morgen een complete rustdag te nemen. Fitbit gaat vanavond af (zodat er ook echt 0 op de teller staat), fietsend naar school en vooral enorm bijslapen.
Je moet ook ab-so-luut niet gaan kauwen als de verdoving nog niet is uitgewerkt. Eén van mijn gruwelijkste ervaringen ooit. Ik kan nog de rillingen krijgen als ik er aan terug denk. NIET kauwen.quote:Op donderdag 10 juni 2021 19:36 schreef SQ het volgende:
Sterkte!
Nou, ik ben gegaan voor yoghurt met geprakte banaan en pindakaas, en een avocado. Kauwen durf ik nog even niet omdat de verdoving nog niet is uitgewerkt
Goeie, thanks!quote:
Ditditditdittttt. En nu gauw dat gevoel weer uit mijn hoofd wissen.quote:Op donderdag 10 juni 2021 19:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je moet ook ab-so-luut niet gaan kauwen als de verdoving nog niet is uitgewerkt. Eén van mijn gruwelijkste ervaringen ooit. Ik kan nog de rillingen krijgen als ik er aan terug denk. NIET kauwen.
Ja nee, ik pas.quote:Op donderdag 10 juni 2021 19:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je moet ook ab-so-luut niet gaan kauwen als de verdoving nog niet is uitgewerkt. Eén van mijn gruwelijkste ervaringen ooit. Ik kan nog de rillingen krijgen als ik er aan terug denk. NIET kauwen.
Oh je weer wat ik bedoelquote:Op donderdag 10 juni 2021 20:03 schreef Holyme het volgende:
Ditditditdittttt. En nu gauw dat gevoel weer uit mijn hoofd wissen.
Ja. Helaas welquote:Op donderdag 10 juni 2021 20:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh je weer wat ik bedoel![]()
Ik gun het niemand, zeker SQ niet.
Ik zeg niet relevant, want het weggehapte stuk scheelt ook weer een paar grammen.quote:
Nou dat dusquote:Op donderdag 10 juni 2021 20:33 schreef Holyme het volgende:
Ja. Helaas welDat vergeet ik niet meer. Op dat moment deed het geen pijn, maar dat gevoel van door je eigen vlees heengaan, brrr.
Ok, het is alsnog een salade, maar wel een ultiem zomerse. Watermeloensalade met feta en munt. Goddelijk.quote:Op donderdag 10 juni 2021 11:44 schreef Holyme het volgende:
Jullie nog brilliante warm weer eten ideeën, snel klaar en fris? Ik kom ff niet verder dan k&k maaltijdsalade
Jeetje, dat gaat hard. Hoe voel je je eronder, is het vol te houden?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:46 schreef Nober het volgende:
10 weken bezig
113.1kg is nu 97.7kg
31.7 naar 27.4 BMI
Niet gewoon zelf maken dan? ;pquote:Op vrijdag 11 juni 2021 10:48 schreef Holyme het volgende:
Ik heb nog steeds zin in broodje rookworst, maar dat verkoopt de appie hier niet meer. Ik overweeg nu een eind te fietsen naar de grotere
Jumbo verkoopt hema rookworstquote:Op vrijdag 11 juni 2021 10:48 schreef Holyme het volgende:
Ik heb nog steeds zin in broodje rookworst, maar dat verkoopt de appie hier niet meer. Ik overweeg nu een eind te fietsen naar de grotere
Dat zou nou echt nooit in me opkomen, haha! Ik bedoel dus gewoon een unox worst en vers broodje kopen he, niet zo'n zompig kant en klaar geval. En een worst opwarmen en op een broodje kwakken vind ik momenteel wel voldoende 'koken'quote:
Ik ben hier nog nooit bij een Jumbo geweest, goed idee wel, eens kijken hoe die hier zitten met assortiment en prijzen. Maar da's íetsje verder dan de appiesquote:
Voelt goed.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Jeetje, dat gaat hard. Hoe voel je je eronder, is het vol te houden?
Je bent erg goed bezig! Min drie is hartstikke netjes!quote:Op vrijdag 11 juni 2021 12:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Na drie weken staat de teller op -3 kilo.
Voor nu lijk ik wel een aardige balans te hebben gevonden. Het kan vast allemaal een stuk cleaner en gezonder, maar de paar tweaks die ik heb aangebracht werken en vooral niet elke dag zoveel chocola doet het meeste. Ik plan per dag ongeveer mijn tussendoortjes en dat helpt echt tegen de gewoonte om maar gewoon altijd chocola te pakken.
Het zomerse weer helpt ook, minder trek en vooral ook het lekkere zomerfruit voor de tussendoortjes. Afgelopen week had ik aardbeien, nu blauwe bessen en komende week weer een watermeloen.
Goed bezig. Het zijn ook de kleine aanpassingen die het doen.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 11:03 schreef Nober het volgende:
Die smeerboter tip was trouwens een goede. Scheelt bijna de helft in kcal met de blue band die ik had.
[..]
Voelt goed.
Veel beweging, elke dag wandelen, fietsen of hardlopen.
Ik ben ook gezonder gaan eten en heb vier vaste eetmomenten en als ik al een tussendoortje neem (meestal s' middags) dan is dat bijvoorbeeld een appel of augurken.
Heb eigenlijk ook niet veel ongezonde producten in huis.
Welkom. Ga je het zelf proberen of met ondersteuning van een professional?quote:Op maandag 14 juni 2021 13:36 schreef Cathmar het volgende:
Hallo, ik meld me weer eens hier. Het is nodig.
Morgenochtend op de weegschaal. Gokje dat ik een bmi heb van hoger dan 31. Weet ik morgen.
Ingelogd op de mfp app, weer. Voor mij werkt dat echt het beste. Is er een groep van jullie op mfp? Of iemand waar ik kan aansluiten?
Ik ga zelf aan de slag! Heb een grote verhuizing voor de boeg en daarna wellicht lokaal hulp zoeken.quote:Op maandag 14 juni 2021 15:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dank je!
Welkom. Ga je het zelf proberen of met ondersteuning van een professional?
Heel veel succes.quote:Op maandag 14 juni 2021 13:36 schreef Cathmar het volgende:
Morgenochtend op de weegschaal. Gokje dat ik een bmi heb van hoger dan 31. Weet ik morgen.
Ingelogd op de mfp app, weer. Voor mij werkt dat echt het beste. Is er een groep van jullie op mfp? Of iemand waar ik kan aansluiten?
Oh ja, jij verhuist weer terug naar Nederland he? Ik herken je naam.quote:Op maandag 14 juni 2021 15:30 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Ik ga zelf aan de slag! Heb een grote verhuizing voor de boeg en daarna wellicht lokaal hulp zoeken.
Zet hem op. You can do itquote:Op maandag 14 juni 2021 13:36 schreef Cathmar het volgende:
Ach wat balen.. knuffel! Zo te zien heb je weer goed de schouders eronderquote:Op dinsdag 15 juni 2021 07:55 schreef Declan-Harp het volgende:
Gisteravond tóch nog een vreetbui gehad en vanmorgen was ik over de 80kg, huuuu![]()
Moet echt weer even resetten..
O: Proteïnereep
L: Restje salade van gisteren
T: Peer
D: Bloemkoolrijst, wokgroente, vega wokstukjes en pindasauce
B: Wandelen en stukje fietsen
Minder wegen doe ik ook, geeft veel meer rust en laat je (naar mijn idee) je beter naar je lijf te luisteren.quote:Op maandag 14 juni 2021 18:04 schreef Myraela het volgende:
Ook een goed weekend gehad. Ik probeer me alleen minder te wegen, dus ik weet niet of het ook op de weegschaal goed gaat, maar ik voel me wel goed en volgens mij eet ik gewoon dikke prima. Gisteren barbecue die ik zelfs netjes heb gehouden zonder vette sauzen, brood en kruidenboter. Doen we woensdag nog een keer.
Vandaag:
L: Salade met wat sandwichspread als dressing, twee tomaten en een hele bol (light) mozzarella.
T: Noten/kokos/honing reep en een schaaltje aardbeien
D: Watermeloen salade met veel feta, rode ui en munt
Zomers dagje.
Dat doet die van mij nou nooit!quote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:39 schreef emmyemmy2 het volgende:
Wanneer je in de supermarkt loopt en je cravings je naar de worteltjes, hummus en frambozen brengen
Bij mijn staat het bijna elke week tussen mijn persoonlijke bonus. 3 Voor een tientjequote:Op dinsdag 15 juni 2021 11:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
Voor de liefhebbers, Oppo ijs is in de aanbieding bij AH.
Sinds ik nog meer sport en gestopt ben met dd pil merk ik dat ik echt geoznde dingen ben gaan cravenquote:
Alleen maar fijn!quote:Op dinsdag 15 juni 2021 17:51 schreef emmyemmy2 het volgende:
[..]
Sinds ik nog meer sport en gestopt ben met dd pil merk ik dat ik echt geoznde dingen ben gaan craven
Nice!quote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:51 schreef Declan-Harp het volgende:
En ik heb ein-de-lijk een goedpassende bikinitop gevonden!Draag hem nu als bh
(Heb er gelijk 2 genomen)
https://www.hema.nl/dames(...)wart-1000022864.html
Ja same, stoppen met pil deed echt goeie dingen voor humeur, gewicht en cravings. Migraine ook verdwenenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 17:51 schreef emmyemmy2 het volgende:
[..]
Sinds ik nog meer sport en gestopt ben met dd pil merk ik dat ik echt geoznde dingen ben gaan craven
Misschien het weer? ik heb er ook een beetje last van.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
(ik ben de hele dag al zo godsgruwelijk misselijk, nee niet zwanger, hopelijk minder last van als morgen de tandarts in mijn mond zit te graven en doen)
Kun je beter een bak kwark eten met vers fruit.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 11:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
Voor de liefhebbers, Oppo ijs is in de aanbieding bij AH.
Ew kwark.quote:Op woensdag 16 juni 2021 08:44 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Kun je beter een bak kwark eten met vers fruit.
Daarom post je hier ja.quote:Op woensdag 16 juni 2021 08:58 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ew kwark.
Je kan beter gewoon eten wat je lekker vindt.
Altijd fijn als het meevalt.quote:Op woensdag 16 juni 2021 09:15 schreef Cathmar het volgende:
Zo. De weegschaal was iets minder erg dan ik had gedacht. BMI 29.3. Dus doel is gezet met als eerste klein stap onder de 28
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |