SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ik ben dol op mijn variant van het koninginnenmaaltje. Allemaal verschillende hapjes en smaakjes...quote:Op donderdag 3 juni 2021 13:19 schreef Holyme het volgende:
Koninginnemaaltje, ik dacht lekker, al ff niet meer op. Maar dat was weer iets anders dan wat ze hier koninginnehapje noemen (vol au vent). En dan mogen ze het ragoutbakje houden, maar verse friet met kip, champignons en balletjes in roomragout, dat gaat er wel in![]()
Vocht vasthouden is in mijn voeten en enkels nog wel 'ns, maar vruuger was dat veel erger. Een keer zelfs met olifantenpootje bij huisarts gezeten. Plaste me scheel nadien
Ah ja... Dacht dat het een algemene term wasquote:Op donderdag 3 juni 2021 13:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Het klinkt wel leuker dan "kliekjesdag".
Doet wel een belletje rinkelen, maar nooit gegeten.quote:Op donderdag 3 juni 2021 14:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ah ja... Dacht dat het een algemene term was![]()
Door mijn ex wel geleerd dat niet iedereen bruine bonen cowboybonen noemt
In de loop der jaren ben ik heel wat van mijn moeders rare benamingen ontdekt.
Kennen jullie wel blote billetjes in het gras?
Da's echt een kwestie van perceptie, en een beetje van het kiezen van de juiste kledingquote:Op donderdag 3 juni 2021 15:23 schreef SacreCoeur het volgende:
Maat zegt trouwens ook geen reet, want zoals ik nu ziezie ik er veel chubbyer (is dat een woord?) uit dan jij.
My hips dont lie![]()
Maar het kan natuurlijk ook dat je bijna 2 meter bent
Leuke jurk trouwens!
Oeh, groene jurken, daar hou ik van. En hoera voor stevige stofjesquote:Op donderdag 3 juni 2021 15:14 schreef SQ het volgende:
Ik heb vandaag juist een nieuwe jurk aan in maat 16... lekker stevig stofje dat mijn flapperbuik een beetje verhult
[ afbeelding ]
Ik houd van dit soort printjes.quote:Op donderdag 3 juni 2021 15:14 schreef SQ het volgende:
Ik heb vandaag juist een nieuwe jurk aan in maat 16... lekker stevig stofje dat mijn flapperbuik een beetje verhult
[ afbeelding ]
Oh wat goed. Dat is wel een leuke extra motivatiequote:Op donderdag 3 juni 2021 19:57 schreef Declan-Harp het volgende:
Ik heb m'n eerste Bol.com cadeaukaart bij elkaar gewandeld
Schoenen slechts voor de foto hoor, ik heb bijna 2 jaar niet op hakken gelopen om uiteenlopende redenen (verbouwen, toen zwanger, toen lockdown palooza) dus ik moet dat echt weer opbouwenquote:Op donderdag 3 juni 2021 19:36 schreef Declan-Harp het volgende:
Mooi SQ! Je schoenen
Ik had vandaag een A-lijn jurkje aan, die flatteren heel goed. Ga maar eens meer bestellen.
Jij hebt een airco of niet?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 09:31 schreef SQ het volgende:
Zo verzengend heet is het toch ook niet?
Ik blijf Nederland wat dat betreft hilarisch vinden. Het enige moment waarop men niet "klaagt" over het weer is als het precies 23 graden is met een zonnetje
Ik heb inderdaad sinds 3 weken airco op mijn slaapkamer, maar ik denk dat ik de afgelopen 3 dagen ook wel had overleefd zonder de aircoquote:
Ik kan niet zo goed tegen warmte, dus ik blijf altijd wat knorrig, maar m'n voornaamste probleem is de plotse omslag.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 09:31 schreef SQ het volgende:
Zo verzengend heet is het toch ook niet?
Ik blijf Nederland wat dat betreft hilarisch vinden. Het enige moment waarop men niet "klaagt" over het weer is als het precies 23 graden is met een zonnetje
En het duurt echt maar zelden langer dan 3 dagen uiteindelijk.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 09:40 schreef SacreCoeur het volgende:
Hier is het eind van de middag 27 graden in huis als we er niets aan doen en in de tuin nog warmertuin op het zuiden zonder windje.
Maar ik klaag overigens niet, ik vind het lekker.
Ben ik er aan gewend, is het weer op.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 09:42 schreef SQ het volgende:
[..]
En het duurt echt maar zelden langer dan 3 dagen uiteindelijk.
Overigens is er sinds afgelopen zomer wel een extreme run op airco's gekomen (begrijpelijk ook wel). Ik ken zelfs horeca-ondernemers die maar tijdelijk airco's zijn gaan installeren, goud geld verdienen nu
Eetmeter, want lui en kun je lekker barcodes scannen.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 09:44 schreef Fietsertje70 het volgende:
Welke calorie-app gebruiken jullie? En eigenlijk zou ik liever iets online gebruiken....
MyFitnessPal. Heeft ook een webpagina die redelijk functioneert en integreert met lekker veel andere dingen.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 09:44 schreef Fietsertje70 het volgende:
Welke calorie-app gebruiken jullie? En eigenlijk zou ik liever iets online gebruiken....
Fatsecret, kun je ook gewoon op de website invullen als je een account hebtquote:Op vrijdag 4 juni 2021 09:44 schreef Fietsertje70 het volgende:
Je been snachts uit bed laten hangen zodat je verbranding niet stilstaatquote:Op vrijdag 4 juni 2021 09:54 schreef SQ het volgende:
FatSecret heeft ook een blogfunctie barstensvol mensen die de meest idiote dieettechnieken uitproberen en in paniek gaan schreeuwen als ze een keer 100 gram aankomen, dat is wel een lekkere ergernispré in deze barre tijden.
serieus?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 09:56 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Je been snachts uit bed laten hangen zodat je verbranding niet stilstaat
heftig.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 09:58 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ja, dit kwam ik serieus ooit tegen.
Geen garp.
Afstandmeten.nlquote:Op vrijdag 4 juni 2021 09:50 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik ben helemaal ontredderd sinds vandaag![]()
Mijn Garmin gaat terug want de trilfunctie doet het niet meer, omdat ik m nog zo kort heb krijg ik gelijk een nieuwe.
Top service hoormaar toch weekje/anderhalf zonder.
Ben echt niet van plan om met mijn laptop afmeting telefoon te gaan hardlopen vanavond, dus ik ga wel een route plannen via maps ofzo?
Dat heeft MFP ook ja. Ik waag me er maar weinig, ik kan het niet aan.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 09:54 schreef SQ het volgende:
FatSecret heeft ook een blogfunctie barstensvol mensen die de meest idiote dieettechnieken uitproberen en in paniek gaan schreeuwen als ze een keer 100 gram aankomen, dat is wel een lekkere ergernispré in deze barre tijden.
Ik las friet in plaats van fniet.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 10:00 schreef SQ het volgende:
Oh en nog even ontopic, ik ga ook klagen om mijn stilstand![]()
Ben nu alweer een tijdje in het gareel EN IK VAL NIET AF!
Ja is normaal straks komt de woosh vanzelf #geefnietop #houvol /einde mededeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |