oh ja als dat niet al te ver is wel de moeite waard ja!quote:Op donderdag 3 juni 2021 10:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Biblebelt he. Ik moet wel naar Barneveld, hier in Ede en in Arnhem kon ik pas over bijna drie weken terecht.
M'n moeder moest ook naar Barneveld, scheelde ook een week/
Volgens Google Maps is het 17 minuten rijden, maar met de 24 stoplichten voor ik op de snelweg zit, die ALTIJD op rood staan, is het meestal wel een stukje langer. Ik kom ook langs de Intratuinquote:Op donderdag 3 juni 2021 11:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
oh ja als dat niet al te ver is wel de moeite waard ja!
En die livenation vibes snap ik wel ja
Maar ik zei nog tegen mijn vriend toen hij zijn afspraak had: hier kan livenation nog wat van leren
nergens voor nodig. ben zeiknat nuquote:
Mooie beloning na het prikken.quote:Op donderdag 3 juni 2021 11:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens Google Maps is het 17 minuten rijden, maar met de 24 stoplichten voor ik op de snelweg zit, die ALTIJD op rood staan, is het meestal wel een stukje langer. Ik kom ook langs de Intratuin
Dan had ik Utrecht misschien nog wel gedaan. of Apeldoorn, Amersfoort. Er zitten er hier zat in de buurt. Ik kreeg ook de optie Arnhem.quote:Op donderdag 3 juni 2021 11:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mooie beloning na het prikken.
En alles binnen een half uurtje is een prima optie imo.Sterker nog, als het twee weken verschil maakt, vind ik een hoop overbrugbaar qua reistijd.
quote:
Calm your tits, girlsquote:
ach 17 minuten is niks voor 2 weken eerder aan de beurt!quote:Op donderdag 3 juni 2021 11:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens Google Maps is het 17 minuten rijden, maar met de 24 stoplichten voor ik op de snelweg zit, die ALTIJD op rood staan, is het meestal wel een stukje langer. Ik kom ook langs de Intratuin
Hier ook prima opties inderdaad.quote:Op donderdag 3 juni 2021 11:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan had ik Utrecht misschien nog wel gedaan. of Apeldoorn, Amersfoort. Er zitten er hier zat in de buurt. Ik kreeg ook de optie Arnhem.
M'n glazen bol zegt woensdag.quote:
Klinkt als een ouderwetse FOK!-meet inderdaad.quote:Op donderdag 3 juni 2021 11:12 schreef Debsterr het volgende:
We kunnen er wel een meet van maken? Gezamenlijk laten volspuiten, altijd leuk.
Gelijktijdig verbinding kunnen maken met 5G, awwyiss.quote:Op donderdag 3 juni 2021 11:12 schreef Debsterr het volgende:
Klinkt ouderwets gezellig!quote:Op donderdag 3 juni 2021 11:12 schreef Debsterr het volgende:
Ja toch? ben ze vanuit FOT niet anders gewend!quote:Op donderdag 3 juni 2021 11:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Klinkt als een ouderwetse FOK!-meet inderdaad.
Ik zie nu echt zo voor me hoe we met 3 gebundelde 5G krachten zo'n straal in de lucht schietenquote:Op donderdag 3 juni 2021 11:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gelijktijdig verbinding kunnen maken met 5G, awwyiss.
Och, die SHJNSC-meets...quote:Op donderdag 3 juni 2021 11:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja toch? ben ze vanuit FOT niet anders gewend!
Oh nee, dat was gezamenlijk schieten.
De priklocatie zelf is ook wel beetje als de entree voor festival. Je ticket laten scannen; beetje in de rij staan en dan mag je naar binnenquote:Op donderdag 3 juni 2021 11:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
oh ja als dat niet al te ver is wel de moeite waard ja!
En die livenation vibes snap ik wel ja
Maar ik zei nog tegen mijn vriend toen hij zijn afspraak had: hier kan livenation nog wat van leren
quote:Op donderdag 3 juni 2021 11:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik zie nu echt zo voor me hoe we met 3 gebundelde 5G krachten zo'n straal in de lucht schieten
Klinkt als.quote:Op donderdag 3 juni 2021 11:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat was gezamenlijk volgieten lol.
Ikwil ook meedoen!quote:Op donderdag 3 juni 2021 11:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik zie nu echt zo voor me hoe we met 3 gebundelde 5G krachten zo'n straal in de lucht schieten
Awww yiissssquote:Op donderdag 3 juni 2021 11:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De priklocatie zelf is ook wel beetje als de entree voor festival. Je ticket laten scannen; beetje in de rij staan en dan mag je naar binnen
quote:Op donderdag 3 juni 2021 11:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jullie hebben wel geluk dat je tussen de jongeren staat. Ik stond nog tussen de boomers die het al te lastig vinden om naar balie 6 te lopen als ze opgeroepen worden.quote:Op donderdag 3 juni 2021 11:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Awww yiissss
Ik neem een pilletje voor tijdens de 15 minuten nazit
Ja, nee, want wij zijn zo goed in menselijk contact ja.quote:Op donderdag 3 juni 2021 11:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jullie hebben wel geluk dat je tussen de jongeren staat. Ik stond nog tussen de boomers die het al te lastig vinden om naar balie 6 te lopen als ze opgeroepen worden.
Beetje blazen en grommen naar elkaarquote:Op donderdag 3 juni 2021 11:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, nee, want wij zijn zo goed in menselijk contact ja.
Oh god, dat ze dan 'gezellig' met je willen doen.quote:Op donderdag 3 juni 2021 11:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, nee, want wij zijn zo goed in menselijk contact ja.
Langzaam opbouwen.quote:Op donderdag 3 juni 2021 11:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh god, dat ze dan 'gezellig' met je willen doen.
Je krijgt een sticker.quote:Op donderdag 3 juni 2021 11:17 schreef gcjoel het volgende:
Bij de ingang een geel bandje als je single bent en een rode als je bezet bent.
Zwart bandje als iedereen op moet tyfen en je die anderhalve meter afstand tot je dood blijft toepassen.quote:Op donderdag 3 juni 2021 11:17 schreef gcjoel het volgende:
Bij de ingang een geel bandje als je single bent en een rode als je bezet bent.
quote:This is what you must bring
You need to bring the following things to the vaccination site:
Goeien Engels wel.quote:
Ik val onder de zwakkere medemensquote:Op donderdag 3 juni 2021 11:20 schreef CherryLips het volgende:
Wel mooi dat ik nu ineens weer een jongere ben. Voelt goed.
Was je toch alquote:Op donderdag 3 juni 2021 11:41 schreef Q. het volgende:
Ik voel me wel echt een superheld nu na die prik.
Super-Beer-Man dan nu?quote:
Oei, dat is wel naar. En vroeg er uit, en braaf er in. Urgh...quote:Op donderdag 3 juni 2021 14:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Ugh, weekend.
Vrijdag "moet" ik het een beetje braaf houden, want zaterdagochtend moet ik om 9 uur weg en het is de bedoeling dat ik er dan ook een beetje fris en fruitig uitzie. Kutfotoshoot.
Liefdequote:Op donderdag 3 juni 2021 14:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ieder zijn eigen koosnaampje toch.
Spannend!quote:Op donderdag 3 juni 2021 14:30 schreef Barbusse het volgende:
Geen wijntripje, ik heb zo een sollicitatie gesprek#jbpaniek.gif
Daarom.quote:Op donderdag 3 juni 2021 14:18 schreef babylon het volgende:
[..]
Oei, dat is wel naar. En vroeg er uit, en braaf er in. Urgh...
Good luck!quote:Op donderdag 3 juni 2021 14:30 schreef Barbusse het volgende:
Geen wijntripje, ik heb zo een sollicitatie gesprek#jbpaniek.gif
Voorlopig wel, met grote kans op volledig remote muv meetingsquote:
Hersencellen zijn overrated.quote:Op donderdag 3 juni 2021 14:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Voorlopig wel, met grote kans op volledig remote muv meetingsMaar wat belangrijker is, het is niet hersencellen vernietigend saai.
Grazie haffnaquote:
Vooral dat is fijn ja!quote:Op donderdag 3 juni 2021 14:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Voorlopig wel, met grote kans op volledig remote muv meetingsMaar wat belangrijker is, het is niet hersencellen vernietigend saai.
Wat heeft hen overtuigd?quote:
Of partnerhuizenruilquote:Op donderdag 3 juni 2021 15:29 schreef STING het volgende:
[..]
Dreigen met de befaamde Fok!knokploeg denk ik.
Lekker stinken met dit warme weer.quote:
Leugens want jij hebt nooit geld.quote:
Er was een aanbieding. 2 bedreigingen voor de prijs van 1. Alleen vandaag geldig!quote:
Liever af en toe de buurman in je kont, dan continu zijn geluid door je plafond.quote:
Moest hier net iets te hard om grinnikenquote:Op donderdag 3 juni 2021 17:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Liever af en toe de buurman in je kont, dan continu zijn geluid door je plafond.
Ik snap dit.
Ja, jij.quote:Op donderdag 3 juni 2021 18:28 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Moest hier net iets te hard om grinniken
Ik heb al 15 jaar geen tv-aansluiting meer dus geen idee waar je nu op aanstuurt...quote:
Het moest er ooit van komenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 08:06 schreef Tegan het volgende:
Ik denk dat ik mijn eerste eigen stukken elektrisch gereedschap ga aanschaffen. Voelt me zo volwassen ineens
.
Huhquote:Op vrijdag 4 juni 2021 08:06 schreef Tegan het volgende:
Ik denk dat ik mijn eerste eigen stukken elektrisch gereedschap ga aanschaffen. Voelt me zo volwassen ineens
.
Leeftijd heeft daar toch niets mee te maken? Ik ben nu gewoon op het punt dat ik niet steeds wil lenen van iemandquote:
Was gewoon benieuwd. Ik heb op mijn 19e, toen ik uit huis ging, mijn eigen elektrische boor gekochtquote:Op vrijdag 4 juni 2021 08:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Leeftijd heeft daar toch niets mee te maken? Ik ben nu gewoon op het punt dat ik niet steeds wil lenen van iemand.
Ik heb mijn eerste elektrische gereedschap lang voordat ik uit huis gingquote:Op vrijdag 4 juni 2021 08:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Was gewoon benieuwd. Ik heb op mijn 19e, toen ik uit huis ging, mijn eigen elektrische boor gekocht
Toen ik nog thuis woonde had ik het toch niet nodigquote:Op vrijdag 4 juni 2021 08:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb mijn eerste elektrische gereedschap lang voordat ik uit huis ging
Maar ik ging dan ook wel laat uit huis
Ik bezit ook niets hoor. Ben ingetrokken bij iemand met een kast vol gereedschap, dan ga ik het niet aanschaffen.quote:
Mijn pa had ook wel veel maar een eigen accuboor wilde ik wel hebben.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 08:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Toen ik nog thuis woonde had ik het toch niet nodigZowel, had mijn pa dus de hele garage wel vol liggen met gereedschap
Eenmaal samen is het van jullie beiden toch?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 08:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik bezit ook niets hoor. Ben ingetrokken bij iemand met een kast vol gereedschap, dan ga ik het niet aanschaffen.
Ik had altijd wel handige buurmannen of vrienden met veel gereedschap om me heen, dus nooit nodig gehad toen ik op mezelf ging wonen. En veel kleine dingen gewoon met hamers en schroevendraaiers gedaan. Nu tien jaar later is het tijd om zelf gaten in muren te leren maken enzoquote:Op vrijdag 4 juni 2021 08:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Was gewoon benieuwd. Ik heb op mijn 19e, toen ik uit huis ging, mijn eigen elektrische boor gekocht
Ik ga er gewoon vanuit dat er geen aow en pensioen is tzt, kan het alleen maar meevallenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 08:29 schreef babylon het volgende:
Ik zat net te rekenen, ik moet nog werken (officieel, op dit moment) tot mijn 68ste. Dat is 24 jaar. Ik werk pas 21 jaar....
Ik zit nog niet op de helft!!!
Gelukkig ruim voor die tijd wel wat geld geaccumileerd.
Wijs, wijs. Of gewoon doorwerken tot je dood neervalt!quote:Op vrijdag 4 juni 2021 08:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ga er gewoon vanuit dat er geen aow en pensioen is tzt, kan het alleen maar meevallen.
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 08:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Eenmaal samen is het van jullie beiden toch?
Ik wil nu een accuboor en een klopboor kopen. T.z.t. lijkt me een decoupeerzaag ook wel nice, maar nu nog niet nodig.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 08:38 schreef babylon het volgende:
- 2 boormachines
- schroefmachine
- 2 decoupeerzagen (één om brandhout te zagen, oud kreng)
- grasmaaier
Valt nog wel mee voor 43
Snap het wel hoorquote:Op vrijdag 4 juni 2021 08:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik had altijd wel handige buurmannen of vrienden met veel gereedschap om me heen, dus nooit nodig gehad toen ik op mezelf ging wonen. En veel kleine dingen gewoon met hamers en schroevendraaiers gedaan. Nu tien jaar later is het tijd om zelf gaten in muren te leren maken enzo.
Ik zou graag mijn pensioen uit die pot trekken en er zelf mee verder gaan. Vertrouw het voor geen meter.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 08:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ga er gewoon vanuit dat er geen aow en pensioen is tzt, kan het alleen maar meevallen.
Beetje investeren in crypto, groeit het nog harder dan hoe het nu gaat ookquote:Op vrijdag 4 juni 2021 08:50 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik zou graag mijn pensioen uit die pot trekken en er zelf mee verder gaan. Vertrouw het voor geen meter.
Dat laatste is inderdaad waar ik vanuitgaquote:Op vrijdag 4 juni 2021 08:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Wijs, wijs. Of gewoon doorwerken tot je dood neervalt!
Ik denk niet dat ik door mijn buitenmuren kom met een accuboorquote:Op vrijdag 4 juni 2021 08:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Snap het wel hoorIk wilde gewoon echt heel graag op mijn 19e mijn eigen accuboor en zelf de gaten in de muren maken, ik voelde me te 'onafhankelijk' om dat door anderen te laten doen
https://twitter.com/locutaquote:Op vrijdag 4 juni 2021 09:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb je daar al een bron voor?
M'n pa heeft er ook altijd een handje van gehad bij een "waar ligt de boor" meteen alle gaten te maken.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 08:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik door mijn buitenmuren kom met een accuboor.
Toen ik op mezelf ging heb ik de kasten met schroevendraaiers gedaan en alleen schilderijen opgehangen op tussenmuren waar ik met een hamer doorkwam. Daarna steeds vriend met klopboor lief aangekeken. En nu, nu wil ik het zelf doen.
Mijn moeder is nog steeds iemand die niets zelf kan en het dus ons nooit heeft geleerd helaas. Een van de vele dingen die ze anders had moeten doen imo.
Dat blijft toch een beetje krasloten. Crypto doe ik alleen met geld dat over is.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 08:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Beetje investeren in crypto, groeit het nog harder dan hoe het nu gaat ook
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 09:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb je daar al een bron voor?
Precies, Kirsten says so.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 09:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://twitter.com/locuta
Ze heeft me nog niet teleurgesteld.
Op de eerste verdieping, in het trappengat naar beneden, dat is de grootste uitdaging die ik heb gehad. Maar dat was vooral gevaarlijkquote:Op vrijdag 4 juni 2021 09:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n pa heeft er ook altijd een handje van gehad bij een "waar ligt de boor" meteen alle gaten te maken.![]()
De luie vlerk in me vindt het jammer dat vriend het ding alleen opgraaft, maar echt moeilijk is het ook niet ofzo. Meeste werk is toch het meten (in het geval van gaatjes boren dus).
Jammer inderdaad dat ouders hun kinderen dat soort dingen niet meegevenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 08:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik door mijn buitenmuren kom met een accuboor.
Toen ik op mezelf ging heb ik de kasten met schroevendraaiers gedaan en alleen schilderijen opgehangen op tussenmuren waar ik met een hamer doorkwam. Daarna steeds vriend met klopboor lief aangekeken. En nu, nu wil ik het zelf doen.
Mijn moeder is nog steeds iemand die niets zelf kan en het dus ons nooit heeft geleerd helaas. Een van de vele dingen die ze anders had moeten doen imo.
Samequote:Op vrijdag 4 juni 2021 09:18 schreef babylon het volgende:
[..]
Dat blijft toch een beetje krasloten. Crypto doe ik alleen met geld dat over is.
Oh, dat hebben ze bij mij toch echt anders gedaan.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 09:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jammer inderdaad dat ouders hun kinderen dat soort dingen niet meegeven![]()
Ik heb bijvoorbeeld nooit leren koken thuis. Ze wilden me gewoon echt niet in de keuken hebben
Ik wacht op het moment dat de Olympische Spelen beginnen. Dan gaat de campagne rondom DENT echt los.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 09:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
SameMaar sommige munten zijn wel veelbelovend
Ja, die locatie maakt het vooral lastig, de handeling van het boren is vrij simpel meestal.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 09:19 schreef babylon het volgende:
[..]
Op de eerste verdieping, in het trappengat naar beneden, dat is de grootste uitdaging die ik heb gehad. Maar dat was vooral gevaarlijk
En ik heb in al die jaren maar één keer in een stroomleiding geboordquote:Op vrijdag 4 juni 2021 09:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, die locatie maakt het vooral lastig, de handeling van het boren is vrij simpel meestal.Als je weet waar je in gaat boren, hoe groot het gat moet worden en waar het moet komen, eh.
Mijn ouders waren heel lui in ons dat soort dingen aanlerenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 09:22 schreef babylon het volgende:
[..]
Oh, dat hebben ze bij mij toch echt anders gedaan.
- klussen (t/m leidingen leggen en elektra)
- fietsband plakken
- koken
- naaien
- huishouden
Daar hebben we* een zoeker voor.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 09:28 schreef babylon het volgende:
[..]
En ik heb in al die jaren maar één keer in een stroomleiding geboord
Nou ja, tis nooit heel verstandig om loodrecht boven een WCD te gaan boren :$quote:Op vrijdag 4 juni 2021 09:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar hebben we* een zoeker voor.
*Kerel dus
Heh, nope.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 09:41 schreef babylon het volgende:
[..]
Nou ja, tis nooit heel verstandig om loodrecht boven een WCD te gaan boren :$
In m'n studentenhuis heb ik aardig wat gerechten aan m'n repertoire toegevoegd ja.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 09:41 schreef DrMarten het volgende:
Ik herinner me nog het toenmalige vriendinnetje van een huisgenoot.
Zou zou voor hun beiden koken. Ik stond te koken voor de rest vN het huis. Staat ze naast me te klooien met een pakje rijst om vervolgens met de vraag te komen "Hoe zie je wanneer het water kookt?"
Het kan dus altijd erger
Studentenhuis is wat dat betreft ook wel een goede plek om dingen te leren.
Het kan best wezen dat je niet kunt koken, maar je gaat wel koken. Wil je best helpen, maar jij gaat koken, geen gezeik!
Whehequote:Op vrijdag 4 juni 2021 09:41 schreef DrMarten het volgende:
Zou zou voor hun beiden koken. Ik stond te koken voor de rest vN het huis. Staat ze naast me te klooien met een pakje rijst om vervolgens met de vraag te komen "Hoe zie je wanneer het water kookt?"
Het kan dus altijd erger
Het kan best wezen dat je niet kunt koken, maar je gaat wel koken. Wil je best helpen, maar jij gaat koken, geen gezeik!
Ook aardig wat enorm gore dingen voirgeschoteld gekregen.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 09:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In m'n studentenhuis heb ik aardig wat gerechten aan m'n repertoire toegevoegd ja.
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 09:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ook aardig wat enorm gore dingen voirgeschoteld gekregen.
Huisgenoot die andijviestamppot ging maken. Altijd lekker dacht ik, tot er zich eengeur door het huis verspreidde waar ik bijna van over mijn nek ging. Flikkert die gast er Danish Blue doorheen
Toen maar naar de snackbar gewandeld.
En ze weet ook al wat over janssenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 09:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://twitter.com/locuta
Ze heeft me nog niet teleurgesteld.
Hoe zie je wann.... ai.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 09:41 schreef DrMarten het volgende:
Het kan dus altijd erger
Ik heb ook echt niets van dat alles thuis geleerd.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 09:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mijn ouders waren heel lui in ons dat soort dingen aanleren![]()
Klussen mocht ik wel meehelpen, maar ze hebben me het nooit geleerd. Het is dat ik dat echt heel leuk vond en mezelf min of meer heb geleerd. Koken heb ik geleerd bij verschillende schoonouders (die het mijn toenmalige vriendjes/vriendinnetjes wel leerden). Huishouden is ook een beetje vanzelf gegaan als je eenmaal op jezelf woont. Achja![]()
Bij mijn kinderen ga ik het wel anders doen, zo jong mogelijk al meenemen de keuken in etc.
Als het goed is 9 juni meer info over janssen prik op aanvraag.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 09:59 schreef babylon het volgende:
Mrs. babylon probeerde gisteren te vroeg (84) een Janssen te krijgen. Omdat ze 3 maanden naar Zwitserland gaat eind van de maand. Kwam er op neer: alleen mensen met een oproep voor Janssen krijgen nog. En het heeft voor haar geen nut om een vaccinatie te halen als ze de tweede niet kan krijgen (welke soort dan ook).
Dus die gaat in oktober eens kijken.
Ah, ik heb een nieuwe klusjesman gevondenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 08:38 schreef babylon het volgende:
- 2 boormachines
- schroefmachine
- 2 decoupeerzagen (één om brandhout te zagen, oud kreng)
- grasmaaier
Valt nog wel mee voor 43
Lekker boren.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 10:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ah, ik heb een nieuwe klusjesman gevonden
Dat idd.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 10:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Als het goed is 9 juni meer info over janssen prik op aanvraag.
Oe, even in de peiling houden dan.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 10:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Als het goed is 9 juni meer info over janssen prik op aanvraag.
prik mij maar lekquote:
En toch zijn we goed terecht gekomenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 10:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ook echt niets van dat alles thuis geleerd.
Vader vind klussen fijn en roept meteen "ik doe het wel", omdat ie t anders niet goed gedaan vindt.
En moeder was geen kookheld, maar riep er ook niemand bij.
Dat heb ik echt mezelf moeten leren toen ik samen ging wonen.
Thuis vind ik dat prima, langs de weg ben ik er niet zo'n fan vanquote:Op vrijdag 4 juni 2021 10:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Fietsband plakken doe ik niet, want ik vind het een kutklus.
Ja, hoe doe je dat eigenlijk langs de weg? Want ik heb volgens mij geleerd om het gaatje te vinden door de binnenband in een emmer water te doen en dan te zien waar er belletjes uitkomen. Maar langs de weg heb je niet zomaar een emmer water bij je. Ga je dan opzoek naar open water? Ik heb echt geen ideequote:Op vrijdag 4 juni 2021 10:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Thuis vind ik dat prima, langs de weg ben ik er niet zo'n fan van
Dat zijn vaak van die klussen waarvan mijn broer dan zegt "dat is heel simpel, doe je zo even" en dat ik daar vervolgens een uur op aan het vloeken en tieren ben.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 10:40 schreef Tegan het volgende:
Fietsband plakken kan ik ook niet, maar dat zou wel lukken met een YT-filmpje.
Iets andere kennis wat ik mis is de simpele onderhoud van een auto.
Beetje spuug en wat langer zoeken.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 10:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, hoe doe je dat eigenlijk langs de weg? Want ik heb volgens mij geleerd om het gaatje te vinden door de binnenband in een emmer water te doen en dan te zien waar er belletjes uitkomen. Maar langs de weg heb je niet zomaar een emmer water bij je. Ga je dan opzoek naar open water? Ik heb echt geen idee
Als 'ie hard genoeg leegloopt, kan je het ook met je hand voelen blijkbaar. Kerel pakt er in ieder geval alleen bij heel langzame leeglopers een bak water bij.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 10:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, hoe doe je dat eigenlijk langs de weg? Want ik heb volgens mij geleerd om het gaatje te vinden door de binnenband in een emmer water te doen en dan te zien waar er belletjes uitkomen. Maar langs de weg heb je niet zomaar een emmer water bij je. Ga je dan opzoek naar open water? Ik heb echt geen idee
Als het gaatje zo klein is dat het alleen met water kunt vinden kun je gewoon de band oppompen, stuk fietsen, band oppompen enz tot je thuis bent. Grotere gaatjes vind je wel door gewoon te voelen waar de lucht eruit stroomt.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 10:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar jij fietst anders.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 10:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Thuis vind ik dat prima, langs de weg ben ik er niet zo'n fan van
Hard oppompen en dicht langs je wang houden, dan vole je de wind bij het gaatje.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 10:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zie mezelf al met fiets en al een sloot opzoeken nu.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hard oppompen en dicht langs je wang houden, dan vole je de wind bij het gaatje.
Of inderdaad spuug, open water, je bidon, whatever
vorig jaar op fietsvakantie bij 1 vriend een kapotte binnen en buitenband, dan ben je wel echt klaar als je in the middle of nowhere staatquote:Op vrijdag 4 juni 2021 10:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, maar jij fietst anders.Ik fiets over het algemeen alleen van a naar b en verder dan 10km alleen bij aangenaam weer, dus ik kom lopend ook nog wel thuis.
Fuck.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vorig jaar op fietsvakantie bij 1 vriend een kapotte binnen en buitenband, dan ben je wel echt klaar als je in the middle of nowhere staat
Waren nog iets van 10k van het vakantiehuisje. dus hem met zn fiets achtergelaten, zo hard mogelijk naar het huisje gefietst en met de auto gaan ophalen.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 10:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als 'ie hard genoeg leegloopt, kan je het ook met je hand voelen blijkbaar. Kerel pakt er in ieder geval alleen bij heel langzame leeglopers een bak water bij.
Maar die kan z'n wiel zo uit z'n frame tillen, ik niet.
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 10:55 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als het gaatje zo klein is dat het alleen met water kunt vinden kun je gewoon de band oppompen, stuk fietsen, band oppompen enz tot je thuis bent. Grotere gaatjes vind je wel door gewoon te voelen waar de lucht eruit stroomt.
Kijk, de expertsquote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hard oppompen en dicht langs je wang houden, dan vole je de wind bij het gaatje.
Of inderdaad spuug, open water, je bidon, whatever
Dit zie ik mezelf ook doenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie mezelf al met fiets en al een sloot opzoeken nu.
Dramatisch doen.
Gewoon 6 spuiten ophalenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:15 schreef DrMarten het volgende:
Net mijn derde vaccinatieuitnodiging gekregen. Gaat lekker met die registratie
Als je geen pomp bij je hebt heeft het sowieso weinig nut om je fiets in de sloot te smijten om wen gaatje te vinden hequote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Kijk, de experts![]()
Maar bij onderweg oppompen moet je natuurlijk ook maar net zorgen dat je zo'n handpompje bij je hebtIk heb dat maar bij 1 fiets gehad en die is er toen binnen no-time afgejat
Ja, I knowquote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:26 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als je geen pomp bij je hebt heeft het sowieso weinig nut om je fiets in de sloot te smijten om wen gaatje te vinden he
Oh...quote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:26 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als je geen pomp bij je hebt heeft het sowieso weinig nut om je fiets in de sloot te smijten om wen gaatje te vinden he
Hebben we t weer over anal?quote:
Komt daar veel zoekwerk aan te pas?quote:
Da's het voordeel van dat soort fietsen ja.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 12:31 schreef gcjoel het volgende:
Laatst lekke band op fietsvakantie. Ik zag me daar al lopend naar huis moeten ofzo.![]()
Vriendje haalt dat wiel los, hop ander binnenbanden erin, oppompen en gaan binnen 15 minuten
Alleen als je niet weet waar het glijmiddel is.quote:
Gewoon dr in rammen niet van dat benauwdequote:Op vrijdag 4 juni 2021 14:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alleen als je niet weet waar het glijmiddel is.
Ik tel tot 3quote:Op vrijdag 4 juni 2021 16:56 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Gewoon dr in rammen niet van dat benauwde
Precies!quote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:00 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik tel tot 3
En dan bij 2 keihard er in janken
Niet iedereen is zo als jij.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 16:56 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Gewoon dr in rammen niet van dat benauwde
Hm?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 20:23 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Niet iedereen is zoals jij inderdaad.
Tetten enzoquote:
Wat voor?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 18:29 schreef DrMarten het volgende:
Voor het eerst in anderhalf jaar schoenen gekocht
matige tijden hier, maar ook dat komt wel weer goed, ooitquote:Op zaterdag 5 juni 2021 08:36 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik was idd al slapen😳 maar gaat wel beter dan afgelopen 1,5/2 jaarhoest met jou?
Ik dacht, wat hoor ik? Blijkt het geluid van massaal brekende harten te zijn van vrouwen die deze post lezen.quote:
Helemaal niet. Ik zie de uitnodiging voor de housewarming tegemoet.quote:Op zondag 6 juni 2021 07:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik dacht, wat hoor ik? Blijkt het geluid van massaal brekende harten te zijn van vrouwen die deze post lezen.
Geef die vrouwen nog ff een trap na dat jij wel het genoegen van Barb heb mogen proeven.quote:Op zondag 6 juni 2021 08:07 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ik zie de uitnodiging voor de housewarming tegemoet.
Zou niet durven. Plus alle vrouwen hier zijn toch blij verliefd verloofd getrouwd ?quote:Op zondag 6 juni 2021 08:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geef die vrouwen nog ff een trap na dat jij wel het genoegen van Barb heb mogen proeven.
Uhm....quote:Op zondag 6 juni 2021 08:51 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Zou niet durven. Plus alle vrouwen hier zijn toch blij verliefd verloofd getrouwd ?
Snotverquote:Op zondag 6 juni 2021 07:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik dacht, wat hoor ik? Blijkt het geluid van massaal brekende harten te zijn van vrouwen die deze post lezen.
Loopafstand van Porto centrum, pont Luis en rivierkadequote:
Tof! Maar dan dus niet zo'n huisjes met zwembad en stukje grond zeker?quote:Op zondag 6 juni 2021 11:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Loopafstand van Porto centrum, pont Luis en rivierkade
Daar ben ik veuls te plebejer voor johquote:Op zondag 6 juni 2021 12:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Tof! Maar dan dus niet zo'n huisjes met zwembad en stukje grond zeker?
Logeerkamers aanwezig?quote:Op zondag 6 juni 2021 11:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Loopafstand van Porto centrum, pont Luis en rivierkade
Een zolderkamer, zoals het een eckte Fok!ker betaamdquote:
Klinkt ook goed. En in een stad is wel fijner voor de mogelijkheden. Restaurantjes en winkels enzo.quote:Op zondag 6 juni 2021 12:55 schreef Barbusse het volgende:
Wel vanaf balkon/keuken uitzicht op de Douro vallei
Zou volgende week meer moeten horen. En ga nu even kijken voor andere baan optiesquote:Op zondag 6 juni 2021 14:33 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Klinkt ook goed. En in een stad is wel fijner voor de mogelijkheden. Restaurantjes en winkels enzo.![]()
Hoe ging je sollicitatie? Want een huis kopen betekend toch best wel permanent daar wonen?
Jezus, je bent niet goed!quote:Op maandag 7 juni 2021 08:22 schreef babylon het volgende:
[ twitter ]
Als een vol-idioot op maandag om 5:40 de wekker om te gaan SUPpen. Maar het was het waard. Spiegelglad
Nicequote:Op maandag 7 juni 2021 08:22 schreef babylon het volgende:
[ twitter ]
Als een vol-idioot op maandag om 5:40 de wekker om te gaan SUPpen. Maar het was het waard. Spiegelglad
We hoopten op mist/dauw boven de gracht, dan is het helemaal super, maar helaas, dat was ons niet gegund.quote:
IK HOOP HET.quote:
Eerste prik al gehad, 6 juli de tweedequote:
Nice! Ik ben op 14 juli klaar, fijn ideequote:Op maandag 7 juni 2021 09:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Eerste prik al gehad, 6 juli de tweede
Zeker. Is mijn medische indicatie toch nog ergens goed voorquote:Op maandag 7 juni 2021 09:50 schreef STING het volgende:
[..]
Nice! Ik ben op 14 juli klaar, fijn idee
Ikkequote:Op maandag 7 juni 2021 09:59 schreef IJsdraakje het volgende:
DEBS, GC, MORGEN!
ik ben even kwijt wie die andere uit '87 was
*noteertquote:
Je bent zelf ook een "jongere".quote:
Morgenmiddag eerste en laatste prik. Heb al met Miss afgesproken dat ze donderdag hiet komt posten dat ik met trombose op de IC lig. Om de spanning wat op te voeren voor de mensen die de komende weken hun prik krijgen.quote:
Die weigeraarsquote:Op maandag 7 juni 2021 10:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Aha! De opkomst van de AZ-weigeraars viel tegen, daarom kunnen ze vandaag twee jaren doen.
Of zouden ze op hun brief wachten?
Dat hele 'ik wacht wel op de brief' intrigeert me trouwens, het is niet alsof daar nieuwe info in staat.
Ik vind het idioten, maar ik ga niet klagen als ik daardoor zelf eerder mag.quote:
Eerst veel heisa maken, dan krijgen ze hun zin, en dan nemen ze het vaccin nog niet? Dus je hebt zo een halve generatie ongevaccineerde boomersquote:Op maandag 7 juni 2021 10:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het idioten, maar ik ga niet klagen als ik daardoor zelf eerder mag.
Echt hoor.quote:Op maandag 7 juni 2021 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eerst veel heisa maken, dan krijgen ze hun zin, en dan nemen ze het vaccin nog niet? Dus je hebt zo een halve generatie ongevaccineerde boomers
Geldt inderdaad ook voor de andere wappies, eerst blijven klagen over de corona maatregelen en vervolgens zich niet laten vaccineren. En ondertussen diezelfde mensen op social media pronken dat ze zich feitelijk voltanken met alcohol ('wijntjes'), I just can't.quote:Op maandag 7 juni 2021 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eerst veel heisa maken, dan krijgen ze hun zin, en dan nemen ze het vaccin nog niet? Dus je hebt zo een halve generatie ongevaccineerde boomers
YASSSSquote:Op maandag 7 juni 2021 09:59 schreef IJsdraakje het volgende:
DEBS, GC, MORGEN!
Wij mogen die prik toch nietquote:Op maandag 7 juni 2021 10:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Morgenmiddag eerste en laatste prik. Heb al met Miss afgesproken dat ze donderdag hiet komt posten dat ik met trombose op de IC lig. Om de spanning wat op te voeren voor de mensen die de komende weken hun prik krijgen.
Je hebt wel de leeftijd om in risicogroep te zitten inderdaad.quote:Op maandag 7 juni 2021 10:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Morgenmiddag eerste en laatste prik. Heb al met Miss afgesproken dat ze donderdag hiet komt posten dat ik met trombose op de IC lig. Om de spanning wat op te voeren voor de mensen die de komende weken hun prik krijgen.
Je was okay, relatiefquote:Op maandag 7 juni 2021 10:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
@Muskusboktor57 @scrupuleus @en die ander uit novemberquote:Op maandag 7 juni 2021 09:59 schreef IJsdraakje het volgende:
DEBS, GC, MORGEN!
Ik ben blij dat ik m'n telefoon in een andere kamer lagquote:Op maandag 7 juni 2021 12:03 schreef DrMarten het volgende:
De tering ik ben weer wakker hoor.
NL alert of 2 telefoons tegelijk
Hou je een verjaardagskalender bij in excel?quote:Op maandag 7 juni 2021 12:21 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
@:muskusboktor57 @:scrupuleus @:en die ander uit november
Als dat over een prik gaat, ik zie wel een keer een brief verschijnen
Creepy.quote:Op maandag 7 juni 2021 12:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hou je een verjaardagskalender bij in excel?
Sorry.quote:Op maandag 7 juni 2021 12:49 schreef TaMieke het volgende:
Opvolgende dagen. Ik wist dit ook. Beetje jammer alleen dat ik "die andere" ben
Kom ik goed mee weg.quote:Op maandag 7 juni 2021 12:50 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hahahh geeft niet. Doelde vooral op Scrup.
Of zo'n verjaardagskalender op het toilet gevuld met Fok!namenquote:Op maandag 7 juni 2021 12:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hou je een verjaardagskalender bij in excel?
Heb ik ook.quote:Op maandag 7 juni 2021 12:55 schreef STING het volgende:
[..]
Of zo'n verjaardagskalender op het toilet gevuld met Fok!namen
Hebben jullie die niet dan?quote:Op maandag 7 juni 2021 12:55 schreef STING het volgende:
[..]
Of zo'n verjaardagskalender op het toilet gevuld met Fok!namen
Weet ik wel bijna zeker. Die is zo attent dat ze verjaardagen zeker niet wil vergeten.quote:Op maandag 7 juni 2021 13:00 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, al verdenk ik Yv wel ervan een geheime schaduw administratie bij te houden
Preciesquote:Op maandag 7 juni 2021 13:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weet ik wel bijna zeker. Die is zo attent dat ze verjaardagen zeker niet wil vergeten.
Ik heb me zelf iig alvast afgemeld voor een vergadering morgen, vaccinaties gaan voor vind ik.quote:Op maandag 7 juni 2021 13:09 schreef Tegan het volgende:
Die afspraak maken komt wel dichtbij nu. Krijgen jullie vrij van werk hiervoor? Ik weet het eigenlijk niet zeker, maar volgens mij wel.
Ik hoef wat dat betreft gelukkig geen rekwning te houden met anderen. Heb voor de tweede prik gewoon 2 uur verlof onder de noemer "persoonlijk" in de agenda staan.quote:Op maandag 7 juni 2021 13:09 schreef Tegan het volgende:
Die afspraak maken komt wel dichtbij nu. Krijgen jullie vrij van werk hiervoor? Ik weet het eigenlijk niet zeker, maar volgens mij wel.
Men is bij mij vrij simpel, vaccinatie vinden ze te belangrijk, hoef er niet eens uren voor in te leveren.quote:Op maandag 7 juni 2021 13:09 schreef Tegan het volgende:
Ik haal het op een ander moment in het verleden wel inquote:Op maandag 7 juni 2021 13:09 schreef Tegan het volgende:
Mijn collega's zijn geprikt tijdens werktijden, maar de autist in me vind het nu lastig of ik verlof moet nemen of niet. Huuuu. Ook zo awkward om te vragen als het meer don't-ask-don't-tell is t.o.v. leidinggevendequote:Op maandag 7 juni 2021 13:10 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb me zelf iig alvast afgemeld voor een vergadering morgen, vaccinaties gaan voor vind ik.
Ben gewoon onder werktijd gegaan, werk toch thuis. Niemand bij ons die daar moeilijk over doet.quote:Op maandag 7 juni 2021 13:09 schreef Tegan het volgende:
Je kan ook aan je collega's vragen hoe ze dat geregeld hebben.quote:Op maandag 7 juni 2021 13:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mijn collega's zijn geprikt tijdens werktijden, maar de autist in me vind het nu lastig of ik verlof moet nemen of niet. Huuuu. Ook zo awkward om te vragen als het meer don't-ask-don't-tell is t.o.v. leidinggevende.
Ik ga er geen verlof voor nemen, ik haal het uurtje wel op een andere dag in. Maar kan me voorstellen dat dat wellicht wat minder makkelijker werkt bij julliequote:Op maandag 7 juni 2021 13:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mijn collega's zijn geprikt tijdens werktijden, maar de autist in me vind het nu lastig of ik verlof moet nemen of niet. Huuuu. Ook zo awkward om te vragen als het meer don't-ask-don't-tell is t.o.v. leidinggevende.
Ga het morgen in de dagstart even vragen!quote:Op maandag 7 juni 2021 13:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je kan ook aan je collega's vragen hoe ze dat geregeld hebben.
Ik denk ook wel dat het geen probleem is en dat ik het ook niet ga inhalen terwijl dat officieel wel het verhaal is zeg maar. Maar het voelt zo stout dat zonder bevestiging zomaar te beslissenquote:Op maandag 7 juni 2021 13:16 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ga er geen verlof voor nemen, ik haal het uurtje wel op een andere dag in. Maar kan me voorstellen dat dat wellicht wat minder makkelijker werkt bij jullie
Ik werk echt bij een ander soort bedrijf. Niemand heeft geen idee wie waar is.quote:Op maandag 7 juni 2021 13:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat het geen probleem is en dat ik het ook niet ga inhalen terwijl dat officieel wel het verhaal is zeg maar. Maar het voelt zo stout dat zonder bevestiging zomaar te beslissen.
Ze is mij anders mooi vergetenquote:Op maandag 7 juni 2021 13:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weet ik wel bijna zeker. Die is zo attent dat ze verjaardagen zeker niet wil vergeten.
Tuurlijk, telt gewoon als naar de dokter moeten toch.quote:Op maandag 7 juni 2021 13:09 schreef Tegan het volgende:
Da's vrij een vrij gebruikelijke lijn bij afspraken met de dokter.quote:Op maandag 7 juni 2021 13:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Tuurlijk, telt gewoon als naar de dokter moeten toch.
Bij mij hebben ze nog geprobeerd te pushen richting afspraken plannen in je eigen tijd
Bij ons bedrijf krijg je ieder jaar 8 doktersuren. En omdat het wel zo netjes is, heb ik het verloren uurtje door mijn vaccinatieafspraak maar als doktersuur geboekt.quote:Op maandag 7 juni 2021 13:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Tuurlijk, telt gewoon als naar de dokter moeten toch.
Bij mij hebben ze nog geprobeerd te pushen richting afspraken plannen in je eigen tijd
oequote:Op maandag 7 juni 2021 13:30 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zal haar wel even goed toespreken vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |