oh ja als dat niet al te ver is wel de moeite waard ja!quote:Op donderdag 3 juni 2021 10:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Biblebelt he. Ik moet wel naar Barneveld, hier in Ede en in Arnhem kon ik pas over bijna drie weken terecht.
M'n moeder moest ook naar Barneveld, scheelde ook een week/
Volgens Google Maps is het 17 minuten rijden, maar met de 24 stoplichten voor ik op de snelweg zit, die ALTIJD op rood staan, is het meestal wel een stukje langer. Ik kom ook langs de Intratuinquote:Op donderdag 3 juni 2021 11:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
oh ja als dat niet al te ver is wel de moeite waard ja!
En die livenation vibes snap ik wel ja
Maar ik zei nog tegen mijn vriend toen hij zijn afspraak had: hier kan livenation nog wat van leren
nergens voor nodig. ben zeiknat nuquote:
Mooie beloning na het prikken.quote:Op donderdag 3 juni 2021 11:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens Google Maps is het 17 minuten rijden, maar met de 24 stoplichten voor ik op de snelweg zit, die ALTIJD op rood staan, is het meestal wel een stukje langer. Ik kom ook langs de Intratuin
Dan had ik Utrecht misschien nog wel gedaan. of Apeldoorn, Amersfoort. Er zitten er hier zat in de buurt. Ik kreeg ook de optie Arnhem.quote:Op donderdag 3 juni 2021 11:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mooie beloning na het prikken.
En alles binnen een half uurtje is een prima optie imo.Sterker nog, als het twee weken verschil maakt, vind ik een hoop overbrugbaar qua reistijd.
quote:
Calm your tits, girlsquote:
ach 17 minuten is niks voor 2 weken eerder aan de beurt!quote:Op donderdag 3 juni 2021 11:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens Google Maps is het 17 minuten rijden, maar met de 24 stoplichten voor ik op de snelweg zit, die ALTIJD op rood staan, is het meestal wel een stukje langer. Ik kom ook langs de Intratuin
Hier ook prima opties inderdaad.quote:Op donderdag 3 juni 2021 11:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan had ik Utrecht misschien nog wel gedaan. of Apeldoorn, Amersfoort. Er zitten er hier zat in de buurt. Ik kreeg ook de optie Arnhem.
M'n glazen bol zegt woensdag.quote:
Klinkt als een ouderwetse FOK!-meet inderdaad.quote:Op donderdag 3 juni 2021 11:12 schreef Debsterr het volgende:
We kunnen er wel een meet van maken? Gezamenlijk laten volspuiten, altijd leuk.
Gelijktijdig verbinding kunnen maken met 5G, awwyiss.quote:Op donderdag 3 juni 2021 11:12 schreef Debsterr het volgende:
Klinkt ouderwets gezellig!quote:Op donderdag 3 juni 2021 11:12 schreef Debsterr het volgende:
Ja toch? ben ze vanuit FOT niet anders gewend!quote:Op donderdag 3 juni 2021 11:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Klinkt als een ouderwetse FOK!-meet inderdaad.
Ik zie nu echt zo voor me hoe we met 3 gebundelde 5G krachten zo'n straal in de lucht schietenquote:Op donderdag 3 juni 2021 11:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gelijktijdig verbinding kunnen maken met 5G, awwyiss.
Och, die SHJNSC-meets...quote:Op donderdag 3 juni 2021 11:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja toch? ben ze vanuit FOT niet anders gewend!
Oh nee, dat was gezamenlijk schieten.
De priklocatie zelf is ook wel beetje als de entree voor festival. Je ticket laten scannen; beetje in de rij staan en dan mag je naar binnenquote:Op donderdag 3 juni 2021 11:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
oh ja als dat niet al te ver is wel de moeite waard ja!
En die livenation vibes snap ik wel ja
Maar ik zei nog tegen mijn vriend toen hij zijn afspraak had: hier kan livenation nog wat van leren
quote:Op donderdag 3 juni 2021 11:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik zie nu echt zo voor me hoe we met 3 gebundelde 5G krachten zo'n straal in de lucht schieten
Klinkt als.quote:Op donderdag 3 juni 2021 11:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat was gezamenlijk volgieten lol.
Ikwil ook meedoen!quote:Op donderdag 3 juni 2021 11:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik zie nu echt zo voor me hoe we met 3 gebundelde 5G krachten zo'n straal in de lucht schieten
Awww yiissssquote:Op donderdag 3 juni 2021 11:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De priklocatie zelf is ook wel beetje als de entree voor festival. Je ticket laten scannen; beetje in de rij staan en dan mag je naar binnen
quote:Op donderdag 3 juni 2021 11:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jullie hebben wel geluk dat je tussen de jongeren staat. Ik stond nog tussen de boomers die het al te lastig vinden om naar balie 6 te lopen als ze opgeroepen worden.quote:Op donderdag 3 juni 2021 11:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Awww yiissss
Ik neem een pilletje voor tijdens de 15 minuten nazit
Ja, nee, want wij zijn zo goed in menselijk contact ja.quote:Op donderdag 3 juni 2021 11:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jullie hebben wel geluk dat je tussen de jongeren staat. Ik stond nog tussen de boomers die het al te lastig vinden om naar balie 6 te lopen als ze opgeroepen worden.
Beetje blazen en grommen naar elkaarquote:Op donderdag 3 juni 2021 11:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, nee, want wij zijn zo goed in menselijk contact ja.
Oh god, dat ze dan 'gezellig' met je willen doen.quote:Op donderdag 3 juni 2021 11:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, nee, want wij zijn zo goed in menselijk contact ja.
Langzaam opbouwen.quote:Op donderdag 3 juni 2021 11:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh god, dat ze dan 'gezellig' met je willen doen.
Je krijgt een sticker.quote:Op donderdag 3 juni 2021 11:17 schreef gcjoel het volgende:
Bij de ingang een geel bandje als je single bent en een rode als je bezet bent.
Zwart bandje als iedereen op moet tyfen en je die anderhalve meter afstand tot je dood blijft toepassen.quote:Op donderdag 3 juni 2021 11:17 schreef gcjoel het volgende:
Bij de ingang een geel bandje als je single bent en een rode als je bezet bent.
quote:This is what you must bring
You need to bring the following things to the vaccination site:
Goeien Engels wel.quote:
Ik val onder de zwakkere medemensquote:Op donderdag 3 juni 2021 11:20 schreef CherryLips het volgende:
Wel mooi dat ik nu ineens weer een jongere ben. Voelt goed.
Was je toch alquote:Op donderdag 3 juni 2021 11:41 schreef Q. het volgende:
Ik voel me wel echt een superheld nu na die prik.
Super-Beer-Man dan nu?quote:
Oei, dat is wel naar. En vroeg er uit, en braaf er in. Urgh...quote:Op donderdag 3 juni 2021 14:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Ugh, weekend.
Vrijdag "moet" ik het een beetje braaf houden, want zaterdagochtend moet ik om 9 uur weg en het is de bedoeling dat ik er dan ook een beetje fris en fruitig uitzie. Kutfotoshoot.
Liefdequote:Op donderdag 3 juni 2021 14:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ieder zijn eigen koosnaampje toch.
Spannend!quote:Op donderdag 3 juni 2021 14:30 schreef Barbusse het volgende:
Geen wijntripje, ik heb zo een sollicitatie gesprek#jbpaniek.gif
Daarom.quote:Op donderdag 3 juni 2021 14:18 schreef babylon het volgende:
[..]
Oei, dat is wel naar. En vroeg er uit, en braaf er in. Urgh...
Good luck!quote:Op donderdag 3 juni 2021 14:30 schreef Barbusse het volgende:
Geen wijntripje, ik heb zo een sollicitatie gesprek#jbpaniek.gif
Voorlopig wel, met grote kans op volledig remote muv meetingsquote:
Hersencellen zijn overrated.quote:Op donderdag 3 juni 2021 14:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Voorlopig wel, met grote kans op volledig remote muv meetingsMaar wat belangrijker is, het is niet hersencellen vernietigend saai.
Grazie haffnaquote:
Vooral dat is fijn ja!quote:Op donderdag 3 juni 2021 14:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Voorlopig wel, met grote kans op volledig remote muv meetingsMaar wat belangrijker is, het is niet hersencellen vernietigend saai.
Wat heeft hen overtuigd?quote:
Of partnerhuizenruilquote:Op donderdag 3 juni 2021 15:29 schreef STING het volgende:
[..]
Dreigen met de befaamde Fok!knokploeg denk ik.
Lekker stinken met dit warme weer.quote:
Leugens want jij hebt nooit geld.quote:
Er was een aanbieding. 2 bedreigingen voor de prijs van 1. Alleen vandaag geldig!quote:
Liever af en toe de buurman in je kont, dan continu zijn geluid door je plafond.quote:
Moest hier net iets te hard om grinnikenquote:Op donderdag 3 juni 2021 17:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Liever af en toe de buurman in je kont, dan continu zijn geluid door je plafond.
Ik snap dit.
Ja, jij.quote:Op donderdag 3 juni 2021 18:28 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Moest hier net iets te hard om grinniken
Ik heb al 15 jaar geen tv-aansluiting meer dus geen idee waar je nu op aanstuurt...quote:
Het moest er ooit van komenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 08:06 schreef Tegan het volgende:
Ik denk dat ik mijn eerste eigen stukken elektrisch gereedschap ga aanschaffen. Voelt me zo volwassen ineens
.
Huhquote:Op vrijdag 4 juni 2021 08:06 schreef Tegan het volgende:
Ik denk dat ik mijn eerste eigen stukken elektrisch gereedschap ga aanschaffen. Voelt me zo volwassen ineens
.
Leeftijd heeft daar toch niets mee te maken? Ik ben nu gewoon op het punt dat ik niet steeds wil lenen van iemandquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |