Zou het virus ook die doelen SMART opstellen?quote:Op woensdag 2 juni 2021 19:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Het virus heeft als doel mensen ziek te maken. Maar niet dood, want dan verliest het z'n gastheer en dat is niet darwinistisch.
Dit is een modern virus, snap dat toch eens. Het is mee-geevalueerd (sic) met de mensheid. Dus nee, smart is hopeloos vorige eeuw. Vorig millemiumquote:Op woensdag 2 juni 2021 19:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Zou het virus ook die doelen SMART opstellen?
Graag gedaanquote:
quote:Op woensdag 2 juni 2021 19:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Dit is een modern virus, snap dat toch eens. Het is mee-geevalueerd (sic) met de mensheid. Dus nee, smart is hopeloos vorige eeuw. Vorig millemium![]()
STAR: Situatie, Taak, Actie en Resultaat.
Ik zit te knikkebollen hier in de tuin, alles zou kunnenquote:
Issie weer: STAR (Trek)quote:Op woensdag 2 juni 2021 19:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Dit is een modern virus, snap dat toch eens. Het is mee-geevalueerd (sic) met de mensheid. Dus nee, smart is hopeloos vorige eeuw. Vorig millemium![]()
STAR: Situatie, Taak, Actie en Resultaat.
Infantiele aanpak, yepquote:Op woensdag 2 juni 2021 19:51 schreef Isabeau het volgende:
Elke keer als ik lees "maar het virus is nog niet klaar met ons" denk ik: 'het is er maar één en die heeft plannen?'
#gillisquote:Op woensdag 2 juni 2021 19:27 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Mens hou op, ik word er, helemaal foxwild van
Nee hoorquote:Op woensdag 2 juni 2021 20:27 schreef Blues het volgende:
[..]
Oh dat gaat natuurlijk ook weer een keer gebeuren![]()
Wij moeten (...) nog steeds een afscheidsetentje doen voor collega die zo intens moeilijk moeilijk 2.0 deed en uiteindelijk zelf weggegaan is.quote:
Samen tegen corona!quote:Op woensdag 2 juni 2021 20:20 schreef borisz het volgende:
Om 20uur met dit weer het terras moeten verlaten. 😟
Ik snap deze nietquote:
En deze ook niet?quote:Op woensdag 2 juni 2021 20:27 schreef Blues het volgende:
[..]
Oh dat gaat natuurlijk ook weer een keer gebeuren![]()
Gilles heeft te maken met een tv programma van Peter Gilles. Die overal 'foxwild' van wordt.quote:
Oh ik kijk geen tv meer, ken het niet vrees ikquote:Op woensdag 2 juni 2021 20:39 schreef Blues het volgende:
[..]
Gilles heeft te maken met een tv programma van Peter Gilles. Die overal 'foxwild' van wordt.
sbs 6 prog.
En op pers. titel dat er na corona weer collega-etentjes gehouden gaan worden waar ik zelf niet zo van ben.
quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:04 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb footage kunnen bemachtigen van @:derLudolf
https://imgur.com/gallery/R9uqowA (waar is die muziek eigenlijk van, een film?)
quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:04 schreef Isabeau het volgende:
Doughnuts op de trekkerquote:Op woensdag 2 juni 2021 21:04 schreef Isabeau het volgende:
Whehe, goede klantenbindingquote:Op woensdag 2 juni 2021 22:11 schreef Vanyel het volgende:
Wij betrokken een van onze twee nieuwe cavia's (ja tis of we het afgesproken hebben) van een dierenarts, dus 1 was hier ook geen optie.
We kregen er het voedings, hok- en naamadvies gratis bij.
Die cavia werd ons trouwens ook al voor nop naar binnen geschoven. Het loont wel, de juiste mensen bevrienden.
Jammer dat me dat tot op heden niet is gelukt met handige klussers.
quote:Op woensdag 2 juni 2021 22:11 schreef Vanyel het volgende:
Wij betrokken een van onze twee nieuwe cavia's (ja tis of we het afgesproken hebben) van een dierenarts, dus 1 was hier ook geen optie.
We kregen er het voedings, hok- en naamadvies gratis bij.
Die cavia werd ons trouwens ook al voor nop naar binnen geschoven. Het loont wel, de juiste mensen bevrienden.
Jammer dat me dat tot op heden niet is gelukt met handige klussers.
Ik ben nog wakker. Vooral lurker tegenwoordig.. hoiquote:Op woensdag 2 juni 2021 22:46 schreef fietsie het volgende:
Is er hier nog even gedachtenverzettend te kletsen?
Tuurlijkquote:Op woensdag 2 juni 2021 22:46 schreef fietsie het volgende:
Altijdquote:Op woensdag 2 juni 2021 22:46 schreef fietsie het volgende:
quote:Op woensdag 2 juni 2021 22:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik ben nog wakker. Vooral lurker tegenwoordig.. hoi![]()
Maar mocht je even iemand nodig hebben om tegenaan te kletsen. Klets maar weg
Hoihoi, goed hoor. Met man stukken beter, mijn ouders volledig ingeënt beide sinds vandaag. Dus ik ben blijquote:Op woensdag 2 juni 2021 22:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou? En je vriend en je familie?
Wat verdrietigquote:Op woensdag 2 juni 2021 22:50 schreef fietsie het volgende:
Ik vond het wat moeilijk om plompverloren in een stil topic te melden dat ik net afscheid heb mogen nemen van een voor mij bijzondere man. Hij heeft er niets meer van meegekregen (gelukkig).
Fijn om te horen!quote:Op woensdag 2 juni 2021 22:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hoihoi, goed hoor. Met man stukken beter, mijn ouders volledig ingeënt beide sinds vandaag. Dus ik ben blij![]()
En we kunnen eindelijk weer plannen maken voor leuke dingen![]()
Met jou ook alles goed?
Ach wat snelquote:Op woensdag 2 juni 2021 22:50 schreef fietsie het volgende:
Ik vond het wat moeilijk om plompverloren in een stil topic te melden dat ik net afscheid heb mogen nemen van een voor mij bijzondere man. Hij heeft er niets meer van meegekregen (gelukkig).
Ik heb gisteravond een (achteraf gezien) goed telefoongesprek met m gehad, en m toegewenst dat ie maar goed zou mogen slapen. Ik bedoelde de nacht.quote:Op woensdag 2 juni 2021 22:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Wat verdrietighopelijk heb je voor je gevoel alles nog kunnen zeggen. Sterkte!
Thnxquote:Op woensdag 2 juni 2021 22:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ach wat snelGecondoleerd. Heel veel sterkte voor jou en de rest vd familie
Lekker! Fijn dat het goed gaat.quote:Op woensdag 2 juni 2021 22:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Fijn om te horen!![]()
Hier gaat alles ook goed. Gelukkig in de liefde, prima op het werk, familie gezond en 1e vaccinatie binnen
Fijn dat je dat gesprek dan nog gehad hebt. Was diegene al langere tijd ziek?quote:Op woensdag 2 juni 2021 22:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond een (achteraf gezien) goed telefoongesprek met m gehad, en m toegewenst dat ie maar goed zou mogen slapen. Ik bedoelde de nacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |