Ben ik ooit geweest voor een concert van Prince.quote:Op donderdag 3 juni 2021 10:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik woon op steenworp van de Brabanthallen, maar die lijkt constant vol. Ik ga nu naar Veghel (Jumbo DC).
Je weet dat COVID-19 een afkorting is van Coronavirus Disease 2019? Als je wil zeiken, dan moet je dat voortaan ook maar COVIZ gaan noemen.quote:Op donderdag 3 juni 2021 07:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Het is een correcte Engelse medische term, geen correcte Nederlandse medische terminologievertaling en al helemaal niet duidelijk
Dus wel met Janssen?quote:Op donderdag 3 juni 2021 10:36 schreef Nielsch het volgende:
Net afspraak gemaakt. 11 juni om 18:15 de eerste en de enige.
ik heb vorige maand covid gehad en dat aangegeven, dus vandaar maar 1 (verwacht ik).quote:
of KROVIZquote:Op donderdag 3 juni 2021 11:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je weet dat COVID-19 een afkorting is van Coronavirus Disease 2019? Als je wil zeiken, dan moet je dat voortaan ook maar COVIZ gaan noemen.
Ben benieuwd of hier nog iets in gaat veranderen, het OMT heeft aangegeven dat het tijdsbestek dat iemand besmet is geweest losgelaten kan worden.quote:Op donderdag 3 juni 2021 11:16 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ik heb vorige maand covid gehad en dat aangegeven, dus vandaar maar 1 (verwacht ik).
in de bevestigingsemail staat pfizer of moderna.
Normaal wel ja, maar als de zwelling net op een plek zit waar weinig bloed door stroomt (stukje vetweefsel of bindweefsel), dan kan het best wat langer duren.quote:Op donderdag 3 juni 2021 07:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
1: Ga ik over een uurtje doen
2: Al gedaan
Ik vind het vreemd dat ik na een week nog zo'n bult heb zitten. Normaal zal het na paar dagen wel over zijn.
Ik heb 3 gele boekjes. En nog een oranje boekje van het 'Staatstoezicht op de volksgezondheid Geneeskundige Inspectie'.quote:
Huisarts zei dat wel een tijdje duurt voordat het over is. Bloeduitstorting die de zwelling veroorzaakt.quote:Op donderdag 3 juni 2021 12:37 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Normaal wel ja, maar als de zwelling net op een plek zit waar weinig bloed door stroomt (stukje vetweefsel of bindweefsel), dan kan het best wat langer duren.
Kan wel even duren ja, maar dus inderdaad niet iets om je zorgen over te makenquote:Op donderdag 3 juni 2021 15:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Huisarts zei dat wel een tijdje duurt voordat het over is. Bloeduitstorting die de zwelling veroorzaakt.
is dat zo?quote:Op donderdag 3 juni 2021 19:13 schreef Erno-BE het volgende:
Is het al bekend dat vanaf 9 juni iedereen vanaf 18 zich kan aanmelden voor een vaccinatie met het vaccin Johnson&Johnson?
Dat vaccin zijn ze mee gestopt voor <40quote:Op donderdag 3 juni 2021 19:13 schreef Erno-BE het volgende:
Is het al bekend dat vanaf 9 juni iedereen vanaf 18 zich kan aanmelden voor een vaccinatie met het vaccin Johnson&Johnson?
Ja! Hoe en wat wordt nog bekend gemaakt, maar zou vanaf 9 juni moeten kunnen, zo langde voorraad strekt.quote:
Je kunt ook zonder brief telefonisch een afspraak maken. Ook al zegt het bandje dat je moet wachten op dit brief, is echt niet nodig.quote:
Prullebakvaccin? Ik zou zeggen: stuur ze naar Suriname, daar zijn ze kennelijk harder nodig.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:29 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja! Hoe en wat wordt nog bekend gemaakt, maar zou vanaf 9 juni moeten kunnen, zo langde voorraad strekt.
Waarom mogen Nederlandse jongeren niet gewoon eerst voordat vaccins naar het buitenland gaan? Het vaccin van Johnson&Johnson is gewoon een prima vaccin. Ook voor de jongvolwassenen onder de 30.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:35 schreef Lurf het volgende:
[..]
Prullebakvaccin? Ik zou zeggen: stuur ze naar Suriname, daar zijn ze kennelijk harder nodig.
Omdat de jongeren geen boomers zijn, hebben zij niets te willen.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:38 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Waarom mogen Nederlandse jongeren niet gewoon eerst voordat vaccins naar het buitenland gaan? Het vaccin van Johnson&Johnson is gewoon een prima vaccin. Ook voor de jongvolwassenen onder de 30.
Dus het buitenland is belangrijker dan de eigen jeugd en de jongvolwassenen?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 12:44 schreef xminator het volgende:
[..]
Omdat de jongeren geen boomers zijn, hebben zij niets te willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |