Dat vaccin zijn ze mee gestopt voor <40quote:Op donderdag 3 juni 2021 19:13 schreef Erno-BE het volgende:
Is het al bekend dat vanaf 9 juni iedereen vanaf 18 zich kan aanmelden voor een vaccinatie met het vaccin Johnson&Johnson?
Ja! Hoe en wat wordt nog bekend gemaakt, maar zou vanaf 9 juni moeten kunnen, zo langde voorraad strekt.quote:
Je kunt ook zonder brief telefonisch een afspraak maken. Ook al zegt het bandje dat je moet wachten op dit brief, is echt niet nodig.quote:
Prullebakvaccin? Ik zou zeggen: stuur ze naar Suriname, daar zijn ze kennelijk harder nodig.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:29 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja! Hoe en wat wordt nog bekend gemaakt, maar zou vanaf 9 juni moeten kunnen, zo langde voorraad strekt.
Waarom mogen Nederlandse jongeren niet gewoon eerst voordat vaccins naar het buitenland gaan? Het vaccin van Johnson&Johnson is gewoon een prima vaccin. Ook voor de jongvolwassenen onder de 30.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:35 schreef Lurf het volgende:
[..]
Prullebakvaccin? Ik zou zeggen: stuur ze naar Suriname, daar zijn ze kennelijk harder nodig.
Omdat de jongeren geen boomers zijn, hebben zij niets te willen.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:38 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Waarom mogen Nederlandse jongeren niet gewoon eerst voordat vaccins naar het buitenland gaan? Het vaccin van Johnson&Johnson is gewoon een prima vaccin. Ook voor de jongvolwassenen onder de 30.
Dus het buitenland is belangrijker dan de eigen jeugd en de jongvolwassenen?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 12:44 schreef xminator het volgende:
[..]
Omdat de jongeren geen boomers zijn, hebben zij niets te willen.
Kijk wel even wat voor eisen je vakantiebestemmingen hiervoor stellenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 15:13 schreef Stienn het volgende:
[ twitter ]
Ben benieuwd hoe dit gaat voor mensen die al een tweede afspraak hebben staan. Ik heb in oktober corona gehad en 3 weken geleden de eerste prik gehad. Afspraak voor de tweede staat al.
Edit:
Ik zie dat je contact met de ggd kan opnemen hiervoor.
En als ze gelijk 3 maanden tussen prikken hadden gehouden was men ook al veel verder geweest.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 15:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Kijk wel even wat voor eisen je vakantiebestemmingen hiervoor stellen
Want een ander land kan een andere definitie kennen van volledig gevaccineerd zijn dan in Nederland
Op zich gunstig natuurlijk dit, veel meer mensen kunnen zo met één prik toe
Waar lees je dat?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:22 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
Ik lees ergens dat dat er heel veel zijn? Dacht dat dat wel meeviel. Kennelijk niet..
Klopt als een bus.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 12:49 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Dus het buitenland is belangrijker dan de eigen jeugd en de jongvolwassenen?
Volgens schattingen zijn er best veel "weigerboomers". Ben benieuwd of dat klopt en hoe veel nog een afspraak gaan maken.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 16:39 schreef Jor_Dii het volgende:
[ twitter ]
Ook hier wordt gedacht aan paar honderdduizenden die vanaf morgen een afspraak kunnen maken. Volgens Jan Paternotte (D66) verwacht hij dat men zondag verder gaat met 1984 openstellen (via DM even gevraagd).
haha ja in het groto corona topic hier op fok een screenshot van een insider op twitter. Ach we zullen zien.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Waar lees je dat?
Volgens mij zijn het puur schattingen door het gebrekkige overzicht in wie en waar geprikt is trouwens.
thanks, was vandaag aan het zoeken naar een uitleg over de werking tussen de MRNA en vectorvaccinaties. Maar heel erg duidelijk uitgelegd hier.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 18:37 schreef Tourniquet het volgende:
Ik vond dit trouwens een goede en verhelderende uitleg van hoe de 2 typen vaccins precies werken. Een beetje basis (cel)biologie als achtergrond hebben is wel handig.
Waarom jab?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 14:29 schreef SEMTEX het volgende:
Ik mag dinsdag mijn eerste jab (Moderna of Pfizer, al is die GGD laatst verschenen op een lijstje die Moderna prikken). Tweede half juli.
Mag je gelijk na de prik direct door na de teststraat.quote:Op zondag 6 juni 2021 20:37 schreef Blik het volgende:
Mag 1 dag voor mijn vakantie opdraven voor de tweede prik.
Ga nog wel even de 9de bellen voor Janssen als die mogelijkheid geboden wordt
Pick & Mix genotquote:Op zondag 6 juni 2021 20:37 schreef Blik het volgende:
ik las net wat op nu.nl (van 2 dagen geleden) dat janssen helemaal eruit zou zijn gezien er toch genoeg is van die anderen. https://www.nu.nl/coronav(...)-de-janssen-stop.amp hier dus. Vraag me dan af of er op 9 juni wel dat bericht dan komt..quote:Op zondag 6 juni 2021 20:37 schreef Blik het volgende:
Ik ook, daarom wel vandaag de afspraken gemaakt voor moderna/pfizerquote:Op zondag 6 juni 2021 21:18 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
ik las net wat op nu.nl (van 2 dagen geleden) dat janssen helemaal eruit zou zijn gezien er toch genoeg is van die anderen. https://www.nu.nl/coronav(...)-de-janssen-stop.amp hier dus. Vraag me dan af of er op 9 juni wel dat bericht dan komt..
Opmerkelijk draai, maar hulde dat je tot inkeer bent gekomen.quote:Op zondag 6 juni 2021 23:19 schreef hjansen82 het volgende:
Ik heb er goed over nagedacht en alle ongefundeerde hersenspinsels opzij gezet. Mijn uiteindelijke conclusie de vaccins zijn veilig. Dan zullen er ook mensen blijven zeggen, ja maar wat dan van de bijwerkingen. Ja die komen doordat je immuunsysteem te goed werkt.
..quote:Op zondag 6 juni 2021 23:29 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Opmerkelijk draai, maar hulde dat je tot inkeer bent gekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |