Ok boomer.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 13:59 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Lijkt me een uitstekend voorstel. Het roepen van "kutboomer" is gemakkelijk en vermoeiend. Probeer 't loze gescheld te overstijgen, zou ik zeggen.
Jij redeneert vanuit de boomers, ik redeneer vanuit het geheel. “Zij hebben hun kans gehad”, maar de negatieve consequenties zijn voor ons allemaal, dus gewoon lekker prikken die “boomers”.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 13:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Snap ik. Maar hun kans is geweest en de jongeren die nu komen willen ook hun kans krijgen.
We lezen en horen 100.000x dat jongeren een doorgeefluik zijn van het virus, dat het ook gevaarlijk is voor jongeren en nog meer blablabla, maar als puntje bij paaltje komt, kunnen de jongeren ook bij het vaccineren de tyfus genieten en weer wachten op die kutboomers.
Lijkt me ook een goede oplossing ja.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 13:59 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Dat lijkt mij de allerbeste beslissing ooit.
@raptorixquote:Situatie van COVID-19 Patienten in de ziekenhuizen, dit is dus exlusief reguliere bezetting:
Nieuw op de IC: 6, dat is 4 minder dan gister.
Nieuw op de verpleegafdeling: 77, dat is 22 meer dan gister.
In totaal liggen er nu 447 mensen op de IC en 793 mensen op de verpleegafdeling.
Dit is 30 minder op de IC en 57 minder op de verpleegafdeling ten opzichte van gister
Thanks! gelukt.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 13:50 schreef zalkc het volgende:
[..]
Cookies weggooien/incognito venster proberen
Ik heb werkelijk geen idee uit welke tijd 'boomers' zijn. Mijn vader is (volgens mij) een boomer, die voldoet niet aan dat plaatje. Mn oom is 2 jaar jonger, die voldoet er juist weer perfect aan.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 13:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik bedoel, maar er zijn hier mensen die niets liever willen dan de kutboomers alles verwijten.
Denk je dat serieus? De meesten hebben toch liever een kans op een fatsoenlijke woning of opleiding (of een vaccinatie in dit geval) dan de kans om een beetje op een generatie te schelden.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 13:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik bedoel, maar er zijn hier mensen die niets liever willen dan de kutboomers alles verwijten.
Doe maar niet nog. Denk dat je dat pas moet doen vanaf 1990/1995 of iets dergelijks. Stormloop van een paar miljoen tegelijk.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 13:49 schreef chratnox het volgende:
Misschien is 't gunstiger als ze vanaf eind deze week/begin komende week het voor alle leeftijden die overblijven opengooien. Dan kan iedereen een afspraak maken wanneer ze willen en is iedereen tegelijk aan de beurt (afhankelijk van beschikbaarheid vaccins).
'k Ben een millennial in een levenslange ontkenningsfase.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 13:59 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ok boomer.
Sorry die was te makkelijk.
Nog 2 weken.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 14:00 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Doe maar niet nog. Denk dat je dat pas moet doen vanaf 1990/1995 of iets dergelijks. Stormloop van een paar miljoen tegelijk.
Heeeeeeeeeeel even nog.
Daarom is de 5 juni arbitrair. 5 juli ok.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 14:00 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Doe maar niet nog. Denk dat je dat pas moet doen vanaf 1990/1995 of iets dergelijks. Stormloop van een paar miljoen tegelijk.
Heeeeeeeeeeel even nog.
Wowquote:
Je preekt tegen de verkeerde, hoor. Ik gebruik die termen niet, tenzij in reactie op iemand die de term gebruikt en daar ook prat op gaat.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 14:00 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee uit welke tijd 'boomers' zijn. Mijn vader is (volgens mij) een boomer, die voldoet niet aan dat plaatje. Mn oom is 2 jaar jonger, die voldoet er juist weer perfect aan.
Maargoed, zo is er over elke leeftijd wel iets te zeiken. Kunnen we uiteraard prima doen.
Heerlijk, dit gaat zo lekkerquote:
Ik val in een zwart gat straks zonder CORquote:Op dinsdag 1 juni 2021 14:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Nou, lijkt mij definitief einde tijdperk COR.
Je moet maar gewoon zo denken, binnenkort gaan ze allemaal dood.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 14:00 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Denk je dat serieus? De meesten hebben toch liever een kans op een fatsoenlijke woning of opleiding (of een vaccinatie in dit geval) dan de kans om een beetje op een generatie te schelden.
Mooie inhoudelijke reactie wel.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 14:00 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Denk je dat serieus? De meesten hebben toch liever een kans op een fatsoenlijke woning of opleiding (of een vaccinatie in dit geval) dan de kans om een beetje op een generatie te schelden.
Ik redeneer vanuit het totale plaatje van gelijke kansen en gelijk recht.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 14:00 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Jij redeneert vanuit de boomers, ik redeneer vanuit het geheel. “Zij hebben hun kans gehad”, maar de negatieve consequenties zijn voor ons allemaal, dus gewoon lekker prikken die “boomers”.
Iedereen is welkom in de VBL SC.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 14:02 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ik val in een zwart gat straks zonder COR
Bewust?quote:Op dinsdag 1 juni 2021 14:02 schreef Aaruul het volgende:
Het gaat er voor mij vooral om dat je als niet gevaccineerde met het aankomende coronapaspoort een soort tweederangsburger bent.
Ik heb al eens met het idee gespeeld om bewust corona te krijgen omdat je dan van dat testgezeik af bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |