Ik hoop dat hij iedereen sloopt, al had ik dit jaar graag een Djokovic-Nadal-vijfsetter als finale gehad.quote:
Is dit serieus of is dit bedoeld als GwaiLow-modus?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 18:16 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Laten we eerlijk zijn, tegen Sinner is het normaal gesproken exit. Wat denken jullie, kan Sinner daarna ook tegen Djokovic standhouden?
Uiteraardquote:Op zaterdag 5 juni 2021 18:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Is dit serieus of is dit bedoeld als GwaiLow-modus?
quote:
Ik zei toch dat hij een goeie kans maakte tegen Norrie?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:38 schreef DeeBee het volgende:
Jeetje, Nadal alweer gewonnen. Die presteert echt boven zijn kunnen!
Met nadals backhand tegen die van norrie weet je van tevoren dat nafal wint. Wat een rare, verkrampte backhand heeft norrie. Maakt zn slag niet af.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik zei toch dat hij een goeie kans maakte tegen Norrie?
Leuk dat je federer nu zoveel hoort zeuren op de baan.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:10 schreef wimderon het volgende:
De ballen lijken wel trager en hoger te stuiten in de avondsessies.
En de kreuntjes van Federer hoor je normaal ook nooit zo
Nee joh, gek. Geen probleem. Dat gaat Nadal eenvoudig winnen.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 18:16 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Laten we eerlijk zijn, tegen Sinner is het normaal gesproken exit. Wat denken jullie, kan Sinner daarna ook tegen Djokovic standhouden?
Volgens de analyse vooraf zou het wel trager gaan, maar de ballen zouden juist lager stuiteren aldus Mats.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:10 schreef wimderon het volgende:
De ballen lijken wel trager en hoger te stuiten in de avondsessies.
En de kreuntjes van Federer hoor je normaal ook nooit zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |