Het was een grap.quote:Op maandag 31 mei 2021 20:47 schreef Sabata het volgende:
[..]
Rubik's cube. Paar letters verschil. Die puzzel was dus makkelijk opgelost
Tja het is wel discussiewaardig inderdaad, en je hoeft ook weer niet van je stoel te vallen door simpele takes op een forum, al is het niet fraai.quote:Op maandag 31 mei 2021 21:57 schreef wimderon het volgende:
Het mentaal allemaal aankunnen is één van de belangrijkste, zo niet de belangrijkste, eigenschappen voor topsport. Tennissen kunnen ze allemaal. Als je de best betaalde sportvrouw op deze aardbol bent horen daar ook bepaalde (in dit geval contractuele zelfs) verplichtingen bij, zoals het te woord staan van de pers. Die in het tennis extreem mild is als je het vergelijkt met andere sporten.
Het staat eenieder vrij om wat anders te gaan doen, daar zullen vast minder lastige vraagjes gesteld worden. Er zijn genoeg topsporters die niet konden of wilden spreken met de media, maar de Kevin Pauwelsen van deze wereld stonden er wel gewoon. Dat wil niet zeggen dat er niet aan gewerkt hoeft te worden waar mogelijk, maar dat gebeurt juist vanuit de WTA al heel uitgebreid.
Maar goed, gooi er lekker gemakkelijk een dooddoener in dat je door de mening van een ander die afwijkt van de jouwe over dit onderwerp niet meer mee post. In plaats van, ik noem maar wat, de discussie aan te gaan op een discussieforum.
Doen we hier nu ook aan fatshaming?quote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:52 schreef de_boswachter het volgende:
die scheidsrechter bij Babel - SvitolinakG of 120
Ik vind het geen gezicht nee als je je uit een stoel moet wurmen en vervolgens naar de hoek van de baan moet waggelen om een bal te gaan bekijken. Zeker niet als je aan topsport op scheidsrechtersniveau doet.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Doen we hier nu ook aan fatshaming?
bbw?quote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:52 schreef de_boswachter het volgende:
die scheidsrechter bij Babel - SvitolinakG of 120
VIESDIK!quote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:56 schreef de_boswachter het volgende:
l moet wurmen en vervolgens naar de hoek van de baan moet waggelen om een bal te gaan bekijken. Zeker niet als je aan top
Hetzelfde als afgelopen ROland Garros.quote:
Jammer dat Almagro niet meer meedoetquote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:25 schreef wimderon het volgende:
Ramos-Monfils en Kohlschreiber-Verdasco hebben wel een ernstig grote vijfsetter-potentie.
Maar ik denk dat we wel hebben kunnen zien dat hij geen favoriet is dit jaar. Hij is een goede kanshebber, maar ik denk toch echt eerder aan Tsitsipas of Djokovic. Weet dat Nadal wel vaker een mindere 1e ronde heeft, maar dit zie je zelden bij hem op Roland Garros. Hij had een tijdje geleden ook zijn service wat opgevoerd waardoor hij meer aces sloeg en de rallys korter kon houden, maar ook zijn service is weer omlaag gegaan in snelheid. Denk dat hij toch teveel last kreeg van een spier bij het harder serveren.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 18:20 schreef Ambrosius het volgende:
Nadal zet toch even aan om het in drie setjes te klaren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |