abonnement Unibet Coolblue
  Tettenkoning maandag 31 mei 2021 @ 11:08:37 #1
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_199692215
quote:
Marco (53) en Leontine (52) Borsato hebben een punt gezet achter hun relatie. Dat heeft het management van Marco laten weten aan RTL Boulevard.

Marco laat op zijn social media weten: "Na een huwelijk van meer dan twintig jaar hebben we met pijn in onze harten besloten om uit elkaar te gaan. We zijn dankbaar voor de mooie jaren die ons samen zijn gegeven. We vragen iedereen om ons en de kinderen en rust en privacy te geven om dit te kunnen verwerken."

Geruchten:
De geruchten van een eventuele scheiding gingen al een tijdje. De affaire van de zanger met Iris Hond zorgde ervoor dat de relatie van Marco en Leontine onder een vergrootglas kwam te liggen. Toch leek het na de misstap van de zanger beter dan ooit te gaan met het stel. Tot januari dit jaar. Toen werd bekend dat Marco met een burn-out thuis zit. De geruchtenmachine draaide weer overuren: was er meer gaande in huize Borsato? Tegenover RTL Boulevard ontkenden ze steeds dat er iets aan de hand was. Nu blijkt toch dat de meeste dromen bedrog zijn en is het moment daar dat het koppel uit elkaar gaat.

Marco en Leontine zijn al jaren hét showbizzkoppel van Nederland. Voor het stel was het zo'n 23 jaar geleden liefde op het tweede gezicht. Leontine vertelde ooit in een interview met Libelle dat ze allebei nog in een relatie zaten toen ze elkaar leerden kennen. Bij de tweede ontmoeting waren ze allebei weer vrijgezel en toen sloeg de vonk écht over. Dat het meteen raak was, blijkt wel uit het feit dat Marco na drie maanden al op één knie ging. Op 22 mei 1998 gaven ze elkaar het jawoord.

In november 1998 werd zoon Luca geboren, in 2001 zoon Senna en in 2002 dochter Jada.
https://www.rtlboulevard.(...)e-borsato-uit-elkaar







quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 22:35 schreef Duderinnetje het volgende:
Mensen, het duizelt me inmiddels.

Kunnen we een lijstje maken van Borsato’s amoureuze oeuvre?


- oprichtster War Child, Willemijn Verloop, 15 jaar terug
- Merel van het failliete bedrijf van Marco, wanneer...?
- Iris Hond, 10 ? jaar terug
- Maan, vermeend, na winst VOH
- Fanbondsvrouw Martine t/m september 2019?

Vraagtekens:
- Weer contact met ex Denise?
- Braziliaanse zwanger gemaakt?

Missen we nog (vermeende) amourettes?
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  Tettenkoning maandag 31 mei 2021 @ 11:09:38 #2
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_199692227
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 01:12 schreef Za het volgende:
Iris Hond, een mooie getalenteerde vrouw denkt daar toch heel anders over.

Om Iris Hond, de slet van Gooi, nu als maatstaf te nemen? :')
quote:
Ook Leontien, vroeger best aantrekkelijk zag en niet tegenop. Zo zijn er nog tientallen die niet misselijk werden van het idee.
Ook Leontien was er niet vies van om vreemd te gaan :')

[ Bericht 3% gewijzigd door Nine. op 31-05-2021 11:17:31 (URL gefixt) ]
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_199692273
quote:
10s.gif Op maandag 31 mei 2021 11:09 schreef Nine. het volgende:

[..]

Om Iris Hond, de slet die heel het Gooi afwerkt, nu als maatstaf te nemen? :')
[..]

Ook Leontien was er niet vies van om vreemd te gaan :')
Heeft Marco een cuckold relatie ? #dtv @Wereldgozer @de_boswachter
pi_199692296
quote:
9s.gif Op maandag 31 mei 2021 11:12 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Heeft Marco een cuckold relatie ? #dtv @:Wereldgozer @:de_boswachter
zou Marco er wel eens een transformertje bij genomen hebben? Lekker man!
U MAD?
pi_199692304
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 11:14 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

zou Marco er wel eens een transformertje bij genomen hebben? Lekker man!
Ruxpined _O_
pi_199692537
https://www.instagram.com/p/CPbW_VqFd9I/?hl=nl
Kijk 'm nou interessant doen :') De grootste bitterbal staat daar. Naast die Ewbank, da's de opperbitterbal :r
pi_199692644
quote:
9s.gif Op maandag 31 mei 2021 11:12 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Heeft Marco een cuckold relatie ? #dtv @:Wereldgozer @:de_boswachter
Anno 2021 heel normaal
pi_199692762
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 11:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
https://www.instagram.com/p/CPbW_VqFd9I/?hl=nl
Kijk 'm nou interessant doen :') De grootste bitterbal staat daar. Naast die Ewbank, da's de opperbitterbal :r
walgelijke figuren inderdaad. Denken echt dat ze het verschil maken met hun voorkomen. Oprotten.
U MAD?
pi_199693246
Geen idee waar het filmpje over gaat, als ik klik op iets met Marco Borsato staat standaard mijn geluid uit, dus enkel de beelden, maarre... dan heb je zoveel geld en vind je jezelf helemaal geweldig en dan toch niet in staat om gewoon de juiste maat kleding te kopen? Dat is eigenlijk best wel zielig, de techniek van het juiste kledinghangertje uit een winkelrek pakken zou hij toch inmiddels wel moeten beheersen, toch?
Mijn dijen doen gewoon plaatsvervangend pijn als ik naar hem kijk. (ben geen man maar ik kan mij toch wel enige voorstelling maken van hoe het iets hoger bij hem moet voelen, zo'n strak zittende broek)
  Tettenkoning maandag 31 mei 2021 @ 12:44:07 #10
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_199693565
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 11:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
https://www.instagram.com/p/CPbW_VqFd9I/?hl=nl
Kijk 'm nou interessant doen :') De grootste bitterbal staat daar. Naast die Ewbank, da's de opperbitterbal :r
@bitterbal is waarschijnlijk not amused hiermee...
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_199693606
quote:
10s.gif Op maandag 31 mei 2021 12:44 schreef Nine. het volgende:

[..]

@:bitterbal is waarschijnlijk not amused hiermee...
}:|
pi_199693615
Er is maar 1 bitterbal en dat ben ik :{w
pi_199693901
quote:
10s.gif Op maandag 31 mei 2021 11:09 schreef Nine. het volgende:

Iris Hond de slet van Gooi
Kom op zeg mensen hebben relaties, affaires, zo is het leven, anders zijn we allemaal sletten.

Iris is mooi, interessant, beschaafd, zeer getalenteerd, uitdagend.
Zij zag in de oudere Marco jarenlang een ideale minnaar.
pi_199693998
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 12:47 schreef bitterbal het volgende:
Er is maar 1 bitterbal en dat ben ik :{w
Excuses :@
  Tettenkoning maandag 31 mei 2021 @ 13:28:45 #15
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_199694067
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 13:09 schreef Za het volgende:
Kom op zeg mensen hebben relaties, affaires, zo is het leven, anders zijn we allemaal sletten.

Iris is mooi, interessant, beschaafd, zeer getalenteerd, uitdagend.
Zij zag in de oudere Marco jarenlang een ideale minnaar.
Waarom loop je Marco en Iris zo krampachtig te verdedigen? Ben je Iris soms? :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_199694078
quote:
14s.gif Op maandag 31 mei 2021 13:28 schreef Nine. het volgende:

[..]

Waarom loop je Marco en Iris zo krampachtig te verdedigen? Ben je Iris soms? :')
Het is Marco zelf :+
pi_199694195
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 13:09 schreef Za het volgende:

[..]

Kom op zeg mensen hebben relaties, affaires, zo is het leven, anders zijn we allemaal sletten.

Iris is mooi, interessant, beschaafd, zeer getalenteerd, uitdagend.
Zij zag in de oudere Marco jarenlang een ideale minnaar.
Nee. Niet iedereen is een slet mawr zij wel.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_199695135
quote:
Nog maar ff reposten.
Marco, de dekhengst :+



Zou hij soa's hebben door al dat gehoererij? Lijkt wel een sexverslaafde.
pi_199695155
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 13:09 schreef Za het volgende:

[..]

Kom op zeg mensen hebben relaties, affaires, zo is het leven, anders zijn we allemaal sletten.

Iris is mooi, interessant, beschaafd, zeer getalenteerd, uitdagend.
Zij zag in de oudere Marco jarenlang een ideale minnaar.
Beschaaft vind ik het allerminst om met andermans vent het nest te delen. Zeg maar gerust ordinair.
pi_199695475
quote:
1s.gif Op maandag 31 mei 2021 15:00 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Beschaaft vind ik het allerminst om met andermans vent het nest te delen. Zeg maar gerust ordinair.
Niks mis mee. Gewoon heerlijk _O_
pi_199695619
quote:
9s.gif Op maandag 31 mei 2021 15:32 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Niks mis mee. Gewoon heerlijk _O_
Ja? Jou gebruiken om zijn lusten op bot te vieren dingen met je te doen die zijn vrouw/vriendin zeer waarschijnlijk weigert?

Nope thanks.
  maandag 31 mei 2021 @ 16:17:14 #22
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_199695970
Marco Borsato, de Adonis van Alkmaar.

*proest* _O-

Viezerik. Met zijn Alkmaarse kopkaas. :X :r
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_199696328
quote:
1s.gif Op maandag 31 mei 2021 14:58 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Nog maar ff reposten.
Marco, de dekhengst :+

[ afbeelding ]

Zou hij soa's hebben door al dat gehoererij? Lijkt wel een sexverslaafde.
Hij zat in een intimiteitvacuüm :P
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199696451
quote:
1s.gif Op maandag 31 mei 2021 16:17 schreef Andromache het volgende:
Marco Borsato, de Adonis van Alkmaar.

*proest* _O-

Viezerik. Met zijn Alkmaarse kopkaas. :X :r
Uche uche, het is rond etenstijd. Jakkes bah :{ ;(
pi_199696727
Zou John Ewbank weleens hebben meegedaan?
pi_199697325
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 17:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zou John Ewbank weleens hebben meegedaan?
Dat zou me nu niks verbazen.
  Tettenkoning maandag 31 mei 2021 @ 18:39:11 #27
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_199697447
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 17:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zou John Ewbank weleens hebben meegedaan?
Ze zaten toch wel eens samen te rukken op de bank? Of deed Eeeewbank dat met Gordon?
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  maandag 31 mei 2021 @ 19:22:26 #28
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199698020
quote:
10s.gif Op maandag 31 mei 2021 18:39 schreef Nine. het volgende:

[..]

Ze zaten toch wel eens samen te rukken op de bank? Of deed Eeeewbank dat met Gordon?
Ewbank met gordon.
https://www.ad.nl/show/wo(...)met-gordon~aa9116d2/
pi_199698111
Wat een figuren zijn het ook
  maandag 31 mei 2021 @ 19:46:30 #30
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_199698391
quote:
10s.gif Op maandag 31 mei 2021 18:39 schreef Nine. het volgende:

[..]

Ze zaten toch wel eens samen te rukken op de bank? Of deed Eeeewbank dat met Gordon?
Ik vind Ieuwbank meer een kontkruiper jegens Borsato.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_199698765
quote:
10s.gif Op maandag 31 mei 2021 18:39 schreef Nine. het volgende:

[..]

Ze zaten toch wel eens samen te rukken op de bank? Of deed Eeeewbank dat met Gordon?
Dat was met Gerard Joling.

Oh Gordon was het :P
pi_199699018
quote:
1s.gif Op maandag 31 mei 2021 15:00 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Beschaaft vind ik het allerminst om met andermans vent het nest te delen. Zeg maar gerust ordinair.
Het totale bezit van iemand willen is ongepast, gedachtenpolitie zijn en fysieke exclusiviteit denken te hebben is waanzin als echtgenote.
pi_199699081
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 20:22 schreef Za het volgende:

[..]

Het totale bezit van iemand willen is ongepast, gedachtenpolitie zijn en fysieke exclusiviteit denken te hebben is waanzin als echtgenote.
Wat betekent het huwelijk voor jou?
pi_199701337
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 20:22 schreef Za het volgende:

[..]

Het totale bezit van iemand willen is ongepast, gedachtenpolitie zijn en fysieke exclusiviteit denken te hebben is waanzin als echtgenote.
Dan moet je daar allebei eerlijk over zijn en een open relatie hebben. Heb je dat niet en je gaat vreemd ben je gewoon aso
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_199712435
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 20:26 schreef Sunshine1982 het volgende:

Wat betekent het huwelijk voor jou?
Iets wat heel verliefde of heel wanhopige mensen doen, in de hoop dat de ander voor altijd bij hen blijft.

De realiteit is dat men elkaar kooit, dat wanneer de echtgenoot of echtgenote een fling heeft, ookal heeft die ander daar niets van gemerkt en dat dan achteraf hoort, er gelijk bedrog! bedrog! wordt geschreeuwd.

Ik bedoel in gedachten kan een persoon fantaseren over de hele buurt, en dat schaadt dan niemand, want niemand die het weet. Maar zodra iemand even oprecht iets voelt voor een ander, een moment, een periode, is het hek van de dam, want fysiek exclusief bezit van een ander.
Een smeerpijp, bedrieger, slet whatever.
pi_199712501
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 23:01 schreef marsan het volgende:

Dan moet je daar allebei eerlijk over zijn en een open relatie hebben. Heb je dat niet en je gaat vreemd ben je gewoon aso
Nee dat hoeft de insteek niet te zijn, je hoeft niet van tevoren in te calculeren dat je misschien ooit iets voor een ander zal voelen, en daar dan afspraken over te gaan maken bij aanvang van de relatie/het huwelijk.
pi_199712757
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 23:18 schreef Za het volgende:

[..]

Nee dat hoeft de insteek niet te zijn, je hoeft niet van tevoren in te calculeren dat je misschien ooit iets voor een ander zal voelen, en daar dan afspraken over te gaan maken bij aanvang van de relatie/het huwelijk.
Dan moet je iig niet achter de rug handelen van de ander. Als je een beetje ballen hebt ben je gewoon eerlijk tov elkaar.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_199712984
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 23:51 schreef marsan het volgende:

Dan moet je iig niet achter de rug handelen van de ander. Als je een beetje ballen hebt ben je gewoon eerlijk tov elkaar.
Leg eens uit waarom svp.
Stel Marco Borsato staat bij de bakker en ziet een aantrekkelijke vrouw die verleidelijk naar hem lacht, hij denkt: die zou ik weleens willen pakken.
Moet hij deze gedachte dan thuis gelijk opbiechten bij Leontien?

Is het bedrog dat hij fysiek iets zou wensen met een andere vrouw, of is het pas bedrog wanneer hij daar aan toegeeft?
In beide gevallen wenst hij het.
Het is zijn lichaam, zijn gevoel, hij geeft niet toe, of hij geeft wel toe.
Waarom moet het opgebiecht worden, waarom kan het niet gewoon mooi zijn wanneer twee mensen even of voor een poosje wat voor elkaar voelen zonder dat de hele Santekraam hiervan op de hoogte gesteld dient te worden, inclusief bloedjes van kinderen, papa is vreemdgegaan!
pi_199713083
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 00:21 schreef Za het volgende:

[..]

Leg eens uit waarom svp.
Stel Marco Borsato staat bij de bakker en ziet een aantrekkelijke vrouw die verleidelijk naar hem lacht, hij denkt: die zou ik weleens willen pakken.
Moet hij deze gedachte dan thuis gelijk opbiechten bij Leontien?

Is het bedrog dat hij fysiek iets zou wensen met een andere vrouw, of is het pas bedrog wanneer hij daar aan toegeeft?
In beide gevallen wenst hij het.
Het is zijn lichaam, zijn gevoel, hij geeft niet toe, of hij geeft wel toe.
Waarom moet het opgebiecht worden, waarom kan het niet gewoon mooi zijn wanneer twee mensen even of voor een poosje wat voor elkaar voelen zonder dat de hele Santekraam hiervan op de hoogte gesteld dient te worden, inclusief bloedjes van kinderen, papa is vreemdgegaan!
Als hij die gedachte heeft blijft t daarbij. Als hij de daad bij t woord voegt is dat achterbaks. Daar mag je open over zinn. Je gaat een huwelijk aan met dezelfde insteek. Als je dan achter de rug van de ander rondneukt ben je daar of eerlijk over of niet.
In dat tweede geval ben je een zak. En niemand hoeft er van op de hoogte gesteld te worden. Op een persoon na. De ander waar je mee in t huwelijk bent getreden. Iets met eerlijkheid ofzo.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_199713103
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 00:21 schreef Za het volgende:

[..]

Leg eens uit waarom svp.
Stel Marco Borsato staat bij de bakker en ziet een aantrekkelijke vrouw die verleidelijk naar hem lacht, hij denkt: die zou ik weleens willen pakken.
Moet hij deze gedachte dan thuis gelijk opbiechten bij Leontien?

Is het bedrog dat hij fysiek iets zou wensen met een andere vrouw, of is het pas bedrog wanneer hij daar aan toegeeft?
In beide gevallen wenst hij het.
Het is zijn lichaam, zijn gevoel, hij geeft niet toe, of hij geeft wel toe.
Waarom moet het opgebiecht worden, waarom kan het niet gewoon mooi zijn wanneer twee mensen even of voor een poosje wat voor elkaar voelen zonder dat de hele Santekraam hiervan op de hoogte gesteld dient te worden, inclusief bloedjes van kinderen, papa is vreemdgegaan!
Ik heb in de tijd dat ik samen ben met mijn partner nog nooit het idee gehad bij de bakker dat ik een onbekend persoon wil “pakken”.

Daarvoor als single trouwens ook niet.

Daarnaast vind ik het best vreemd dat je dat gedrag probeert goed te praten.

Huwelijken gaat kapot, klopt. Het gebeurt dat partners veranderen door de jaren heen en andere wensen hebben in het leven.

De kots factor bij Marco is dat die het allemaal wil, rock en roll op het podium, een compleet gezin thuis en ook nog wat neukertjes voor erbij. Alles draait om hem en niet om anderen, in dit geval vrouwen en kinderen. Iedereen moet draaien zoals Marco wil roeien.

En dat is precies de kots factor bij André nu.

Fijn dat hij dat wil, maar is de rest ondergeschikt aan die kerels?

En dan is de oplossing simpel. Trouw dan niet en wees eerlijk.
pi_199713148
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 00:43 schreef ootjekatootje het volgende:

Ik heb in de tijd dat ik samen ben met mijn partner nog nooit het idee gehad bij de bakker dat ik een onbekend persoon wil “pakken”.
:D

Het was meer een bij wijze van spreken, al zal het zeker gebeuren.

quote:
Daarnaast vind ik het best vreemd dat je dat gedrag probeert goed te praten.
Ik heb hem ooit gezien bij bv de voice Kids, hoe hij daar reageerde op die kinderen, zijn emoties, hoe hij zich laat meeslepen, hoe lief hij was, hij is een heel intense man, dat vind ik prachtig aan hem, want het is authentiek.

Ik heb niets met zijn muziek, uiterlijk of praatjes verder.
  woensdag 2 juni 2021 @ 06:38:52 #42
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_199713570
Grappig, want ik vind dat juist heel onoprecht en tenenkrommend overkomen.
Al moet ik bekennen dat ik hem alleen gezien heb in kleine stukjes audities, want ik kan gewoon echt niet naar hem kijken, dus heb nooit echt naar de voice kids gekeken.
***
pi_199714018
De cover van de nieuwe privé 8)7. Daar kreeg ik wel even een slokje koffie terug. :D
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199714028
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 00:43 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik heb in de tijd dat ik samen ben met mijn partner nog nooit het idee gehad bij de bakker dat ik een onbekend persoon wil “pakken”.

Daarvoor als single trouwens ook niet.

Daarnaast vind ik het best vreemd dat je dat gedrag probeert goed te praten.

Huwelijken gaat kapot, klopt. Het gebeurt dat partners veranderen door de jaren heen en andere wensen hebben in het leven.

De kots factor bij Marco is dat die het allemaal wil, rock en roll op het podium, een compleet gezin thuis en ook nog wat neukertjes voor erbij. Alles draait om hem en niet om anderen, in dit geval vrouwen en kinderen. Iedereen moet draaien zoals Marco wil roeien.

En dat is precies de kots factor bij André nu.

Fijn dat hij dat wil, maar is de rest ondergeschikt aan die kerels?

En dan is de oplossing simpel. Trouw dan niet en wees eerlijk.
Dit!
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199714063
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 00:21 schreef Za het volgende:

[..]

Leg eens uit waarom svp.
Stel Marco Borsato staat bij de bakker en ziet een aantrekkelijke vrouw die verleidelijk naar hem lacht, hij denkt: die zou ik weleens willen pakken.
Moet hij deze gedachte dan thuis gelijk opbiechten bij Leontien?

Is het bedrog dat hij fysiek iets zou wensen met een andere vrouw, of is het pas bedrog wanneer hij daar aan toegeeft?
In beide gevallen wenst hij het.
Het is zijn lichaam, zijn gevoel, hij geeft niet toe, of hij geeft wel toe.
Waarom moet het opgebiecht worden, waarom kan het niet gewoon mooi zijn wanneer twee mensen even of voor een poosje wat voor elkaar voelen zonder dat de hele Santekraam hiervan op de hoogte gesteld dient te worden, inclusief bloedjes van kinderen, papa is vreemdgegaan!
Dus kan hij beter schijnheilig zijn mond houden opdat zijn kids niet verkeerd over hem denken? Hij had zijn l*l in zijn broek moeten houden. Het is niet 1x geweest maar vele keren. Dan zou het netjes zijn dat hij dat eerlijk opbiecht. Maar nu zweeg hij een moest hij open kaart spelen omdat het naar buiten kwam in de media. Dat is schijnheilig.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  woensdag 2 juni 2021 @ 09:30:16 #46
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_199714510
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 08:40 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
De cover van de nieuwe privé 8)7. Daar kreeg ik wel even een slokje koffie terug. :D
Heb je een foto? Ik kan gem zo gauw online niet vinden.
***
pi_199714580
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 08:46 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Dus kan hij beter schijnheilig zijn mond houden opdat zijn kids niet verkeerd over hem denken? Hij had zijn l*l in zijn broek moeten houden. Het is niet 1x geweest maar vele keren. Dan zou het netjes zijn dat hij dat eerlijk opbiecht. Maar nu zweeg hij een moest hij open kaart spelen omdat het naar buiten kwam in de media. Dat is schijnheilig.
Wij kunnen ook niet achter hun voordeur kijken he? Daar kunnen we hooguit over speculeren. Maar die speculaties en aannames zeggen dan weer helemaal niks over wat ze wel en niet tegen elkaar gezegd hebben.

Ik kan me best zo voorstellen dat Leontine alles allang wist en een oogje heeft toegeknepen voor het comfortabele leven.... vervolgens komt het dan out in the open en dat is dan wel vernederend en moet ze eigenlijk wel een grens trekken, want ofwel ze wordt zelf ongeloofwaardig, of ze staat voor de hele goegemeente te kakken omdat ze zo onnozel is dat ze dat na 20 jaar niet door heeft.

Dat ze nu net zo hard voor lul staat als principeloze golddigger is een ander verhaal.

En who knows, wie weet heeft zij na de verwekking van de jongste wel structureel een aspirientje tussen de knieën vastgehouden
pi_199714654
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  woensdag 2 juni 2021 @ 09:50:23 #49
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_199714668
-O-
***
pi_199714731
quote:
1s.gif Op woensdag 2 juni 2021 09:50 schreef BE het volgende:
-O-
Dan valt je toch niets meer in hé
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199714847
Hoe ziet Leontine het voor zich. Marco een gebiedsverbod geven voor heel Bergen?
ik bedoel;
voor Maan gingen dankzij Marco deuren open
voor Marco gingen de benen van Maan open
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_199715078
Ik zag Maan gisteren bij Beau, lief maar ook een beetje simpel. En ontwetend.

Als Marco ooit met Maan heeft gefoost dan kan die wel uitkijken, voor een #metoo gate. Dat kan toch niet verjaren?
pi_199715145
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 09:56 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Dan valt je toch niets meer in hé
Nouja, eigenlijk toch wel: het is natuurlijk een korrelige foto, maar zo happy kijkt ie nu ook weer niet
  woensdag 2 juni 2021 @ 11:06:58 #54
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_199715502
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 09:56 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Dan valt je toch niets meer in hé
Nee, ik was echt een soort speechless...
***
  Vis een optie? woensdag 2 juni 2021 @ 11:18:12 #55
70532 loveli
N
pi_199715636
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 21:11 schreef loveli het volgende:
|:(
crap in = crap out
pi_199716466
quote:
Hij heeft het weer voor elkaar :{

Dan moet je toch wel strontverliefd zijn op zo'n dweil. En dit wakkert mijn twijfel aan of ze wel echt zijn gescheiden. Ik ga steeds meer aan de niet-kant staan.
  Moderator woensdag 2 juni 2021 @ 12:39:58 #57
184769 crew  Deisyy
pi_199716604
quote:
1s.gif Op woensdag 2 juni 2021 12:29 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Hij heeft het weer voor elkaar :{

Dan moet je toch wel strontverliefd zijn op zo'n dweil. En dit wakkert mijn twijfel aan of ze wel echt zijn gescheiden. Ik ga steeds meer aan de niet-kant staan.
Dit was wel te verwachten na een weekje Ibiza, en ik denk ook dat ze niet officieel gescheiden zijn. Hij Marco dat ook niet gezegd in dat interview met Linda?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_199716658
Het gaat om geld en gemakzucht
pi_199716688
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 12:39 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Dit was wel te verwachten na een weekje Ibiza, en ik denk ook dat ze niet officieel gescheiden zijn. Hij Marco dat ook niet gezegd in dat interview met Linda?
https://www.nu.nl/achterk(...)-nooit-meer-wil.html

Weet niet wat hij bij Linda gezegd heeft. Ik heb het op een gegeven moment afgezet. Ik trok het niet meer.
  Moderator woensdag 2 juni 2021 @ 12:47:07 #60
184769 crew  Deisyy
pi_199716703
quote:
Ja hm, dat kan ook een scheiding van tafel en bed zijn.

Maar ik verwacht sowieso dat ze wel naar Venetie af zullen reizen om daar nogmaals te trouwen.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_199716705
quote:
1s.gif Op woensdag 2 juni 2021 12:29 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Hij heeft het weer voor elkaar :{

Dan moet je toch wel strontverliefd zijn op zo'n dweil. En dit wakkert mijn twijfel aan of ze wel echt zijn gescheiden. Ik ga steeds meer aan de niet-kant staan.
Snap jij het nog? Ik niet en denk dat jij wel eens gelijk kan hebben. Die zijn nooit gescheiden,of het was financieel een betere optie. Maar hoe ze op zijn schouder ligt. Hij denkt charme offensief heeft gewerkt. :')
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199716728
quote:
1s.gif Op woensdag 2 juni 2021 12:45 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

https://www.nu.nl/achterk(...)-nooit-meer-wil.html

Weet niet wat hij bij Linda gezegd heeft. Ik heb het op een gegeven moment afgezet. Ik trok het niet meer.
Daar zei hij dat ze gescheiden waren. Toen ze moesten tekenen had de advocaat gezegd moeten jullie wel gaan scheiden zoveel liefde was er nog tussen leontien en hem. :')
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199716739
Sinds Marco op een ochtend ingefluisterd heeft gekregen dat hij moet zeggen "we hebben de vorm losgelaten" lijkt het wel een voorgeprogrammeerde robot :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_199716741
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 12:39 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Dit was wel te verwachten na een weekje Ibiza, en ik denk ook dat ze niet officieel gescheiden zijn. Hij Marco dat ook niet gezegd in dat interview met Linda?
Ik was niet eens mee gegaan naar Ibiza als ik zo te kakken was gezet.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  Moderator woensdag 2 juni 2021 @ 12:50:11 #65
184769 crew  Deisyy
pi_199716750
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 12:49 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Daar zei hij dat ze gescheiden waren. Toen ze moesten tekenen had de advocaat gezegd moeten jullie wel gaan scheiden zoveel liefde was er nog tussen leontien en hem. :')
Ow ja dat laatste vertelde hij inderdaad :') _O-
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator woensdag 2 juni 2021 @ 12:50:57 #66
184769 crew  Deisyy
pi_199716762
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 12:49 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Ik was niet eens mee gegaan naar Ibiza als ik zo te kakken was gezet.
Ik denk dat die twee al veel langer weer bij elkaar zijn, misschien ten tijde van het interview met Linda al.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_199716777
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 12:50 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ik denk dat die twee al veel langer weer bij elkaar zijn, misschien ten tijde van het interview met Linda al.
Ze hadden dat ook samen gekeken. Schat ik kom terug als jij openlijk op tv verteld dat jij een beetje dom was. :P
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  Moderator woensdag 2 juni 2021 @ 12:54:14 #68
184769 crew  Deisyy
pi_199716785
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 12:49 schreef TheVulture het volgende:
Sinds Marco op een ochtend ingefluisterd heeft gekregen dat hij moet zeggen "we hebben de vorm losgelaten" lijkt het wel een voorgeprogrammeerde robot :')
Alles volgens het plan van de media adviseur.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_199717343
Gewoon kiezen voor een "open"/verstands huwelijk is economisc beter waarschijnlijk en het is gemakkelijk voor beide partijen. Zij voor het geld en hij voor het imago en de huiselijkheid.
pi_199717543
Ik geloof niet dat ze het alleen voor het geld doet. Dat Marco goed in de slappe was zit helpt mee,, maar ik geloof niet dat dat het enige is.

Hij was toch een keertje bankroet? Als ze voor het geld bij hem was, had ze allang de scheiding aangevraagd.
pi_199717557
quote:
Gadverredamme
pi_199717592
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 14:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik geloof niet dat ze het alleen voor het geld doet. Dat Marco goed in de slappe was zit helpt mee,, maar ik geloof niet dat dat het enige is.

Hij was toch een keertje bankroet? Als ze voor het geld bij hem was, had ze allang de scheiding aangevraagd.
Zou hij dan zo'n ster in bed zijn? En zelfs dan nog, zelfs dan neem je als vrouw zo'n lul toch niet terug?
  Vis een optie? woensdag 2 juni 2021 @ 14:08:27 #73
70532 loveli
N
pi_199717628
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 12:49 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Daar zei hij dat ze gescheiden waren. Toen ze moesten tekenen had de advocaat gezegd moeten jullie wel gaan scheiden zoveel liefde was er nog tussen leontien en hem. :')
Eens kijken of er genoeg liefde is voor een overspelclausule in de nieuwe huwelijkse voorwaarden.
crap in = crap out
pi_199717733
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 14:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik geloof niet dat ze het alleen voor het geld doet. Dat Marco goed in de slappe was zit helpt mee,, maar ik geloof niet dat dat het enige is.

Hij was toch een keertje bankroet? Als ze voor het geld bij hem was, had ze allang de scheiding aangevraagd.
Wat is het dan? Als het thuis perfect is pies je niet buiten de deur. Er moet iets zijn waarom hij daar toch veelvuldig heeft gedaan.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199717739
quote:
1s.gif Op woensdag 2 juni 2021 14:05 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Zou hij dan zo'n ster in bed zijn? En zelfs dan nog, zelfs dan neem je als vrouw zo'n lul toch niet terug?
-O- :'( :N
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199717765
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 12:54 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Alles volgens het plan van de media adviseur.
Ik weet niet wat het is. Ik vind het gewoon fascinerend dat een vrouw haar man terug neemt na zoveel overspel.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  Vis een optie? woensdag 2 juni 2021 @ 14:22:06 #77
70532 loveli
N
pi_199717791
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 14:17 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Wat is het dan? Als het thuis perfect is pies je niet buiten de deur. Er moet iets zijn waarom hij daar toch veelvuldig heeft gedaan.
Nee hoor, sommige mensen hebben geen reden nodig om vreemd te gaan. Gewoon, omdat het kan. Even een vette bek halen als je toch langs de Mc rijdt, ondanks dat je toch heel erg van je eigen haute cuisine houdt.
crap in = crap out
pi_199717857
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 14:17 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Wat is het dan? Als het thuis perfect is pies je niet buiten de deur. Er moet iets zijn waarom hij daar toch veelvuldig heeft gedaan.
Dat zegt toch niks over het feit dat Leontien voor het geld bij hem zou blijven?
pi_199718425
quote:
1s.gif Op woensdag 2 juni 2021 14:26 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Dat zegt toch niks over het feit dat Leontien voor het geld bij hem zou blijven?
Dat heb ik ook nergens beweerd .
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199718435
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 14:22 schreef loveli het volgende:

[..]

Nee hoor, sommige mensen hebben geen reden nodig om vreemd te gaan. Gewoon, omdat het kan. Even een vette bek halen als je toch langs de Mc rijdt, ondanks dat je toch heel erg van je eigen haute cuisine houdt.
Bizar.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  woensdag 2 juni 2021 @ 15:45:11 #81
71048 Tokay
makes your day!
pi_199718918
quote:
Ik ben compleet in shock!! :o

Kost een los exemplaar van Privé écht ¤4,29?! 8)7
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
  woensdag 2 juni 2021 @ 16:11:15 #82
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_199719185
Dames, statistisch gezien gaan van een flink deel van jullie je 'mannetjes' ook vreemd hoor. Dus kijk het ventje vanavond nog maar eens indringend aan, als je de dampende piepers voor zijn neus schuift, die je als ideale huisvrouw natuurlijk voor hem hebt klaarstaan als manlief klaar is met zijn werk. Want het zal hem aan niets ontbreken, toch? Alleen zo voorkom je dat hij vreemdgaat. Iemand die alles thuis perfect heeft, zal immers nooit daadwerkelijk naar een ander talen.

Denken jullie. Maar jullie Wesley, of Jarno of Kevin heeft vanmiddag het meisje van de postafdeling op de derde nog staan vingeren in het kopieerhok. En dat gaat nu al maanden zo. Ja echt! Niet gedacht hè? Want jij bent er toch altijd voor hem? En alles is thuis perfect, en jij scheert je poes, dus dan hoeft hij toch niemand anders?

Nou ja, behalve dan dus dat hij Denise van de post neukt. En daarvoor trouwens een tijdje de buurvrouw van nummer 17a. Jij had toch elke woensdagavond die diamantpaintingcoachingsessies om je weer in je kracht te zetten? Nou dan klom hij dus de trap omhoog naar zij van 17a. Even haar diamantje painten in alle hoeken van de kamer.
En die Ronnie van jou... ja, jíj daar in dit topic... Jouw Ronnepon stopte gisteren nog even bij de homoparkeerplaats voor hij weer thuis kwam eten. Ook dat is statistiek, lieve dames. Met jullie wijzende vingertjes naar de stoute mannen en naar alles wat jullie nooit zou overkomen.

Over stoute mannen gesproken... wel eens bedacht met wie al die stoute mannen vreemdgaan? Met jouw stoute beste vriendin. En jouw stoute zus. En je stoute collega Tineke. Die kéúrige Tineke! En jij daar, lurker, wist je dat jouw moeder, ja, zelfs op haar leeftijd, ook heel stout is?

Het valt natuurlijk niet mee om de barstjes te zien in jullie idyllische leventje waarin jij en je partner nóóit vreemd zouden gaan, maar De Waarheid (Marco zong het al) is:

Ze gaan allemaal vreemd!
JIJ BENT DE ENIGE DIE NIET VREEMDGAAT. BWAHAHAHAHA!!!

Dus kijk hem inderdaad nog maar eens indringend aan, die honnepon van je.
Met zijn trouwe hondenogen.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator woensdag 2 juni 2021 @ 16:13:50 #83
184769 crew  Deisyy
pi_199719216
quote:
6s.gif Op woensdag 2 juni 2021 16:11 schreef Duderinnetje het volgende:

.....De Waarheid (Marco zong het al)


_O- _O-
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_199719247
quote:
6s.gif Op woensdag 2 juni 2021 16:11 schreef Duderinnetje het volgende:
Dames, statistisch gezien gaan van een flink deel van jullie je 'mannetjes' ook vreemd hoor. Dus kijk het ventje vanavond nog maar eens indringend aan, als je de dampende piepers voor zijn neus schuift, die je als ideale huisvrouw natuurlijk voor hem hebt klaarstaan als manlief klaar is met zijn werk. Want het zal hem aan niets ontbreken, toch? Alleen zo voorkom je dat hij vreemdgaat. Iemand die alles thuis perfect heeft, zal immers nooit daadwerkelijk naar een ander talen.

Denken jullie. Maar jullie Wesley, of Jarno of Kevin heeft vanmiddag het meisje van de postafdeling op de derde nog staan vingeren in het kopieerhok. En dat gaat nu al maanden zo. Ja echt! Niet gedacht hè? Want jij bent er toch altijd voor hem? En alles is thuis perfect, en jij scheert je poes, dus dan hoeft hij toch niemand anders?

Nou ja, behalve dan dus dat hij Denise van de post neukt. En daarvoor trouwens een tijdje de buurvrouw van nummer 17a. Jij had toch elke woensdagavond die diamantpaintingcoachingsessies om je weer in je kracht te zetten? Nou dan klom hij dus de trap omhoog naar zij van 17a. Even haar diamantje painten in alle hoeken van de kamer.
En die Ronnie van jou... ja, jíj daar in dit topic... Jouw Ronnepon stopte gisteren nog even bij de homoparkeerplaats voor hij weer thuis kwam eten. Ook dat is statistiek, lieve dames. Met jullie wijzende vingertjes naar de stoute mannen en naar alles wat jullie nooit zou overkomen.

Over stoute mannen gesproken... wel eens bedacht met wie al die stoute mannen vreemdgaan? Met jouw stoute beste vriendin. En jouw stoute zus. En je stoute collega Tineke. Die kéúrige Tineke! En jij daar, lurker, wist je dat jouw moeder, ja, zelfs op haar leeftijd, ook heel stout is?

Het valt natuurlijk niet mee om de barstjes te zien in jullie idyllische leventje waarin jij en je partner nóóit vreemd zouden gaan, maar De Waarheid (Marco zong het al) is:

Ze gaan allemaal vreemd!
JIJ BENT DE ENIGE DIE NIET VREEMDGAAT. BWAHAHAHAHA!!!

Dus kijk hem inderdaad nog maar eens indringend aan, die honnepon van je.
Met zijn trouwe hondenogen.
_O-
pi_199719456
quote:
11s.gif Op woensdag 2 juni 2021 15:45 schreef Tokay het volgende:

[..]

Ik ben compleet in shock!! :o

Kost een los exemplaar van Privé écht ¤4,29?! 8)7
Geen idee , de Privé advertentie stond in de krant.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  Tettenkoning woensdag 2 juni 2021 @ 16:46:27 #86
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_199719561
quote:
6s.gif Op woensdag 2 juni 2021 16:11 schreef Duderinnetje het volgende:
De Waarheid (Marco zong het al) is:
_O-
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_199720725
quote:
6s.gif Op woensdag 2 juni 2021 16:11 schreef Duderinnetje het volgende:
Dames, statistisch gezien gaan van een flink deel van jullie je 'mannetjes' ook vreemd hoor. Dus kijk het ventje vanavond nog maar eens indringend aan, als je de dampende piepers voor zijn neus schuift, die je als ideale huisvrouw natuurlijk voor hem hebt klaarstaan als manlief klaar is met zijn werk. Want het zal hem aan niets ontbreken, toch? Alleen zo voorkom je dat hij vreemdgaat. Iemand die alles thuis perfect heeft, zal immers nooit daadwerkelijk naar een ander talen.

Denken jullie. Maar jullie Wesley, of Jarno of Kevin heeft vanmiddag het meisje van de postafdeling op de derde nog staan vingeren in het kopieerhok. En dat gaat nu al maanden zo. Ja echt! Niet gedacht hè? Want jij bent er toch altijd voor hem? En alles is thuis perfect, en jij scheert je poes, dus dan hoeft hij toch niemand anders?

Nou ja, behalve dan dus dat hij Denise van de post neukt. En daarvoor trouwens een tijdje de buurvrouw van nummer 17a. Jij had toch elke woensdagavond die diamantpaintingcoachingsessies om je weer in je kracht te zetten? Nou dan klom hij dus de trap omhoog naar zij van 17a. Even haar diamantje painten in alle hoeken van de kamer.
En die Ronnie van jou... ja, jíj daar in dit topic... Jouw Ronnepon stopte gisteren nog even bij de homoparkeerplaats voor hij weer thuis kwam eten. Ook dat is statistiek, lieve dames. Met jullie wijzende vingertjes naar de stoute mannen en naar alles wat jullie nooit zou overkomen.

Over stoute mannen gesproken... wel eens bedacht met wie al die stoute mannen vreemdgaan? Met jouw stoute beste vriendin. En jouw stoute zus. En je stoute collega Tineke. Die kéúrige Tineke! En jij daar, lurker, wist je dat jouw moeder, ja, zelfs op haar leeftijd, ook heel stout is?

Het valt natuurlijk niet mee om de barstjes te zien in jullie idyllische leventje waarin jij en je partner nóóit vreemd zouden gaan, maar De Waarheid (Marco zong het al) is:

Ze gaan allemaal vreemd!
JIJ BENT DE ENIGE DIE NIET VREEMDGAAT. BWAHAHAHAHA!!!

Dus kijk hem inderdaad nog maar eens indringend aan, die honnepon van je.
Met zijn trouwe hondenogen.
Wat een onzin.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  woensdag 2 juni 2021 @ 18:31:58 #88
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_199720733
quote:
6s.gif Op woensdag 2 juni 2021 16:11 schreef Duderinnetje het volgende:
Dames, statistisch gezien gaan van een flink deel van jullie je 'mannetjes' ook vreemd hoor. Dus kijk het ventje vanavond nog maar eens indringend aan, als je de dampende piepers voor zijn neus schuift, die je als ideale huisvrouw natuurlijk voor hem hebt klaarstaan als manlief klaar is met zijn werk. Want het zal hem aan niets ontbreken, toch? Alleen zo voorkom je dat hij vreemdgaat. Iemand die alles thuis perfect heeft, zal immers nooit daadwerkelijk naar een ander talen.

Denken jullie. Maar jullie Wesley, of Jarno of Kevin heeft vanmiddag het meisje van de postafdeling op de derde nog staan vingeren in het kopieerhok. En dat gaat nu al maanden zo. Ja echt! Niet gedacht hè? Want jij bent er toch altijd voor hem? En alles is thuis perfect, en jij scheert je poes, dus dan hoeft hij toch niemand anders?

Nou ja, behalve dan dus dat hij Denise van de post neukt. En daarvoor trouwens een tijdje de buurvrouw van nummer 17a. Jij had toch elke woensdagavond die diamantpaintingcoachingsessies om je weer in je kracht te zetten? Nou dan klom hij dus de trap omhoog naar zij van 17a. Even haar diamantje painten in alle hoeken van de kamer.
En die Ronnie van jou... ja, jíj daar in dit topic... Jouw Ronnepon stopte gisteren nog even bij de homoparkeerplaats voor hij weer thuis kwam eten. Ook dat is statistiek, lieve dames. Met jullie wijzende vingertjes naar de stoute mannen en naar alles wat jullie nooit zou overkomen.

Over stoute mannen gesproken... wel eens bedacht met wie al die stoute mannen vreemdgaan? Met jouw stoute beste vriendin. En jouw stoute zus. En je stoute collega Tineke. Die kéúrige Tineke! En jij daar, lurker, wist je dat jouw moeder, ja, zelfs op haar leeftijd, ook heel stout is?

Het valt natuurlijk niet mee om de barstjes te zien in jullie idyllische leventje waarin jij en je partner nóóit vreemd zouden gaan, maar De Waarheid (Marco zong het al) is:

Ze gaan allemaal vreemd!
JIJ BENT DE ENIGE DIE NIET VREEMDGAAT. BWAHAHAHAHA!!!

Dus kijk hem inderdaad nog maar eens indringend aan, die honnepon van je.
Met zijn trouwe hondenogen.
:D _O_

Het is wmb niet eens het vreemdgaan maar vooral het feit dat ze dan uit elkaar gaan en de hele shit over straat ligt en ze dan toch weer bij elkaar komen. Dat bevreemd mij. :?
En hij is gewoon een vieze engerd! Maar dat was ik al voor ik wist dat ie een beetje rondneukte.

Enneh... hoe zit het met de vrouwen dan? Die gaan niet vreemd? O-)
***
  woensdag 2 juni 2021 @ 18:54:12 #89
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_199720938
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 18:31 schreef BE het volgende:

[..]

:D _O_

Het is wmb niet eens het vreemdgaan maar vooral het feit dat ze dan uit elkaar gaan en de hele shit over straat ligt en ze dan toch weer bij elkaar komen. Dat bevreemd mij. :?
En hij is gewoon een vieze engerd! Maar dat was ik al voor ik wist dat ie een beetje rondneukte.

Enneh... hoe zit het met de vrouwen dan? Die gaan niet vreemd? O-)
Ja dat bevreemdt mij ook hoor. Ze passen kennelijk prima bij elkaar. Het is toch al tekenend dat ze op die gladjakkerenzemoeder viel to begin with.

En alle vrouwen gaan ook vreemd. Of genoeg in elk geval. Waar doen anders alle (of genoeg voor al die vreemdgaande vrouwen) mannen het mee? Leo zal het er best van genomen hebben. En misschien wisten ze het van elkaar. Dikke prima toch.

Ging mij om die dooddoener 'Als hij het thuis goed geeft, gaat mijn mannetje niet vreemd'. :')
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_199720975
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 18:54 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ja dat bevreemdt mij ook hoor. Ze passen kennelijk prima bij elkaar. Het is toch al tekenend dat ze op die gladjakkerenzemoeder viel to begin with.

En alle vrouwen gaan ook vreemd. Of genoeg in elk geval. Waar doen anders alle (of genoeg voor al die vreemdgaande vrouwen) mannen het mee? Leo zal het er best van genomen hebben. En misschien wisten ze het van elkaar. Dikke prima toch.

Ging mij om die dooddoener 'Als hij het thuis goed geeft, gaat mijn mannetje niet vreemd'. :')
Ik denk dat geld een boel te maken heeft. Ga jij je gang en ik ook
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 2 juni 2021 @ 18:59:08 #91
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_199720984
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 18:54 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ja dat bevreemdt mij ook hoor. Ze passen kennelijk prima bij elkaar. Het is toch al tekenend dat ze op die gladjakkerenzemoeder viel to begin with.

En alle vrouwen gaan ook vreemd. Of genoeg in elk geval. Waar doen anders alle (of genoeg voor al die vreemdgaande vrouwen) mannen het mee? Leo zal het er best van genomen hebben. En misschien wisten ze het van elkaar. Dikke prima toch.

Ging mij om die dooddoener 'Als hij het thuis goed geeft, gaat mijn mannetje niet vreemd'. :')
*wacht even, even zijn geruite pantoffels halen, ben zo terug hoor!

:D
***
  † In Memoriam † woensdag 2 juni 2021 @ 21:51:01 #92
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_199723628
Ben ik dan de enige sukkel die níet vreemd gaat? ;( ;( ;(
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  woensdag 2 juni 2021 @ 21:52:32 #93
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_199723663
quote:
99s.gif Op woensdag 2 juni 2021 21:51 schreef Cynix ® het volgende:
Ben ik dan de enige sukkel die níet vreemd gaat? ;( ;( ;(
Yups.
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 2 juni 2021 @ 21:55:13 #94
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_199723709
quote:
99s.gif Op woensdag 2 juni 2021 21:51 schreef Cynix ® het volgende:
Ben ik dan de enige sukkel die níet vreemd gaat? ;( ;( ;(
Teken dat jij het thuis echt héél goed hebt! ^O^
***
pi_199724109
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 14:17 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Wat is het dan? Als het thuis perfect is pies je niet buiten de deur. Er moet iets zijn waarom hij daar toch veelvuldig heeft gedaan.
Of gewoon een klassieke sexverslaafde.
pi_199724160
quote:
6s.gif Op woensdag 2 juni 2021 16:11 schreef Duderinnetje het volgende:
-verhaal-
Kan.
Gelukkig ben ik single *)
  Tettenkoning donderdag 3 juni 2021 @ 08:08:47 #97
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_199726607
quote:
99s.gif Op woensdag 2 juni 2021 21:51 schreef Cynix ® het volgende:
Ben ik dan de enige sukkel die níet vreemd gaat? ;( ;( ;(
Het scheelt waarschijnlijk wel dat je niet rijk en/of beroemd bent. Als dat wel zo was kreeg je dergelijke kansen vaak genoeg op een presenteerblaadje aangeboden ;)
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_199726679
Ach misschien vinden ze het wel fijn om samen een gezellig gezin te hebben als basis en dat ze de sex buiten de deur mogen zoeken.
pi_199726803
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 18:54 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ja dat bevreemdt mij ook hoor. Ze passen kennelijk prima bij elkaar. Het is toch al tekenend dat ze op die gladjakkerenzemoeder viel to begin with.

En alle vrouwen gaan ook vreemd. Of genoeg in elk geval. Waar doen anders alle (of genoeg voor al die vreemdgaande vrouwen) mannen het mee? Leo zal het er best van genomen hebben. En misschien wisten ze het van elkaar. Dikke prima toch.

Ging mij om die dooddoener 'Als hij het thuis goed geeft, gaat mijn mannetje niet vreemd'. :')
Nou als dat al zo was dan zou ik als ik Leo was na zo'n publiekelijk narcistisch cringecircus alsnog mijn biezen hebben gepakt.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_199727790
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 08:40 schreef Stepperoller het volgende:

[..]

Nou als dat al zo was dan zou ik als ik Leo was na zo'n publiekelijk narcistisch cringecircus alsnog mijn biezen hebben gepakt.
Nou eerder omgekeerd, als ze echt een afspraak hadden dat ze het beiden buiten de deur mochten zoeken (wat Goldback schreef) dan zou ik mij niet na de tijd laten dwingen om zo'n cringecircus op te moeten voeren om haar 'weer terug te winnen'. Hij mocht het toch buiten de deur zoeken?
  † In Memoriam † donderdag 3 juni 2021 @ 12:40:10 #101
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_199729363
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 10:23 schreef roninho het volgende:
Hij mocht het toch buiten de deur zoeken?
Als dat al zo was, dan was dat waarschijnlijk niet bedoeld voor de buitenwereld. Misschien moest ze daarom dit showtje wel opvoeren. Feit is dat ze ogenschijnlijk redelijk gemakkelijk zwicht voor zijn toespelingen. Het voelt in ieder geval niet alsof haar eer gered is. Om over zíjn eer maar te zwijgen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zondag 6 juni 2021 @ 00:28:41 #102
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199763526
Borsato is vies dik geworden, schrik ervan.
  zondag 6 juni 2021 @ 02:08:35 #103
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_199764308
quote:
0s.gif Op zondag 6 juni 2021 00:28 schreef ootjekatootje het volgende:
Borsato is vies dik geworden, schrik ervan.
Wie?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  † In Memoriam † zondag 6 juni 2021 @ 07:04:59 #104
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_199764630
quote:
99s.gif Op zondag 6 juni 2021 02:08 schreef chufi het volgende:

[..]

Wie?
Eeh, Borsato, waar dit topic over gaat? :?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zondag 6 juni 2021 @ 12:35:47 #105
429367 DKUp
ON TOUR
pi_199766673
quote:
Marco openhartig over Leontine: ‘We zijn de liefde aan het herontdekken’

De horeca mag vanaf zaterdag weer langer open. In Deventer waren Marco Borsato, Rolf Sanchez en John Ewbank aanwezig om de horecazaken een hart onder de riem te steken. Daarnaast is Marco openhartig over zijn relatie met Leontine.

https://www.telegraaf.nl/(...)aan-het-herontdekken
Gezellig filmpje ALLEN
Marco raakt aan het einde wel geïrriteerd >:)
Lekker leuk gemaakt gezellig doen met Rolf en John….
SOONY
pi_199766748
“Herontdekken”. Wat weet die man toch altijd alles zo te omschrijven dat je er van moet kotsen. :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_199766823
quote:
0s.gif Op zondag 6 juni 2021 12:43 schreef Pisces29 het volgende:
“Herontdekken”. Wat weet die man toch altijd alles zo te omschrijven dat je er van moet kotsen. :')
Dit! De liefde herontdekken , wij hebben de vorm los gelaten :')
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199766950
quote:
0s.gif Op zondag 6 juni 2021 12:43 schreef Pisces29 het volgende:
“Herontdekken”. Wat weet die man toch altijd alles zo te omschrijven dat je er van moet kotsen. :')
Wij kotsen hiervan maar een hoop vrouwtjes smelten. Marco kiest zijn woorden zorgvuldig uit :)
pi_199767993
Overduidelijk: tijdens de Corona lockdown op de bank gehangen en foute soaps bingewatchen. Dat is het enige dat al dat extra vet en dit soort taalgebruik kan verklaren, echt walgelijk.
En dan dat overdreven 'kijk ons nu eens spontaan, gezellig en sociaal zijn' gedoetje.
(ook walgelijk trouwens hoe 'leuk' al die mensen op het terras meedoen met zo'n uitgerangeerde tweederangs BN'er voor ongetwijfeld hun eigen 2 seconds of fame.
  † In Memoriam † zondag 6 juni 2021 @ 14:30:49 #110
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_199768241
quote:
10s.gif Op zondag 6 juni 2021 12:35 schreef DKUp het volgende:
Marco raakt aan het einde wel geïrriteerd >:)
Dat zag ik niet.

Het gemaakt gezellig doen wel, ik heb er niks mee.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_199768755
Valt nog mee dat niemand een glas bier in zijn gezicht heeft gegooid.
  zondag 6 juni 2021 @ 15:05:47 #112
429367 DKUp
ON TOUR
pi_199768994
quote:
99s.gif Op zondag 6 juni 2021 14:30 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Dat zag ik niet.

Het gemaakt gezellig doen wel, ik heb er niks mee.
De vraag of de relatie weer op het hetzelfde niveau als voor de breuk kon komen vond hij niet leuk :P
SOONY
pi_199770304
quote:
1s.gif Op zondag 6 juni 2021 15:05 schreef DKUp het volgende:

[..]

De vraag of de relatie weer op het hetzelfde niveau als voor de breuk kon komen vond hij niet leuk :P
>:)
pi_199770465
Echt elke week zegt die mafklapper wel weer iets over zijn wel/niet/geen naam/herontdekte relatie met Leontine.
Ik zou als Leontine woest zijn als een kerel mij zo onder druk zou zetten, elke week weer. Of je houdt nu je bek,of er valt helemaal sowieso niets meer te herontdekken ( :r )
pi_199771037
quote:
0s.gif Op zondag 6 juni 2021 16:07 schreef SilverEyes het volgende:
Echt elke week zegt die mafklapper wel weer iets over zijn wel/niet/geen naam/herontdekte relatie met Leontine.
Ik zou als Leontine woest zijn als een kerel mij zo onder druk zou zetten, elke week weer. Of je houdt nu je bek,of er valt helemaal sowieso niets meer te herontdekken ( :r )
Het enige dat telt is of mensen over hem praten. Praten mensen over Marco of André dan zijn sponsors blij. Dus Marco geniet alleen maar. Die heeft straks vast ook wel weer een cd of concert te promoten.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_199771827
quote:
0s.gif Op zondag 6 juni 2021 16:32 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Het enige dat telt is of mensen over hem praten. Praten mensen over Marco of André dan zijn sponsors blij. Dus Marco geniet alleen maar. Die heeft straks vast ook wel weer een cd of concert te promoten.
En nieuwe kweel liedjes uiteraard })
  Moderator / Miss SHO zondag 6 juni 2021 @ 21:42:44 #117
22592 crew  Ole
pi_199775908
quote:
1s.gif Op zondag 6 juni 2021 17:24 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

En nieuwe kweel liedjes uiteraard })
Ik ga vast nog meer teiltjes inslaan
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zondag 6 juni 2021 @ 21:59:15 #118
207727 Smallish
Kleintje!
pi_199776228
quote:
0s.gif Op zondag 6 juni 2021 12:50 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Dit! De liefde herontdekken , wij hebben de vorm los gelaten :')
Ik moet bij dit soort uitlatingen steeds denken aan Gwyneth Paltrow. Die had het bij haar scheiding van Chris Martin ook over ‘bewust ontkoppelen’ enzo. Wellicht heeft Tien daar naar gekeken en Marco dit soort termen ingetoeterd.
Is dat zo?
  maandag 7 juni 2021 @ 07:26:52 #119
429367 DKUp
ON TOUR
pi_199778280
Marco voelt zich enorm goed. Sjohn Juheuwhbenk zal wel een stapel met muziek klaarstaan met hippe artiesten om Marco’s imago weer wat op te krikken.
SOONY
pi_199779392
Nog even oefenen met biertjes tappen....


https://www.instagram.com/p/CPwLsErjPQS/?hl=nl
pi_199779515
De nieuwste uitspraak van Borsato. So low key mogelijk *O* :r
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199779520
Zit die vent in een midlifecrisis ofzo
pi_199779522
quote:
0s.gif Op maandag 7 juni 2021 09:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
Nog even oefenen met biertjes tappen....


https://www.instagram.com/p/CPwLsErjPQS/?hl=nl
Bah uitsloven. Is puur voor de singel.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199779532
quote:
0s.gif Op maandag 7 juni 2021 10:03 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Bah uitsloven. Is puur voor de singel.
Ja, ik krijg er ook kotsneigingen bij. Hoeveel mensen het blijkbaar maar ok vinden dat een kerel meermaals buiten de pot pist. Maar owee als het bij hun gebeurd.
pi_199779554
quote:
0s.gif Op maandag 7 juni 2021 10:04 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ja, ik krijg er ook kotsneigingen bij. Hoeveel mensen het blijkbaar maar ok vinden dat een kerel meermaals buiten de pot pist. Maar owee als het bij hun gebeurd.
Zijn nieuwste uitspraak het daten met Leontien is so Low key mogelijk :r
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199779994
Waar begint die vrouw aan. Was ze eindelijk van hem af.
Dat kruiperige gebogen hand wringende houdinkje van die kwal. Zo van kijk mij eens heel erg empathisch zijn. Ondertussen kijkt hij slechts om zich heen naar de hoogtepunten bij de dames. :r

Ren Leo! Ren!
pi_199780056
quote:
1s.gif Op maandag 7 juni 2021 10:43 schreef Kupelu het volgende:
Waar begint die vrouw aan. Was ze eindelijk van hem af.
Dat kruiperige gebogen hand wringende houdinkje van die kwal. Zo van kijk mij eens heel erg empathisch zijn. Ondertussen kijkt hij slechts om zich heen naar de hoogtepunten bij de dames. :r

Ren Leo! Ren!
Ik vrees dat het te laat is. Die heeft zich al helemaal laten in pakken door die gluiperd. En weet je, eigenlijk vind ik het wel best. Ze zoekt het maar lekker uit met die knakker.
pi_199780098
quote:
0s.gif Op maandag 7 juni 2021 10:48 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik vrees dat het te laat is. Die heeft zich al helemaal laten in pakken door die gluiperd.
Ongeluk in de maak.
|:(
pi_199780251
quote:
1s.gif Op maandag 7 juni 2021 10:51 schreef Kupelu het volgende:

[..]

Ongeluk in de maak.
|:(
Tsja, geen medelijden mee.

Ik heb dat niet vaak bij mensen, maar deze kerel begint me dusdanig de strot uit te hangen dat ik hem verschrikkelijk irritant begint te vinden. En al die reacties van Gerda en Anita dat ze zo blij zijn voor Marco en Leontien en dat ze hun een hoop liefde wensen... Wattafak man, sporen jullie allemaal wel. We hebben het over een kerel die meerdere keren zijn vrouw belazerd en belogen heeft.
pi_199780418
quote:
0s.gif Op maandag 7 juni 2021 11:03 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Tsja, geen medelijden mee.

Ik heb dat niet vaak bij mensen, maar deze kerel begint me dusdanig de strot uit te hangen dat ik hem verschrikkelijk irritant begint te vinden. En al die reacties van Gerda en Anita dat ze zo blij zijn voor Marco en Leontien en dat ze hun een hoop liefde wensen... Wattafak man, sporen jullie allemaal wel. We hebben het over een kerel die meerdere keren zijn vrouw belazerd en belogen heeft.
Marco…..André……Jorik.
Heus alle situaties zijn allemaal anders. Maar feit is dat vrouwen bij zo’n narcistische domme eikel blijven. Ik begrijp het ook niet. Waarschijnlijk is er een onweerstaanbare motivatie om te blijven. :X
pi_199780538
quote:
1s.gif Op maandag 7 juni 2021 11:15 schreef Kupelu het volgende:

[..]

Marco…..André……Jorik.
Heus alle situaties zijn allemaal anders. Maar feit is dat vrouwen bij zo’n narcistische domme eikel blijven. Ik begrijp het ook niet. Waarschijnlijk is er een onweerstaanbare motivatie om te blijven. :X
Klopt, het zijn alle drie slappe vaatdoeken. Maar Marco heeft gewoon iets wat ik echt strontvervelend vind.
pi_199780947
quote:
1s.gif Op maandag 7 juni 2021 10:43 schreef Kupelu het volgende:
Waar begint die vrouw aan. Was ze eindelijk van hem af.
Dat kruiperige gebogen hand wringende houdinkje van die kwal. Zo van kijk mij eens heel erg empathisch zijn. Ondertussen kijkt hij slechts om zich heen naar de hoogtepunten bij de dames. :r

Ren Leo! Ren!
Stom van haar, maar is haar keuze. Straks niet meer huilen als de sleur er weer inkomt.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  woensdag 9 juni 2021 @ 21:42:27 #133
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_199811586
quote:
10s.gif Op donderdag 3 juni 2021 08:08 schreef Nine. het volgende:

[..]

Het scheelt waarschijnlijk wel dat je niet rijk en/of beroemd bent. Als dat wel zo was kreeg je dergelijke kansen vaak genoeg op een presenteerblaadje aangeboden ;)
Je hebt er niet veel kansen voor nodig. Het zit gewoon in je systeem of niet.
pi_199820816
Huisman had beloofd er niks meer over te gaan zeggen, maar loopt weer leeg.
Ik word moe van die vent met zijn plasser gelul

https://www.story.nl/arti(...)t-moet-ze-zelf-weten?
  donderdag 10 juni 2021 @ 18:24:06 #135
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_199821296
Pfff... Echt, ik heb alles tegen Borsato hoor, maar damn Huisman... moet je het nou echt hiervan hebben? Laat toch gewoon gaan man, wat wint hij nou met al dat moddergooien? :?
***
  Vis een optie? donderdag 10 juni 2021 @ 19:58:22 #136
70532 loveli
N
pi_199822309
quote:
1s.gif Op zondag 6 juni 2021 13:02 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Marco kiest zijn woorden zorgvuldig uit :)
Zijn vrouwen ook.
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 10 juni 2021 @ 19:59:10 #137
70532 loveli
N
pi_199822317
quote:
0s.gif Op maandag 7 juni 2021 10:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zit die vent in een midlifecrisis ofzo
De midlifecrisis van de man is meestal afhankelijk van de leeftijd van de vrouw (of het aanbod).
crap in = crap out
pi_199822465
quote:
15s.gif Op donderdag 10 juni 2021 17:45 schreef An_0_Niem het volgende:
Huisman had beloofd er niks meer over te gaan zeggen, maar loopt weer leeg.
Ik word moe van die vent met zijn plasser gelul

https://www.story.nl/arti(...)t-moet-ze-zelf-weten?
Dat snap ik ook niet zo. Het is toch allemaal bekend.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  † In Memoriam † zaterdag 12 juni 2021 @ 07:51:15 #139
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_199843594
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 18:24 schreef BE het volgende:
Pfff... Echt, ik heb alles tegen Borsato hoor, maar damn Huisman... moet je het nou echt hiervan hebben? Laat toch gewoon gaan man, wat wint hij nou met al dat moddergooien? :?
Ja, wat is dát een sneue karikatuur geworden, he? :{
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zaterdag 12 juni 2021 @ 07:56:14 #140
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199843623
quote:
99s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 07:51 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ja, wat is dát een sneue karikatuur geworden, he? :{
Misschien had hij liever zelf door Marco bepoteld willen worden
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator zaterdag 12 juni 2021 @ 07:56:43 #141
184769 crew  Deisyy
pi_199843624
quote:
15s.gif Op donderdag 10 juni 2021 17:45 schreef An_0_Niem het volgende:
Huisman had beloofd er niks meer over te gaan zeggen, maar loopt weer leeg.
Ik word moe van die vent met zijn plasser gelul

https://www.story.nl/arti(...)t-moet-ze-zelf-weten?
Plasser ;(
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_199843681
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 18:24 schreef BE het volgende:
Pfff... Echt, ik heb alles tegen Borsato hoor, maar damn Huisman... moet je het nou echt hiervan hebben? Laat toch gewoon gaan man, wat wint hij nou met al dat moddergooien? :?
Nou, ik vraag me serieus af of Hennie niet begint te dementeren. De grenzen worden wel steeds lager zeg maar en veel dingen die hij rondbazuint zijn ietwat ver gezocht.

En wat Marco betreft: ik heb hem altijd iets ranzigs vinden hebben.

Een beetje dit zeg maar

pi_199843870
Henny :')
Marco :') :')
Leontien :') :') :')

Shame on you if you fool me once, shame on me if you fool me twice (of 50x)
pi_199844648
Waarom moet die Henny zich er weer tegenaan bemoeien..... :r Weer een paar minuten fame nodig of wat?? :{w
pi_199844733
Wesley Sneijder doet nu ook een Marco Borsatotje. Die denkt wat Marco lukt , gaat mij misschien ook lukken.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199844765
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 10:39 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Wesley Sneijder doet nu ook een Marco Borsatotje. Die denkt wat Marco lukt , gaat mij misschien ook lukken.
Ik gok dat Yolanthe wel wat slimmer is.
  zaterdag 12 juni 2021 @ 11:11:32 #147
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199845058
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 10:44 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik gok dat Yolanthe wel wat slimmer is.
Die zei vorige maand dat ze hoopte “maatjes” te blijven. Das voor dit type mannen dus blijkbaar het teken om publiekelijk hun ex vrouw te gaan stalken.
pi_199845233
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 11:11 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Die zei vorige maand dat ze hoopte “maatjes” te blijven. Das voor dit type mannen dus blijkbaar het teken om publiekelijk hun ex vrouw te gaan stalken.
:r |:(

Beter doen ze eens wat aan hun te grote ego.
pi_199845803
quote:
99s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 07:51 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ja, wat is dát een sneue karikatuur geworden, he? :{
Huisman is gigantisch van zijn zogenaamde voetstuk gevallen toen Idols op tv kwam ipv ‘zijn kindje’ The Soundmixshow.
Een zure, zure, jaloerse azijnpisser. :r :{w
pi_199846062
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 11:11 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Die zei vorige maand dat ze hoopte “maatjes” te blijven. Das voor dit type mannen dus blijkbaar het teken om publiekelijk hun ex vrouw te gaan stalken.
Ze zijn niet formeel gescheiden he? Alleen maar van tafel en bed...en dat is geen scheiding
pi_199846293
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 12:19 schreef vencodark het volgende:

[..]

Huisman is gigantisch van zijn zogenaamde voetstuk gevallen toen Idols op tv kwam ipv ‘zijn kindje’ The Soundmixshow.
Een zure, zure, jaloerse azijnpisser. :r :{w
Toch was hij wel goed in wat hij deed. Hij maakte samen met André van Duin en Ron Brandsteder tijdloze televisie. De programma's die zij met zijn drieën maakten waren bij elkaar leuker dan wat heel Hilversum vandaag de dag maakt.
  zaterdag 12 juni 2021 @ 13:19:35 #152
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199846343
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 12:50 schreef totebel het volgende:

[..]

Ze zijn niet formeel gescheiden he? Alleen maar van tafel en bed...en dat is geen scheiding
Das bn-er taal, net als de vader van je nieuwe vriendin na een week al schoonvader noemen.
pi_199847306
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 13:13 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Toch was hij wel goed in wat hij deed. Hij maakte samen met André van Duin en Ron Brandsteder tijdloze televisie. De programma's die zij met zijn drieën maakten waren bij elkaar leuker dan wat heel Hilversum vandaag de dag maakt.
Oh zeker. Ik keek vroeger ook naar zijn programma’s. :Y 1985 hier. :P
Maar die tijd is allang voorbij.
pi_199847354
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 13:13 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Toch was hij wel goed in wat hij deed. Hij maakte samen met André van Duin en Ron Brandsteder tijdloze televisie. De programma's die zij met zijn drieën maakten waren bij elkaar leuker dan wat heel Hilversum vandaag de dag maakt.
Vroeger wel ja, nu is het een zeikerd, die overal een mening over denkt te moeten hebben...
pi_199850588
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 13:13 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Toch was hij wel goed in wat hij deed. Hij maakte samen met André van Duin en Ron Brandsteder tijdloze televisie. De programma's die zij met zijn drieën maakten waren bij elkaar leuker dan wat heel Hilversum vandaag de dag maakt.
Zo mee eens. In de jaren 80/begin jaren 90 op zaterdagavond lekker televisie kijken. Ik mis die tijd ;(
pi_199850677
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 18:07 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Zo mee eens. In de jaren 80/begin jaren 90 op zaterdagavond lekker televisie kijken. Ik mis die tijd ;(
Ik denk dat de Honeymoon Quiz, Supriseshow en mini playbackshow nu nog prima zouden scoren. Maar wel met de orginele presentatoren, niet met een Chantal Janzen oid.
pi_199850779
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 10:39 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Wesley Sneijder doet nu ook een Marco Borsatotje. Die denkt wat Marco lukt , gaat mij misschien ook lukken.
Viel me ook al op. Toch vind ik dat van Wes minder erg. Die interviewer vroeg ernaar en Wes bleef redelijk op de vlakte. Geen kwijlerige woorden, niet de schuld bij externe factoren leggen.
Marco vind ik dan een stuk manipulatiever en hij post ook uit zichzelf van dat domme gewauwel over Leon10.
  Moderator zaterdag 12 juni 2021 @ 18:26:17 #158
184769 crew  Deisyy
pi_199850897
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 18:19 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Viel me ook al op. Toch vind ik dat van Wes minder erg. Die interviewer vroeg ernaar en Wes bleef redelijk op de vlakte. Geen kwijlerige woorden, niet de schuld bij externe factoren leggen.
Marco vind ik dan een stuk manipulatiever en hij post ook uit zichzelf van dat domme gewauwel over Leon10.
Je bedoelt : 'Er is veel schoon water in de rivier nu, maar we plakken er nog geen label op. We kijken wel waar het schip strandt. Voorlopig drijft ons bootje weer.'

Prachtig toch, pure poëzie :')
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_199850949
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 18:26 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Je bedoelt : 'Er is veel schoon water in de rivier nu, maar we plakken er nog geen label op. We kijken wel waar het schip strandt. Voorlopig drijft ons bootje weer.'

Prachtig toch, pure poëzie :')
Je weet er alles van met die bootjes
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_199852519
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 10:44 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik gok dat Yolanthe wel wat slimmer is.
Die heeft aangegeven maatjes te willen zijn vanwege hun zoon. Meer niet.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199852580
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 18:19 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Viel me ook al op. Toch vind ik dat van Wes minder erg. Die interviewer vroeg ernaar en Wes bleef redelijk op de vlakte. Geen kwijlerige woorden, niet de schuld bij externe factoren leggen.
Marco vind ik dan een stuk manipulatiever en hij post ook uit zichzelf van dat domme gewauwel over Leon10.
Klopt ook wat jij zegt.

Maar het viel mij op juist omdat Yolanthe had gezegd maatjes voor het leven te willen blijven voor hun zoon. Maar liefde dat is voorbij.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199854553
Marco Borsato en Niels Destadsbader gaan samen een single maken

Marco Borsato (54) en Niels Destadsbader (32) willen samen een single maken. Dat vertelden de twee tijdens Marathonradio. De plannen liggen al een tijdje op tafel, maar door verschillende omstandigheden is het er nog niet van gekomen. “Het is geen kwestie van ‘of’, maar van ‘wanneer’”, liet Marco weten.


https://www.hln.be/muziek(...)ngle-maken~a2782aa1/

Geen idee wie het is. Het schijnt een bekend figuur in Vlaanderen te zijn.

Wat is dat trouwens met die Rolf Sanchez, is dat een blijvend aanhangsel van Marco en Ewbank?
pi_199884585


Liefde is samen fietsend door Alkmaar. :')
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  Vis een optie? maandag 14 juni 2021 @ 18:43:32 #164
70532 loveli
N
pi_199884646
:r
crap in = crap out
  Tettenkoning maandag 14 juni 2021 @ 18:53:41 #165
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_199884774
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 21:42 schreef Hexagon het volgende:
Je hebt er niet veel kansen voor nodig. Het zit gewoon in je systeem of niet.
Onzin. Dat heeft niets met je systeem te maken. Het is best lastig om telkens weerstand te bieden als er continu mooie vrouwen zijn die zich gewillig voor je voeten werpen.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  Tettenkoning maandag 14 juni 2021 @ 19:00:02 #166
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_199884869
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 13:13 schreef Sunshine1982 het volgende:
Toch was hij wel goed in wat hij deed. Hij maakte samen met André van Duin en Ron Brandsteder tijdloze televisie. De programma's die zij met zijn drieën maakten waren bij elkaar leuker dan wat heel Hilversum vandaag de dag maakt.
Ron Brandsteder? Leuke programma's? Die arrogante kwal? De liefhebber van poepseks? Serieus? :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_199885030
quote:
10s.gif Op maandag 14 juni 2021 19:00 schreef Nine. het volgende:

[..]

Ron Brandsteder? Leuke programma's? Die arrogante kwal? De liefhebber van poepseks? Serieus? :')
Ron Brandsteder was meer het noodzakelijk kwaad als je Huisman en Van Duin wilde zien. :P
pi_199885072
quote:
10s.gif Op maandag 14 juni 2021 18:53 schreef Nine. het volgende:

[..]

Onzin. Dat heeft niets met je systeem te maken. Het is best lastig om telkens weerstand te bieden als er continu mooie vrouwen zijn die zich gewillig voor je voeten werpen.
Team Marco? :+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_199885139
quote:
10s.gif Op maandag 14 juni 2021 19:00 schreef Nine. het volgende:

[..]

Ron Brandsteder? Leuke programma's? Die arrogante kwal? De liefhebber van poepseks? Serieus? :')
De laatste twee, daar heb ik niks van mee gekregen. Maar ja, zo'n honeymoonquiz was gewoon een gezellige show voor op de zaterdagavond. Wat heb je nou nog op de televisie? Compleet uitgekauwde formats, wannabe presentatoren en sensatieshowtjes. Hier en daar wel wat aardigs, maar geen enkel programma vandaag de dag heeft de charme die de Surpriseshow had of de Honeymoon Quiz. Wie ben ik met Ron, André en Caroline was ook zeker de moeite waard (de remake met Wendy van Dijk vond ik om te huilen).
pi_199885160
quote:
10s.gif Op maandag 14 juni 2021 19:00 schreef Nine. het volgende:

[..]

Ron Brandsteder? Leuke programma's? Die arrogante kwal? De liefhebber van poepseks? Serieus? :')
Ron's honeymoonquiz vond ik altijd erg leuk als kind. Toen had ik gelukkig geen weet en geen besef van zijn rare seksuele voorkeuren
  Tettenkoning maandag 14 juni 2021 @ 20:50:32 #171
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_199886650
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 19:09 schreef Pisces29 het volgende:
Team Marco? :+
Absoluut niet, maar ik kan me wel voorstellen dat het best lastig kan zijn als je de kat op het spel bindt.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  Tettenkoning maandag 14 juni 2021 @ 20:59:04 #172
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_199886864
@Sunshine1982 @An_0_Niem Sorry maar ik heb die honeymoonquiz nooit leuk gevonden.

Dat het een arrogante kwal is heb ik ooit aan den lijve mogen ondervinden. We waren ooit aan het varen en moesten wachten op een sluis. Meneer Brandsteder bleek achter ons te liggen wachten en ging ging als een gek tegen de sluiswachter tekeer: "doe die sluis nu open gvd, weet je wel wie ik ben?!" 'Wat een droeftoeter' konden wij alleen maar denken... :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_199888387
quote:
10s.gif Op maandag 14 juni 2021 20:50 schreef Nine. het volgende:

[..]

Absoluut niet, maar ik kan me wel voorstellen dat het best lastig kan zijn als je de kat op het spel bindt.
Op het klokkenspel?
pi_199901416
quote:
1s.gif Op maandag 14 juni 2021 19:15 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Ron's honeymoonquiz vond ik altijd erg leuk als kind. Toen had ik gelukkig geen weet en geen besef van zijn rare seksuele voorkeuren
Die boeien toch totaal niet? Zolang je niet mee hoeft te doen en hij er geen camera op zet en het op prime time uitzendt zal t mij jeuken wat die man in zn vrije tijd doet, als ie zn werk maar doet.

Als je trouwens hem al arrogant vindt...zn schoonouders waren nog erger. Zijn huidige vrouw woonde in dezelfde plaats als wij, maar dan in nogal een aso buurt...die mensen werden me een partij vervelend. Gingen ze boodschappen doen bij de buurtsuper, voordringen en dan "weet je wel wie mijn schoonzoon is?"
  † In Memoriam † dinsdag 15 juni 2021 @ 21:08:35 #175
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_199902322
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 20:25 schreef totebel het volgende:
Die boeien toch totaal niet? Zolang je niet mee hoeft te doen en hij er geen camera op zet en het op prime time uitzendt zal t mij jeuken wat die man in zn vrije tijd doet, als ie zn werk maar doet.
Helemaal mee eens.

Van het genoemde trio (Van Duin, Brandsteder en Huisman) had w.m.b. alleen de eerste echt talent. De anderen waren bij tijd en wijle gezellig als bewegende achtergrond, maar dat zou een aquarium met leuke tropische vissen ook kunnen zijn.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_199907562
quote:
10s.gif Op maandag 14 juni 2021 18:53 schreef Nine. het volgende:

[..]

Onzin. Dat heeft niets met je systeem te maken. Het is best lastig om telkens weerstand te bieden als er continu mooie vrouwen zijn die zich gewillig voor je voeten werpen.
Huwelijk gaat wat minder, in de slaapkamer gebeurt niks meer.
En dan ben je Marco Borsato, waarbij de mooiste vrouwen, bijna spontaan de slip laten zakken als ze je zien.
Dan moet je wel heel sterk in de schoenen staan, wil je de verleiding kunnen weerstaan.
  vrijdag 18 juni 2021 @ 15:28:26 #177
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199945223
Pak eerst een emmer om in te kotsen voor je op de link drukt, want Marco heeft nieuws.

https://www.telegraaf.nl/(...)o-borsato-het-is-aan

Het is aan! :r
Hoe oud is die? Acht? Wat een kneus, zitten ze volgende maand weer bij Linda op de bank, te vertellen hoe geweldig ze zichzelf wel niet vinden.
pi_199945362
Marco heeft tegenwoordig standaard een: “Kijk mij blij zijn met haar en wat ben ik toch een bescheiden man dat ze mij vergeven heeft-gezicht”. :')
Een schuldbewust bakkes dus.
pi_199945399
:r :r Met zijn "het is aan"
Walgelijke vent.
pi_199945509
Nou het hoge woord is er uit. Ze hebben verkering :r . Wat een misselijk ventje. Met zijn achterlijke woordjes. :')
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199945521
quote:
13s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 15:38 schreef An_0_Niem het volgende:
:r :r Met zijn "het is aan"
Walgelijke vent.
Verkering zelfs. :r
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199945534
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 15:28 schreef ootjekatootje het volgende:
Pak eerst een emmer om in te kotsen voor je op de link drukt, want Marco heeft nieuws.

https://www.telegraaf.nl/(...)o-borsato-het-is-aan

Het is aan! :r
Hoe oud is die? Acht? Wat een kneus, zitten ze volgende maand weer bij Linda op de bank, te vertellen hoe geweldig ze zichzelf wel niet vinden.
Het is even op een nieuwe bruiloft. |:(
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199945563
Marco en Leontine :') :') x 1000
pi_199945706
'We gaan voorlopig nog niet samenwonen.' Volgende maand zit Marco gewoon weer bij Leontien op de bank.
  vrijdag 18 juni 2021 @ 16:45:38 #185
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_199946403
:') x 10.000
With love :*
pi_199946531
Het is zo'n ontiegelijk gehaaide vent. De woorden gebruiken waar zijn fanbase natte stoelen van krijgen, een beetje janken bij Linda... Chapeau hoor dat je het voor elkaar krijgt dat mensen weer gek op je zijn ondanks je een notoire vreemdganger bent (geweest).
  Vis een optie? vrijdag 18 juni 2021 @ 17:07:57 #187
70532 loveli
N
pi_199946708
Ben benieuwd hoe lang hij monogaam volhoudt.
crap in = crap out
pi_199946773
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 16:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het is zo'n ontiegelijk gehaaide vent. De woorden gebruiken waar zijn fanbase natte stoelen van krijgen, een beetje janken bij Linda... Chapeau hoor dat je het voor elkaar krijgt dat mensen weer gek op je zijn ondanks je een notoire vreemdganger bent (geweest).
Dit als je de reacties leest van de dames zakt je broek af. :r
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199947486
Nog even en hij gaat zeggen dat hij via een briefje verkering heeft gevraagd met ja/nee.

Niet dat hij nee zou accepteren.
  vrijdag 18 juni 2021 @ 18:24:12 #190
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199947518
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 17:12 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Dit als je de reacties leest van de dames zakt je broek af. :r
Ik mis nog de reactie dat die echt niet snapt waar alle negatieve reacties vandaan komen.
  FOK!fotograaf vrijdag 18 juni 2021 @ 18:30:01 #191
842 Zorro
Z
pi_199947588
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 17:12 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Dit als je de reacties leest van de dames zakt je broek af. :r
NEE NIET DOEN!

Hou die broek nou aan, voor je het weet is het weer prijs.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_199947740
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 17:12 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Dit als je de reacties leest van de dames zakt je broek af. :r
Je zou zeggen dat al die vrouwen vreemdgaan blijkbaar wel ok vinden. Totdat hun eigen kerels dat doen en er een jong blaadje op na houden. Dan is het huis te klein :')

Ik zou dan dan als keiharde boemerang gebruiken. 'Ja maar, bij Marco B. vond je het ook niet erg. ' :+

[ Bericht 10% gewijzigd door Sunshine1982 op 18-06-2021 18:51:38 ]
  vrijdag 18 juni 2021 @ 18:47:07 #193
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_199947818
Ja idioot ze hebben verkering gekregen zeggen ze bij boulevard😞😣
pi_199948070
quote:
8s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 18:47 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja idioot ze hebben verkering gekregen zeggen ze bij boulevard😞😣
Die gekken gaan er in mee met dat kleuter gedoe.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199948078
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 15:48 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Nou het hoge woord is er uit. Ze hebben verkering :r . Wat een misselijk ventje. Met zijn achterlijke woordjes. :')
* giechel.

Zouden ze al 2nd base zijn gegaan? :')
pi_199948093
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 18:24 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik mis nog de reactie dat die echt niet snapt waar alle negatieve reacties vandaan komen.
Hij had 1 doel en dat was leontien terug winnen.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199948115
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 19:02 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Die gekken gaan er in mee met dat kleuter gedoe.
Ze moeten wel. Marco hoort bij RTL. :P
  vrijdag 18 juni 2021 @ 19:06:47 #198
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199948149
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 19:03 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Hij had 1 doel en dat was leontien terug winnen.
O ja. Had die trouwens een weddenschap met Wesley? Wie het eerst zijn bedrogen ex weer terug kon krijgen?
pi_199948199
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 19:06 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

O ja. Had die trouwens een weddenschap met Wesley? Wie het eerst zijn bedrogen ex weer terug kon krijgen?
Ja maar Wesley was een schoft.
Marco had gewoon een emotionele afstand tot Leontine en daarom zocht hij toenadering bij vrouwen die zijn kwetsbare positie wel begrijpen. :Y
pi_199948227
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 19:08 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ja maar Wesley was een schoft.
Marco had gewoon een emotionele afstand tot Leontine en daarom zocht hij toenadering bij vrouwen die zijn kwetsbare positie wel begrijpen. :Y
Marco moest ook even flink uithuilen bij zijn moeder thuis. Arme knul toch. Zo gevoelig ook.
pi_199948371
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 19:09 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Marco moest ook even flink uithuilen bij zijn moeder thuis. Arme knul toch. Zo gevoelig ook.
Ja, die theemutsen vinden dat allemaal heel begrijpelijk. Die arme Marco.
Leontine was natuurlijk niet goed en verzorgend genoeg voor hem. Was vast teveel van huis en bracht zijn pantoffeltjes niet meer.

Wij begrijpen dat. :+
pi_199948887
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 15:28 schreef ootjekatootje het volgende:
Pak eerst een emmer om in te kotsen voor je op de link drukt, want Marco heeft nieuws.

https://www.telegraaf.nl/(...)o-borsato-het-is-aan

Het is aan! :r
Hoe oud is die? Acht? Wat een kneus, zitten ze volgende maand weer bij Linda op de bank, te vertellen hoe geweldig ze zichzelf wel niet vinden.
Ik moet echt steeds meer kotsen om die vent. Ben benieuwd hoe snel hij zijn pik weer ergens anders inhangt. Ik denk snel.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_199948960
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 19:40 schreef MissJ het volgende:

[..]

Ik moet echt steeds meer kotsen om die vent. Ben benieuwd hoe snel hij zijn pik weer ergens anders inhangt. Ik denk snel.
Ze wonen niet samen. Dus dat gebeurt nu al. :+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_199949868
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 21:08 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Helemaal mee eens.

Van het genoemde trio (Van Duin, Brandsteder en Huisman) had w.m.b. alleen de eerste echt talent. De anderen waren bij tijd en wijle gezellig als bewegende achtergrond, maar dat zou een aquarium met leuke tropische vissen ook kunnen zijn.
_O_ _O- _O_ _O-
  vrijdag 18 juni 2021 @ 21:51:37 #205
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199951571
Wel slim gespeeld van Stalko, via de media zoveel druk op iemand leggen :{
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  vrijdag 18 juni 2021 @ 21:55:20 #206
429367 DKUp
ON TOUR
pi_199951623
Vreemdgaan loont…..

Uhhhh oké

Ik snap nooit dat mensen weer vertrouwen krijgen in een vreemdgaander. Helemaal iemand wie met meerdere mensen een lange tijd is vreemdgegaan.

Dit was ook niet bepaald een keer vreemdgegaan en dat was het. Marco deed het (en wie weet nu) stelselmatig.

[ Bericht 37% gewijzigd door DKUp op 18-06-2021 22:06:07 ]
SOONY
  vrijdag 18 juni 2021 @ 22:08:47 #207
429367 DKUp
ON TOUR
pi_199951871
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 19:44 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ze wonen niet samen. Dus dat gebeurt nu al. :+
Hij zal binnenkort wel weer wat missen en huilie huilie……
“Ik ben alleen nog succesvol met nieuwe bekendheden en anders flop ik redelijk…”
Die Sjuhohn Juhuuhbenk is nu ook opeens een artiest….
SOONY
  zaterdag 19 juni 2021 @ 08:48:05 #208
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199955728
twitter


Dit kan ik dan wel weer waarderen, en zie ik liever dan zo’n jankstuk bij Linda. Alleen dat muziekje eronder, |:)
pi_199955752
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 08:48 schreef ootjekatootje het volgende:
[ twitter ]

Dit kan ik dan wel weer waarderen, en zie ik liever dan zo’n jankstuk bij Linda. Alleen dat muziekje eronder, |:)
Welkom terug? Bij Leontien of wat?
Nou hij heeft het dik verdiend na zo'n rotjaar! :')
pi_199955802
Lief van die vrouwen. Dat is het enige positieve wat ik aan het filmpje kan opmerken.
  zaterdag 19 juni 2021 @ 09:53:58 #211
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199956182
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 08:48 schreef ootjekatootje het volgende:
[ twitter ]

Dit kan ik dan wel weer waarderen, en zie ik liever dan zo’n jankstuk bij Linda. Alleen dat muziekje eronder, |:)
Anja en Gerda ook _O-
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  zaterdag 19 juni 2021 @ 10:02:57 #212
429367 DKUp
ON TOUR
pi_199956296
Hij is vast wel een sympathieke man, maar soms iets te sympathiek.
SOONY
pi_199956433
quote:
6s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 10:02 schreef DKUp het volgende:
Hij is vast wel een sympathieke man, maar soms iets te sympathiek.
Oh, als het je buurman is, is het vast een aardige vent enzo.
Maar qua gladheid moet ik er weinig van hebben. :P
  zaterdag 19 juni 2021 @ 10:16:14 #214
429367 DKUp
ON TOUR
pi_199956507
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 10:11 schreef vencodark het volgende:

[..]

Oh, als het je buurman is, is het vast een aardige vent enzo.
Maar qua gladheid moet ik er weinig van hebben. :P
Zoiets inderdaad :7
SOONY
pi_199957408
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 10:11 schreef vencodark het volgende:

[..]

Oh, als het je buurman is, is het vast een aardige vent enzo.
Maar qua gladheid moet ik er weinig van hebben. :P
Ik heb niet de illusie dat hij ooit mijn buurman gaat worden als ik zo mijn salarisstrook eens bekijk :')
pi_199958016
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 11:28 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik heb niet de illusie dat hij ooit mijn buurman gaat worden als ik zo mijn salarisstrook eens bekijk :')
Mag je wel op de BbQ bij hem komen. :Y
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  zaterdag 19 juni 2021 @ 14:50:26 #217
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_199959809
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 12:30 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Mag je wel op de BbQ bij hem komen. :Y
Moet je wel worst lusten :7
pi_199959912
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 14:50 schreef Tengano het volgende:

[..]

Moet je wel worst lusten :7
Ik moest lachen :')
  zondag 20 juni 2021 @ 13:50:18 #219
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_199974411
quote:
Marco Borsato prijst gezin op Vaderdag

Dat het zondag Vaderdag is, is ook Marco Borsato niet ontgaan. De zanger plaatst om die reden een drieënhalve minuut durende diavoorstelling met foto’s van zijn gezin op Instagram.



„Vandaag is het Vaderdag! The five of us one family!”, luidt de inleidende tekst van het filmpje. Vervolgens komen foto’s voorbij van zijn kinderen Luca, Senna en Jada en hun moeder Leontine.

De zanger viert Vaderdag dit jaar niet als vrijgezel. Marco deelde vrijdag dat het weer ’aan’ is tussen hem en zijn ex-vrouw Leontine. Vorig jaar scheidde het koppel na een huwelijk van bijna 22 jaar.

https://www.telegraaf.nl/(...)st-gezin-op-vaderdag
quote:
Borsato Instagram
Verified
Mijn trots mijn gezin!
Vaderdag,Liefde ❤️🍀❤️ 🪶 🦋

#vaderdag
#FathersDay
#Daddysday
#diadelpadre
#Festadelpapà
#thefiveofus
#familie
#family

Ziezo, en nou weer lekker rondneuken :7
pi_199979918
Ja joh, die kan hem toch niet in zijn broek houden. Vraag is dus niet of hij vreemdgaat, maar wanneer >:)

})
pi_199981098
Een nieuwe Marco gate _O_ Al vrees ik dat dat wel wat jaartjes op zich laat wachten. Hij is echt niet zo dom om binnen afzienbare tijd weer een jong duifje op te duikelen.
pi_200004162
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 19:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
Een nieuwe Marco gate _O_ Al vrees ik dat dat wel wat jaartjes op zich laat wachten. Hij is echt niet zo dom om binnen afzienbare tijd weer een jong duifje op te duikelen.
Daar zou ik niet zo zeker van zijn....
  † In Memoriam † dinsdag 22 juni 2021 @ 08:17:30 #223
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_200004225
Zou het überhaupt ooit gestopt zijn?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_200004581
Ok, ok. Het is natuurlijk grappig om te denken dat ‘hij vast wel weer vreemdgaat’ maar dat hoeft natuurlijk niet.
Leontine vertrouwd hem blijkbaar weer en je hebt mensen die wél leren van hun fouten.
Daarbij: een ezel stoot zich geen 2 x aan dezelfde steen. Leontine was hij een tijdje echt kwijt en zijn imago heeft toch een deuk opgelopen.
Al zou hij willen: hij is wel oer en oerstom als hij dat semi-herstelde imago bij het volk en het vertrouwen bij Leontine opnieuw schaad vanwege zijn piemel.
Dus, niet dat het hem wat kan schelen, hij krijgt het voordeel van de twijfel. :+

Maar als het míjn man was! :D

Deze post is trouwens veel te lang voor deze gate. :P
  Vis een optie? dinsdag 22 juni 2021 @ 09:03:00 #225
70532 loveli
N
pi_200004664
Als de ezel zich maar aan 2 stenen had gestoten had 'ie het voordeel van de twijfel kunnen krijgen. Nu geloof ik dat 'ie het noooooit meer doet, tot er weer een steen op zijn pad rolt.
crap in = crap out
pi_200004798
Als hij ooit weer coach bij de voice wordt rolt daar wel weer een gate uit. Al die jonge vrouwen die tegen Marco op kijken... Fantastisch vindt ie dat.
  Tettenkoning dinsdag 22 juni 2021 @ 09:40:36 #227
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_200005025
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 09:03 schreef loveli het volgende:
Als de ezel zich maar aan 2 stenen had gestoten had 'ie het voordeel van de twijfel kunnen krijgen. Nu geloof ik dat 'ie het noooooit meer doet, tot er weer een steen op zijn pad rolt.
Volgens Henny Huisman zijn het er toch minstens 50 geweest? :+
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_200005062
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 08:48 schreef ootjekatootje het volgende:
[ twitter ]

Dit kan ik dan wel weer waarderen, en zie ik liever dan zo’n jankstuk bij Linda. Alleen dat muziekje eronder, |:)
Hop, weer 2 op het lijstje :')

Wat een jankmuziek achter dat filmpje ;(
pi_200005937
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 09:40 schreef Nine. het volgende:

[..]

Volgens Henny Huisman zijn het er toch minstens 50 geweest? :+
En die kan het weten.... Is hij erbij geweest of wat?
pi_200006084
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 13:50 schreef Tengano het volgende:

[..]


[..]

Die reacties er onder :') :') ;( ;(

Anita en Gerda buitelen nog net niet over elkaar heen om te posten dat ze zo'n perfect gezin zijn en dat Marco bij Leontien hoort. Wat een vertoning weer :')
pi_200006255
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 11:05 schreef soapie het volgende:

[..]

En die kan het weten.... Is hij erbij geweest of wat?
Had hij vast gewild maar Henny is echt niet zo sexy voor vrouwen als Marco voor bepaalde vrouwen is. :D
  dinsdag 22 juni 2021 @ 11:34:41 #232
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_200006315
Maar hoe kan hij straks nog zijn liedjes zingen zonder een idee bij wat hij zingt?

De meeste dromen zijn bedrog --> ja laten we het hopen en dat Leontien inziet dat ze beter af is zonder hem
Binnen --> Jup hij is weer bij Leontien binnen

Vrij zijn --> Het zou beter zijn als Leontien weer echt vrij kon zijn. Hij heeft haar nimmer meer los gelaten
De Waarheid --> zou hij alles opgebiecht hebben aan Leontien?

en zo kunnen we nog wel even doorgaan met het oeuvre ;)
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  dinsdag 22 juni 2021 @ 11:39:34 #233
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_200006375
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 09:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
Als hij ooit weer coach bij de voice wordt rolt daar wel weer een gate uit. Al die jonge vrouwen die tegen Marco op kijken... Fantastisch vindt ie dat.
Als hij ooit weer coach van de voice wordt, hoop ik dat Ali B hem stevig met zijn foute grappen aanpakt |:)

Ik neem die man niet meer serieus met al die zoete fluwelen woordjes van hem. Ook dat gekwijl op instagram. Als je gezin je nou echt zo veel waard is als je daar roept, loop de boel dan niet te beflikkeren joh, komediant.
  Tettenkoning dinsdag 22 juni 2021 @ 11:53:12 #234
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_200006536
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 11:05 schreef soapie het volgende:
En die kan het weten.... Is hij erbij geweest of wat?
Don't shoot the messenger. Nieuwe verhalen over Borsato's buitenechtelijke escapades: 'Marco deed wel 50 dames!'
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  Moderator / Miss SHO dinsdag 22 juni 2021 @ 14:46:48 #235
22592 crew  Ole
pi_200008857
Goh Leontine heeft ook dates gehad.. Jammer dat het niks is geworden :P
quote:
Patty Brard: ‘Leontine Borsato heeft andere dates gehad’
ALIE SIERKSTRA
17.6.2021 23:39
patty brad leontine marco borsato
Het kan je niet ontgaan zijn: de liefde tussen Leontine en Marco Borsato bloeit weer op! Volgens Patty Brard had het echter ook heel anders kunnen lopen… Zij stelt namelijk dat Leontine tijdens de breuk met Marco lekker aan het daten was!

'Een dateje met de één en ander'
Na een romantische vakantie heeft verstoppen geen zin meer: Leontine en Marco Borsato hebben het hartstikke leuk samen. Wat heet: de twee dropten vandaag dikke hints naar een definitieve hereniging! Zo plaatsten ze allebei vlinders en hartjes op Instagram. Patty Brard grijpt de gelegenheid aan om in Shownieuws een behoorlijke bombshell te droppen: “Ik heb wel gehoord dat Leontine hier en daar een dateje heeft gehad met de één en ander."

Zijn Marco en Leontine weer samen?
Presentator Bart Ettekoven wil er alles van weten: hij vraagt zich bijvoorbeeld of af Leontine onlangs nog een date heeft gehad. “Dat weet ik niet”, stelt Patty. “Ik weet alleen dat ik het fijn vind dat ik vlinders aan beide kanten zie.” Over die vlinder-hints zijn de presentatoren het in ieder geval wel roerend eens: Marco en Leontine zijn gewoon weer samen. En het zou zomaar kunnen dat die dates van Leontine daar bij geholpen hebben. Misschien heeft ze toen ingezien dat Marco toch de ware is!

Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_200008872
Freek Vonk zeker weer! ~O>
pi_200008888
Bart Ettekoven :{w Patty Brard :')
  Vis een optie? dinsdag 22 juni 2021 @ 15:03:05 #238
70532 loveli
N
pi_200009095
quote:
En het zou zomaar kunnen dat die dates van Leontine daar bij geholpen hebben. Misschien heeft ze toen ingezien dat Marco toch de ware is!
Eerder te vergelijken met een kind dat weer interesse krijgt in z'n verwaarloosde speelgoed, omdat hij er een ander kindje mee ziet spelen.
crap in = crap out
pi_200009154
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 15:03 schreef loveli het volgende:

[..]

Eerder te vergelijken met een kind dat weer interesse krijgt in z'n verwaarloosde speelgoed, omdat hij er een ander kindje mee ziet spelen.
Dit. Totdat de verveling weer optreedt, er weer een nieuw intimiteitsvacuum ontstaat en hij zijn zaad weer in een ander kwijt wil.
  Vis een optie? dinsdag 22 juni 2021 @ 15:06:57 #240
70532 loveli
N
pi_200009171
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 15:06 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Dit. Totdat de verveling weer optreedt, er weer een nieuw intimiteitsvacuum ontstaat en hij zijn zaad weer in een ander kwijt wil.
..maar z'n hart is van Leontien.
crap in = crap out
pi_200009186
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 15:06 schreef loveli het volgende:

[..]

..maar z'n hart is van Leontien.
O+ Ja, zo romantisch O+
  dinsdag 22 juni 2021 @ 16:15:14 #242
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_200010329
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 15:06 schreef loveli het volgende:

[..]

..maar z'n hart is van Leontien.
En z’n leuter van iedereen die hem maar wil hebben
W
Z
E
pi_200012330
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 16:15 schreef rebel-angel het volgende:

[..]

En z’n leuter van iedereen die hem maar wil hebben
_O-
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_200012375
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 16:15 schreef rebel-angel het volgende:

[..]

En z’n leuter van iedereen die hem maar wil hebben
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoef die smerige, door soa's bezoedelde genotsknots in elk geval zeker niet :{w

|:)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-06-2021 18:22:39 ]
  † In Memoriam † dinsdag 22 juni 2021 @ 19:16:11 #245
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_200013053
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 08:56 schreef vencodark het volgende:
Deze post is trouwens veel te lang voor deze gate. :P
Klopt. Maar er zit gelukkig wel een d/t fout in. ;)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_200013170
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 19:16 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Klopt. Maar er zit gelukkig wel een d/t fout in. ;)
Schaad? ;(
  † In Memoriam † dinsdag 22 juni 2021 @ 20:29:59 #247
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_200014300
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 19:23 schreef vencodark het volgende:

[..]

Schaad? ;(
Ook, maar ik bedoelde deze:

quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 08:56 schreef vencodark het volgende:
Leontine vertrouwd hem blijkbaar
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_200014499
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 15:06 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Dit. Totdat de verveling weer optreedt, er weer een nieuw intimiteitsvacuum ontstaat en hij zijn zaad weer in een ander kwijt wil.
:r
pi_200017449
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 15:06 schreef loveli het volgende:

[..]

..maar z'n hart is van Leontien.
Doet me denken aan Raw van Eddy Murphy;

Yes! Yes… I fucked her, Yes!
Zwijmelstem: But I make looove to you O+
pi_200130721
https://www.telegraaf.nl/c/1432767490/

Leontien heeft nu ook gereageerd. Zoveel liefde nog voor de man die tig x vreemd ging . Hoe kan het bestaan. 8)7
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  † In Memoriam † dinsdag 29 juni 2021 @ 20:09:02 #251
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_200131764
Beetje zoetsappig interviewtje. Vrouwtje hield altijd nog wel van mannetje en neemt hem toch maar terug. Mannetje gaat na een jaartje huisje-boompje-beestje gegarandeerd de draad weer oppakken en weer lekker buiten de deur eten. Al was het uit verveling.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_200131905
Heeft Leontine ooit gezegd dat ze intens woedend of verdrietig is geweest?
pi_200132134
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 20:15 schreef vencodark het volgende:
Heeft Leontine ooit gezegd dat ze intens woedend of verdrietig is geweest?
Volgens mij niet in het openbaar. Ik heb het filmpje bekeken en kon alleen maar denken, ze doet net alsof er niets is gebeurt. Die gast heeft tig buiten de boot geplast.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_200132191
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 20:25 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Volgens mij niet in het openbaar. Ik heb het filmpje bekeken en kon alleen maar denken, ze doet net alsof er niets is gebeurt. Die gast heeft tig buiten de boot geplast.
Daarom voelt het zo gek voor de meelezers, denk ik.
Zoiets is gebeurt, je gaat uit elkaar en komt na een jaar weer samen.
Ze laten zich uitgebreid uit over hoe fijn dat is etc. maar toen er stront aan de knikker was, herinner ik mij geen interview of nu een terugblik welke emoties ze óók ervaren heeft. :N
  dinsdag 29 juni 2021 @ 20:28:49 #255
207727 Smallish
Kleintje!
pi_200132198
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 20:25 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Volgens mij niet in het openbaar. Ik heb het filmpje bekeken en kon alleen maar denken, ze doet net alsof er niets is gebeurt. Die gast heeft tig buiten de boot geplast.
Ja. Jammer dat Tien hier helemaal geen rekening mee houdt. Mensen denken dit.
Is dat zo?
pi_200132270
Je weet niet hoe Marco in die relatie is. Misschien heeft hij haar gebrainwashed en afhankelijk gemaakt van hem. Wat doet ze vandaag de dag nog om haar geld te verdienen? Niks volgens mij?
pi_200132625
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 20:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
Je weet niet hoe Marco in die relatie is. Misschien heeft hij haar gebrainwashed en afhankelijk gemaakt van hem. Wat doet ze vandaag de dag nog om haar geld te verdienen? Niks volgens mij?
Zou hij zover gaan?
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_200132645
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 20:28 schreef vencodark het volgende:

[..]

Daarom voelt het zo gek voor de meelezers, denk ik.
Zoiets is gebeurt, je gaat uit elkaar en komt na een jaar weer samen.
Ze laten zich uitgebreid uit over hoe fijn dat is etc. maar toen er stront aan de knikker was, herinner ik mij geen interview of nu een terugblik welke emoties ze óók ervaren heeft. :N
Nee toen waren ze uit beeld en heel erg stil.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 22:48:11 #259
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_200134867
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 20:53 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Zou hij zover gaan?
Nou, ik wil niet negatief over hem doen, maar ik vind hem behoorlijk manipulatief en bovendien leugenachtig. Al die tijd de schijn ophouden dat het zo'n voorbeeldig iemand is, met die gewogen woordjes en zinnetjes van hem. Ik vind hem in die zin best berekenend.

Als ik vreemd zou gaan, zou ik dat nooit zo lang vol kunnen houden om zo de schijn op te houden. Hij bespeelt toch wel mensen vind ik en ziet zelfs kans om Leontine weer terug op haar plek te manouvreren. Dan heb je best wel wat manipulatieve kwaliteiten in huis hoor, zeker als zij zo 'vergevingsgezind' O-) is. Ik vind dat niet normaal eerlijk gezegd. Dat komt inderdaad over als dat hij haar op zowel emotioneel als financieel vlak afhankelijk heeft gemaakt zodat, ondanks alles, hij altijd de controle heeft kunnen houden. Ik bedoel welke normale man gaat na een half jaar of zo nou zo'n zoetsappig liedje voor heel Nederland zingen om aan te geven dat hij haar zo graag terugwil. Als dat werkelijk vanuit je hart komt dan had je hem er nooit zo uit laten hangen. Kom op nou :{w
  dinsdag 29 juni 2021 @ 23:26:40 #260
207727 Smallish
Kleintje!
pi_200135658
:D :o :D :'( Jezus Christus .
Is dat zo?
  dinsdag 29 juni 2021 @ 23:29:03 #261
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_200135707
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 23:26 schreef Smallish het volgende:
:D :o :D :'( Jezus Christus .
Prijs Hem Loof Hem *O* *O* *O*

:B
  dinsdag 29 juni 2021 @ 23:31:30 #262
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200135814
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 23:29 schreef Tengano het volgende:

[..]

Prijs Hem Loof Hem *O* *O* *O*

:B
_O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 29 juni 2021 @ 23:32:32 #263
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_200135839
Gaat Marco in de Here?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  dinsdag 29 juni 2021 @ 23:33:09 #264
207727 Smallish
Kleintje!
pi_200135859
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 23:29 schreef Tengano het volgende:

[..]

Prijs Hem Loof Hem *O* *O* *O*

:B
Geniet er vooral van
Is dat zo?
  dinsdag 29 juni 2021 @ 23:44:24 #265
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_200136046
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 23:26 schreef Smallish het volgende:
:D :o :D :'( Jezus Christus .
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 23:33 schreef Smallish het volgende:
Geniet er vooral van
Check deze maar eens:

Marco and manipulation; is there a match? How many red flags do you count?


Voor de duidelijkheid zit Marco en Leontine dan nu (na de hoovering phase alweer) in de love bombing phase (ook wel honeymoon phase of idealisation phase genoemd zoals hieronder in schema) en nu begint het hele circus weer opnieuw.

Daarnaast is het Marco geweest die het initiatief nam om Leontine weer opnieuw in zijn web te spinnen. Dat kwam echt niet bij Leontine vandaan. Normale vrouwen doen zoiets immers niet, als je een paar keer achter elkaar besodemieterd bent.


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een ander belangrijk ding waar je bij dit soort mensen op moet letten is: zijn hun acties in overeenstemming met wat ze zeggen? Because action speaks (much!!!) louder than words. De acties van een persoon vertellen je met wie je werkelijk van doen hebt. Niet de mooie verhalen en de zoete woordjes die je van ze te horen krijgt. Dat is niet meer dan de fascade waar jij voortdurend tegen aankijkt en dat is het deel waardoor je dus constant wordt beflikkerd en door aan het lijntje wordt gehouden.

[ Bericht 3% gewijzigd door Tengano op 30-06-2021 07:59:25 ]
pi_200137173
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 22:48 schreef Tengano het volgende:

[..]

Nou, ik wil niet negatief over hem doen, maar ik vind hem behoorlijk manipulatief en bovendien leugenachtig. Al die tijd de schijn ophouden dat het zo'n voorbeeldig iemand is, met die gewogen woordjes en zinnetjes van hem. Ik vind hem in die zin best berekenend.

Als ik vreemd zou gaan, zou ik dat nooit zo lang vol kunnen houden om zo de schijn op te houden. Hij bespeelt toch wel mensen vind ik en ziet zelfs kans om Leontine weer terug op haar plek te manouvreren. Dan heb je best wel wat manipulatieve kwaliteiten in huis hoor, zeker als zij zo 'vergevingsgezind' O-) is. Ik vind dat niet normaal eerlijk gezegd. Dat komt inderdaad over als dat hij haar op zowel emotioneel als financieel vlak afhankelijk heeft gemaakt zodat, ondanks alles, hij altijd de controle heeft kunnen houden. Ik bedoel welke normale man gaat na een half jaar of zo nou zo'n zoetsappig liedje voor heel Nederland zingen om aan te geven dat hij haar zo graag terugwil. Als dat werkelijk vanuit je hart komt dan had je hem er nooit zo uit laten hangen. Kom op nou :{w
Niets aan toe te voegen. ^O^
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_200137252
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 16:15 schreef rebel-angel het volgende:

[..]

En z’n leuter van iedereen die hem maar wil hebben
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_200156533
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 19:28 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
https://www.telegraaf.nl/c/1432767490/

Leontien heeft nu ook gereageerd. Zoveel liefde nog voor de man die tig x vreemd ging . Hoe kan het bestaan. 8)7
geld

Zij heeft in principe niks.
pi_200225784
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 15:13 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

geld

Zij heeft in principe niks.
Is dat zo?
Maar dan nóg. Blijkbaar is geld belangrijker dan zelfrespect.
pi_200225981
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 09:51 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Is dat zo?
Maar dan nóg. Blijkbaar is geld belangrijker dan zelfrespect.
Ach, als je maar lang en luid genoeg tegenover half Nederland verklaard dat je nú zo vreselijk gelukkig en blij bent met elkaar, ga je het zelf nog geloven ook. :Y
pi_200226073
Ik weet niet hoe ze getrouwd zijn, maar imo zou ze goed kunnen boeren door van MB te scheiden. Zeker omdat zij imo toch alles op een laag pitje heeft gezet om de huismoeder van zijn kinderen te kunnen spelen.

Tenzij hij nog amper iets heeft na dat failliet debacle, maar dat is ook al weer even geleden.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_200226585
Ik geloof niet dat het alleen met geld te maken heeft. Het zal mee spelen, maar volgens mij is ze straalverliefd op die vent. Als hij tig Nederlandse vrouwen weet in te pakken met zijn zoetsappige woordjes, zal hij dat bij Leontien ook wel kunnen.
pi_200423785
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_200424518
quote:
Valt wel mee, alleen nu het publiekelijk bekend was voelde ze zich waarschijnlijk 'gedwongen' om er iets mee te doen
pi_200426259
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 16:14 schreef aeaeae het volgende:

[..]

Valt wel mee, alleen nu het publiekelijk bekend was voelde ze zich waarschijnlijk 'gedwongen' om er iets mee te doen
Even een statement maken van 3 maanden :')
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  Tettenkoning zondag 18 juli 2021 @ 20:23:17 #276
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_200430184
quote:
Het geld, de faam en de incrowd-feestjes maken waarschijnlijk een hele hoop goed :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  zondag 18 juli 2021 @ 21:21:59 #277
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200431327
quote:
Dat is toch al een heel oud verhaal?
Dat heeft op zeker ook al eens in deze reeks gestaan.

Maar goed, een bron als Utopianieuws is dan ook een waardeloze bron.

13 jaar oud nieuws...
SHO / Marco Borsato had hete seks met Afrikaanse golddigger

En het bijbehorende FP-bericht, van 13 jaar geleden:
Borsato had hete seks in Afrika zonder Leontien

[ Bericht 10% gewijzigd door Leandra op 18-07-2021 21:28:22 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_200431697
quote:
1s.gif Op zondag 18 juli 2021 21:21 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat is toch al een heel oud verhaal?
Dat heeft op zeker ook al eens in deze reeks gestaan.

Maar goed, een bron als Utopianieuws is dan ook een waardeloze bron.

13 jaar oud nieuws...
SHO / Marco Borsato had hete seks met Afrikaanse golddigger

En het bijbehorende FP-bericht, van 13 jaar geleden:
Borsato had hete seks in Afrika zonder Leontien
Daar wist ik nog niks van. Thanks voor het posten ^O^
pi_200468993
pi_200472394
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 10:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik weet niet hoe ze getrouwd zijn, maar imo zou ze goed kunnen boeren door van MB te scheiden. Zeker omdat zij imo toch alles op een laag pitje heeft gezet om de huismoeder van zijn kinderen te kunnen spelen.

Tenzij hij nog amper iets heeft na dat failliet debacle, maar dat is ook al weer even geleden.
Onder huwelijkse voorwaarden.
pi_200472704
quote:
O jaa nee, oogjes toe blijven knijpen en zoet strijken dan maar :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_200473000
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 15:07 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

O jaa nee, oogjes toe blijven knijpen en zoet strijken dan maar :D
En zelf koken he? Is ook erg belangrijk heb ik geleerd.
pi_200473049
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 15:28 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]

En zelf koken he? Is ook erg belangrijk heb ik geleerd.
(schoon)moeders uit elkaar houden. Ook belangrijk :Y
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 21 juli 2021 @ 15:47:55 #284
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200473242
quote:
Zo te lezen zijn ze dan dus ook (nog) niet gescheiden, als de meest recente registratie die HV van 1998 zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_200473363
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 15:47 schreef Leandra het volgende:

[..]

Zo te lezen zijn ze dan dus ook (nog) niet gescheiden, als de meest recente registratie die HV van 1998 zijn.
Volgens Marco was de scheiding definitief rond 09-09-2020,

https://www.ad.nl/show/sc(...)tijd-nodig~a847edfc/

Nadat de rechtbank de echtscheiding heeft uitgesproken, moet deze nog worden ingeschreven bij de gemeente. De gemeente schrijft de echtscheiding in in de registers van de burgerlijke stand. Als dat is gebeurd, is de echtscheiding officieel

Een echtscheidingsverzoek wordt gewoonlijk geregistreerd in het huwelijksgoederenregister, maar enkel indien daarom door partijen wordt verzocht:

https://www.rechtspraak.n(...)oederenregister.aspx

[ Bericht 8% gewijzigd door JourneyBlue op 21-07-2021 16:11:35 ]
  Vis een optie? woensdag 21 juli 2021 @ 16:00:16 #286
70532 loveli
N
pi_200473396
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 15:47 schreef Leandra het volgende:

[..]

Zo te lezen zijn ze dan dus ook (nog) niet gescheiden, als de meest recente registratie die HV van 1998 zijn.
Ik heb niet zoveel ervaring met dat register, kan me voorstellen dat je scheidingsdatum niet relevant is, tenzij je nog een keer trouwt en nieuwe huwelijkse voorwaarden laat vastleggen.
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 21 juli 2021 @ 16:01:14 #287
70532 loveli
N
pi_200473409
Als Leontien slim is, dan worden die voorwaarden goed aangepast.
crap in = crap out
pi_200473769
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 15:57 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]

Volgens Marco was de scheiding definitief rond 09-09-2020,

https://www.ad.nl/show/sc(...)tijd-nodig~a847edfc/

Nadat de rechtbank de echtscheiding heeft uitgesproken, moet deze nog worden ingeschreven bij de gemeente. De gemeente schrijft de echtscheiding in in de registers van de burgerlijke stand. Als dat is gebeurd, is de echtscheiding officieel

Een echtscheidingsverzoek wordt gewoonlijk geregistreerd in het huwelijksgoederenregister, maar enkel indien daarom door partijen wordt verzocht:

https://www.rechtspraak.n(...)oederenregister.aspx
Eerder volgens zijn management, en ik geloof er op de een of andere manier niets van. Net als dat Leontine op Instagram zei dat ze het verzoek tot wijziging van haar achternaam al had ingediend, maar dat dit tijd kostte. Geloof ik niet.

En het klopt dat het huwelijksgoederenregister alleen het verzoek tot echtscheiding registreert, niet de scheiding zelf. Dat zegt dus inderdaad niet zoveel.

Volgens mij houdt ze meer van hem dan van zichzelf.
pi_200478473
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 16:30 schreef MissInTheMiddle het volgende:

[..]

Eerder volgens zijn management, en ik geloof er op de een of andere manier niets van. Net als dat Leontine op Instagram zei dat ze het verzoek tot wijziging van haar achternaam al had ingediend, maar dat dit tijd kostte. Geloof ik niet.

En het klopt dat het huwelijksgoederenregister alleen het verzoek tot echtscheiding registreert, niet de scheiding zelf. Dat zegt dus inderdaad niet zoveel.

Volgens mij houdt ze meer van hem dan van zichzelf.
Of ze houdt (net) genoeg van hem om het icm dr luxe leventje, met een man die doorgaans nauwelijks thuis is, te laten doorslaan naar bij elkaar blijven.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 21 juli 2021 @ 22:08:08 #290
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200478756
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 16:30 schreef MissInTheMiddle het volgende:

[..]

Eerder volgens zijn management, en ik geloof er op de een of andere manier niets van. Net als dat Leontine op Instagram zei dat ze het verzoek tot wijziging van haar achternaam al had ingediend, maar dat dit tijd kostte. Geloof ik niet.

En het klopt dat het huwelijksgoederenregister alleen het verzoek tot echtscheiding registreert, niet de scheiding zelf. Dat zegt dus inderdaad niet zoveel.

Volgens mij houdt ze meer van hem dan van zichzelf.
Wijziging achternaam indienen? Wat is dat nou weer voor raar gedoe :D Het is de VS niet waar je werkelijk je achternaam kunt aanpassen in die van je man, je houdt hier gewoon je eigen achternaam en wordt echtgenote van, kiezen het naamsgebruik aan te passen voor de overheid is echt een fluitje van een cent, inloggen bij de gemeente met DigiD en je bent zo klaar :D
Echt BS als ze stelt dat dat moeilijk moeilijk is.....

Het verzoek tot echtscheiding staat er ook niet trouwens ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_200479505
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 22:08 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wijziging achternaam indienen? Wat is dat nou weer voor raar gedoe :D Het is de VS niet waar je werkelijk je achternaam kunt aanpassen in die van je man, je houdt hier gewoon je eigen achternaam en wordt echtgenote van, kiezen het naamsgebruik aan te passen voor de overheid is echt een fluitje van een cent, inloggen bij de gemeente met DigiD en je bent zo klaar :D
Echt BS als ze stelt dat dat moeilijk moeilijk is.....

Het verzoek tot echtscheiding staat er ook niet trouwens ;)
Ik las dat eerst ook zo, maar het ging over haar naam op Insta:
https://www.flaironline.n(...)scheid-sneer-volger/
  Moderator woensdag 21 juli 2021 @ 22:45:18 #292
184769 crew  Deisyy
pi_200479605
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 22:08 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wijziging achternaam indienen? Wat is dat nou weer voor raar gedoe :D Het is de VS niet waar je werkelijk je achternaam kunt aanpassen in die van je man, je houdt hier gewoon je eigen achternaam en wordt echtgenote van, kiezen het naamsgebruik aan te passen voor de overheid is echt een fluitje van een cent, inloggen bij de gemeente met DigiD en je bent zo klaar :D
Echt BS als ze stelt dat dat moeilijk moeilijk is.....

Het verzoek tot echtscheiding staat er ook niet trouwens ;)
Wat voor de meesten een fluitje van een cent is kan voor Leo natuurlijk moeilijk moeilijk zijn ;)
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator woensdag 21 juli 2021 @ 22:45:39 #293
184769 crew  Deisyy
pi_200479613
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 22:41 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]

Ik las dat eerst ook zo, maar het ging over haar naam op Insta:
https://www.flaironline.n(...)scheid-sneer-volger/
:D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  woensdag 21 juli 2021 @ 22:46:01 #294
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200479624
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 22:41 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]

Ik las dat eerst ook zo, maar het ging over haar naam op Insta:
https://www.flaironline.n(...)scheid-sneer-volger/
Oh...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_200479742
quote:
Nu wil ik het verhaal van die stiefdochter van Bonnie weten :@
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_200480220
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 22:50 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Nu wil ik het verhaal van die stiefdochter van Bonnie weten :@
https://www.ditjesendatje(...)rmalig-stiefdochter/
pi_200481023
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 22:45 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Wat voor de meesten een fluitje van een cent is kan voor Leo natuurlijk moeilijk moeilijk zijn ;)
wie is Leo, is hij een kennis en waar kun je fluitjes voor een cent kopen, bron graag
  Moderator donderdag 22 juli 2021 @ 09:04:26 #298
184769 crew  Deisyy
pi_200482415
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 01:55 schreef Majoraan het volgende:

[..]

wie is Leo, is hij een kennis en waar kun je fluitjes voor een cent kopen, bron graag
Leontien, Leo of Tien voor intimi ;)
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Trouwste user 2022 donderdag 22 juli 2021 @ 14:20:25 #299
7889 tong80
Spleenheup
pi_200486827
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 09:04 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Leontien, Leo of Tien voor intimi ;)
Van Moorsel noemen ze Tinus.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_200793509
Lieve Tien, bedankt voor de geweldige vakantie met het gezin! We hebben onvergetelijk en geweldige mooie nieuwe herinneringen gemaakt.


https://www.instagram.com/p/CSQ_j6ZD_p6/?hl=nl

:') :') :')
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 14:19:17 #301
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_200793533
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 14:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
Lieve Tien, bedankt voor de geweldige vakantie met het gezin! We hebben onvergetelijk en geweldige mooie nieuwe herinneringen gemaakt.


https://www.instagram.com/p/CSQ_j6ZD_p6/?hl=nl

:') :') :')
“En ik heb ook nog eens de schoonmaakster mogen aanduwen terwijl jij lag te zonnen”
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')