Sterkte!quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Morgen tandarts... boren en controle
Niet fijnquote:Op woensdag 16 juni 2021 10:42 schreef Patapon het volgende:
Gisteravond behoorlijk pijnlijke arm en hoofdpijn. Vandaag nog steeds pijnlijke arm en kotsmisselijk. Ik lig verlept op de bank....
Balen! Heel erg veel beterschapquote:Op woensdag 16 juni 2021 10:42 schreef Patapon het volgende:
Gisteravond behoorlijk pijnlijke arm en hoofdpijn. Vandaag nog steeds pijnlijke arm en kotsmisselijk. Ik lig verlept op de bank....
Ja, het is allemaal een beetje teveel eigenlijk, maar beide erg belangrijkquote:Op woensdag 16 juni 2021 10:40 schreef Sarabi het volgende:
Klinkt als een (in)spannend dagje CotS
Lekker de dagen er na opladen.
Wij krijgen vanavond voor het eerst in tijden bezoek en ik merk dat ik dat toch al dagen een beetje spannend vind.
Dus de rest van de week (behalve bier bezorgen) even niets gepland.
Het viel mij niet tegen vandaag. Nu holo overalquote:Op woensdag 16 juni 2021 13:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Zin om gelakte nagels te hebben, maar met deze temperaturen lakt het voor geen meter.
Het heetste moet nog komen las ik net.quote:Op woensdag 16 juni 2021 13:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het viel mij niet tegen vandaag. Nu holo overal
De remover opgraven was hier bijna te veel werkquote:Op woensdag 16 juni 2021 13:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het heetste moet nog komen las ik net.Denk dat zelfs het opgraven van het gewenste lakje al teveel moeite gaat zijn. (Ik heb zin in Cajun Shrimp van OPI)
Ik werk vaak om m'n nagels heen.quote:Op woensdag 16 juni 2021 13:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nagellak en ik gaan niet samen. Ik heb altijd alles onder verf en stift en lijm en eelt zitten Mijn handen werken hard
Brrrrr... ik kap elke week mijn hoeven. Ik ben gewoon nooit de kleutertijd ontgroeid en een een echte vrouw gewordenquote:Op woensdag 16 juni 2021 13:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik werk vaak om m'n nagels heen.![]()
Afgelopen week wel de fout gemaakt om "even snel" wat te tuinieren zonder handschoenen, potgrond onder lange nagels voelt vies.
Korte nagels of lange nagels hebben niets met "vrouwzijn" te maken hoor.quote:Op woensdag 16 juni 2021 14:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Brrrrr... ik kap elke week mijn hoeven. Ik ben gewoon nooit de kleutertijd ontgroeid en een een echte vrouw geworden
Neuh, maar als je wist hoe mijn handen eruit zagenquote:Op woensdag 16 juni 2021 14:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Korte nagels of lange nagels hebben niets met "vrouwzijn" te maken hoor.![]()
Ze maken me vooral blij.
Prima toch?quote:Op woensdag 16 juni 2021 14:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Neuh, maar als je wist hoe mijn handen eruit zagenik moet leren om stiften en pennen en verf op papier te gebruiken zonder mezelf eronder te smeren
En dat ze je blij maken si heel belangrijkHier nog iemand blij met d'r handen
Toch die nieuwe medicatie?quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier de hele nacht bij de crisisdienst gezeten. 'k Ben best gesloopt, maar ondanks dat ik er vannacht niet blij mee was en nu een beetje brak ben ik blij met goede zorg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |