abonnement Unibet Coolblue
pi_199690877
Goedemorgen c_/
Nieuwe week, nieuw topic.
pi_199691223
Goedemorgen

Hier eerst even kreadoe dingen afmaken en daarna lekker schilderen en hopen dat de apotheek snel komt
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 31 mei 2021 @ 09:25:23 #4
307331 aloa
Steeds harder, steeds sneller
pi_199691255
Mogguhh
94257 - 478969
In my dreams I'm dying all the time
  maandag 31 mei 2021 @ 09:25:50 #5
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199691257
Mogge.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_199691942
Er zit fixative op mijn scherm... Voelt heel raar
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_199694070
De dag gaat veel te snel voorbij. Heb nog geen lunch op en moet de kinderen over een uur alweer halen. :o
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_199694197
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 10:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Er zit fixative op mijn scherm... Voelt heel raar
Iets te fanatiek geknutseld?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_199695191
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 13:28 schreef Sumppi het volgende:
De dag gaat veel te snel voorbij. Heb nog geen lunch op en moet de kinderen over een uur alweer halen. :o
Druk dagje?

Ik heb besloten dat we dit weekend zelfgemaakte pizza van de bbq eten :9 We moeten dan alleen nog even nieuwe pizzastenen kopen :s)
pi_199695712
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 13:28 schreef Sumppi het volgende:
De dag gaat veel te snel voorbij. Heb nog geen lunch op en moet de kinderen over een uur alweer halen. :o
Woops dat is vliegen en hollen zo te lezen?

quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 13:41 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Iets te fanatiek geknutseld?
Hahaha Blijkbaar. Het knutselen maakt me wel heel gelukkig

quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 15:04 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Druk dagje?

Ik heb besloten dat we dit weekend zelfgemaakte pizza van de bbq eten :9 We moeten dan alleen nog even nieuwe pizzastenen kopen :s)
Jammie!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_199700024
Geen drukke dag, maar dit is de eerste normale lesweek in tijden. Ik wil de tijd goed benutten. Morgen nog eens zo'n dag. :9

Verder wel veel geren en gevlieg sinds kort, door sport van de kinderen (4 keer per week sta ik langs de kant), muziekles van de middelste en de puppycursus. Gelukkig sport ik niet. oO<

Zelfgemaakte pizza. :9~
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  maandag 31 mei 2021 @ 22:15:08 #12
370431 drakin
vurig typje
pi_199700665
Lekker, hier zit een nieuwe pizzatent die echt heel lekker is.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_199702660
:O Moe. Gelukkig hoeft er niet zo heel veel vandaag.

De kinderen hadden een nest voor de eekhoorn gemaakt op een boomstam. Natuurlijk kwam daar geen eekhoorn in, maar nu had ik wat noten en zaden (speciaal voor eekhoorns) in het nest gelegd en zat hij er toch in. :D Helaas was hij te snel voor een foto.



Ik heb een aardappel als fototoestel. :+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_199702776
Eekhoorntjes O+ die mis ik wel in onze tuin.
pi_199702785
oooh wat leuk O+
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator dinsdag 1 juni 2021 @ 09:18:37 #16
382129 crew  Donna
pi_199702915
Awwwww, zo leuk! Wij hebben een paartje in de boom in onze tuin. O+
  dinsdag 1 juni 2021 @ 09:29:48 #17
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199702978
Echt te schattig. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_199703331
Net bij de diëtist geweest. Zin toch elke keer weer pittige gesprekken, nu even bijkomen. Serie kijken op het balkon en straks lekker crea, maar eerst bijkomen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 1 juni 2021 @ 10:22:05 #19
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199703384
Lekker de tijd nemen CotS. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_199703423
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 10:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Lekker de tijd nemen CotS. :Y
Mij krijg je voorlopig nog niet van het balkon geschraapt :P
Zit veel te lekker
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 1 juni 2021 @ 10:52:40 #21
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199703654
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 10:28 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Mij krijg je voorlopig nog niet van het balkon geschraapt :P
Zit veel te lekker
Kan ik me voorstellen. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_199703695
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 10:52 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Kan ik me voorstellen. :9
Misschien doe ik vandaag niks anders meer :P
Al wacht ik op nieuwe verf en wanneer dat binnen is ga ik waarschijnlijk los
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_199703759
Ik zou ook lekker op het balkon blijven, CotS. :Y

De boekenweek is begonnen en ik kreeg zojuist mijn bestelde stapeltje boeken binnen. *O* Nu eerst een wandeling door het bos maken met de hond en daarna lekker lezen in de tuin. Vanmiddag ga ik ook eindelijk weer eens naar de kapper. Ik denk dat de laatste keer twee jaar geleden was. :o
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_199703803
Welke boeken zijn het @Sumppi?
  dinsdag 1 juni 2021 @ 11:07:51 #25
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199703859
Nice, m'n vriend kan z'n vaccinatie in gaan plannen. *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_199703943
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 11:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Nice, m'n vriend kan z'n vaccinatie in gaan plannen. *O*
*O* benieuwd hoe snel je dan aan de beurt bent
  dinsdag 1 juni 2021 @ 11:18:11 #27
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199703979
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 11:15 schreef Sarabi het volgende:

[..]

*O* benieuwd hoe snel je dan aan de beurt bent
Ik hoor echt enorm wisselende verhalen, kennis van me kon zaterdag inplannen en heeft gisteren de eerste al gekregen en van anderen hoor ik dat ze "pas" op 13 juni terecht konden. :')

De truuk schijnt de locatiezoeker gewoon vaak genoeg verversen te zijn. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_199704072
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 11:18 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik hoor echt enorm wisselende verhalen, kennis van me kon zaterdag inplannen en heeft gisteren de eerste al gekregen en van anderen hoor ik dat ze "pas" op 13 juni terecht konden. :')

De truuk schijnt de locatiezoeker gewoon vaak genoeg verversen te zijn. :+
Veel verversen ^O^ ik ga het onthouden.
Heel benieuwd waar en wanneer wij mogen.
pi_199704111
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 10:59 schreef Sumppi het volgende:
Ik zou ook lekker op het balkon blijven, CotS. :Y

De boekenweek is begonnen en ik kreeg zojuist mijn bestelde stapeltje boeken binnen. *O* Nu eerst een wandeling door het bos maken met de hond en daarna lekker lezen in de tuin. Vanmiddag ga ik ook eindelijk weer eens naar de kapper. Ik denk dat de laatste keer twee jaar geleden was. :o
Oooooh boeken O+ misschien ga ik ook even kijken ;)

En lekker wandelweer. Veel plezier vandaag
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_199704116
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 11:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Nice, m'n vriend kan z'n vaccinatie in gaan plannen. *O*
Super!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 1 juni 2021 @ 11:35:58 #31
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199704163
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 11:28 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Veel verversen ^O^ ik ga het onthouden.
Heel benieuwd waar en wanneer wij mogen.
En de tweede afspraak is niet zo heel boeiend, daarvoor kan je gewoon bellen om te verplaatsen als het echt rot uitkomt. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_199704737
Mooi IJsdraakje! *O*

Voor mijn eerste afspraak heb ik ook gebeld. Voel me af en toe echt een fossiel als ik geen zin heb om dingen online te regelen. :@ Maargoed, eind van het gesprek kreeg ik zelfs een bedankje voor mijn vriendelijkheid, waarbij de mevrouw heel opgelucht klonk. :D Denk dat ze ook wel vaak mopperkonten aan de lijn hebben.

Ik heb drie boeken:

Revolusi van David van Reybrouck (na De Tolk van Java had ik me al voorgenomen om eens meer in die geschiedenis te duiken. Ook omdat mijn opa daar is overleden).

The Boy, The Mole, The Fox and The Horse van Mackesy. Voor wijze levenslessen. :+

Letse sokken breien

en dan nog het boekenweekgeschenk. *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_199706335
Hier vier boeken van Dorrestein aangeschaft
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_199709571
Dan kun je ook weer even vooruit.

Ik heb denk ik nog nooit iets van Renate Dorrestein gelezen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_199709590
Ben ik de enige persoon hier met elk jaar een wespennest bij het huis? Fuckers zitten in een kier bij het badkamerraam en zelfs met het raam dicht vinden ze soms een weg de badkamer in. :?

Gaat weer 60 euro of meer kosten. :')
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_199709658
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 19:36 schreef Sumppi het volgende:
Dan kun je ook weer even vooruit.

Ik heb denk ik nog nooit iets van Renate Dorrestein gelezen.
Door Lienekien eraan begonnen en toen helemaal weg ervan
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_199709686
Mijn zus las haar boeken wel. Binnenkort komt mijn zwager langs met de boeken die van mijn zus waren. Wie weet zit daar nog wel iets van Dorrestein bij.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_199709765
En ik las na de post van IJsdraakje dat 1981 al aan de beurt is voor het vaccin! M'n man is van '82 en wordt nu wel wat benauwd dat hij bijna aan de beurt is. Hij vindt dat hij een vaccinatie moet nemen, maar heeft wel prikangst.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_199709803
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 19:46 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Door Lienekien eraan begonnen en toen helemaal weg ervan
Welk boek begon je mee?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_199710282
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 19:58 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Welk boek begon je mee?
Zeven soorten honger
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 1 juni 2021 @ 21:45:06 #41
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199711270
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 19:38 schreef Sumppi het volgende:
Ben ik de enige persoon hier met elk jaar een wespennest bij het huis? Fuckers zitten in een kier bij het badkamerraam en zelfs met het raam dicht vinden ze soms een weg de badkamer in. :?

Gaat weer 60 euro of meer kosten. :')
Weinig plekken voor ze gelukkig. En ze vreten door hout heen, dus waarschijnlijk komen ze zo binnen. :X
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_199711278
Ennnnn we hebben weer eens Netflix opgezegd. Alleen Primevideo nog, de rest kijk ik toch niet of met tegenzin omdat ik ervoor betaal
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_199711290
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 21:45 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Weinig plekken voor ze gelukkig. En ze vreten door hout heen, dus waarschijnlijk komen ze zo binnen. :X
OMG serieus? Enge beesten zijn het maar
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 1 juni 2021 @ 22:00:51 #44
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199711493
Brr… Wespennesten. Op ons vorige adres zag ik ze ineens in en uit vliegen boven het slaapkamerraam. Daar moest wel iemand bijkomen. Hier heeft man vorig jaar een koningin ‘betrapt’ die op zoek was naar een plekje…

De naaktslakken in onze tuin doen zich nu ook tegoed aan plantjes die ze eigenlijk niet zouden moeten lusten. Nou, jammer dan. Een vriendin zei dat het bij hen ook hopeloos is en dat ze daarom alleen nog maar planten kiezen die de slakken echt niet moeten. Dus denken we nu aan bijv. nog meer ooievaarsbek en varens.

Verder eerste prik gehaald. Ging prima. Nog geen last.
The love you take is equal to the love you make.
pi_199712049
Fijn van de prik! ^O^

Wespen, slakken... -O- Over nare beesten gesproken. }:| Ik had net een teek op mijn arm (nog niet vastgebeten). Daar heb ik wel angst voor.

Van ooievaarsbek zijn er wel heel veel soorten. O+ Ik hou er zo van.

Hier eten slakken wel van planten, maar meestal trekt het dan toch weer bij. Alleen al mijn sla hebben ze eens in één nacht helemaal opgegeten. In mijn moestuinboek staat dat je ze in tweeën kunt knippen. Laten liggen, zodat belagers worden aangetrokken. Of vangen door overdag onder bloempotten te kijken (eventueel omgekeerd met wat sla eronder). En voor Sarabi: potjes met bier ingraven, zodat de slakken dronken aan hun eind komen. Houtas en dennennaalden rond planten aanbrengen houdt ze wat op afstand.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_199712663
Over dat in tweeën knippen wilde ik nog kwijt:

Brrr :o 8)7 :{w

Slaap lekker mensen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_199713512
Goedemorgen mensen!

Ergens heb ik zo'n vermoeden dat ik weer eens de hele ochtend op het balkon zit. En ergens vermoed ik dat ik als een razende door mijn boek ga vandaag _O-

Ennnnnn mijn nieuwe creatieve obsessie: lekkere dingen schilderen met aquarel
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_199714017
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 23:37 schreef Sumppi het volgende:
Over dat in tweeën knippen wilde ik nog kwijt:

Brrr :o 8)7 :{w

Slaap lekker mensen.
Brrrr

Over bier had ik al ooit gelezen :Y
Op dit moment zie ik nog geen slakken maar dat zal zoals alle jaren nog wel komen.
pi_199714175
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 08:39 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Brrrr

Over bier had ik al ooit gelezen :Y
Op dit moment zie ik nog geen slakken maar dat zal zoals alle jaren nog wel komen.
Egelhuisje in de tuin? Bij ons woont er inmiddels een egel in! Geen last meer van slakken!
  woensdag 2 juni 2021 @ 08:58:08 #50
370431 drakin
vurig typje
pi_199714179
eierschalen en koffieprut hoorde ik, maar dat werkt bij mij jammer genoeg niet.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')