Hihahoquote:Op vrijdag 11 juni 2021 12:02 schreef Aure het volgende:
Drie keer raden waar ik ben omdat er iemand niet wil drinken
En, wilde ze meer?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 13:48 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Mijn baby heeft net voor het eerst aan een softijsje gelikt.
Ze heeft haar hele mond schoongelikt idd, als deze smileyquote:Op vrijdag 11 juni 2021 14:00 schreef SQ het volgende:
[..]
En, wilde ze meer?
Goud krijgt tegenwoordig van die zwarte ogen als ie ijs ruikt
Ja, kotsen doen ze ook al nooit in hun eigen bedquote:Op vrijdag 11 juni 2021 14:22 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Oh, handig joh! Mijn baby heeft vannacht in mijn bed gepoept. Had liever gehad dat ze dat in haar eigen bed deed.
Nja, ik werk thuis en mijn man is vrij, maar eerst had ik de strontbom vanmorgen terwijl hij de andere 2 naar school bracht, daarna ging hij met de baby wandelen maar werden de boodschappen bezorgd, toen moest hij voor zijn vaccinatie de deur uit en had ik de baby, en inmiddels zijn de andere kinderen thuis en gaat man zo met de oudste naar zwemles en heb ik beide jongens, dus nee, heel productief is mijn dag nietquote:Op vrijdag 11 juni 2021 14:48 schreef Aure het volgende:
Jij hebt het ook lekker druk met je werk vandaag @:SQ?
Ik ga over een uur m'n baby weer ophalen tenzij ze mij eerder bellen omdat ie weer niet wil drinken. Heb z'n vader al de opdracht gegeven om dit weekend wat flesjes te geven. Het was zo hoopvol de eerste weken, toen dronk ie prima uit de fles. Beetje laten versloffen de afgelopen maand en ik zit meteen met de gebakken peren
Het is hier vooralsnog adembenemend!quote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:20 schreef Seven. het volgende:
Verder wordt Colin hier erg vrolijk van:
Dit is Babblarna. Kreeg een tip van een Zweedse vriendin, dikke hit in Zweden. Ik versta er geen jota van maar leuke liedjes die ook voor volwassenen lekker in het oor liggen.
Colin staat lekker te dansen en mee te hengsten met zijn handje.
Kunnen ze t niet in een cupje geven als hij niet wil? Of een ander soort fles proberen?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 20:10 schreef Aure het volgende:
Alles nu weer goed Bien? Wel fijn dat je de vaccinatie hebt gekregen!
Meneer weigerde z'n 2e voeding ook op de opvang, maar toen kwam ik 'm al halen dus op zich was dat niet zo erg. Meteen vanavond maar geprobeerd thuis een fles te geven, maar helaas. Ik begin er een beetje bang voor te worden dat ik de komende weken heen en weer moet fietsen tussen huis/kantoor en opvang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |