Yes, normaal toch.quote:Op woensdag 9 juni 2021 16:11 schreef Nober het volgende:
Doen Engeland, Schotland, Wales gezamenlijk mee op de Spelen?
In een Olympisch jaar is zo'n EK uiteindelijk ook gewoon iets minder essentieel.quote:
Ook bij een WK of de OS zie je amper mensen hier in het topic.quote:Op donderdag 10 juni 2021 20:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In een Olympisch jaar is zo'n EK uiteindelijk ook gewoon iets minder essentieel.
Ik volg hockey echt als een enorm dagjesmens dus ik vind het wel leuk om te zien hoe de teams ervoor staan.quote:Op donderdag 10 juni 2021 20:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In een Olympisch jaar is zo'n EK uiteindelijk ook gewoon iets minder essentieel.
Op de OS zijn hockeytopics best druk hoorquote:Op donderdag 10 juni 2021 20:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ook bij een WK of de OS zie je amper mensen hier in het topic.
Je kunt ook niet alles volgen. Ik weet het alleen in grote lijnen, maar er komen iedere keer als ik weer een toernooi kijk weer wat namen bij die ik eerder nooit kende.quote:Op donderdag 10 juni 2021 20:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik volg hockey echt als een enorm dagjesmens dus ik vind het wel leuk om te zien hoe de teams ervoor staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |