Voor de gein een debacle in wording bekijken. Dan ben je er bij geweest.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
even voor de gein dit maar aanzetten dan
Debacle? Hoe dat zo?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 20:14 schreef VoMy het volgende:
[..]
Voor de gein een debacle in wording bekijken. Dan ben je er bij geweest.
Merk je, als je speelt of met een vol stadion, niet eens zo heel veel van.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:13 schreef Pino112 het volgende:
Leuk dat ze recht onder de opstijgroute vanaf Schiphol liggen.
Waarom streng? Gewoon terecht dit.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 15:39 schreef VoMy het volgende:
Strafbal. Beetje streng, zo vroeg in de wedstrijd. 1-0 toch.
Op dit niveau, ja.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 15:41 schreef VoMy het volgende:
[..]
Rand van de cirkel, lomp in komen, om dat direct opzet te noemen...
Wij kijken echt naar een andere wedstrijd hequote:Op zaterdag 5 juni 2021 16:12 schreef VoMy het volgende:
3-0 bij rust, zowaar een beetje geflatteerd.
Ze krijgen mss 5-6 kansen waarvan ze er 3 maken, dat is een erg hoog moyenne. Dan is 3-0 wel degelijk geflatteerd.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 16:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wij kijken echt naar een andere wedstrijd he
Niet mee eens, maar dat had je al wel doorquote:Op zaterdag 5 juni 2021 16:24 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ze krijgen mss 5-6 kansen waarvan ze er 3 maken, dat is een erg hoog moyenne. Dan is 3-0 wel degelijk geflatteerd.
Maar dit kwart spelen ze eigenlijk beter dan de vorige 2, maar scoren ze er ook maar 1. Rara hoe kan dat (omdat de 3-0 aan de geflatteerde kant was).quote:Op zaterdag 5 juni 2021 16:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet mee eens, maar dat had je al wel door
T is hier met de ziggo-app echt heel erg soms jaquote:Op zondag 6 juni 2021 15:49 schreef Rewimo het volgende:
Ik hoop dat ze in de tweede helft het commentaar en de beelden weer gelijk kunnen trekken
Ik kijk nos maar daar is het dus net zo. In de eerste helft na een sc van Dld en net weer na eentje van Nlquote:Op zondag 6 juni 2021 15:56 schreef marcb1974 het volgende:
T is hier met de ziggo-app echt heel erg soms ja
Nummer 10, natuurlijk.quote:
Voor het uitzicht natuurlijkquote:Op maandag 7 juni 2021 20:50 schreef Nober het volgende:
Waarom moet Ellen Hoog er ook bij zotten bij de mannenwedstrijd?
6-0.quote:
Vervelend voor het doelsaldo.quote:
Zeker niet.quote:
Maar ze eindigen nu ook wel bovenaan in hun pool?quote:Op maandag 7 juni 2021 21:19 schreef marcb1974 het volgende:
Kom op, nog 2 of 3 erbij moet echt kunnen tegen deze beperkte tegenstander.
Belangrijk doelpunt ook voor het doelsaldo.quote:
Dat zal vast ja.quote:Op maandag 7 juni 2021 21:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar ze eindigen nu ook wel bovenaan in hun pool?
Volstaat een gelijkspel nu?quote:Op maandag 7 juni 2021 21:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Belangrijk doelpunt ook voor het doelsaldo.
Als ik goed heb gerekend wel, Ierland staat nu op 1-4, Spanje op een 5-8 doelsaldo. Of telt niet het aantal doelpunten voor bij een gelijke stand in het doelsaldo?quote:
Stel je niet zo aan, Spanje is een prima ploeg en Ierland speelt vrij gestructureerd.quote:Op maandag 7 juni 2021 21:47 schreef marcb1974 het volgende:
Het is al erg genoeg dat of ierland of spanje doorgaat naar de halve finale.
Niveau in Europa moet echt hard omhoog.
Belgi-Rusland was de 9-2 toch?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 18:58 schreef borisz het volgende:
Frankrijk stond na 22 minuten al met 5-2 voor. Bij rust 5-3. De Duitsers trokken op z'n Duits de wedstrijd naar zich
Verder Belgi 2-1 Rusland en Engeland 9-2 Spanje
Engeland wint groep A met 9 punten. Belgi wordt tweede met 6. Spanje 3 en Rusland 0
Nederland moet met zes goals verschil van Wales winnen om groepswinnaar te worden. Maar dan tref je dus Belgi in de SF. Engeland wacht als Nederland tweede wordt en moeten de Belgen tegen de Duitsers.
Stop de tijd. Geen Jokers.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 19:52 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Belgi-Rusland was de 9-2 toch?
Wel benieuwd of NL niet liever 2e wordt inderdaad, al won Engeland ook van Belgi.
Ze gaan er met 7-1 en 4-0 af. Ierland ging er in de WK finale met 6-0 af. Natuurlijk moet het niveau omhoog.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 19:44 schreef VoMy het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan, Spanje is een prima ploeg en Ierland speelt vrij gestructureerd.
Nou en? Brazili verloor in eigen huis met 7-1 van Duitsland in 2014.quote:
Het team waarvan je aangeeft dat ze de WK-finale haalden is niet goed genoeg voor de top.quote:Ierland ging er in de WK finale met 6-0 af. Natuurlijk moet het niveau omhoog.
Het is leuk verder dat het prima ploegen zijn of vrij gestructureerd speelt. Maar het is verre van niet goed genoeg voor de top.
Je noemt nu 2 incidenten. Structureel is het verschil tussen Nederland en landen als Ierland en Spanje en nog wel een paar te groot.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 20:10 schreef VoMy het volgende:
[..]
Nou en? Brazili verloor in eigen huis met 7-1 van Duitsland in 2014.
[..]
Het team waarvan je aangeeft dat ze de WK-finale haalden is niet goed genoeg voor de top.
Yes, normaal toch.quote:Op woensdag 9 juni 2021 16:11 schreef Nober het volgende:
Doen Engeland, Schotland, Wales gezamenlijk mee op de Spelen?
In een Olympisch jaar is zo'n EK uiteindelijk ook gewoon iets minder essentieel.quote:
Ook bij een WK of de OS zie je amper mensen hier in het topic.quote:Op donderdag 10 juni 2021 20:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In een Olympisch jaar is zo'n EK uiteindelijk ook gewoon iets minder essentieel.
Ik volg hockey echt als een enorm dagjesmens dus ik vind het wel leuk om te zien hoe de teams ervoor staan.quote:Op donderdag 10 juni 2021 20:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In een Olympisch jaar is zo'n EK uiteindelijk ook gewoon iets minder essentieel.
Op de OS zijn hockeytopics best druk hoorquote:Op donderdag 10 juni 2021 20:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ook bij een WK of de OS zie je amper mensen hier in het topic.
Je kunt ook niet alles volgen. Ik weet het alleen in grote lijnen, maar er komen iedere keer als ik weer een toernooi kijk weer wat namen bij die ik eerder nooit kende.quote:Op donderdag 10 juni 2021 20:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik volg hockey echt als een enorm dagjesmens dus ik vind het wel leuk om te zien hoe de teams ervoor staan.
We gaan het zien over een paar wekenquote:Op donderdag 10 juni 2021 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op de OS zijn hockeytopics best druk hoor
Dat heb ik met vrij veel ja, gelukkig blijven die hoofden grotendeels hetzelfde idee.quote:Op donderdag 10 juni 2021 20:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je kunt ook niet alles volgen. Ik weet het alleen in grote lijnen, maar er komen iedere keer als ik weer een toernooi kijk weer wat namen bij die ik eerder nooit kende.
De wedstrijden die wat later op de dag zijn zullen prima bekeken worden. Om 4 uur in de nacht zal het wel niet zo druk zijn, dan kijken alleen die paar doorgewinterde liefhebbers.quote:Op donderdag 10 juni 2021 20:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
We gaan het zien over een paar weken
Zal er ook vanaf hangen wat er nog meer is rond die tijd.quote:Op donderdag 10 juni 2021 20:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De wedstrijden die wat later op de dag zijn zullen prima bekeken worden. Om 4 uur in de nacht zal het wel niet zo druk zijn, dan kijken alleen die paar doorgewinterde liefhebbers.
Die was inderdaad zelf strontvervelend. Ook al na die overtreding die gewoon een overtreding was.quote:Op donderdag 10 juni 2021 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vervelende act van De Wijn daar na die duw ook.
Ik vind dat juichen ervoor erg overdreven.quote:Op donderdag 10 juni 2021 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat enorme juichen voor de strafcorner en dan weer zo'n mislukte stop
Het is ook te gewaagd om zulke dingen met zo'n stand te zeggen hequote:
quote:
quote:
Technici van Eurosport ingehuurd?quote:
Hoe kan je zoon pursonality nou missenquote:Op donderdag 10 juni 2021 21:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh excuus. Ik had hem nog niet gezien.
Hij is er nu en de OS nog wel.quote:Op donderdag 10 juni 2021 21:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh excuus. Ik had hem nog niet gezien.
Ik ben ondertussen allemaal pooltjes aan het invullen.quote:Op donderdag 10 juni 2021 21:31 schreef VoMy het volgende:
Z
[..]
Hoe kan je zoon pursonality nou missen
Nee, strafballen zijn makkelijker, voor de speler dan.quote:Op donderdag 10 juni 2021 21:35 schreef maxi-mus het volgende:
Is dit gemakkelijker dan een strafbal? #dtv
Leuker dan strafballen/penalties idd.quote:
Mexicanobakker-humor.quote:
Was ook wel een beetje een 'we hebben de VAR nog'-call.quote:Op donderdag 10 juni 2021 21:43 schreef Szura het volgende:
Zelf twijfelen en falen en dan janken om de video.
Ze hebben alles al Oranje versierd in de straat tegenover hier.quote:
De Jumbo heeft er naar eigen zeggen zelfs een commercial voor gemaaktquote:Op donderdag 10 juni 2021 21:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze hebben alles al Oranje versierd in de straat tegenover hier.
Shootouts hebben wel iets bijzonders.quote:Op donderdag 10 juni 2021 21:44 schreef Max23 het volgende:
Sow Koekoek
Als dit zo gaat in de olympische finale komen er heel wat hartverzakkingen trouwens
Zoiets als de afgelopen WK finale dusquote:Op donderdag 10 juni 2021 21:44 schreef Max23 het volgende:
Sow Koekoek
Als dit zo gaat in de olympische finale komen er heel wat hartverzakkingen trouwens
Vrouwen kunnen niet sporten.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 12:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vanmiddag de "vrouwen".
Dagjesvolked.
Die controleren door wie een doelpunt is gemaakt.quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2021 21:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
WIJ hebben gewonnen van de Belgen
Kapelle?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 16:24 schreef VoMy het volgende:
Op het middenveld van Nederland loopt een blondine die bij gerichte druk telkens de bal verliest. Ik denk dat het dezelfde is, ze lijken allemaal op elkaar.
Beetje vertrouwen hebben. Ze zijn wakker geschud, hopelijk.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 16:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit gaat nog mis en dat zou volledig verdiend zijn.
Tis gewoon zo'n dag van 'het loopt niet', kan een keer gebeuren. Gewoon accepteren en proberen er toch doorheen te spelen en de linies gesloten houden.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 16:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Beetje vertrouwen hebben. Ze zijn wakker geschud, hopelijk.
Zeker, als het goed is op NPO1. In ieder geval onlinequote:Op zaterdag 12 juni 2021 10:58 schreef Rewimo het volgende:
Finale heren is om 12.30, maar ik kan niet vinden of de NOS het uitzendt?
Ze zouden alles uitzenden van de NL-teams, dus kan me niet voorstellen van niet.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 10:58 schreef Rewimo het volgende:
Finale heren is om 12.30, maar ik kan niet vinden of de NOS het uitzendt?
Maar gezien de tijd had ik al een vermoeden dat de hockeyfinale daar ook in zou kunnen zittenquote:NOS Het EK in 2'21
NPO 1
SPORTPROGRAMMA
NPO 1 STRAKS 12:05 - 14:30
Een kort overzicht van de stand op het EK voetbal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |